Heeft iemand misschien ervaringen met amazon.co.uk mbt tot gemiddelde levertijd?
Ik heb wel vaker iets in het buitenland besteld (play.com) en die orders lieten meestal lang op zich wachten. Is dat bij amazon ook zo?
Ik bestel regelmatig wat bij play.com en de ene keer is dat er binnen een week, en de andere keer duurt het iets meer dan 2 weken.
quote:Het pakket heeft niet zo'n grote waarde, ik hoop dan ook niet dat de douane er moeilijk mee gaat zitten doen.
Op maandag 26 januari 2004 13:24 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat daar een eenduidig antwoord op te geven is aangezien de levertijd van allerlei factoren afhangt.
Zo kan de douane de boel ook vertragen, en de PTT zo'n pakket ook een dagje achterhouden.Ik bestel regelmatig wat bij play.com en de ene keer is dat er binnen een week, en de andere keer duurt het iets meer dan 2 weken.
amazon.com bestel ik regelmatig. De levertijd indien op voorraad is altijd ongeveer 1 week. Heb nog nooit langer als dit hoeven te wachten. (korter trouwens ook niet)
(standaard verzendkosten)
Douane heeft hier niets mee te maken, omdat het boek uit Engeland komt. Het is de 22e geshipped, dus levertijd etc. doet er ook niets toe in deze.
quote:Dat ligt er maar net aan in wat voor bui de douane is, als zij het pakketje niet er leuk uit vinden zien dan komt het op de grote hoop "daar kijken we binnenkort nog eens naar".
Op maandag 26 januari 2004 19:05 schreef Northpole het volgende:
Morgen staat de postbode ermee voor de deur!Douane heeft hier niets mee te maken, omdat het boek uit Engeland komt. Het is de 22e geshipped, dus levertijd etc. doet er ook niets toe in deze.
Het kan morgen, het kan ook eind van de week. 4 tot 5 werkdagen staat er toch voor geloof ik? Woensdag of Donderdag denk ik.
quote:Ik moet het in ieder geval volgende week maandag hebben
Op maandag 26 januari 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:[..]
Dat ligt er maar net aan in wat voor bui de douane is, als zij het pakketje niet er leuk uit vinden zien dan komt het op de grote hoop "daar kijken we binnenkort nog eens naar".
Het kan morgen, het kan ook eind van de week. 4 tot 5 werkdagen staat er toch voor geloof ik? Woensdag of Donderdag denk ik.
Ik heb het volgens mij gekocht bij een particulier die via amazon aanbiedt. Heb wel gekeken naar de beoordeling van deze verkoper, en die waren allemaal goed. Ik ga er dus maar vanuit dat de verzending even lang zal duren.
Hangt er vanaf of ze de DVD op voorraad hebben en welk type verzending je kiest.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:45 schreef MrAbagnale het volgende:
als ik op vergelijk.nl kijk voor een dvdtje, dan staat er een levertijd van 11 tot 21 werkdagen. Ik vind dit heel lang, maar als ik het zo eens hoor is dit dus veel korter?
Oud topic vriendquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef Timmehhh het volgende:
Bij amazon.de zijn de prijzen hoger en bij Amazon.com lager maar moet je invoerrechten e.d betalen toch? Is het niet mogelijk om via Amazon met lage prijzen in te kopen en dan door Amazon.de te laten leveren om geen invoerrechten te hoeven te betalen?
Dat gebeurd af en toe wel, maar jij hebt er geen invloed op.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef Timmehhh het volgende:
Bij amazon.de zijn de prijzen hoger en bij Amazon.com lager maar moet je invoerrechten e.d betalen toch? Is het niet mogelijk om via Amazon met lage prijzen in te kopen en dan door Amazon.de te laten leveren om geen invoerrechten te hoeven te betalen?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Olle. het volgende:
wil het topic toch weer even aanwakkeren omdat het al een aantal jaar stil ligt
heb er zojuist besteld (bij amazon.co.uk)
standaard delivery gekozen. Wel in de hoop om het voor dit weekend of dit weekend nog te hebben.
Maar zal wellicht maandag / dinsdag worden (wordt ook aangegeven)
is het trouwens UPS die levert?
en zijn er nog verdere ervaringen?!?!
Voor het weekend lijkt me wel erg optimistisch hoor. ZIjn je items al dispatchedquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Olle. het volgende:
wil het topic toch weer even aanwakkeren omdat het al een aantal jaar stil ligt
heb er zojuist besteld (bij amazon.co.uk)
standaard delivery gekozen. Wel in de hoop om het voor dit weekend of dit weekend nog te hebben.
Maar zal wellicht maandag / dinsdag worden (wordt ook aangegeven)
is het trouwens UPS die levert?
en zijn er nog verdere ervaringen?!?!
nee maar ik wacht wel tot voglende week..quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor het weekend lijkt me wel erg optimistisch hoor. ZIjn je items al dispatched
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |