abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16588996
Een Britse studente heeft haar maagdelijkheid ter veiling aangeboden om haar studie mee te bekostigen. De lesbische tiener, die zichzelf Rosie Harmen noemt, had binnen korte tijd na plaatsing van haar advertentie op eBay al een bod van 10.000 Engelse pond.

Van over de hele wereld toonden zowel mannen als vrouwen interesse voor haar aanbieding. De 18-jarige, een eerstejaars studente aan de Universiteit van Bristol, trok in drie dagen meer dan 6.000 hits voordat eBay de advertentie verwijderde. "Ik heb het geld nodig voor mijn studie aan de universiteit en ik protesteer hiermee tegen de enorme bedragen die de regering binnenkort gaat vragen", aldus Rosie. "Mijn maagdelijkheid is het enige waardevolle wat ik bezit en kan verkopen."

bron

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_16589016
Ze zal niet de eerste zijn die zichzelf moet prostitueren om de studie te kunnen bekostigen.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_16589026
Hmm, van mij kan ze twee euro voor een ijsje krijgen
pi_16589035
zij blij .
pi_16589041
Beetje ludiek protest. Vraag me af of ze het echt waar zou maken.

foto's?

pi_16589068
zo kan je ook aan je centen komen natuurlijk, blij dat me papa en mama alles betalen
Watch out, I'm comming
  maandag 26 januari 2004 @ 10:23:47 #7
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16589085
Geweldige actie
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16589236
Hoe word je wereldwijd beroemd....? Wat een manier zeg.... Hehehehe.
Misschien is ze niet eens maagd maar kan zij en haar vriendje het geld goed gebruiken
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_16589285
Volgens de tekst op e-bay. Verkoopt ze alleen aan een vrouw, tussen de 16-21. Volgens mij heeft ze een oogje op Paris Hilton, das een van de weinigen die tot haar doelgroep behoort.

Maar behalve dat is het wel een mooi statement naar de britse regering toe. Want ook daar, net zoals hier, wordt studeren weer alleen voor de rijken. Het is hier in nederland zelfs al gebruikelijk dat studentes deprostitutie in gaan voor een goeie bijverdienste. (stel je voor kom je dat lekkere ding van de societeit ineens tegen achter een raam).

pi_16589400
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:34 schreef Fixers het volgende:
Maar behalve dat is het wel een mooi statement naar de britse regering toe. Want ook daar, net zoals hier, wordt studeren weer alleen voor de rijken. Het is hier in nederland zelfs al gebruikelijk dat studentes deprostitutie in gaan voor een goeie bijverdienste. (stel je voor kom je dat lekkere ding van de societeit ineens tegen achter een raam).
Is dat gebruikelijk? Nog nooooit wat over gehoord anders...
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_16589458
9 reacties en 340 views in nog geen half uur..

SICKO'S

pi_16589488
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:20 schreef Conflict het volgende:
Hmm, van mij kan ze twee euro voor een ijsje krijgen
ik heb nog wel een ijsje voor dr om af te likken
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_16589490
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 10:46:29 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_16589501
Studentes die prostitueren is niks nieuws idd. (en er naast wonen is ook geen pretje ). En als het types zijn die er niet zo zwaar aan tillen kun je ze geen ongelijk geven. Verdiend heel wat beter dan vakkenvullen of een krantewijkje.

Voor maagdelijkheid heb ik trouwens geen cent extra over. En anders zou ik er wel een COA bij eisen!

pi_16589566
Nou, nou, wat een nieuws. Is dit niet al tig keer gebeurd op internet en andere media?

Kijk alleen al naar fok!. .

pi_16589591
Hier ook een van een man die zichzelf aanbiedt

You are invited to bid on, well me! Yes i am a 19 year old male from down near Bournemouth and am selling my virginity to the highest bidding FEMALE. I am a genuine virgin, i suppose this is because i am very shy when it comes down to girls. So girls if you are reading this and are quite local, or even if your not, but can travel, why not place a bid? I am willing to sell my virginity to any female i was thinking of between the ages of 16-21, but let me know how old you are & where you are from and im sure we could sort something. I am selling this as i am desperate for money for a new car. If you have any questions, or would like a picture first, please email me suck.my.whopper@virginstudent.com
This is a genuine offer and a once in a lifetime opputunity. So please make a bid, even if you don't want the goods, please put the highest bid up. I will email the winner after auction has ended and arrange to meet up to deliver goods.

This is a serious offer, so please only bid if you are serious. I am a serious seller and expect bidders to also be serious Thankyou

I have just reduced the starting price to just 1 pence, so good luck & happy bidding! )

Any interest in this by papers, radio stations, tv etc would be very much appreciated, who knows it may help me to get the price up a little?

† In Memoriam † maandag 26 januari 2004 @ 10:52:22 #17
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_16589644
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:49 schreef PrivateRyan het volgende:

Nou, nou, wat een nieuws.

maandag 26 januari 2004 @ 10:52:51 #18
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16589652
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:43 schreef DaPinky het volgende:

SICKO'S

Au, die zit
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 26 januari 2004 @ 10:52:55 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16589654
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:43 schreef DaPinky het volgende:

SICKO'S

Au, die zit
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_16589697
Maar als je er voor moet betalen dan heet dat toch "hoer"?
  maandag 26 januari 2004 @ 10:55:52 #21
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16589714
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:46 schreef NorthernStar het volgende:
Studentes die prostitueren is niks nieuws idd.
Best wel benieuwd wie bij mij in de werkgroep zo'n bijbaantje hebben. Is dit toevallig nog op een of andere manier aan ze te zien ofzo?

Of moet ik echt opzoek gaan op de wallen, om te kijken ik toevallig een bekende tegenkom?

Krekker is de bom!
  maandag 26 januari 2004 @ 10:56:11 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16589719
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:55 schreef _Flea_ het volgende:
duh!

iemand een foto btw?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16589748
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:55 schreef _Flea_ het volgende:
Nee, het is een STudente, dus heet 't SToer

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 26-01-2004 10:57]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_16589750
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

duh!

iemand een foto btw?

Was ook sarcastisch bedoeld. Duh!!
pi_16589815
Enig voordeel hierin is... dat je het wel meteen goed aanpakt.
Als dit lukt is ze wel de meeste geslaagde 'hoertje'. Denk dat geen enkele meid die voor het eerst betaalde sex heeft zo goed verdiend.

Enfin, of je trots kan zijn op je diploma achteraf.... denk dat je dat na die vier jaar wel kan relativeren....

Wat betreft degene die op dit aanbod ingaat.... die heeft wel het idee dat je sex hebt voor een goed doel... ;-)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')