quote:matig
Op dinsdag 27 januari 2004 09:26 schreef Tjabbo het volgende:[..]
goed he!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:21 schreef Xtreem het volgende:[..]
ff samengevat:
jullie voeren op een dag net zo veel uit als ik, maar omdat jullie vroeg beginnen krijgen jullie betaald, en ik moet betalen...
Sterker nog, ik betaal jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'t is niet eerlijk verdeeldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisteren kwam ik een AM Vanquish tegen...
ik accepteer de cookies.
Beetje koffie, het woord hard werken komt niet voor bij een ambtenaar... dus... tja
Goed, langzaam naar de server ruimte, iets met backups controleren ofzo
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:34 schreef BoJo het volgende:
Ik begin pas om 16:00, dus lig nog lekker in bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar 'werk' jij dan?!
quote:Brussaard Chauffeursdiensten
Op dinsdag 27 januari 2004 09:35 schreef Xtreem het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.waar 'werk' jij dan?!
Strax om 16u op me gemakkie een auto ophalen en dan later ermee naar Belgie. Moet een aantal theater/toneel acteurs ophalen.
Ben benieuwd wat voor huurauto ik dit keer krijg, de vorige keer had ik een nieuwe Nissan Primera, kon niet wennen aan de klokken die in het midden van de dash staan.
quote:Jij was met die zwarte alfa toch
Op dinsdag 27 januari 2004 09:41 schreef BoJo het volgende:[..]
Brussaard Chauffeursdiensten
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Strax om 16u op me gemakkie een auto ophalen en dan later ermee naar Belgie. Moet een aantal theater/toneel acteurs ophalen.
Ben benieuwd wat voor huurauto ik dit keer krijg, de vorige keer had ik een nieuwe Nissan Primera, kon niet wennen aan de klokken die in het midden van de dash staan.
quote:whehe amateurs
Op dinsdag 27 januari 2004 09:41 schreef BoJo het volgende:[..]
Brussaard Chauffeursdiensten
ik accepteer de cookies.Strax om 16u op me gemakkie een auto ophalen en dan later ermee naar Belgie. Moet een aantal theater/toneel acteurs ophalen.
Sturen ze je serieus in een primera? da's wel jammer
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jij was met die zwarte alfa toch
ik accepteer de cookies.
Wel stoer. Zet je dan ook je ruitenwisser in het middenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat acteurscluppie huurt auto's bij EuropCar dus het is altijd een verrassing wat er staat. En het is leuk werk ja
Op dinsdag 27 januari 2004 09:49 schreef Xtreem het volgende:Sturen ze je serieus in een primera? da's wel jammer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.blijft leuk werk...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BTW: ik kom later wel even melden wat ik dit keer meegekregen heb
[Dit bericht is gewijzigd door BoJo op 27-01-2004 09:54]
quote:dat cluppie huurt de auto? of brussaard?
Op dinsdag 27 januari 2004 09:53 schreef BoJo het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik plaats de volgende meet een extra dikke wisser in het midden, alleen voor jouJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]Dat acteurscluppie huurt auto's bij EuropCar dus het is altijd een verrassing wat er staat. En het is leuk werk ja
ik accepteer de cookies.
quote:Cluppie, Brussaard verhuurt alleen chauffeurs. Ze hebben geen eigen auto's meer.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:54 schreef Xtreem het volgende:[..]
dat cluppie huurt de auto? of brussaard?
Eigenlijk ben ik een huurling
of een hoer, tis maar hoe je het bekijkt
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef BoJo het volgende:[..]
Cluppie, Brussaard verhuurt alleen chauffeurs. Ze hebben geen eigen auto's meer.
Eigenlijk ben ik een huurling
ik accepteer de cookies.of een hoer, tis maar hoe je het bekijkt
ik accepteer de cookies.
Snelwegprostitue's
quote:Ja in princiepe bieden jullie meer service zo, heb geen idee waarom het zo geregelt is. Misschien is het voor de klant goedkoper zo.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:58 schreef Xtreem het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
ABAZ heeft ook geen eigen auto's maar als je een huur auto rijd, huurt ABAZ die, niet de klant...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Snelwegprostitue's
ik accepteer de cookies.
* BoJo benieuwd is wat er strax uit de europcar garage voor me naar buiten gereden word
ik accepteer de cookies.
quote:succes iig
Op dinsdag 27 januari 2004 10:05 schreef BoJo het volgende:[..]
Ja in princiepe bieden jullie meer service zo, heb geen idee waarom het zo geregelt is. Misschien is het voor de klant goedkoper zo.
* BoJo benieuwd is wat er strax uit de europcar garage voor me naar buiten gereden word
ik accepteer de cookies.
* Xtreem is weg
ik accepteer de cookies.
quote:Doei
Op dinsdag 27 januari 2004 10:07 schreef Xtreem het volgende:[..]
succes iig
ik accepteer de cookies.* Xtreem is weg
ik accepteer de cookies.
quote:Doei, rij voorzichtig
Op dinsdag 27 januari 2004 10:07 schreef Xtreem het volgende:[..]
succes iig
ik accepteer de cookies.* Xtreem is weg
ik accepteer de cookies.
quote:ging goed?
Op dinsdag 27 januari 2004 11:40 schreef jozef444 het volgende:
mogguh mensen kben net terug van een ochtendje badmintonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:yup alles gewonnen dus
Op dinsdag 27 januari 2004 11:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ging goed?
quote:9135 Kb/s Leuke mirror
Op dinsdag 27 januari 2004 11:56 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ging goed?
quote:nu wel goed?
Op dinsdag 27 januari 2004 12:00 schreef slashme het volgende:[..]
9135 Kb/s Leuke mirror
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:05 schreef jozef444 het volgende:
dat commentaar van tjabbo op die film bij t karten, geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en ja ik weet t ik ben laat met kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop