Van over de hele wereld toonden zowel mannen als vrouwen interesse voor haar aanbieding. De 18-jarige, een eerstejaars studente aan de Universiteit van Bristol, trok in drie dagen meer dan 6.000 hits voordat eBay de advertentie verwijderde. "Ik heb het geld nodig voor mijn studie aan de universiteit en ik protesteer hiermee tegen de enorme bedragen die de regering binnenkort gaat vragen", aldus Rosie. "Mijn maagdelijkheid is het enige waardevolle wat ik bezit en kan verkopen."
Maar behalve dat is het wel een mooi statement naar de britse regering toe. Want ook daar, net zoals hier, wordt studeren weer alleen voor de rijken. Het is hier in nederland zelfs al gebruikelijk dat studentes deprostitutie in gaan voor een goeie bijverdienste. (stel je voor kom je dat lekkere ding van de societeit ineens tegen achter een raam).
quote:Is dat gebruikelijk? Nog nooooit wat over gehoord anders...
Op maandag 26 januari 2004 10:34 schreef Fixers het volgende:
Maar behalve dat is het wel een mooi statement naar de britse regering toe. Want ook daar, net zoals hier, wordt studeren weer alleen voor de rijken. Het is hier in nederland zelfs al gebruikelijk dat studentes deprostitutie in gaan voor een goeie bijverdienste. (stel je voor kom je dat lekkere ding van de societeit ineens tegen achter een raam).
SICKO'S
quote:ik heb nog wel een ijsje voor dr om af te likken
Op maandag 26 januari 2004 10:20 schreef Conflict het volgende:
Hmm, van mij kan ze twee euro voor een ijsje krijgen
Voor maagdelijkheid heb ik trouwens geen cent extra over. En anders zou ik er wel een COA bij eisen!
Kijk alleen al naar fok!. .
You are invited to bid on, well me! Yes i am a 19 year old male from down near Bournemouth and am selling my virginity to the highest bidding FEMALE. I am a genuine virgin, i suppose this is because i am very shy when it comes down to girls. So girls if you are reading this and are quite local, or even if your not, but can travel, why not place a bid? I am willing to sell my virginity to any female i was thinking of between the ages of 16-21, but let me know how old you are & where you are from and im sure we could sort something. I am selling this as i am desperate for money for a new car. If you have any questions, or would like a picture first, please email me suck.my.whopper@virginstudent.com
This is a genuine offer and a once in a lifetime opputunity. So please make a bid, even if you don't want the goods, please put the highest bid up. I will email the winner after auction has ended and arrange to meet up to deliver goods.
This is a serious offer, so please only bid if you are serious. I am a serious seller and expect bidders to also be serious Thankyou
I have just reduced the starting price to just 1 pence, so good luck & happy bidding! )
Any interest in this by papers, radio stations, tv etc would be very much appreciated, who knows it may help me to get the price up a little?
quote:Au, die zit
Op maandag 26 januari 2004 10:43 schreef DaPinky het volgende:
9 reacties en 340 views in nog geen half uur..SICKO'S
quote:Au, die zit
Op maandag 26 januari 2004 10:43 schreef DaPinky het volgende:
9 reacties en 340 views in nog geen half uur..SICKO'S
quote:Best wel benieuwd wie bij mij in de werkgroep zo'n bijbaantje hebben. Is dit toevallig nog op een of andere manier aan ze te zien ofzo?
Op maandag 26 januari 2004 10:46 schreef NorthernStar het volgende:
Studentes die prostitueren is niks nieuws idd.
Of moet ik echt opzoek gaan op de wallen, om te kijken ik toevallig een bekende tegenkom?
quote:duh!
Op maandag 26 januari 2004 10:55 schreef _Flea_ het volgende:
Maar als je er voor moet betalen dan heet dat toch "hoer"?
iemand een foto btw?
quote:Nee, het is een STudente, dus heet 't SToer
Op maandag 26 januari 2004 10:55 schreef _Flea_ het volgende:
Maar als je er voor moet betalen dan heet dat toch "hoer"?
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 26-01-2004 10:57]
quote:Was ook sarcastisch bedoeld. Duh!!
Op maandag 26 januari 2004 10:56 schreef MikeyMo het volgende:[..]
duh!
iemand een foto btw?
Enfin, of je trots kan zijn op je diploma achteraf.... denk dat je dat na die vier jaar wel kan relativeren....
Wat betreft degene die op dit aanbod ingaat.... die heeft wel het idee dat je sex hebt voor een goed doel... ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |