Mathilde is stoer!quote:Op maandag 15 november 2004 14:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mathilde vond k eng...
alleen door dr haar weet je dat t een meisje is..quote:Op maandag 15 november 2004 16:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Mathilde is stoer!
Niet erg toegankelijk volgens mij, maar wel stoer!
Ik hoop dat ze erbij komt, al lijkt het me wel lastig combineren met een baby...![]()
Die lage stem vinnik juist cool.quote:Op maandag 15 november 2004 16:37 schreef MissX het volgende:
Ik vond der ook wel stoer, maar damn wat een lage stem.
Klopt. Misschien dat er namelijk nog een paar afvallen tijdens de opleiding. Ook vonden ze dat er veel kwaliteit tussen zat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:22 schreef Hik het volgende:
Begrijp ik het nou goed als ik zeg dat ze met 18 man door zijn?![]()
Inderdaad! Relatief begrip blijkbaar!quote:Op maandag 22 november 2004 12:02 schreef Leep het volgende:
iHeeft iemand volkskrant magazine gelezen?
Ik vond t wel typisch dat ze ALLEMAAL nee zeiden op de vraag of ze probleem jongere waren.
quote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef Pfffff het volgende:
Vind het leuk!!!!![]()
Profieltjes van de deelnemers kun je trouwens hier vinden:
http://www.sbs6.nl/module(...)et5programma&pid=409
Wow!quote:Jamo Quadiri
Bijzonderheden: is een wereldburger. Hij spreekt zes talen!! (Russisch, Nederland, Perzisch, Kroatisch, Engels, Spaans, en stiekem ook beetje Duits)
quote:Een dag onzichtbaar: dan zou ik de bankrekening van Bush plunderen en het geld aan weeskinderen in Afghanistan geven
Wow indeed. Niet bepaald kansloos lijkt mequote:Op maandag 22 november 2004 16:52 schreef Hik het volgende:
Wow!![]()
Owkee..quote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef Pfffff het volgende:
Vind het leuk!!!!![]()
Profieltjes van de deelnemers kun je trouwens hier vinden:
http://www.sbs6.nl/module(...)et5programma&pid=409
Geweldig toch, dat Nederlandse asielbeleid!quote:Op maandag 22 november 2004 22:35 schreef Bagheera het volgende:
Hij komt uit Oezbekistan, en leeft met zijn vader al 7 jaar in een asielzoekerscentrum, te wachten op een verblijfsvergunning.....
Anders mag-ie wel voor mij koken...quote:Sympathieke, slimme gozer volgens mij, hopelijk mag hij blijven.
Ik vond het een zielig grietje.....kansloos....lekker zo door gaan......quote:Op donderdag 25 november 2004 01:25 schreef Nonneke het volgende:WHAHAHA die Cindy, ohw men 15 pillen en wat GHB
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik ook niet helemaal, maar misschien zijn ze bang dat als ze te streng zijn de leerlingen helemaal niet meer komen opdraven ofzo. Maar goed ... dit is wel een heel soft beleid.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:59 schreef JooB het volgende:
Dus als je je pet niet bij je hebt, mag je naar huis, maar als je lam bent omdat je dat weekend 15 pillen in je murf douwt en nog wat GHB krijg je een zacht waarschuwend woordje.... kee?![]()
Ik heb de uitzending van woensdag nog niet gezien, maar kreeg door dat voorstukje (en ook de uitzending van de afgelopen keer) de indruk dat ze eerder een beetje een roddeltante is. Ik kreeg een beetje een naar gevoel bij hoe ze sprak over de zwangerschap van *hoeheetzeookalweer* en nu weer over die pillen...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:51 schreef schatje het volgende:
Wat een heerlijke kwebbel is Melanie zeg.
Nee hoor, dat zou heel goed kunnen. Echt oordelen kan nog niet omdat we nog heel wat afleveringen te gaan hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending van woensdag nog niet gezien, maar kreeg door dat voorstukje (en ook de uitzending van de afgelopen keer) de indruk dat ze eerder een beetje een roddeltante is. Ik kreeg een beetje een naar gevoel bij hoe ze sprak over de zwangerschap van *hoeheetzeookalweer* en nu weer over die pillen...
Misschien zie ik het verkeerd hoor, en is het alleen bezorgdheid, maar het kwam op mij een beetje "bemoei je met je eige" over![]()
Leuk! Mag ik mee???quote:Op maandag 29 november 2004 12:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ga er vanavond proef-eten![]()
Het personeel wordt natuurlijk ook niet voor niets aangeduid als 'kansloos'. Dan kun je ook niet verwachten dat ze zich vanaf dag één etaleren als het ideale personeel.quote:Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef Aventura het volgende:
Ik owrd altijd wel een beetje pissig van dit programma. Krijg je zo'n gouden kans, zie je nog een manier om het te verknallen. De leiding is veel te soft daar!
Hm ja ok, de amusementswaarde stijgt natuurlijk wel als je zo'n door pillen beneveld kind in de klas in slaap ziet sukkelenquote:Op maandag 29 november 2004 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het personeel wordt natuurlijk ook niet voor niets aangeduid als 'kansloos'. Dan kun je ook niet verwachten dat ze zich vanaf dag één etaleren als het ideale personeel.
En juist dat verknallen van kansen vormt voor mij een toegevoegde kijkwaarde.
Ja, je bedoelt die kale?quote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vind vooral die vage gast zwaar irritant.
Of die gozer draagt een groot geheim met zich mee of hij is constant beneveld door het een of ander. Prototype loser die zichzelf amper een kans gunt.
Zal wel fraai zijn als juist die bij voorbaat door mij al afgeschreven types het straks hartstikke goed gaan doen.
quote:Op maandag 29 november 2004 14:21 schreef Aventura het volgende:
Of hij verbergt een duister geheim!!
Aventura vanavond in de keuken:quote:Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef Aventura het volgende:
Misschien zie ik hem vanavond wel! Ik ga hem bespioneren
Jeetje wat gaaf! Hoe dat zo?quote:Op maandag 29 november 2004 12:56 schreef Aventura het volgende:
Ik ga er vanavond proef-eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |