abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 10:11:44 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16709076
Sugar! Blijf nou niet zo lang bij je ouders plakken!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2004 @ 10:16:26 #252
43556 miss_dynastie
pi_16709173
Xanthe, er is helemaal niets wat ik kan zeggen dat je wat meer gerust kan stellen. Ik duim voor je dat alles goed is met jullie mupje
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:29:22 #253
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16710734
He, wat naar zeg, dat bloedverlies
Zeker zo in het begin, artsen durven dan ook geen uitsluitsel te geven.

Sugar, wat fijn dat je het straks kan gaan vertellen! Ik zie allemaal originele manieren om het te vertellen voorbijkomen, zelf kwam ik niet verder dan iedereen opbellen en heel hard en blij "ik ben zwanger!!!" roepen
Rick was wel weer komisch op zijn werk, die had een email klaargezet naar al zijn collega's, en die verzonden op het moment dat ie zijn jas al aanhad en daarna is ie meteen naar huis gegaan. Hij werd in de auto al boos gebeld door een collega ("Lul, kon je dat niet gewoon even normaal zeggen man, we vallen hier zowat van onze stoel!") en de dag daarna duurde het erg lang voor ie zich door al die zoenende collega's en stapels mail had heengeworsteld

Met mij gaat het qua zwangerschap prima, mijn buik begint echt een plekje te veroveren, wat helaas een beetje ten koste gaat van ruimte voor mijn maag, die af en toe echt klem lijkt te zitten
Helaas ben ik al wel sinds het weekend best wel ziek, echt een vervelende verkoudheid te pakken, waar ik de halve nacht van wakker lig en me helemaal suf van hoest en proest. Gelukkig heb ik nu alleen 's avonds nog wat koorts, zodat ik me overdag iets minder lamlendig voel, maar pfff, ben het wel knap zat

pi_16710790
Rick vond het ook een beetje vreemd om het te vertellen dus?

edit: en beterschap natuurlijk

vrijdag 30 januari 2004 @ 11:34:01 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16710867
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:29 schreef pluisje het volgende:
Rick was wel weer komisch op zijn werk, die had een email klaargezet naar al zijn collega's, en die verzonden op het moment dat ie zijn jas al aanhad en daarna is ie meteen naar huis gegaan. Hij werd in de auto al boos gebeld door een collega ("Lul, kon je dat niet gewoon even normaal zeggen man, we vallen hier zowat van onze stoel!") en de dag daarna duurde het erg lang voor ie zich door al die zoenende collega's en stapels mail had heengeworsteld
Leuk verhaal!
pi_16711976
Vanmorgen hoorde ik dat een moeder van een meisje uit Britt en Romée hun klas een derde èn vierde kindje verwachten

Mijn zus zwanger, mijn vriendin zwanger, andere vriendin zwanger.... zo af en toe krijg ik wel een beetje heimwee hoor...

*lichtelijk sjloers...*

Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')