Welcome back!
Xanthe, ben je mailadres kwijt maar de foto van het bedje staat in het Speeltuinbankje
quote:Euh? Speeltuinbankje?
Op woensdag 28 januari 2004 07:21 schreef Rewimo het volgende:Xanthe, ben je mailadres kwijt maar de foto van het bedje staat in het Speeltuinbankje
quote:Ja, hier dus: Het speeltuinbankje # 24
Op woensdag 28 januari 2004 09:00 schreef Xanthe het volgende:[..]
Euh? Speeltuinbankje?
Ik heb je een mail gestuurd
quote:Waarom Catoot? Je kunt ze gratis lenen bij de Kruisvereniging. En je hebt er later toch niks aan (ja okee, bij een tweede Gertje misschien). Overbodige moeite lijkt me. Laat ie liever het kamertje opknappen
Op woensdag 28 januari 2004 09:15 schreef Catootje het volgende:
Nog even een vraag: Hoe zien klossen er uit? Mijn vriend wil ze zelf maken (vraaaag me niet waarom!)
quote:Hehe, die kan je toch gewoon huren...
Nog even een vraag: Hoe zien klossen er uit? Mijn vriend wil ze zelf maken (vraaaag me niet waarom!)
Vier bierkratten doen het ook goed, daar ben ik op geboren.
Maar het zijn ijzeren/stalen klossen. Ze zijn vierkant met een uitsparing bovenin.

fotootje uit google getrokken
*stuurt man babykamer in* Daar ist te doen kerel!
Doe rustig aan voorlopig en geniet lekker van dat heerlijke kereltje!
quote:
Dat is toch dezelfde vent die eerst een camera ging halen en daarna de babykamer pas in orde wou maken omdat de baby meer aan foto's heeft, toch??? Wat ongelooflijk schattig
, volgens mij weet hij niet waar hij heen moet met zijn emoties, wel heel lief
. De thuiszorgwinkel heeft ze hier gewoon te huur met een kleine eigen bijdrage, dat zou ik eerder doen dan klossen maken. Waarom maakt hij geen geboortebord voor in de tuin of op het balkon of voor het raam. Dan issie ook nuttig bezig
quote:[fluistermodus]
Op woensdag 28 januari 2004 09:24 schreef Catootje het volgende:
hahaha, nou..dan stuur ik hem toch effe langs de kruisvereniging. Ik heb echt geeen idee waarom hij ze nu perse zelf wilde maken, echt nietHijs gek! Gelukkig weet hij niks van staal af, mijn eigeste klusmenneke!
*stuurt man babykamer in* Daar ist te doen kerel!
Mijn buurman had ze van hout gemaakt, en iets hoger dan die van de kruisvereniging. DE vk vroeg of ze ze mocht hebben, want deze waren precies goed!
[/fluistermodus]
quote:Prima, het staat voor je klaar. Ik hoor het wel
Op woensdag 28 januari 2004 09:16 schreef Xanthe het volgende:
Verkocht!
Mooi bedje man!!!!!
Als je nog even geduld hebt tot ik 12 weken ben , kan ik het helemaal met zekerheid zeggen , verder moeten we hier even kijken wanneer we dan naar je toen komen , is toch een stukkie rijden
quote:[fluistert terug]
Op woensdag 28 januari 2004 09:26 schreef Troel het volgende:[..]
[fluistermodus]
Mijn buurman had ze van hout gemaakt, en iets hoger dan die van de kruisvereniging. DE vk vroeg of ze ze mocht hebben, want deze waren precies goed!
[/fluistermodus]
Ik krijg ook weer helemaal 'zin' in de bevalling als ik die foto zo zie... Hoe voel je je nu eigenlijk? Weer opgeknapt?
Vraagje aan iedereen... ik had gister echt het gevoel alsof ik ontplofte
Was geen prettig gevoel, heb het volgens mij ook niet bij de anderen gehad. Mijn hoofd voelde alsof ik een paar tellen ondersteboven had gehangen en al het bloed naar mijn hoofd was gestegen. Ook de aderen op mijn handen enzo waren ontzettend opgezwollen.
Lijkt dus alsof de doorbloeding niet goed was, ik durfde niet eens te gaan slapen.
Het gevoel is nu wel minder, maar niet weg, wel zijn de gezwollen aderen weg. Iemand enig idee of dit normaal is tijdens de zwangerschap? ![]()
Ik weet wel dat je benen kunnen gaan tintelen omdat de baby/baarmoeder de bloedsomloop bemoeilijkt, maar heb er verder nooit van gehoord dat de rest van je lichaam zo gezwollen voelt.
Ik heb gisteren
Liam
gezien en het is zo'n klein krummeltje. Wat een snoezig kindje, zoveel haar en zo klein! Echt, Iris is dan echt een reus daarbij vergeleken. Ik heb met samengeknepen dijen geluisterd naar het bevallingsverhaal
maar vooral ontzettend genoten van Belana en Kbot die ongelooflijk trots en verliefd zijn op Liam.
De foto's zijn inmiddels onderweg naar Belana en die zal ze vandaag of morgen vast wel even plaatsen als ze tijd heeft.
quote:Bloeddruk laten meten, ik had ook 2 weken voor de bevalling ineens te hoge bloeddruk en dat voelt precies zoals jij zegt. Dus hup naar de vk of huisarts bellen en even laten controleren. Niet wachten, meteen doen!
Op woensdag 28 januari 2004 09:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje aan iedereen... ik had gister echt het gevoel alsof ik ontplofte![]()
Was geen prettig gevoel, heb het volgens mij ook niet bij de anderen gehad. Mijn hoofd voelde alsof ik een paar tellen ondersteboven had gehangen en al het bloed naar mijn hoofd was gestegen. Ook de aderen op mijn handen enzo waren ontzettend opgezwollen.
Lijkt dus alsof de doorbloeding niet goed was, ik durfde niet eens te gaan slapen.Het gevoel is nu wel minder, maar niet weg, wel zijn de gezwollen aderen weg. Iemand enig idee of dit normaal is tijdens de zwangerschap?
Ik weet wel dat je benen kunnen gaan tintelen omdat de baby/baarmoeder de bloedsomloop bemoeilijkt, maar heb er verder nooit van gehoord dat de rest van je lichaam zo gezwollen voelt.
quote:hihihi, ja dat is em....hij wordt ook steeds liever, gaat enorm op in het ontdekken hoe de babyfoon werkt en zo. "kijk en dan heeft ie ook nog die functie"... Maar de babykamer hoeven nog maar een paar kleine dingetjes, een rolgordijntje hier en daar en ...en wat eik nog meer? Nou ja, klossen dus
Op woensdag 28 januari 2004 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
![]()
![]()
Dat is toch dezelfde vent die eerst een camera ging halen en daarna de babykamer pas in orde wou maken omdat de baby meer aan foto's heeft, toch??? Wat ongelooflijk schattig
, volgens mij weet hij niet waar hij heen moet met zijn emoties, wel heel lief
. De thuiszorgwinkel heeft ze hier gewoon te huur met een kleine eigen bijdrage, dat zou ik eerder doen dan klossen maken. Waarom maakt hij geen geboortebord voor in de tuin of op het balkon of voor het raam. Dan issie ook nuttig bezig
![]()
quote:Okay, dank je, heb net maar even gebeld en kan met een uurtje naar de VK.
Op woensdag 28 januari 2004 09:50 schreef Rewimo het volgende:[..]
Bloeddruk laten meten, ik had ook 2 weken voor de bevalling ineens te hoge bloeddruk en dat voelt precies zoals jij zegt. Dus hup naar de vk of huisarts bellen en even laten controleren. Niet wachten, meteen doen!
Vocht vasthouden doe ik geloof ik niet echt, maar hoge bloeddruk had ik bij de laatste twee zwangerschappen wel op het eind, dus ik neem maar even het zekere voor het onzekere dan en laat het meten.
quote:Een inkeping of iets om je eigen bed tegen te houden lijkt me wel handig anders is idd het risico dat je naar beneden stort heel groot.
Op woensdag 28 januari 2004 09:52 schreef Catootje het volgende:[..]
hihihi, ja dat is em....hij wordt ook steeds liever, gaat enorm op in het ontdekken hoe de babyfoon werkt en zo. "kijk en dan heeft ie ook nog die functie"... Maar de babykamer hoeven nog maar een paar kleine dingetjes, een rolgordijntje hier en daar en ...en wat eik nog meer? Nou ja, klossen dus
. Maar als je dan houten klossen neemt, moeten die dan ook een inkeping hebben? Ik ben zo bang dat we naar beneden storten.
Als je bed op planken staat in plaats van poten raad ik je aan om geen klossen te nemen maar om dan idd bierkratjes te nemen, die geven meer steun en verkloten je bed niet.
Wat bij ons dus wel is gebeurd na de eerste....
Bij de tweede heb ik de buurtsuper hier even lief aangekeken of ik vier kratje kon krijgen (tegen statiegeld natuurlijk) en ze ook weer mocht inleveren.
Je moet het wel even vragen want de meeste supermarkten nemen geen lege kratjes in
Nou ja zal wel, ik ga braaf meer drinken ![]()
Mijn bed kan trouwens niet op klossen, maar twee matrassen op elkaar was goed volgens de VK hier (Dedemsvaart), de vorige VK (in Den Helder) vond het ook nooit een probleem.
Alleen kraamzorg doet moeilijk, maar ik moest van de VK gewoon zeggen dat mijn bed op klossen kwam bij de voorinspectie van kraamzorg, om gezeur te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |