quote:Echt doen, ik heb dit weekend echt hele leuke dingen gekocht bij Miss Etam, Prenatal en H&M. Allemaal uit de zwangerschapscollectie, maar wel zodanig "normaal" dat het ook na die tijd nog prima kan. En buikbanden natuurlijk
Op donderdag 29 januari 2004 14:04 schreef LadyS het volgende:
* LadyS gaat binnenkort maar eens winkelen denk ik
* LadyS bedenkt zich net dat het koopavond is
quote:Na die tijd? Ik was zooooooo blij dat ik na de zwangerschap weer leuke dingen aan kon. Ik stopte alle zwangerschapskleding met veel plezier diep weg achterin de kast.
Op donderdag 29 januari 2004 14:07 schreef pluisje het volgende:[..]
Echt doen, ik heb dit weekend echt hele leuke dingen gekocht bij Miss Etam, Prenatal en H&M. Allemaal uit de zwangerschapscollectie, maar wel zodanig "normaal" dat het ook na die tijd nog prima kan. En buikbanden natuurlijk
Moet zeggen dat ik die positiekleding niet eens meer paste na de bevalling. In de eerste dagen na de bevalling droeg ik van die broeken met een elastiek in de taille. (tegenwoordig best veel te koop)
quote:Je hebt gelijk!
Op donderdag 29 januari 2004 14:11 schreef LadyS het volgende:
-knip-* LadyS bedenkt zich net dat het koopavond is
*pakt alvast de foldertjes erbij en gaat vast uitzoeken
quote:De Hema heeft trouwens zwangerschapsondergoed in de aanbieding. Ook strings (wist zelf niet eens dat die bestonden voor zwangere dames). Zit wel aangenaam zo over de buik heen.
Op donderdag 29 januari 2004 14:37 schreef BubbleBabe het volgende:[..]
*pakt alvast de foldertjes erbij en gaat vast uitzoeken
quote:Ja, die broeken zijn een ander verhaal, maar de bovenkleding is allemaal heel multi functioneel
Op donderdag 29 januari 2004 14:36 schreef Tan het volgende:[..]
Na die tijd? Ik was zooooooo blij dat ik na de zwangerschap weer leuke dingen aan kon. Ik stopte alle zwangerschapskleding met veel plezier diep weg achterin de kast.
Moet zeggen dat ik die positiekleding niet eens meer paste na de bevalling. In de eerste dagen na de bevalling droeg ik van die broeken met een elastiek in de taille. (tegenwoordig best veel te koop)
Maar goed, ik zal ook wel weer gewoon blij zijn als ik mijn normale kleding weer aankan hoor, maar ik probeer er wel een beetje op te letten dat mijn postitiekleding ook normaal gedragen kan worden. Is een goed excuus om lekker groot in te slaan
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:48 schreef pluisje het volgende:[..]
Is een goed excuus om lekker groot in te slaan
Waarom was ik nu niet zo slim ![]()
Die korte truitjes zijn inderdaad leuk. Ik heb er nog eentje van voor de zwangerschap en die valt ook lekker wijd dus die draag ik nu gewoon door.
Ik heb bij Miss Etam ook een lang vest gekocht waarvan ik dus niet snap dat het een zwangerschapsvest is, hij is niet breder of langer van voren, die draag ik dus ook gewoon lekker door na de zwangerschap.
Maar die broeken... nee zou blij zijn als ik daar van af ben, heb op zich wel leuke broeken hoor, maar toch niet mijn 'normale' smaak.
Ooow, en dan ga ik ook shoppen! Heb er nu al zin in....
Nog één nachtje slapen...!
quote:Joepie, nog 1 nachtje slapen en dan mag iedereen het van jou weten. Wat heerlijk! Ik ben zo benieuwd naar de reacties
Op donderdag 29 januari 2004 15:01 schreef Sugar het volgende:
Nog maar één nachtje slapen! Dan weer naar de gyn!!!!
En dan mag ik het eindelijk vertellen!!! Aan iedereen! Woei!!!!Ooow, en dan ga ik ook shoppen! Heb er nu al zin in....
Nog één nachtje slapen...!
Morgen ga ik trouwens naar de huisarts. Deze afspraak had ik gemaakt toen ik het net wist en zal redelijk algemeen zijn. Waarschijnlijk moet ik ook bloed laten prikken
en hopelijk mag ik dan eindelijk een vk bellen voor een afspraak!
quote:Ikke ben vandaag psies 6 weken en 6 dagen.
Op donderdag 29 januari 2004 15:16 schreef Sugar het volgende:
Oh Pigletje, dus morgen ben jij ook een stapje verder! Leuk!
Hoelang ben jij vandaag swanger?
Ik 10 weken psies!
quote:piggie hoe reken je nou, haal je die 2 weken eraf?? want snap echt niet als je bij zo'n arts komt zeggen ze, altijd die 2 weken erbij... ikkuh niet meer weten nou. (godsamme waarom moet ik nog zo lang wachten voordat ik weet hoe oud het echt is
Op donderdag 29 januari 2004 15:22 schreef piglet het volgende:[..]
Ikke ben vandaag psies 6 weken en 6 dagen.
quote:Twee weken zwangerschap krijg je er "gratis"bij( gratis tussen aanhalingstekens, want voor hetzelfde geld heb je je eisprong heel vroeg in de cyclus en tellen die weken WEL) Maar waarom dat zo is mag Joost weten.
Op donderdag 29 januari 2004 17:08 schreef Girly het volgende:[..]
piggie hoe reken je nou, haal je die 2 weken eraf?? want snap echt niet als je bij zo'n arts komt zeggen ze, altijd die 2 weken erbij... ikkuh niet meer weten nou. (godsamme waarom moet ik nog zo lang wachten voordat ik weet hoe oud het echt is
)
quote:ik wacht wel netjes 18 feb af..
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Twee weken zwangerschap krijg je er "gratis"bij( gratis tussen aanhalingstekens, want voor hetzelfde geld heb je je eisprong heel vroeg in de cyclus en tellen die weken WEL) Maar waarom dat zo is mag Joost weten.
quote:9 maanden zwanger klinkt leuker dan 8enhalve maand? Weet het ook niet eigenlijk
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Maar waarom dat zo is mag Joost weten.
ow ik ben trouwens vriendin van robbierdam
ben nu 6 weken zwanger en heb licht bloedverlies
beetje bruin kleurig, verder heb ik weinig last ergens van maar is dat ernstig dat beetje bruin verlies of ken het toch echt wel ernstiger zijn?
tnx alvast
Bloedverlies in het begin kan van alles zijn en kan twee kanten op. Of het gaat weer over of het zet door. Aangezien je verder geen klachten hebt en het niet veel en helder rood is zou ik vooralsnog proberen me niet al te druk te maken.
quote:Girly, ik reken de 2 weken er bij (dus begin met rekenen vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie). Eigenlijk vind ik het raar, maar zo klinkt het wel al heel wat
Op donderdag 29 januari 2004 17:08 schreef Girly het volgende:
piggie hoe reken je nou, haal je die 2 weken eraf?? want snap echt niet als je bij zo'n arts komt zeggen ze, altijd die 2 weken erbij... ikkuh niet meer weten nou. (godsamme waarom moet ik nog zo lang wachten voordat ik weet hoe oud het echt is)
quote:Hi vriendin van robbierdam
Op donderdag 29 januari 2004 20:31 schreef robbieRdam het volgende:
hellupppp hele dringende vraag
ik denk dat de dames (of heren) in dit topic er wel wat van afwetenow ik ben trouwens vriendin van robbierdam
![]()
ben nu 6 weken zwanger en heb licht bloedverlies
beetje bruin kleurig, verder heb ik weinig last ergens van maar is dat ernstig dat beetje bruin verlies of ken het toch echt wel ernstiger zijn?
tnx alvast
quote:ok ik heb zelf iets fout gedaan haha ,nevermind, ik kwam steeds uit dat jij eerder dan mij zou bevallen, ik dacht zelf dat je verder dan mij was... sorry
Op donderdag 29 januari 2004 21:25 schreef piglet het volgende:[..]
Girly, ik reken de 2 weken er bij (dus begin met rekenen vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie). Eigenlijk vind ik het raar, maar zo klinkt het wel al heel wat
maar goed, hoor van alle kanten dat ik me niet druk moet maken dat het waarschijnlijk nix is, maar toch tis enggggg ![]()
maar tnx ![]()
groetjes martineke
Ook een inwendig onderzoek sluit niets uit en geeft geen zekerheid.
Laat alles in godsnaam goed zijn met ons veertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |