Maar hoe rijd de auto? rechtuit zal hij wel willen, maar zodra er een bocht kom wil hij daar een beetje rap doorheen of is het een dwijlbak met veel onderstuur?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het is een tank. Je zit als bestuurder ingebouwd tussen dashboard, linker zijdeur en middenconsole. Die laatste staat ook nog eens naar je toegericht. Je hebt echt een hele balie om je heen
Je hebt dus ongelijk. Anders kwam je met een tegenbewijs.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
tis betweterig
ik reageer niet op jou anders quote ik je wel.
Dus niet aan bemoeien bijdehand
nee manquote:Op donderdag 18 november 2004 22:03 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Je hebt dus ongelijk. Anders kwam je met een tegenbewijs.
Dus: Je beweert dat er rode T5R's zijn. Dat kun je dus niet bewijzen, getuige je bovenstaande en je opvolgende reacties.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
850, de laatste auto die je rijdt, je rijdt nl. al in een lijkenkist
(tevens rij je dan in een merk waarvan in NL de koper van een nieuw exemplaar het alleroudst is, zeg maar gerust, al met pensioen is).
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
(tevens rij je dan in een merk waarvan in NL de koper van een nieuw exemplaar het alleroudst is, zeg maar gerust, al met pensioen is).
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:08 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Diegenen die oud zijn, hebben heel veel wijsheid. Dus het is niet zo gek dat vaak oude mensen voor Volvo's 850's kiezen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:08 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Diegenen die oud zijn, hebben heel veel wijsheid. Dus het is niet zo gek dat vaak oude mensen voor Volvo's 850's kiezen.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:33 schreef Lega-Nord het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding].
Fraai, heel fraai.![]()
quote:
quote:Op zondag 28 november 2004 23:33 schreef Lega-Nord het volgende:
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding].
Fraai, heel fraai.![]()
Hij is ook echt. d'r zijn meer foto's van, alleen is de basis niet van een 850 zoals de neus doet vermoeden maar van een 240.quote:
Haha, alle verenigingen waren vertegenwoordigdquote:Op zondag 3 april 2005 22:22 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Hiermee wordt weer fijntjes aangetoond dat Volvo een ouwelullenbak is.
Waarom vragen ze zulke astronomische bedragen voor? Voorzover ik het zie, valt het mee met de opties, evenals de motor.quote:Op zondag 3 april 2005 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
De Volvo 780
Naar mijn idee na de 850 de mooiste volvo... Ze kosten nog 20.000 euro. Nieuwprijs in 1990 was 130.000 gulden.
die is idd na de 850 het mooistquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Eigenlijk zijn alle volvo's moo(behalve dan die ze nu maken)
Deze zijn ook![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 april 2005 23:14 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Waarom vragen ze zulke astronomische bedragen voor? Voorzover ik het zie, valt het mee met de opties, evenals de motor.
Dit is trouwens geen 780quote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Eigenlijk zijn alle volvo's moo(behalve dan die ze nu maken)
Deze zijn ook![]()
[afbeelding]
Het is een 262, en als je hier kijkt, http://www.volvobertone.com/ , dan staan daar nederlandse folders van die auto, dus zal ie hier ook wel geleverd zijn. Maar ze zijn heel zeldzaam hier, ik heb er nog maar een keer eentje in het echt mogen zien.quote:Op zondag 3 april 2005 23:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Is die coupé ooit in Nederland geleverd trouwens? Doet een beetje Amerikaans aan voor mijn idee!
En mijn vraag?quote:Op zondag 3 april 2005 23:38 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een 2.0, 16 V turbo. 21.000 euro, alle opties. Zeer zeldzaam was deze 16V uitvoering.
[afbeelding]
Die 780 is ook een mooie bak!quote:Op maandag 4 april 2005 09:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Het is een 262, en als je hier kijkt, http://www.volvobertone.com/ , dan staan daar nederlandse folders van die auto, dus zal ie hier ook wel geleverd zijn. Maar ze zijn heel zeldzaam hier, ik heb er nog maar een keer eentje in het echt mogen zien.
dat is een Volvo 262 V6, een executive carquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Eigenlijk zijn alle volvo's moo(behalve dan die ze nu maken)
Deze zijn ook![]()
[afbeelding]
Dan is ie nog niet echt snelquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
geweldig!
ziet eruit als een trage bak, mar zodra je het gas intrapt![]()
als ik het gas intrap bij onze 240Gl vind ik em al snelquote:Op zondag 10 april 2005 13:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dan is ie nog niet echt snelEr ligt volgens mij maar een 140 pk motor in, en dat voor zo'n grote koets. Maar ze zijn echt prachtig, ik zo zo'n een wel willen hebben, ik heb gister pulp fiction gezien en ben helemaal in de gangster-mood
![]()
![]()
Dat is een Volvo 262 V6 Bertone als je het helemaal goed wil hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat is een Volvo 262 V6, een executive car
Omdat uit een 2.3L 20V Turbo al 250 pk's geperst kunnen worden, zonder tuning.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef -Muse- het volgende:
Ik wil een 164 met een 3.0liter 6-cylinder
Waarom is de 850 nou nooit met een overbodig dik blok geleverd?(zoiets als een 3 liter 6-cyl of 4liter v8)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |