Vanmorgen dus meteen de huisarts gebeld voor iets voor de jeuk. Die kwam aan met mentholpoeder. Toch ook maar even gebeld naar de apotheek voor dat spulletje dat jij hebt Jessie. Nou daar is ie echt te klein voor en hun zeiden ook geen mentholpoeder maar Calendulan. Dus ik nog vragen, hoe zit dat dan, in de bijsluiter staat vanaf 2 jaar. Nou van alle kwaden is dit de minst kwalijke dus kan het beste dus de Calendulan gebruiken. Sjit zeg, had ik dat eerder geweten.
Ondertussen worden het er nog steeds meer en heeft hij nu ookal 's morgens al koorts. Tis echt een zielig hoopje nu, hangt alleen maar in mijn armen (bij Peet wordt ie hysterisch). Ik heb ook gelezen dat je beter niet naar buiten kan gaan als hij nog koorts heeft want dan ze hebben verhoogde kans op longontsteking (omdat het ook met hoesten en keelpijn begint). Helaas kunnen we dus ook niet even lekker gaan wandelen, daar knapt hij meestal wel van op. en ik ook, zit ook al 3 dagen binnen, ben het ook wel zat
We zitten nu op de 4e dag. Hoelang heeft het precies bij Bo geduurd Jessie? Weet ik waar ik rekening mee kan houden.
Bo is dus beter en naar de peuterspeelzaal (zie dreumessen topic) maar is nu wel stront en strontverkouden. Zal wel komen doordat de weerstand wat lager was door die waterpokken.
Verkoudheid hoort ook bij de waterpokken hoor Jessie, daar begint het natuurlijk ook mee.
Judith, zo klein... en dan al de waterpokken, wat sneu!
voor die kleine meid!
Nou Jessie, dan kun je wel verwachten dat Janneke ze ook krijgt.
En Bram nu ook al... ah gossie, hij heeft er ook behoorlijk last van he... Sterkte knul!! Jij ook een
van mij!
Had jeuk op buik, krabbelde en heb bultje we ijn hier dus beetje in paniek. Het valt niet mee hem goed op de foto te krijgen maar we prutsen nog even door om hem in beeld te krijgen
(en nu gaan jullie allemaal braaf roepen dat het gewoon een muggebult is)
Sterkte, ik hoop dat iemand je snel wel wat duidelijkheid kan verschaffen.
edit: typo
Bij Bo was het 1 dag een blaasje en daarna een hele hoop de volgende ochtend.
De eerste pok had direkt duidelijk vocht, maar heb er ook veel gezien die als een rood vlekje begonnen met wel duidelijk een heel klein puntje met vocht erin.
Lekker niet geruststellend natuurlijk, maar bedenk ook even dat ballorig zo langzamerhand langer geleden is als de incubatietijd.
De kans op waterpokken word dus elke dag kleiner i.p.v. groter.
[Dit bericht is gewijzigd door BoPappa op 03-02-2004 21:36]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |