abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36335413
Dat tweede album is echt hel-le-maal niks. Wat een rukalbum is dat geworden zeg!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:01:09 #27
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_36341622
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef Boefjetim het volgende:
Gisteren bij the Darkness geweest in de HMH en ik moet zeggen dat ik echt genoten hebt.

Ze maakten er een geweldige show van, en ze kunnen nog een potje spelen ook
Ik was er ook. Had misschien iets meer spektakel verwacht, maar het was een goede strakke show!
Toffe opkomst ook.
Ook lachen dat een gitaarspelende Justin nog ff door de zaal werd gedragen

--

En dat voorprogramma. Hahahaha! Die basgitarist leek zo uit de jaren 70 te zijn ontsnapt
pi_36393212
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef Boefjetim het volgende:
Gisteren bij the Darkness geweest in de HMH en ik moet zeggen dat ik echt genoten hebt.

Ze maakten er een geweldige show van, en ze kunnen nog een potje spelen ook

Een gozer op de wc omschreef het heel mooi:

"Als je van kitsch houdt, moet je naar the Darkness gaan. Die vent is zo vet als een varken, hij is zo lelijk als de nacht, maar hij staat op het podium als Madonna!"
Ik was er ook. Wist niet precies wat te verwachten, maar ze kunnen écht spelen en Justin kan ook écht zingen. Ik had eik wel verwacht dat ie in een of andere glitter-jumpsuit op zou komen, maar helaas...

Ook moest ik onwijs lachen om de crewleden tijdens "Girlfriend"
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 27 maart 2006 @ 03:09:28 #29
46960 StefanP
polemicist
pi_36395231
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:22 schreef kriele het volgende:
Dat tweede album is echt hel-le-maal niks. Wat een rukalbum is dat geworden zeg!
Gelukkig maar dat ik het wel mooi vind dan
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36400058
quote:
Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik was er ook. Wist niet precies wat te verwachten, maar ze kunnen écht spelen en Justin kan ook écht zingen. Ik had eik wel verwacht dat ie in een of andere glitter-jumpsuit op zou komen, maar helaas...

Ook moest ik onwijs lachen om de crewleden tijdens "Girlfriend"
Bij de laatste 3 nummers had hij toch een soort van glitterpak aan

Maar het is gewoon lache om de show te zien, en het publiek dat helemaal uit zn dak ging met Highway to hell!
pi_36404571
Ja maar dat was ook supertof Highway to Hell, bij de beginnoten schoot het even door m'n hoofd "Oh god, dat wordt niks als Justin dat gaat doen". Hele goeie keus om het Richie te laten doen...

Ik vond het publiek eerlijk gezegd verder wel een beetje matjes...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 27 maart 2006 @ 16:48:15 #32
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36408684
Hier heb ik in 2005 niet gepost, dus staat het niet meer in mijn AT, vervelend.

Ik moet zeggen dat ik de tweede wel leuk vind. Maar erg verrassend is het niet, maar of die hoop realistisch was... Hazel eyes is tof, dat dan weer wel. Mijn favoriet van de cd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')