quote:ik ook niet loopt ook niet erg soepel
Op vrijdag 30 januari 2004 17:58 schreef Kontiki het volgende:
Ik krijg die van mij met geen mogelijkheid aan de praat. Ik blijf maar zwaaien met dat ding, maar na een paar seconden is ie alweer uitgedraait.
Als ik mijn armen al train met dat ding, dan is dat omdat ik hem uit het raam gooi! Kutding!
quote:als ik aan dat touwetje ruk en ik ga draaien met me posl kapt ie gewoon
Op vrijdag 30 januari 2004 19:16 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb geen Nano-Second, maar een Dynabee/Super Gyro. Zou dat echt uitmaken? Je moet dat ding toch op zijn minst aan de praat kunnen krijgen?Als ik mijn armen al train met dat ding, dan is dat omdat ik hem uit het raam gooi! Kutding!
quote:Welke heb je?
Op vrijdag 30 januari 2004 21:19 schreef Steve-O het volgende:hij doet het na een tijdje word ie rood en daar na rood blauw
touwetje heeft er wel al tussen gezeten door een n00b
quote:Werkt dat display goed?
Op vrijdag 30 januari 2004 21:43 schreef Steve-O het volgende:
techno
quote:ik zie alleen een rood en blauw streepje van display heb ik nog nix gemerkt
Op vrijdag 30 januari 2004 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Werkt dat display goed?
Ik wilde eerst ook een Techno kopen, maar ik hoorde van iemand die ook de Techno had dat het display erg onduidelijk was. Dus toen haalde ik maar een Blue Light, die ziet er ook wel cool uit
quote:Gewoon keihard draaien, en dan geen kracht meer erop uitoefenen (zodat rotor niet meer om zn as draait), dan kan je de tekst aflezen.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:47 schreef Steve-O het volgende:[..]
ik zie alleen een rood en blauw streepje van display heb ik nog nix gemerkt
..
quote:die groene MAX bal
Op zaterdag 31 januari 2004 12:58 schreef brtausi het volgende:
Welke geeft volgens jullie het vetste effect kwa kleuren?
quote:Haha, tja dan had je er idd 1tje bij moeten nemen he.
Op woensdag 4 februari 2004 19:32 schreef Kontiki het volgende:
Wow het lukt steeds harder! Ik vind het nu wel jammer dat ik er geen teller bij heb genomen.
Overigens heb ik mijn Dynabee ingeruild voor een echte Nano Second. Die Dynabee werkte gewoon niet! Met de Powerball lukte het tenminste.
quote:wat lichteffect fotoos:
Op zaterdag 31 januari 2004 12:58 schreef brtausi het volgende:
Welke geeft volgens jullie het vetste effect kwa kleuren?

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |