Dat restaurant is een participatie van het bedrijf waar ik deels voor werk..btje ingewikkeld uit te leggen. Maar ja, wel echt een erg leuk project!quote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef Hik het volgende:
[..]
Jeetje wat gaaf! Hoe dat zo?
Het was weer leuk! Die Joost is echt een beetje rare gast inderdaad.
Cindy vond ik echt een beetje een klein meisje, als je haar zo heel lief bezig zag in de keuken van l'Europe. En dan ineens die pillen!Typisch stukje foute vrienden waarschijnlijk.
Sowieso zijn die stages wel een goed idee. Nog afgezien van wat ze inhoudelijk leren is het hartstikke slim dat die mensen in elk geval een deel van de tijd zonder hun vriendjes in het min of meer normale leven functioneren. Dat is iets waar de meeste deelnemers tot nu toe wel een beetje gebrek aan hebben gehad volgens mij.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:16 schreef Morwen het volgende:
Was wel weer geinigEnne, ik had die amuse bouche met bloemkooldrap en kaviaar ook niet genomen
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het idee dat Ci behoorlijk emotioneel verwaarloods wordt door haar ouders.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
Aventura, heb je ook nog wat spoilers, over wie er in de keuken stonden bijvoorbeeld? Was Joost erbij en Giovanno en Cindy? En had Mathilda een dikke buik?
Of zouden ze niet allemaal tegelijk aan het werk zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: spoilers erbij gezet
[ Bericht 7% gewijzigd door Aventura op 02-12-2004 15:03:31 ]
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja! Ik zag ze eigk allemaal behalve die lange kale, is dat joost? die was er niet!
Misschien is die eruit gekickt?
En Matilda stond er maar een beetje bij, ze heeft natuurlijk nu al een toeter (op tv nog niet) ws. mocht ze daarom niet koken, zij kwam steeds bij ons om de gerechten toe te lichten.
oops,sorry, was me er niet van bewust, was alleen mijn observatie, weet niet of het ook echt zo is..quote:Op donderdag 2 december 2004 14:42 schreef static het volgende:
[..]
Als je echt gaat spoileren svp de spoiler-tags gebruiken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:02 schreef Aventura het volgende:
We hadden als voorgerecht toost met krab, st. jacobsmossel, en een biet met zure room, als tussengerecht risotto met paddenstoelen, als hoofdgerecht fazant met boter en honing en witlof en als nagerecht schaafijs en pannacotta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |