quote:Op donderdag 2 december 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
Cindy staat meer strak van drugs dan dat ze nuchter is. Wat ik ook schandalig vond was dat vele bellen en het eten niet willen proeven. Dat geeft wel blijk van desinteresse. Eigenlijk wel een streepje waard. Kim kreeg er namelijk ook heel snel één.
Wie was nou degene die een taxichauffeur in elkaar had geslagen?? Vincent??
Verder vind ik Joost eng, heel eng.
quote:
Volgens mij wordt dat vanavond helemaal niet herhaald.. staat nl een uitzending van I love sinterklaas gepland.. best wel klote dus,.., want nu mkis ik het ookquote:Op vrijdag 3 december 2004 01:48 schreef Ole het volgende:
Lees niet teveelkijk nl zondag pas...
Maar dat restaurant is toch bij Panama in de buurt??? Niet echt makkelijk bereikbaar voor een meet lijkt me...
Heb jequote:Op vrijdag 3 december 2004 09:50 schreef Aventura het volgende:
Het is redelijk onvindbaar, ik liep er 2 keer langs voordat ik het vond. Het is op zich wel makkelijk te bereiken, het is nog een heel stuk voor Panama dus vanaf CS goed te belopen. Maareh voor een meet is het echt geen optie
Dan moet je er wel een klikbare linkje van maken lieverd.quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef static het volgende:
Hier kun je terecht voor de culinaire recensies.
Oeps.quote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je er wel een klikbare linkje van maken lieverd..
Balen.. niets gezien..quote:Op zondag 5 december 2004 17:41 schreef Ole het volgende:
wordt wel herhaald hoor, zag ik net op tt..
zometeen, 17.55!
Ik snapte al niet waarom het hier over culinaire recensies moest gaan.quote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je er wel een klikbare linkje van maken lieverd..
En over een kleine 20 minuten weer een nieuwe afleveringquote:Jamie Olivers Fifteen opent 14 december
Gepubliceerd op dinsdag 07 december 2004
AMSTERDAM (ANP) - Restaurant Fifteen in Amsterdam van de Engelse tv-kok Jamie Oliver opent dinsdag 14 december de deuren. De 'hot-kok', ook wel The Naked Chef genoemd, verricht zelf de opening van het etablissement dat tevens een opleidingsprogramma is voor werkloze jongeren.
De Nederlandse initiatiefnemers zijn Sarriel Taus en Coen Alewijnse. De chefkoks Ben van Beurten en Bastiaan Doesburg leiden momenteel de nu achttien geselecteerde leerlingen op. Hun verrichtingen zijn iedere week te volgen in Jamies Kitchen Amsterdam op Net5.
Ook mijn favorietquote:Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind die griet die telkens al die pillen slikt en er zo vernageld daarna eruit ziet super cool...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |