quote:En daar heeft ie foto's van op Fok! geplaatst en toen heeft ie er zelf aangifte van gedaan
Op maandag 26 januari 2004 11:46 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoorde net een verhaal van een fokker die met een wapen op zak de lerares aan het hacken was!
quote:Liev.
Op maandag 26 januari 2004 11:47 schreef Tokay het volgende:
Nee, ik was/ben een braaf meisje.
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 26-01-2004 11:50]
-Paar idioten staken strijkers af onder een groepje tafels waar pc's op stonden
Toevallig zat ik aan die tafel
-Gsm gejat en dreigen dat hele klas geschorst word
quote:Stoer !
Op maandag 26 januari 2004 11:46 schreef haaahaha het volgende:
Ik ben in mijn korte leventje verschillende keren van school getrapt. Om redenen als spijbelen, meisjes plagen in de klas, brommers jatten, grote bek tegen de onderwijzer, schooleigendommen vernielen.
En jij?
En nu loop je in de steun ?? Of zit je nog in de gevangenis ??
quote:Ja, zoiets had ik ook. Mijn klasseleraar snapte het absentiesysteem niet, dus ik werd pas na 3/4 jaar en tientallen uren spijbelen gepakt. En precies in de week dat er allemaal leuke dingen op school werden georganiseerd, werd ik 3 dagen geschorst.
Op maandag 26 januari 2004 11:47 schreef Litpho het volgende:
Op mijn middelbare school scheen een maximum aantal spijbeluren te bestaan. Daar werd ik van op de hoogte gesteld op het moment dat ik dat dubbelde en de discussie dat je niet over een maximum heen hoort te kunnen gaan werd niet op prijs gesteld.
Maar nooit van school getrapt
quote:Je zal je vast en zeker thuisvoelen dan .
Op maandag 26 januari 2004 11:52 schreef Maart85 het volgende:
vind het maar kansloze bende allemaal
quote:Ik ben nu een brave hardwerkende belastingbetaler.
Op maandag 26 januari 2004 11:50 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Stoer !
En nu loop je in de steun ?? Of zit je nog in de gevangenis ??
quote:Ik ook niet. In overleg heeft men besloten me dat jaar toch maar eindexamen te laten doen, ongetwijfeld in de hoop vervolgens van me af te zijn
Op maandag 26 januari 2004 11:50 schreef Miwe het volgende:
Maar nooit van school getrapt
Het was zelfs zo erg met mij dat als er per ongeluk was opgeschreven dat ik er niet was en ik werd daar over gebeld en ik zei dat ik er wel was dat dat dan genoeg was.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom je jezelf als een eikel zou gedragen.
quote:Je Nederlands-leraar ook niet, zo te zien
Op maandag 26 januari 2004 11:55 schreef the_wam het volgende:
Ik was niet echt gemotieveert meer
quote:neu, wel ooit erachter gekomen dat ik half jaar gespijbeld had van de anderhalf jaar
Op maandag 26 januari 2004 12:11 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Je Nederlands-leraar ook niet, zo te zien
ik lag te brullen:P, leraar vond het ook grappig dat ze der nu pas achterkwamen.
best kut eik...
quote:zelfs niet uitgestuurd?
Op maandag 26 januari 2004 12:19 schreef superblaat het volgende:
nooit... ik ben er nog nooit uitgestuurd of what so everbest kut eik...
Ik was buiten schooltijd voor school mini-strijkers ( goeie oude tijd ) aan het afsteken
Niet slim
That was a pretty close call.
goh eigelijk ben ik best stoer
ik moet me morgen en woensdag alleen om fucking kwart voor 8 melden
quote:Yep
Op maandag 26 januari 2004 11:49 schreef QOnline het volgende:
Is dit zo'n topic waar iedereen dan tegen mekaar gaat opboksen hoe stoer en illegaal ze wel niet bezig zijn geweest vroeger?
Dit was in 1994-1995 WILDE PUBERTIJD HIHIHIHIHIHIH!
Dat was de tijd dat je echt een 'outlaw ' was als je van school werd gekikt....tegenwoordig is het stoer als je geschorst wordt!
Nou, stoer hoor! Niet dus...
Ik heb het er ook wel zelf naar gemaakt hoor, daar niet van...maar de kids van nu maken er een sport van om maar zo gek mogelijk te doen, want ja, als je geschorst wordt dan ben je een stoere bink!
Ik kwam nog jankend thuis! Was het er natuurlijk niet mee eens. maar ja, de directeur een rotschop geven mocht natuurlijk niet hihihi (Hij had het verdient hoor, neem dat maar van mij aan) en 30 keer te laat komen in een korte periode is ook niet echt netjes natuurlijk!
maar woest was ik wel!
Na dat hele drama en nog veel meer ellende, ben ik naar een andere Mavo gegaan (een openbare) en daar is alles weer helemaal goed gekomen met Hilje hihihihi!
Die Christelijke Mavo????? Praat me er niet van...schijtzooi, ze zijn geen spat veranderd...iedereen hier in het christelijk Hardenberg heeft altijd zo'n grote bek over de openbare scholen nou...die van mijn was toppie!
De openbare basisscholen daarentegen zijn idd niet geweldig, komt in onderzoeken ook steeds weer naar voren
quote:Nee. Want ik mocht vertrekken na 2 keer te zijn blijven zitten. Alle dingen die ik illegaal deed hebben me nooit straf opgeleverd, je moet het gewoon goed doen.
Op maandag 26 januari 2004 11:49 schreef QOnline het volgende:
Is dit zo'n topic waar iedereen dan tegen mekaar gaat opboksen hoe stoer en illegaal ze wel niet bezig zijn geweest vroeger?
quote:Idd hihihi1 Als ze eens hadden geweten wat ik nog meer uitspookte...tsjonge jonge jonge...dan was ik naar huis gestuurd en had ik nooit meer terug mogen komen hihiih!
Op maandag 26 januari 2004 13:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Nee. Want ik mocht vertrekken na 2 keer te zijn blijven zitten. Alle dingen die ik illegaal deed hebben me nooit straf opgeleverd, je moet het gewoon goed doen.
Wel grappig om te praten over die 'goeie ouwe tijd' hihhiih!
Kan er nu wel om lachen maar toendertijd was ik bloedserieus in wat ik deed
[Dit bericht is gewijzigd door denise-d op 26-01-2004 14:09]
Voor een keertje spijbelen wordt je toch niet van school getrapt?
En hoe kan iemand 6x van school getrapt zijn? Op een gegeven moment is er toch geen school meer over waar je terecht kan dan?
Ik ben zelf trouwens niet van school getrapt. Wel een keer bijna geschorst, maar dat hebben m'n ouders weten te voorkomen.
zelf ben ik 2x bijna van school af gekicked,
De eerste keer was omdat ik nogal vaak afwezig was en afspraken niet nakwam, enz, enz, enz. Dat vond mijn coordinator niet zo leuk dus hij had mij bijna er af laten kicken.
De tweede keer was pas nog, zo een 1 week geleden. Ik had een site gemaakt met precies de zelfde naam als de schoolsite, maar dan ipv .nl , .tk gedaan uiteraard. Verder had de site precies de zelfde lay-out als die van de school maar met alleen een ander logo.
Maar het doel van die site was dus, om mijn docent informatica zo geil te maken als mijn opa (was een plaatje van een bejaarde in een leren pak), en er zaten dus allemaal vreemde/ ranzige foto's op, bijvoorbeeld van shemale's en zo. Maarja het heeft 1 week geduurt voordat ze wisten wie het gemaakt had. maar net de dag voor dat ze er achter kwamen, was die leraar door het hoofd geschoten. geen betere timing is mogelijk. dus ja zij politie ingeschakeld en wouden dus eerst aangifte doen maar gelukkig had de politie ze daar uitgepraat (:s) dat in beglang van mijn toekomst. maarja leuk leuk geen juridische stappen maar wel straf van de school. ze hebben me uiteindelijk onzegging van ALLE school activiteiten bijhalve de lessen, dat betekend dus examen uitrijkin, barbeceu, schoolfeest, enz. enz. verder moet ik 30 uur prikken op het schoolplein (vanaf donderdag). maar ze hebben ook nog overwogen om me niet meer de lessen binnen te laten of te schorsen, maar nu mag ik dus nog lessen en toesten maken. want ja de rector was erg pissed!(die ging zich ook mee bemoeien op een school van 3000 leerlingen)
ach ja ik heb wel 730 unieke hits gehad in 7 dagen tijd
quote:Bij mij hadden ze daar geen problemen mee, al moest ik het jaar daarna wel een contract tekenen dat ik niet meer zou spijbelen. Als ik dan wel zou spijbelen, dan mocht ik meteen vertrekken.
Op maandag 26 januari 2004 15:34 schreef Danny het volgende:
1x wegens spijbelen. 3 maanden aaneen.
quote:Ik heb de site niet gezien maar lijkt me wel een beetje overdreven.
Op maandag 26 januari 2004 15:21 schreef matjas het volgende:
Mijn leraar Nederlands is van school getrapt, al wil hij niet zeggen waardoor (gek he).zelf ben ik 2x bijna van school af gekicked,
De eerste keer was omdat ik nogal vaak afwezig was en afspraken niet nakwam, enz, enz, enz. Dat vond mijn coordinator niet zo leuk dus hij had mij bijna er af laten kicken.
De tweede keer was pas nog, zo een 1 week geleden. Ik had een site gemaakt met precies de zelfde naam als de schoolsite, maar dan ipv .nl , .tk gedaan uiteraard. Verder had de site precies de zelfde lay-out als die van de school maar met alleen een ander logo.
Maar het doel van die site was dus, om mijn docent informatica zo geil te maken als mijn opa (was een plaatje van een bejaarde in een leren pak), en er zaten dus allemaal vreemde/ ranzige foto's op, bijvoorbeeld van shemale's en zo. Maarja het heeft 1 week geduurt voordat ze wisten wie het gemaakt had. maar net de dag voor dat ze er achter kwamen, was die leraar door het hoofd geschoten. geen betere timing is mogelijk. dus ja zij politie ingeschakeld en wouden dus eerst aangifte doen maar gelukkig had de politie ze daar uitgepraat (:s) dat in beglang van mijn toekomst. maarja leuk leuk geen juridische stappen maar wel straf van de school. ze hebben me uiteindelijk onzegging van ALLE school activiteiten bijhalve de lessen, dat betekend dus examen uitrijkin, barbeceu, schoolfeest, enz. enz. verder moet ik 30 uur prikken op het schoolplein (vanaf donderdag). maar ze hebben ook nog overwogen om me niet meer de lessen binnen te laten of te schorsen, maar nu mag ik dus nog lessen en toesten maken. want ja de rector was erg pissed!(die ging zich ook mee bemoeien op een school van 3000 leerlingen)ach ja ik heb wel 730 unieke hits gehad in 7 dagen tijd
quote:ja dat vinden er wel meer ja, ook die de site wel gezien hebben. maarja hun feesje
Op maandag 26 januari 2004 15:40 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik heb de site niet gezien maar lijkt me wel een beetje overdreven.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 12:25 schreef FLipKick het volgende:[..]
zelfs niet uitgestuurd?
damn, jij was zeker zon kneusje
quote:Boebiedoe
Op maandag 26 januari 2004 11:46 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoorde net een verhaal van een fokker die met een wapen op zak de lerares aan het hacken was!
Ontopic, nee nog nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |