quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 26 januari 2004 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, die mensen begrijpen tenminste waar het om gaat.
Alleen wel naar dat die uitslag weer zo lang duurt.
Maar ja, begrijp ik het goed dat er niets aan te doen is als het zo is?
Dan maakt het natuurlijk ook niet zo veel uit.
Ik zit hier weer in de duimstand hoor!
--------------------------------------------------------------------------------
Klopt als ik idd te weinig antistoffen heb die dus twee keer gemeten moeten worden dan valt er niets aan te doen en zouden we een abortus moeten overwegen. en die tweede bloedtest kan pas over 2 weken.
quote:
Ergens deze week heb je toch ook weer een echo? Of heb ik dat verkeerd?
13 feb heb ik eer een normaal consult (met echo)
quote:Ach, we raken er aan gewent
Op maandag 26 januari 2004 10:25 schreef Rewimo het volgende:
O bah Knor en Danny, weer nieuwe onzekerheid...
*toch nog een diepe zucht slaakt*
quote:Kan me heel goed voorstellen. Er zit hier nu toch ook wel een klein bandje om mijn hart hoor.
Op maandag 26 januari 2004 10:27 schreef Knorretje het volgende:[..]
Ach, we raken er aan gewent
quote:Maar als Frutsel hier allemaal doorheen komt is het wel een ijzersterke Frutsel en wil hij/zij wel heel graag bij jullie komen
Op maandag 26 januari 2004 10:27 schreef Knorretje het volgende:[..]
Ach, we raken er aan gewent
Knorretje ik duim me scheel voor je dat er niets aan de hand is maar dat je gewoon een griepje hebt....
Hier gaat alles weer goed gelukkig. Geen zieke meer, tenminste verkoudheid viert weer ghoogtij maar das niet echt ziek zijn vind ik.
Ik kan alweer bijna normaal praten... alleen de s en de r zijn nog een beetje een probleem maar dat komt langzaam aan weer op gang
Me tong is iig een stuk minder dik dan van de week en normaal eten gaat gelukkig ook alweer. Al moet ik wel uitkijken met hete dingen want dat is nog flink gevoelig.
Morgen WEER
met de auto naar de garage.... weer voor hetzelfde probleem... Hij zuipt olie en koelvloeistof en er komt nog steeds cremekleurige rotzooi uit mijn koelvloeistof tankje.
Ik had wat rondgevraagd op wat autoforums en die zeggen allemaal dat het een lekke koppakking is.... maar de man van de garage zegt dat het dus NIET de koppakking is want dan moet mijn auto ook onregelmatig lopen en blauwe rook uitstoten en dat doet ie niet. Hij rookt wel als een bezetene maar dat is witte rook die eruit komt en geen blauwe.
Ik had die topics nl uitgeprint en aan die kerel laten zien... T waren maar dertig!!! mensen die het zeiden hoor.......
Maar goed, morgen dus maar weer heen..... ik word er zo moe van!!!!!!
Hier nog even een goed bericht: mijn vader hoeft niet onder het mes Hij zal nog wel een tijdje moeten blijven denken we (had gisteravond toch weer koorts) maar dat moet dan maar.
Heel veel sterkte Danny en Knorretje!
Ik moet er alleen op letten dat ik niet over mijn eigen grenzen heenga, en dat is lastig. Omdat ik al van kinds af aan FM heb, ken ik precies mijn grenzen, weet ik zonder na te denken wat ik kan doen zonder al te veel last te krijgen, en ben ik een soort van automatische, zelfplannende agenda.
Maar ja, tijdens een zwangerschap veranderen die grenzen, en moet je die dus opnieuw vinden. Dingen die ik eerst wel kon, lukken nu opeens niet meer zonder ziek te worden, en dat is wel frustrerend. Vroeger kon ik er op rekenen dat ik na een hele week rustig aan doen, in het weekend gegarandeerd een dagje wat leuks kon plannen. Nu kan ik heel de week rusten, maar dan in het weekend opeens hartstikke ziek zijn.
Lastig dus, maar ook niet meer dan dat. Ik ben vooral ontzettend gelukkig dat het zo snel gelukt is om zwanger te raken, en dat ik nu, bij 4 maanden, nog redelijk normaal op de been ben, en alles gewoon hartstikke voorspoedig verloopt. Ja, gisteren in de stad liep ik te schelden op die grote buik, omdat het zo trok aan de spieren in mijn rug, maar toen ik daarna mijn nieuwe positiekleren stond te passen, en Buik trots naar voren stak, was dat al weer helemaal vergeten
quote:Dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht....
Op maandag 26 januari 2004 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Het lijkt er trouwens toch wel verdacht veel op dat die waterpokken uit Ballorig kwamen... Eerst Daan, en nu Bo.
Sterkte Knor, dit is vervelend zo in onzekerheid zitten. Ik hoop dat het jullie deur gewoon voorbij gaat en jullie helemaal voor niks in angst hebben gezeten. Getverdemme, het gaat toch ook weer niet over rozen bij jullie, wanneer krijgen jullie nou eens rust?
Rewimo, zijn zemelen hetzelfde als havermout? Want ik heb Eva steeds in een havermoutvlokkenbadje gezet, soms wel 4 keer per dag, toen ze waterpokken had en het was zo weg.
quote:Hoe ging het met jouw prikken? Zeiden ze daar nog wat?
Op maandag 26 januari 2004 13:08 schreef Knorretje het volgende:
succes met bloedprikken jessie
quote:Hier zit het in een groen pak van HO
Op maandag 26 januari 2004 12:53 schreef jessie het volgende:
Havermoutvlokken. Dat kan je dus ook gewoon bij de supermarkt kopen? (zit dat in een zak ofzo net als mueslie?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |