quote:Ja die inderdaad. Dit is het enige punt in het hele spel waar ik echt op heb moeten oefenen. Na een tijdje ging het goed maar het duurde lang om je de tijd niet terug kon draaien en als er iets mis vindt je gelijk dood was.
Op maandag 26 januari 2004 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
bedoel je dat tussen die 2 muren die best een eind uit elkaar staan? en waar je niet op de rand onderaan kunt staan omdat die schuin afloopt? daar zit ik nu vast, hoe kom je daar voorbij?
Maar gewoon oefenen dus.
quote:Ik zit nu op 98%
Op maandag 26 januari 2004 15:33 schreef Bastard het volgende:
Hoelang speeltijd zit er in het spel eigenlijk?
quote:daar word ik niet blij van... das een dag gamen voor 40 euro.
Op maandag 26 januari 2004 15:38 schreef teknomist het volgende:[..]
Ik zit nu op 98%
In totaal tot nu toe bij mij ongeveer 10 uur.
quote:Dat houd je niet 10 uur achter elkaar vol hoor
Op maandag 26 januari 2004 15:39 schreef Bastard het volgende:[..]
daar word ik niet blij van... das een dag gamen voor 40 euro.
quote:Stel je nu eens voor dat die zin niet helemaal klopt, kan je 'm dan nog eens opschrijven ....
Op maandag 26 januari 2004 15:26 schreef teknomist het volgende:
Hier verder.
[..]Ja die inderdaad. Dit is het enige punt in het hele spel waar ik echt op heb moeten oefenen. Na een tijdje ging het goed maar het duurde lang om je de tijd niet terug kon draaien en als er iets mis vindt je gelijk dood was.
Maar gewoon oefenen dus.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:40 schreef teknomist het volgende:[..]
Dat houd je niet 10 uur achter elkaar vol hoor
quote:maar je moet wel via de muren omhoog springen dus?
Op maandag 26 januari 2004 15:26 schreef teknomist het volgende:
Hier verder.
[..]Ja die inderdaad. Dit is het enige punt in het hele spel waar ik echt op heb moeten oefenen. Na een tijdje ging het goed maar het duurde lang om je de tijd niet terug kon draaien en als er iets mis vindt je gelijk dood was.
Maar gewoon oefenen dus.
quote:Jep.
Op maandag 26 januari 2004 16:08 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
maar je moet wel via de muren omhoog springen dus?
Ik ren dus over m heen zeg maar en dan boven m hak ik met me zwaard
alleen volgens mij werkt t niet echt.
eerst heb ik die rode en 2 blauwe andere gasten gemolt.
quote:Dat watertje heb ik niet kunnen vinden.
Op maandag 26 januari 2004 18:25 schreef Desdinova het volgende:
Je kan t best counteren bij je pa en hem ook opzuigen met je dolk! evt. ligt er een watertje aan de andere kant van de hal
Anyway, ik heb PoP nu uitgespeeld. Maar afgezien van het feit dat het qua graphics en gameplay een waanzinnig spel is vond ik de moeilijkheidsgraad nogal bedroevig laag
En afwisseling was vaak ook ver te zoeken. Ik wilde bijvoorbeeld ook wel eens door de woestijn rennen
quote:yep.
Op woensdag 28 januari 2004 17:52 schreef JeRa het volgende:
Ik heb de PC versie, maar ik krijg het niet voor elkaar om PoP 1/2 te unlocken. Zijn deze extra features die iig voor de PS beschikbaar zijn verwijderd uit de PC-versie?
quote:Als add-on of als abandonware (wat het waars. nog eens niet is)?
Op woensdag 28 januari 2004 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
is gedaan denk ik omdat je die wel kan downloaden.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het remakes waren, en volledig 3D waren (nog wel platformlike). Dan is het toch nog wel de moeite waard om die te laten zitten in de PC versie?
quote:je kan het complete 1e spel unlocken en ook nog het eerste level van Pop1 in 3D nagemaakt, je ziet het nog wel van opzij maar je kan nu alle moves uit Sands of Time gebruiken zoals langs de muren rennen enzo.
Op woensdag 28 januari 2004 19:25 schreef JeRa het volgende:[..]
Als add-on of als abandonware (wat het waars. nog eens niet is)?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het remakes waren, en volledig 3D waren (nog wel platformlike). Dan is het toch nog wel de moeite waard om die te laten zitten in de PC versie?
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 28-01-2004 19:31]
quote:Ik heb hem net uitgespeeld op de PS2, geloof me, je krijgt er absoluut geen spijt van
Op maandag 26 januari 2004 16:35 schreef Bananenman het volgende:
Ik krijg hem volgende week op de Xbox, en ik kan niet wachten
Wat een spel, einde is ook zeer goed verzorgd, was bang dat dit net als in veel games maar matig gedaan zou zijn, maar het is toppie
quote:Ik zit daar ook. Maar die 3 andere gasten krijg ik nog niet eens dood. Ik kan rond gaan lopen en als er ooit eens 1 alleen staat die afmaken. Maar zo kan ik er een stuk of 5 afmaken. En iedere keer als ik er 1 dood heb komt die weer terug. En ook iedere keer lukt het hun wel om om mee heen te gaan staan en me dan af te maken.
Op maandag 26 januari 2004 16:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik ben in dat level waar ik m'n pa moet mollen, maar hoe doe ik dat? Ik kan wel een kwartier slaan, maar doodgaan, ho maar.Ik ren dus over m heen zeg maar en dan boven m hak ik met me zwaard
alleen volgens mij werkt t niet echt.
eerst heb ik die rode en 2 blauwe andere gasten gemolt.
Hoevaak moet je die andere gasten eigenlijk afmaken?
En waarom moet die gast iedere keer als de camera draait een andere kant op lopen. Dan denk je ff te vluchen en je rent weer recht op een groep af.
[Dit bericht is gewijzigd door Heintje op 31-01-2004 14:24]
quote:jij heb wat met 1337 he ?
Op woensdag 28 januari 2004 19:31 schreef OldJeller het volgende:
Die had ik vroeger op mijn dos-computer!
1337 spel..
quote:Alleen de eindbaas is een giller, maar intro + einde ; zeer goed
Op vrijdag 30 januari 2004 23:55 schreef Kremers het volgende:[..]
Wat eenspel, einde is ook zeer goed verzorgd, was bang dat dit net als in veel games maar matig gedaan zou zijn, maar het is toppie
quote:idd, die baas heb ik in 1x uitgeschakeld
Op zondag 1 februari 2004 01:34 schreef JK het volgende:[..]
Alleen de eindbaas is een giller, maar intro + einde ; zeer goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |