quote:leuk voor later
Op maandag 26 januari 2004 22:13 schreef melonovy het volgende:[..]
remco dacht er wel een paar te zien, maar ja, of dat ook pokjes zijn?? Ik ben erg benieuwd naar morgen. Ik ga wel een pokke-foto-archief aanleggen...
quote:Tuurlijk
Op maandag 26 januari 2004 21:38 schreef Karin het volgende:
[eventjes vreselijk offtopic, sorry]S-A-I-N-T wat heb jij een enorm leuk icoontje! Heb je daar toevallig ook de grote versie van ergens?
quote:Sorry Melonovy maar dat Lois je topictitel veranderd in iets waar jij het niet helemaal mee eens bent kan gebeuren (als zij het niet had gedaan had ik het trouwens gedaan "[centraal]" in een topictitel vind ik zo'n rotgezicht). Maar overleg dit gewoon even met Lois, wacht even tot ze weer gereageerd heeft. Je weet dat we absoluut niet het "modje" willen spelen en er altijd en overal over gepraat kan worden.
Op maandag 26 januari 2004 22:10 schreef melonovy het volgende:
Je moet er wel "het tandjes van onze kindjes topic" van maken hoor!
quote:echt een super mooie foto, wil je die niet in t fototopic plaatsen?
Op maandag 26 januari 2004 22:18 schreef S-A-I-N-T het volgende:[..]
Tuurlijk
Zou je hem mischien in kinder fototopic # 11 kunnen zetten zodat we daar verder in het juiste topic over deze prachtige foto kunnen kletsen.
Karin zou die dan weer verandert kunnen worden in het pokketopic, dat maakt het iets leuker. Het hoeft toch niet altijd zo mutserig.
Ik vond de titel ook wel erg humor. En dat centrale stoorde me nou niet echt, maar als dat alles is hoeft de hele naam toch neit verandert te worden?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:29 schreef jessie het volgende:
Ja als onzin hier komt moet daar op gemod worden lijkt mij. Dan zou je nooit eens iets geks kunnen doen omdat anderen daar misbruik van maken, daar zijn toch juist modjes voor. Toch niet om de gezellige altijd kletsende info gevende medelevende enz gebruiker zijn grappige topic weg te halen.
Ik vond het juist zo toepasselijk. Als je kind midden in de waterpokken zit krijg je gewoon een pokkehumeur en wil je gewoon een pokketopic hahaha
pokkezooi
En dan nog zeuren dat anderen kliekjes vormen??? Doe ff normaal zeg, en begin anders een leuk maillijstje ofzo ![]()
-edit- duidelijk waterpokken, melonovy...
Ow ow ow wat moest zwangerschap & kindertjes zo nodig opgedeelt worden, om nu weer terug te draaien.
Was ik maar bij mijn standpunt gebleven.. dan was er nu niet zo veel egoïsme en hatelijkheid waar ik zelf ook schuldig aan ben door me terug te trekken tot lurker en af en toe wat te posten en een "hatelijk" tandjestopic te openen
Ik vind persoonlijk een apart topic over waterpokken niet eens zo'n slecht idee. Bijna ieder kind krijgt het welleens, en zo is het voor ouders makkelijker terug te vinden.
Kritiek kan je ook mailen hoor!
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:49 schreef moussy het volgende:
Het moest zo nodig een sub forum worden. Maar door tig centrale topics zijn we straks terug bij af en bestaat ouders straks alleen nog maar uit centrale topics en kan ouders weer terug naar lifestyle.Ow ow ow wat moest zwangerschap & kindertjes zo nodig opgedeelt worden, om nu weer terug te draaien.
Was ik maar bij mijn standpunt gebleven.. dan was er nu niet zo veel egoïsme en hatelijkheid waar ik zelf ook schuldig aan ben door me terug te trekken tot lurker en af en toe wat te posten en een "hatelijk" tandjestopic te openen
En dit:
quote:vind ik helemaal ver gaan. Als je toch van te voren kan voorkomen dat er gebaggert wordt dan zou ik dat ook doen. Alsof ze niks beters te doen hebben.
Op maandag 26 januari 2004 22:29 schreef jessie het volgende:
Ja als onzin hier komt moet daar op gemod worden lijkt mij. Dan zou je nooit eens iets geks kunnen doen omdat anderen daar misbruik van maken, daar zijn toch juist modjes voor. Toch niet om de gezellige altijd kletsende info gevende medelevende enz gebruiker zijn grappige topic weg te halen.
Ik vond het juist zo toepasselijk. Als je kind midden in de waterpokken zit krijg je gewoon een pokkehumeur en wil je gewoon een pokketopic hahaha
En daarnaast, geen idee of het zo is, maar mogen zij ook eens een off-avond hebben waardoor niet alles zo overkomt zoals misschien bedoeld is? Had niet verwacht dat er in OUD ook zo makkelijk op de modjes afgegeven zou worden.
quote:dat vind ik dus ook, en ondanks dat ik pokketopic erg leuk vond, is het inderdaad een naam die veel onzin posters zal aantrekken, en is waterpokkentopic ofzoiets wat gepaster...
Op maandag 26 januari 2004 22:55 schreef Leah het volgende:
Ik vind opdelen nog steeds prima, maar van bepaalde reacties word ik ff niet lekker... Lois en Karin doen hun stinkende best in mijn ogen, ik geef je het te doen om dat modden nog naast je gezin te doen..Kritiek kan je ook mailen hoor!
hmm....nu weer ontopic???
quote:Maar die zijn nou net niet het probleem volgens mij.
Op maandag 26 januari 2004 22:54 schreef akkien het volgende:
Er zijn veel jonge mensen zonder kinderen bij gekomen en het overzicht is wat weg.
quote:Ach kom op, kijk eens goed bij het speeltuinbankje, ikke ikke ikke en op de ah's en oeh's van medeleven kan gereageerd worden, niet op de verhalen van anderen.
Op maandag 26 januari 2004 22:54 schreef akkien het volgende:
maar moussy, die egoisme en hatelijkheid, ben ik eigenlijk tot nu toe alleen in dit topic tegen gekomen.
quote:daar heb je gelijk in, maar de groep is wat groter geworden, het is niet meer het vaste kliekje wat het was.
Op maandag 26 januari 2004 22:59 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Maar die zijn nou net niet het probleem volgens mij.
En dat is niet om mezelf nou vrij te pleiten hoor.
Die waren er altijd al. In verhouding denk ik vrijwel hetzelfde. Catootje was ooit kindloos, ik dan, Kleintje en zo zijn er nog wel een paar.
quote:Nee, want ik ben hier nog niet klaar mee, 't is lullig dat het in dit topic omhoog komt, maar laat het dan ook maar even uitwoeden, denk ik dan
Op maandag 26 januari 2004 22:57 schreef akkien het volgende:
hmm....nu weer ontopic???
quote:ok dat is een van de weinig topics die ik dus niet echt volg, misschien juist wel door dat. En de keren dat ik er kom lees ik inderdaad meestal niet hetr hele topic door, en reageer ik alleen op dingen waarop ik op dat moment wil reageren. (achteraf denk ik dat onder andere mijn vraag aan jou van de week misschien wat egoistisch overkwam, maar dat was absoluut niet de bedoeling)
Op maandag 26 januari 2004 23:01 schreef moussy het volgende:[..]
Ach kom op, kijk eens goed bij het speeltuinbankje, ikke ikke ikke en op de ah's en oeh's van medeleven kan gereageerd worden, niet op de verhalen van anderen.
quote:Van mij mag je nog héél lang meedoen
Op maandag 26 januari 2004 23:01 schreef akkien het volgende:[..]
daar heb je gelijk in, maar de groep is wat groter geworden, het is niet meer het vaste kliekje wat het was.
En ik heb af en toe het idee dat niet alle ouders het heel erg op prijs stellen als ik post. Andere trouwens weer wel...maarja, dat kan natuurlijk ook heel erg aan mij zelf liggen.
nu zal ik wel weer een slijmbal zijn in sommige ogen
quote:misschien toch de topic titel dan maar weer veranderen
Op maandag 26 januari 2004 23:03 schreef Leah het volgende:[..]
Nee, want ik ben hier nog niet klaar mee, 't is lullig dat het in dit topic omhoog komt, maar laat het dan ook maar even uitwoeden, denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |