quote:Images van games op gooien Gijs. Warez dus
Op woensdag 28 januari 2004 19:16 schreef Bastard het volgende:
Maar 20 gig... op een spelcomputer, wtf moet je er mee
Ik heb 8 gig en hij telt nog steeds 50.000 blocks..
quote:er zijn zat mensen die liever hun hun spellen op hun HD zetten zodat ze niet telkens hun CD erin hoeven te zetten
Op woensdag 28 januari 2004 19:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Images van games op gooien Gijs. Warez dus
quote:Beetje erg overdreven, te lui om een cd te verwisselen.
Op woensdag 28 januari 2004 19:37 schreef Chillmeister het volgende:[..]
er zijn zat mensen die liever hun hun spellen op hun HD zetten zodat ze niet telkens hun CD erin hoeven te zetten
quote:ja zulke mensen heb je.....
Op woensdag 28 januari 2004 19:40 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Beetje erg overdreven, te lui om een cd te verwisselen.
maar het is ook handig om gewoon ff een game van iemand anders te lenen
, als je me hint begrijpt
Maar om jullie hoop even te ontkrachten:
De huidige xboxen zijn uitgerust met een 8, 10 of 20 gig harde schijf, waarvan voor elke xbox maar 8 gig benutbaar zijn. Zit er 20 in? > pech, 12 gig verloren ruimte.
Waarom? Omdat de xbox harde schijf gelocked is op een bepaalde partitie verdeling, wijkt deze af (dus zeg maar een c schijf van 15 gig), dan denkt de xbox dat deze omgebouwd is en je hebt een live ban te pakken. Waarom dan toch 20 gig erin? Die zijn het goedkoopste tegenwoordig.
quote:Ja dat moet dan wel inderdaad.. want van die savefiles word ie niet vol hoor. En custom soundtracks.. tsja.. ook dat neemt niet zoveel in hoor. Je hebt tegenwoordig cd's, zoiezo handig medium om muziek mee te gaan luisteren ipv een harddisk.
quote:Yep.. maar met gamen heb je aan bv 4 gig aan muziek ook meer dan voldoende.
Op woensdag 28 januari 2004 20:03 schreef DinoPK het volgende:
CD's gaan een beetje moeilijk als je game dvd erin zit heh
Nee hoor, ik heb ook geeeen idee waarom er gekozen is voor zo'n grote hd, maar mij hoor je niet klagen. Tenminste nooit gezeik met memory cards en vmu's, blij dat ik daar vanaf ben zeg.
quote:jah geen memorycard is wel een voordeel
Op woensdag 28 januari 2004 20:07 schreef DinoPK het volgende:
4 gig? Nou met die lange pgr2 sessies van tegenwoordig...Nee hoor, ik heb ook geeeen idee waarom er gekozen is voor zo'n grote hd, maar mij hoor je niet klagen. Tenminste nooit gezeik met memory cards en vmu's, blij dat ik daar vanaf ben zeg.
quote:Dan zal je met 20 gig nog weinig kunnen doen aangezien de gemiddelde xbox game rond de 3 gig zit. Tevens ben je zowieso al 2 gig kwijt aan standaardsoftware en mag een xbox schijf niet helemaal vol geschreven worden. Hou je over ca. 15 gig benutbaar verdeeld over 2 partities, waarmee je dus een game of 4/5 kan opslaan.
Is de moeite niet waard dus.
Ga er maar gewoon vanuit dat de inkoopprijs van een 20 gig net lager heeft gelegen dan de standaart 8/10 gig schijven.
quote:Daar is wel wat voor te zeggen inderdaad
Op woensdag 28 januari 2004 20:10 schreef Michel het volgende:[..]
Dan zal je met 20 gig nog weinig kunnen doen aangezien de gemiddelde xbox game rond de 3 gig zit. Tevens ben je zowieso al 2 gig kwijt aan standaardsoftware en mag een xbox schijf niet helemaal vol geschreven worden. Hou je over ca. 15 gig benutbaar verdeeld over 2 partities, waarmee je dus een game of 4/5 kan opslaan.
Is de moeite niet waard dus.
Ga er maar gewoon vanuit dat de inkoopprijs van een 20 gig net lager heeft gelegen dan de standaart 8/10 gig schijven.
quote:
Web reports indicate an imminent Xbox Live update, allegedly codenamed 'Tsunami'
Reports allegedly based on a leaked Xbox Development Kit read-me file have hit the web. Hard. Due in April 2004 Xbox Live 3.0 will massively ramp up the comms side of the network while adding proper clan support.Voice Mail features will allow users to include up to 15 seconds of voice data when sending or accepting game invites, cranking up the baiting. There's also the possibility of a messaging service with a wider role, allowing punters to send and receive 'any kind of game-specified messaging' to friends, players or team-mates.
Yes, team-mates. The clan support features allow persistent teams. That is, teams that persist between sessions. Games can also use new competitions features to allow users and teams of users to compete in ongoing tournaments.
Other exciting tidbits; new stats features (including leader boards for 'units' of up to four people); the ability to store 32Kb of information remotely, meaning you can pick up your tag and play at another Xbox; and, most intriguingly, 'Family Title' features, which allow data created in one game to be used in another. Creating player models in one game for use in another, for instance.
The alleged read-me file in question sets the release target of Xbox Live 3.0 at April 2004.
Niet dat het nodig zou zijn aangezien de standaard 6 tot 8 gig die een gebruiker vrij heeft ook nooit opraakt. Een standaard nummer is ongeveer 3 tot 4 mb per stuk, savegames nemen helemaal geen drol in qua ruimte. Dan heb je nog wat downloadable spul als wat extra levels van een paar mb en thats it, tel uit hoeveel je kwijt kunt voordat je merkt dat hij vol begint te raken.
.
Juist. Maart dus.
Ik ben blij dat ik er nog geen gekocht heb
!
quote:jij en een xbox kopen is hetzelfde als het uitgeven van fable.....
Op woensdag 28 januari 2004 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Juist. Maart dus.
![]()
!
quote:die kwam toch alleen maar in Japan. of was het die witte
![]()
!
quote:Dus je gaat hem wel halen.
![]()
!
quote:zo denkt pkwarts erover
Op woensdag 28 januari 2004 21:00 schreef pkwarts het volgende:[..]
jij en een xbox kopen is hetzelfde als het uitgeven van fable.....
quote:Zitten er nu 2 Controllers S bij?
![]()
!
Zo ja, he's mine
quote:jah maar Maart is wel lang wachten...
Op woensdag 28 januari 2004 21:23 schreef febster het volgende:[..]
Zitten er nu 2 Controllers S bij?
Zo ja, he's mine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |