quote:Ja, voorlopig wel ff.
Op maandag 26 januari 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
Zo beer put goed genoeg open getrokken?
quote:Irritaties oplossen bij mensen die nu achter de rug van TF gaan.
Op maandag 26 januari 2004 18:48 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Maar wat is de bedoeling hiervan?
EDIT: En niet te vergeten dat dit al een jaar lang een vast clubje mensen is (zie het als Eiland) waar sommigen mekaar ook in RL kennen.
[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 26-01-2004 18:51]
quote:Nou dat veel mensen hem niet geloven. Op IRC heeft hij gezegt dat ik het op het forum mog zetten wat ik er van vond. IPV de mail
Op maandag 26 januari 2004 18:48 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ja, voorlopig wel ff.
Maar wat is de bedoeling hiervan?
Aan mensen met grote verhalen hebben we hier niks. Zeker uit het verleden gezien het verhaal van ultimora.
ik ben eten
quote:Ik heb het er de hele tijd over gehad, maar ja der waren maar 2 mensen die mij verstonden.
Op maandag 26 januari 2004 18:31 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik denk dat dat een hele boel scheelt als iedereen het er is uit gooit...
Allemaal zeuren over dat PTA niet meer gezellig is maar ondertussen als T0n en ik het onderwerp aansnijden er niet over doorgaan.
Geloof dat we dat min of meer voor de meet geplanned hadden?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:51 schreef slashme het volgende:[..]
Ik heb het er de hele tijd over gehad, maar ja der waren maar 2 mensen die mij verstonden.
quote:Oei, toch maar een screening de volgende keer
Op maandag 26 januari 2004 18:53 schreef jacco het volgende:
* jacco dient officieel een motie van wantrouwen in het functioneren en de geloofwaardigheid van onze huidige MOD
quote:* En biedt daarbij meteen zijn excuses aan omdat hij zelf het niet durfde te beginnen
* jacco dient officieel een motie van wantrouwen in het functioneren en de geloofwaardigheid van onze huidige MOD
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:54 schreef slashme het volgende:[..]
Oei, toch maar een screening de volgende keer
quote:Officieel?
quote:als een mod metverhalen komt die niet kloppen (gaan we nu vanuit) dan is bij mij zijn geloofwaardigheid weg. En zal ik ook zekers heel anders tegen deze persoon aankijken.
Op maandag 26 januari 2004 19:02 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Officieel?
Wat is er aan de hand?
Je hebt als mod een voorbeeldfunctie en als je begint met een bogus verhaal dan gaat dat erbij mij niet in
maar wacht eerst de reactie van TF af
quote:Wil je zeggen dat je echt niks hebt mee gekeregen?
Op maandag 26 januari 2004 19:02 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Officieel?
Wat is er aan de hand?
Ik kan je (net als vele mede fokkers) volldig op de hoogte bregen, meld me maar aan op msn, of mail me maar (liever msn)
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 26-01-2004 19:07]
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
Mooi daar gaan we dan.Voor iemand met een race licentie kom je toch heel slecht uit de bus met karten.
als je had gelezen moest ik rustig aan doen van de marshall anders moest ik van de baan af, alfaman was getuigeKapitaal krachtig zie je er niet uit. Daar bij komt dat je geen werk hebt. Waar betaal je zo een dure hobby van?
sorry maar heb ik ook gezegt dat ik het zelf heb betaald?? Neej idd niet gezegt, ouders zijn soms ook handigAls vechters baasje zie je er al helemaal niet uit. Iemand op z,n bek slaan ergens aan de andere kant van de wereld doet me tranen in de ogen krijgen.
idd ben ook helemaal geen vechtersbaas, waarom vechten heb ik. Maar emoties kunnen dingen uitlokken die je normaal niet zou doenJe komt snel uit een ziekenhuis voor het geen wat jij gehad hebt.
lichamelijk was ik idd helemaal in orde en erg snel zal ik ook niet ontkennen, mental is wat andersNooit enig bewijs geweest van je auto.
1ste meeting was hij in de prak.
2de meeting was hij nou ja dat verhaal kennen we wel.
En het gezeik is allemaal begonnen op het moment dat er naar foto,s werden gevraagt.
En nu kan je met geen bewijs komen omdat het allemaal weg is wegens dat voor val![]()
foto's werden eerder gevraagt en zoals in het begin gezegt werden er tijdens de opbouw foto's gemaaktJe kan me niet wijs maken dat de Politie in engeland NIET wil weten van wie de huidige eigenaar de auto gekocht heeft. Zeker niet als je ziet op welke manier de auto verkregen is in engeland.
zo komt het op mij neer, maar aangezien de auto in noorwegen al op een ander chassisnummer is ingevoerd kan de politie dus niets doenEen hele tijd geleden heb je iets gezegt over een bekeuring in oostenrijk wat heel veel geld koste. Vrij groot verhaal. Tel auto verhaal er op en het is op geen enkel punt meer te geloven.
Je zus of weet ik veel wat zou ook een dure auto hebben. Zus rijd in een US bak. Kennelijk zit er wel iets van geld in de familie. En je komt aan in een auto van max 500 euro.
skoda heb ik gekregen tijdens de reparatie, waarom zou ik een dure auto krijgen terwijl die normaal gesproken snel weer weg was??Van een schotwond blijf je lang last houden. Al is het maar een vlees wond. Maar belangrijker. Van het geen waar jij voor in het ziekenhuis hebt gelegen hou je op z,n minst 1.5 jaar last. En jij zit een paar maanden later in een kart?
ik kan me niet verantwoorden voor het feit dat ik nergens last van heb, pijntjes ach hell dat heeft iedereen welEn als je nu gaat zeggen dat dat de reden is dat je laatste bent geworden. Zal het verhaal er niet beter op worden
neej hoorEn zo kan ik nog wel even door gaan.
Snap je nu dat ik het moeilijk vind om alles te geloven. En anderen ook?
ik snap jullie ook wel, ik zou mezelf ook niet geloven als ik het zo zou lezenZo beer put goed genoeg open getrokken?
quote:We maken gewoon elke keer een nieuwe rel
Op maandag 26 januari 2004 19:07 schreef ook_gek het volgende:
En dan word er gezegt dat PTA is in gekakt
quote:Zit net te denken. Wil je dit snel af gehandeld hebben. Kom dan gewoon met hard bewijs
Op maandag 26 januari 2004 19:07 schreef ThaFreak het volgende:verhaal
Verzekerings papieren. Rekeningen van auto.
Want die is er op zeker wel van uit engeland.
Politie raport. Hoeft niet op fok. Mailen kan ook. Heeft altijd gewerkt zoals je weet.
Dan ben je snel klaar.
quote:Simpel
Op maandag 26 januari 2004 19:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zit net te denken. Wil je dit snel af gehandeld hebben. Kom dan gewoon met hard bewijs
Want die is er op zeker wel van uit engeland.Politie raport. Hoeft niet op fok. Mailen kan ook. Heeft altijd gewerkt zoals je weet.
Dan ben je snel klaar.
quote:Voor wat het waard is, kan ik dit wel bevestigen. Maar over al het andere weet ik niks en ga ik ook geen uitspraken over doen.
Op maandag 26 januari 2004 19:07 schreef ThaFreak het volgende:Voor iemand met een race licentie kom je toch heel slecht uit de bus met karten.
als je had gelezen moest ik rustig aan doen van de marshall anders moest ik van de baan af, alfaman was getuige
[..]
quote:Erg makkelijk om te zeggen van mij, maar hij heeft gelijk.
Op maandag 26 januari 2004 19:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zit net te denken. Wil je dit snel af gehandeld hebben. Kom dan gewoon met hard bewijs
Want die is er op zeker wel van uit engeland.Politie raport. Hoeft niet op fok. Mailen kan ook. Heeft altijd gewerkt zoals je weet.
Dan ben je snel klaar.
quote:1 geen enkel politie bureau geeft ZO snel op. Oh auto staat op andere naam. Jammer jo volgende zaak. De politie maakt het niet uit of die auto terug komt. Ze willen er wel alles aan doen om de daders te pakken te krijgen. Poging tot moord laten zie niet zo liggen.
Op maandag 26 januari 2004 19:07 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Dus dat komt al niet betrouwbaar over.
2
Als jij een race licentie hebt zoals je eerder ooit hebt aan gegeven. Ben jij in staat netjes beheerst en goed te rijden. Was niks van terug te vinden kennelijk. Want anders grijpen ze niet in. Dus ook dat stukje komt al niet betrouwbaar over.
3
Zo een lada als leen auto geven kan ik me totaal niet in denken.
4
Elke keer heb je wel weer ergens een antwoord op.
meeting 1 was ongeluk dag er voor.
meeting 2 was vlak er voor het 2de verhaal
foto,s. Opeens is dat verloren gegaan tijdens probleem nummer 2 zoals hier boven beschreven staat.
Kom maar met papier om het te bewijzen. Ben je meteen klaar. En is het duidelijk voor iedereen. Kennelijk moeten er een paar mensen hier gewoon zeggen wat ze denken. Dus doe er verstandig aan en kom met kei harde bewijzen. Want de verhalen en de reactie,s zoals hier boven verranderen niks aan het hele verhaal. Immers, wie zegt dat die antwoorden ook niet verzonnen zijn
quote:Je wilde het zelf op het forum doen
Op maandag 26 januari 2004 19:26 schreef ThaFreak het volgende:
klaar afgelopen, der geen zin meer in maar ook echt geen zin meer in!!!!
tabee!
zwart graag.......!!
quote:daar gaat het me niet om, ik kan dit niet hebben is niet goed voor mij en dat meen ik echt serieus.
Op maandag 26 januari 2004 19:28 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je wilde het zelf op het forum doen
Heb het 2X gevraagt aan je. Jij wilde het ophelderen. Dan stel ik wel de vragen die de ronden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |