quote:Ongeveer 15.000 views per dag is niet veel op het totaal van Fok! hoor.
Op maandag 26 januari 2004 15:58 schreef Eldarion het volgende:
Dit lijkt me een goede zet voor fok. Ten eerste kunnen we dan de heletijd de search gebruiken omdat het foto boek veel bandbreedte in beslag neemt.
Gierig he
quote:Ga jij eens je pamper verschonen.
Dit lijkt me een goede zet voor fok. Ten eerste kunnen we dan de heletijd de search gebruiken omdat het foto boek veel bandbreedte in beslag neemt. Dit is omdat niet zoveel mensen meer zullen registreren, en fok haalt hiermee geld binnen voor een nieuwe server. En daarna mag het fotoboek weer gratis.
quote:Goed idee, dat fotoboek is leuk, maar het is gewoon klote voor de performance, we zijn geen dating service.
Dit lijkt me een goede zet voor fok. Ten eerste kunnen we dan de heletijd de search gebruiken omdat het foto boek veel bandbreedte in beslag neemt. Dit is omdat niet zoveel mensen meer zullen registreren, en fok haalt hiermee geld binnen voor een nieuwe server. En daarna mag het fotoboek weer gratis.
Er zijn er die komen niet eens op de Frontpage of in het Forum, alleen reggen voor dat geile fotoboek .
quote:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Zo hey, jij bent echt grappig
quote:ROFLOL
Op maandag 26 januari 2004 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg TS, moet jij niet doen alsof je Engels bent?
Bij deze hoort de TS bij de grootste kneuzen van Fok allertijden.
OMG wat een sul.
quote:slecht id!
quote:Je bent ook behoorlijk dom om het te geloven haha mijn engels is ook niet helemaal perfect.
Op maandag 26 januari 2004 16:07 schreef Klonk het volgende:
hahahahaha, wat een enorme loser, sorry verliezer is de TS eerst doen alsof ie amerikaan is en van de een op de andere dag kan ie Nederlands, ik vertrouwde het al niet, SUKKEEEEEEEEEEEL
quote:de topicstarter heeft 72 posts op het forum en is geregistreerd op 23 januari 2004.
Op maandag 26 januari 2004 16:04 schreef Rolex het volgende:[..]
ROFLOL
Bij deze hoort de TS bij de grootste kneuzen van Fok allertijden.
OMG wat een sul.
En dan al van die slimme opmerkingen plaatsen, briljant
Langs de weg: hoe ben je op het idee gekomen je als domme amerikaan voor te stellen ?
Maar goed om verder te gaan op je vraag, het fotoboek gratis maken is dikke kul
[Dit bericht is gewijzigd door Klonk op 26-01-2004 16:09]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |