Er wordt met niets minder dan het kampioenschap genoegen genomen.
En zo mag ik het graag horen. Beetje om de vijfde plaats spelen zeg, je schaamde je bijna om aanhanger van de beste club van Nederland te zijn.
PSV here we come.
quote:I knew it.
Op donderdag 05 juli 2001 21:53 schreef PingPong het volgende:
Onzin voor je leven!
Werd tijd voor een discussie op het sportforum.
quote:Hoezo ? We hebben Chivu, en straks Knoppert die omgeschoold zal worden tot laatste man, en Tobiassen is weer terug. En onderschat Pasanen niet.
Op donderdag 05 juli 2001 21:54 schreef menjo het volgende:
Ik ben echt enorm vergeetachtig, dus verfris mn geheugen ff.. welke verdedigers heeft ajax eik gekocht?
quote:Hè, weer es wat anders....
Op donderdag 05 juli 2001 21:51 schreef tong80 het volgende:
quote:Da's inderdaad niet veel.
Op donderdag 05 juli 2001 21:56 schreef CAZZO het volgende:
kan der maar 1 ding over zeggen :
Maar wie het laatst lacht...
Ajax heeft een paar prachtige voetballers: Galasek, Chivu, Van der Gun, Van der Vaart. De rest is middelmaat. Wat ik me afvraag: als Co de 1e 5 wedstrijden verliest, moet ie dan ook naar Haarlem?
Juist nu met nieuwe (weer buitenlandse ) spelers zal juist ervaring de doorslaggevende factor worden ...
quote:Je vergeet juist de beste en meest ervaren spelers ...
Op donderdag 05 juli 2001 22:33 schreef PingPong het volgende:
Ajax heeft een paar prachtige voetballers: Galasek, Chivu, Van der Gun, Van der Vaart. De rest is middelmaat.
maarja, zolang schoolmeestertje spelen nog steeds tot Co's favoriete hobbies blijkt te behoren zullen wij ook dit seizoen deze twee weinig tot niet zien spelen.
Jaja, zo gaat Ajax met zijn vedettes om ...
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 22:56 schreef Myster_E het volgende:
versterkt met Vennegoor of Hesselink
Jij houdt wel van een grapje he ?
quote:Vooral z'n snelheid wordt geroemd.
Op donderdag 05 juli 2001 22:56 schreef Myster_E het volgende:
en hebben zich versterkt met Vennegoor of Hesselink
quote:Nu de daden nog.
Op donderdag 05 juli 2001 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
NIETS IS MOOIER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD!!!!
Ajax kan alleen maar DROMEN over een kampioenschap, iedereen weet namelijk al dat onze rood witte jongens van PSV het het volgend seizoen weer gaan flikken.
quote:Yoko Ono in de spits bij Feijenoord, John Lennon draait zich om in z'n graf.
Op donderdag 05 juli 2001 23:24 schreef speknek het volgende:
Het hangt er vanaf of ze VoH opstellen of niet.
Voor de rest wordt Feyenoord het natuurlijk met Ono en Pi-Air
Nee, het is leuk iedereen in Eindhoven in maart al "Van voor, naar achter, naar links, naar rechts" mag roepen met rood/witte balonnetjes. Plezier om naar voetbal te kijken merk ik bij de so-called supporters niet zo gauw. Zeg nou eens eerlijk mensen? Welke wedstrijden maken meer emoties bij je los? Wedstrijden waarbij een team met 7-1 de pan wordt ingehakt, en jij, als winnende supporter, zit te balen dat de tegenstander een doelpunt heeft gescoord? Of een 2-2 stand, vijf minuten voor tijd, en één van beide partijen (random pick) maakt de winnende goal in die minuten? Volgens mij zijn we het punt verloren waar het om gaat in voetbal: Je 'liefde' voor het spel uiten door achter je eigen club te staan, in plaats van het belachelijk maken van je tegenstanders.
quote:Hoe moet ik dat nou weer opvatten Speknek?
Op donderdag 05 juli 2001 23:24 schreef speknek het volgende:
Het hangt er vanaf of ze VoH opstellen of niet.
Voor de rest wordt Feyenoord het natuurlijk met Ono en Pi-Air
quote:Ikke niet snappe ?
Op donderdag 05 juli 2001 23:34 schreef the_undertaker het volgende:
hallo.. de kuip is nagenoeg altijd redelijk gevuld hoor
quote:Ik benne..
Op donderdag 05 juli 2001 23:30 schreef CAZZO het volgende:
Hoe moet ik dat nou weer opvatten Speknek?
quote:die lege plakken die je ziet en opvallen zijn ter beveiliging.. daar mag dus niemand in.
Op donderdag 05 juli 2001 23:38 schreef Big_Yin het volgende:
Ja maar blijft toch jammer dat er bij zulke(top) clubs nog telkens lege plekken zijn dus dan is er toch iets niet goed .
Misschien dat het het aanzien niet waard is soms ?
dat de verschillen te groot worden tussen sommige clubs dus dat de supporters maar thuis blijven want er word toch wel gewonnen/verloren ?
quote:En volle plakken, mag daar wel iemand in ?
Op donderdag 05 juli 2001 23:40 schreef the_undertaker het volgende:[..]
die lege plakken die je ziet en opvallen zijn ter beveiliging.. daar mag dus niemand in.
quote:achja daar ga ik maar niet op in...
Op donderdag 05 juli 2001 23:48 schreef Big_Yin het volgende:
Er word dus meer gekloot tijdens een wedstrijd dan naar de wedstrijd zelf gekeken ?
Mooie supporters dan .
quote:Zouden ze willen in den Haag.
Op vrijdag 06 juli 2001 00:24 schreef beelzebub het volgende:
Zo hoort het ook, alleen het kampioenschap telt, anders kan je net zo goed voor een periode in de TOTOdivisie spelen, of niet soms DIGGER?
Marcel Valk naar AGOVV.
King Co(ts) voor het kampioenschap! haha!
quote:Waarom is iedereen zo anti-Vennegoor? Die jongen scoort al drie seizoenen een goaltje of 15 per jaar en het enige waar iedereen het hier over heeft is zijn gebrek aan snelheid. Ik heb hem een paar keer gezien maar niet genoeg om echt een mening over hem te vormen, bovendien was John De Jong bij Utrecht ook 10x niks. Bij PSV heeft hij het afgelopen seizoen toch behoorlijk gespeeld. Vennegoor is volgens mij een leergierige gozer die gewoon kan slagen. Kezman werd trouwens vorig jaar ook helemaal afgebrand, nog voordat ie maar een al had aangeraakt. We weten hoeveengoals hij gemaakt heeft afgelopen seizoen.
Op vrijdag 06 juli 2001 00:49 schreef Abe het volgende:
Abe ziet ook dit jaat PSV (ondanksVoH) weer kampioen gaan worden.De kans dat Ajakkes dat wordt is nog kleiner dan de kans dat we volgend jaar wereldkampioen worden.
Gni, 'k zie nog eerder Fortuna Sittard kampioen worden dan dat stelletje karakterloze huilebalken in die ufo.
quote:Helemaal mee eens gezeik altijd tijd voor Engelse taferelen(jaja niet altijd) in Nederland daar zijn ze veel meer bezig met het aanhangen van HUN ploeg en veel minder met zwartmaken uitkotsen van andere clubs volgens mij. Zonder gelijkwaardige tegenstanders geen spanning of leuke wedstrijden.
Op donderdag 05 juli 2001 23:29 schreef twi het volgende:
Wijze woorden
En ohja ik lach me rot als Ajax dadelijk bovenaan staat, laat de andere clubs Ajax maar lekker van tevoren afschrijven dat maakt ze makkelijker te verslaan En nee ik zeg dus niet dat ik voorspel dat dit gebeurd maar dat t zeker kan, een seizoen kan raar lopen zag je vorig seizoen
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 06-07-2001 13:10]
quote:Helemaal mee eens Machiel.
Op vrijdag 06 juli 2001 13:02 schreef Machiel het volgende:[..]
Helemaal mee eens gezeik altijd tijd voor Engelse taferelen(jaja niet altijd) in Nederland daar zijn ze veel meer bezig met het aanhangen van HUN ploeg en veel minder met zwartmaken uitkotsen van andere clubs volgens mij. Zonder gelijkwaardige tegenstanders geen spanning of leuke wedstrijden.
En ohja ik lach me rot als Ajax dadelijk bovenaan staat, laat de andere clubs Ajax maar lekker van tevoren afschrijven dat maakt ze makkelijker te verslaan
En nee ik zeg dus niet dat ik voorspel dat dit gebeurd maar dat t zeker kan, een seizoen kan raar lopen zag je vorig seizoen
quote:Ha ha, heb je wel eens de docu Englands Pride(meende dat ie zo heette) van McIntyre gezien, kun je eens zien wat voor lievertjes die engelsen t.o.v. elkaar zijn.
Helemaal mee eens gezeik altijd tijd voor Engelse taferelen(jaja niet altijd) in Nederland daar zijn ze veel meer bezig met het aanhangen van HUN ploeg en veel minder met zwartmaken uitkotsen van andere clubs volgens mij. Zonder gelijkwaardige tegenstanders geen spanning of leuke wedstrijden.
quote:Ja dat ging over de Chelsea headhunters. Het gaat alleen nu niet over hooligans maar over de 'gewone' fan.
Op vrijdag 06 juli 2001 13:26 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Ha ha, heb je wel eens de docu Englands Pride(meende dat ie zo heette) van McIntyre gezien, kun je eens zien wat voor lievertjes die engelsen t.o.v. elkaar zijn.
quote:
Op vrijdag 06 juli 2001 13:34 schreef KikkerBikker het volgende:[..]
Ja dat ging over de Chelsea headhunters. Het gaat alleen nu niet over hooligans maar over de 'gewone' fan.
quote:Toegegeven. Bij Feyenoord niet nee.
Op vrijdag 06 juli 2001 13:37 schreef Party-pooper het volgende:[..]
hebbie die nog bij het voetbal
Maar mensen vergeten Cedric van der Gun en ik denk dat hij in combinatie met VoH eens hoge ogen gaat gooien dit seizoen.
Zal mij toch mijn reet roesten, ik kijk uit naar de strijd van mijn clubbie voor lijfsbehoud in de eredivisie. Ik zal naar jullie zwaaien tijdens alle uitwedstrijden die ik dit jaar weer meepik en ik zal zingen alsof mijn leven ervan af hangt om ervoor te zorgen dat mijn cluppie net dat ene stapje extra kan maken. Want ik kijk liever naar een matige club die moet knokken om aansluiting te vinden dan de knakenploegen Feyenoord, Ajax en P$V waarvoor de helft van het stadion vol zit met mensen die geen verliespartij durven te zien, en daarvoor vanuit de uithoeken van nederland komen.
Nee dank je, ik steun liever mijn eigen locale trots!
[uit volle borst]
ja, ja, ja, leve de lol, zingen we met zijn allen ....
quote:En vergeet Paul Bosvelt niet. Samen met vd Gun en VoH, onverslaanbaar lijkt me.
Op vrijdag 06 juli 2001 14:16 schreef Reanimatie.com het volgende:
Maar mensen vergeten Cedric van der Gun en ik denk dat hij in combinatie met VoH eens hoge ogen gaat gooien dit seizoen.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 06-07-2001 15:09]
quote:Over het algemeen had ik het over ik zei nog (jaja niet allemaal) Wat ik bedoel is dat ze in de stadions bij elke club 90 min. lang zingen of hun ploeg nou voor staat of niet, je kan mij nergens zien beweren dat alle Engelse suporters lievertjes zijn.
Op vrijdag 06 juli 2001 13:26 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Ha ha, heb je wel eens de docu Englands Pride(meende dat ie zo heette) van McIntyre gezien, kun je eens zien wat voor lievertjes die engelsen t.o.v. elkaar zijn.
quote:Je bedoelt dus dat voetbal er geen ruk mee te maken heeft !
Op vrijdag 06 juli 2001 21:05 schreef Machiel het volgende:Wat ik bedoel is dat ze in de stadions bij elke club 90 min. lang zingen of hun ploeg nou voor staat of niet
Johan Cruijff moet er eens serieus over nadenken om
het voorzitterschap van Van Praag over te nemen.
Dan moet ie Co buitenschoppen en vervolgens Rijkaard
aanstellen als coach..en dan moeten ze er voor zorgen
dat op de training de voertaal weer Nederlands is i.p.v
Engels..
En FC Den Haag speelt in de CL zeker?
Laat Ajax zich nu gewoon maar weer aanmelden voor de intertoto-competitie
quote:van de Bergh wist ik niet eens van dat ie bij Ajax vandaan kwam
Op zaterdag 07 juli 2001 01:09 schreef ruudRSD het volgende:
Dave van de Bergh van FC Utrecht, niet goed genoeg,
maar die gozer heeft een baltechniek. Als je die assists zag tegen Feyenoord (2-2)
quote:Zien we toch al?
Op zaterdag 07 juli 2001 15:19 schreef Machiel het volgende:
verwacht dat we die nogwel bij een topclub kunnen gaan zien.
quote:Precies! Die speelt zich wekelijks in de kijker daar in Engeland... (nu niet natuurlijk, tijdens de vakantie..
Op zaterdag 07 juli 2001 01:09 schreef ruudRSD het volgende:
Ik ben al jaren supporter van Ajax, maar er is een
ding waar ik me aan erger..er zijn bijna geen jongens
meer die uit de buurt van A'dam komen.
Het barst van de buitenlandse spelers.
Waarom moest nou een speler als Reuser weg...dat snap ik echt niet.
quote:Ik sta ook regelmatig te kijken van zijn kwaliteiten... Hij speelt niet heel vaak bij Utreg, maar wat ie doet, doet ie behoorlijk goed!
Dave van de Bergh van FC Utrecht, niet goed genoeg,
maar die gozer heeft een baltechniek. Als je die assists zag tegen Feyenoord (2-2)
quote:Die gozer kan van de rechtsback positie een linker vleugelspits een pass in de voeten geven... Niet normaal!
Ajax had Arno Splinter langer moeten houden, om hem te laten ontwikkelen.
quote:Die heeft bij De Graafschap ook nog e.e.a. laten zien...
Ik weet nog dat Rody Turpijn thuis debuteerde tegen AZ. Hij speelde zo goed....Ruud Heus wist niet wat ie meemaakte.
quote:Daar heb ik niet al te veel meer van vernomen... Touzani is ook een aardige speler...
En dan Patrick Zwaanswijk en Touzani, niet genoeg voor Ajax meende Adriaanse jaren geleden. Zwaanswijk staat in de belangstelling van Arsenal!!
quote:Nog zo'n verschoppeling...
En wat te denken van Michael Lamey, ook niet goed genoeg...maar die gaat volgend seizoen wel naar PSV!
quote:Erhm Nederland IS de voertaal op de trainingsvelden... Toch
Johan Cruijff moet er eens serieus over nadenken om het voorzitterschap van Van Praag over te nemen.
Dan moet ie Co buitenschoppen en vervolgens Rijkaard
aanstellen als coach..en dan moeten ze er voor zorgen
dat op de training de voertaal weer Nederlands is i.p.v
Engels..
quote:Zoals beloofd geen Adidas-strepen op het thuisshirt... (en shorts)
Op zaterdag 07 juli 2001 18:13 schreef beelzebub het volgende:
Met zo'n fraai shirt moet je wel kampioen worden eigenlijk.
Wat zien die knieen van Ole er goed uit he.
quote:Nee FC Utrecht is een topmiddenmoter in Nederland, zelfs nu ze UEFAcup spelen. En met topclub doel ik niet eens speciaal op Nederland.
Op zaterdag 07 juli 2001 15:27 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Zien we toch al?
* Juan Zueco begrijpt de ophef in dit topic niet
J.
quote:En op Nederlandse les.
Op zondag 08 juli 2001 02:44 schreef SuperZlatan het volgende:
je kan zien dat ik vroeger op turnen heb gezeten
Weer een ontiegelijk mooi shirt moet ik zeggen...
Of we kampioen worden? Denk het niet, maar we gaan wel dichter bij PSV komen...
quote:ajax heeft (bijna) dezelfde ploeg als vorig jaar.... dat was een grote ellende (ik zag iig geen verbetering door het seizoen heen... in en in triest). En nu denken ze met hetzelfde (zwakke) team... opeens kampioen te gaan worden? ik dacht het niet dus. PSV en Feyenoord maken gehakt van de "joden"
En ohja ik lach me rot als Ajax dadelijk bovenaan staat, laat de andere clubs Ajax maar lekker van tevoren afschrijven dat maakt ze makkelijker te verslaan
En nee ik zeg dus niet dat ik voorspel dat dit gebeurd maar dat t zeker kan, een seizoen kan raar lopen zag je vorig seizoen
quote:Dit is een grapje zeker???
Op zaterdag 07 juli 2001 15:19 schreef Machiel het volgende:[..]
van de Bergh wist ik niet eens van dat ie bij Ajax vandaan kwam
Kan je nagaan is idd eeuwig zonde echt een sterke moeilijk af te stoppen spits geworden verwacht dat we die nogwel bij een topclub kunnen gaan zien.
quote:Zwaanswijk heeft nooit bij Ajax gespeeld, hij komt bij de amateurs vandaan. Nou niet met veren gaan strijken die niet van jou zijn. Verder is het duo zwaanswijk-touzani een van de sterkste in de eredivisie. Alleen van wonderen,-de haan en het psv koppel zijn beter!..
Op zaterdag 07 juli 2001 01:09 schreef ruudRSD het volgende:En dan Patrick Zwaanswijk en Touzani, niet genoeg voor Ajax meende Adriaanse jaren geleden. Zwaanswijk staat in de belangstelling van Arsenal!!
quote:Wow, m'n eerste mannelijk fan is binnen.
Op zondag 08 juli 2001 21:24 schreef Machiel het volgende:
En 'we' hebben nu Ibrahimovic![]()
quote:Van de Bergh de grootste prutser van de eredivisie.....
Op zondag 08 juli 2001 21:40 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dit is een grapje zeker???
Of heb je het niet over Dave van de Bergh. Die gast is met voorsprong de grootste prutser van de ere divisie.
Even over Zwaanswijk, voordat naar die amateurclub ging
schijnt ie in de Ajax-jeugd te hebben gezeten.
Hij was geen contractspeler.
Utrecht vind ik een goed voorbeeld van hoe het wel moet
Jonge jongens uit de streek als Kuijt, Bosschaart maar ook ervaren spelers als JP.de Jong en buitenlanders die iets toevoegen zoals Gluscevic.
Weet je wie ik ook zo gaaf vind, die belgische indiaan,
hoe heet ie ook weer ?
Oh ja, ik geloof er niks van dat Ajax dit seizoen kampioen wordt, het gat met PSV is te groot
Ik denk wel dat ze beter zijn dan Feyenoord, mits
Van Hooijdonk niet komt en Bosvelt echt zo lang uit de roulatie is als ze denken..
quote:Is het uittenue van Ajaxx niet precies hetzelfde als van Feyenoord de afgelopen jaren? De kleuren zijn precies hetzelfde! Niet erg origineel Adidas
Op zaterdag 07 juli 2001 18:13 schreef beelzebub het volgende:
Met zo'n fraai shirt moet je wel kampioen worden eigenlijk.
Wat zien die knieen van Ole er goed uit he.
maar ff terug naar de topic....ik denk dat feyenoord wel kampioen wordt anders psv
ajax moet in principe weer helemaal van vooraf aan beginnen....al die nieuwe die zijn echt niet in een paar maanden helemaal ingespeeld hoor....dat heeft langer nodig
Tong heeft er alle vertrouwen in, met redelijk voetbal een redelijk resultaat halen belooft veel voor de rest van het seizoen.
Volgende week moet F. naar Kerkrade, eens zien wat ze doen tegen Roda jc.
quote:
Op zondag 19 augustus 2001 19:22 schreef tong80 het volgende:
Mooi resultaat van Ajax vandaag. met 9 geblesseerden 1-1 tegen de erkende suptopper Roda jc, niet slecht. Terwijl F. maar met 5-0 wint van Sparta, waar Ajax vorig jaar nog 9 x tegen scoorde.Tong heeft er alle vertrouwen in, met redelijk voetbal een redelijk resultaat halen belooft veel voor de rest van het seizoen.
Begint het gezeur over geblesseerde spelers nou alAls Chivu nou gewoon de pelalty raak schiet, heb je een andere wedstrijd. Zo geweldig was Ajax nou ook weer niet
quote:
Mooi resultaat van Ajax vandaag. met 9 geblesseerden 1-1 tegen de erkende suptopper Roda jc, niet slecht. Terwijl F. maar met 5-0 wint van Sparta, waar Ajax vorig jaar nog 9 x tegen scoorde.Tong heeft er alle vertrouwen in, met redelijk voetbal een redelijk resultaat halen belooft veel voor de rest van het seizoen.
Celtic en Feyenoord
LOL!
quote:Ja, hallo. Dat is een open deur zeg. Dus als ze er nog één hadden gemaakt had je gezegd dat de overwinning wel verdient was. Opportunisme heet zoiets.
Op zondag 19 augustus 2001 20:12 schreef Machiel het volgende:
ze hadden geen overwinning verdient als je naar de gemiste kansen kijkt
quote:Als Co dan maar weggaat dan gaat de champagne-fles hier even goed uit de kast
Op zondag 19 augustus 2001 20:16 schreef the_undertaker het volgende:
ajax krijgt ook nog eens een lekker weekje:Celtic en Feyenoord
LOL!
quote:Ik ga er vanuit dat er van F. wordt gewonnen.
Op zondag 19 augustus 2001 20:21 schreef The_Coach het volgende:[..]
Als Co dan maar weggaat dan gaat de champagne-fles hier even goed uit de kast
Ik snap het niet meer, zijn er eigenlijk nog wel echte Ajax supporters. Het lijkt goddomme wel alsof het mode wordt om je eigen ploeg de grond in te boren.
En ja hoor zonder Adriaanse gaat het vast stukken beter.
Halen we Witschge en Winter weer terug. Een beetje snelheid is namelijk mooi mee genomen. En dan kopen we subtoppers uit Nederland. En gooien van der Vaart, van der Gun, Ikedia, Chivu, en Mido uit het elftal, die staan de ontwikkeling van Witschge en Winter toch maar in de weg.
quote:Voor Ajax zal ik altijd blijven.
Op zondag 19 augustus 2001 20:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ga er vanuit dat er van F. wordt gewonnen.
Ik snap het niet meer, zijn er eigenlijk nog wel echte Ajax supporters. Het lijkt goddomme wel alsof het mode wordt om je eigen ploeg de grond in te boren.
En ja hoor zonder Adriaanse gaat het vast stukken beter.
Halen we Witschge en Winter weer terug. Een beetje snelheid is namelijk mooi mee genomen. En dan kopen we subtoppers uit Nederland. En gooien van der Vaart, van der Gun, Ikedia, Chivu, en Mido uit het elftal, die staan de ontwikkeling van Witschge en Winter toch maar in de weg.
Maar of een andere coach het beter gaat doen dat blijft iig de vraag, maar ik denk/hoop het wel.
quote:Ik ben ervan overtuigd dat de kwade genius de heer Beenkakkert is. Die zich achter w. en w. schaarde terwijl hij de coach had moeten steunen. Ook wilde Adriaanse spelers halen die Beenhakkert( verkocht ooit Ronald de Boer aan Twente, en haalde van Loen) niet wilde. Hierdoor zijn er spelers niet naar Ajax gekomen. Adriaanse wilde Mendes van Sparta kopen, de heer Beenhakkert torpedeerde dit door zijn gebruikelijke goedkope "humor" te gebruiken om Mendes te kleineren ( "Wie denkt ie wel dat ie is? Diego Mendes?" Beenkhakkert over Mendes.)
Op zondag 19 augustus 2001 20:43 schreef The_Coach het volgende:[..]
Voor Ajax zal ik altijd blijven.
Maar voor Co nee, redenen genoeg.
Namelijk:
1 Ik zie bijna geen Nederlanders meer in het team.
2 De verdediging is het slechts/ en hij koopt allemaal aanvallers.
3 Witschge zie ik altijd nog als een versterking voor dit Ajax.
4 Hij blijft maar met een Grim, Arveladze en Wamberto aanklooien.
5 Hij bedenkt niet dat het handig is om routiniers te kopen, zoals een Finidi of Van der Sar.Maar of een andere coach het beter gaat doen dat blijft iig de vraag, maar ik denk/hoop het wel.
En dacht je dat er nog een oudere topspeler naar Nederland komt terwijl ie in het buitenland het 3dubbele kan verdienen? Winter kwam alleen maar terug naar Nederland vanwege familie-omstandigheden, niet uit altruïsme.
quote:Nou of ze liever naar Fulham en Ipswich zijn gegaan vraag ik me af. Maar geld speelt natuurlijk een hele grote rol in het hedendaagse voetbal.
Op zondag 19 augustus 2001 20:54 schreef tong80 het volgende:[quote]
En dacht je dat er nog een oudere topspeler naar Nederland komt terwijl ie in het buitenland het 3dubbele kan verdienen? Winter kwam alleen maar terug naar Nederland vanwege familie-omstandigheden, niet uit altruïsme.
Tegenvallers waren toch PSV en Sc Heerenveen (de favo clubjes van Abe)
quote:Beschouwen de supporters dit Ajax wel als "hun" club/team ? Ze zijn gewent om toch regelmatig uit de eigen jeugd spelers door te zien stromen.
Op zondag 19 augustus 2001 20:29 schreef tong80 het volgende:Ik snap het niet meer, zijn er eigenlijk nog wel echte Ajax supporters. Het lijkt goddomme wel alsof het mode wordt om je eigen ploeg de grond in te boren.
quote:De verdediging hangt zeker als los zand aan elkaar, maar er zijn voor dit seizoen toch zeker ook verdedigers gekocht. Trabelsi, Maxwell en Ruud Kras. Of het miskopen zijn of niet dat wijst de toekomst wel uit, maar je kan dus niet zeggen dat ze nix aan de verdediging hebben gedaan.
Op zondag 19 augustus 2001 20:43 schreef The_Coach het volgende:[..]
2 De verdediging is het slechts/ en hij koopt allemaal aanvallers.
Wat is trouwens de voertaal op de training nu eigenlijk? Gebarentaal?
quote:feyenoord was de eerste nederlandse club ooit die de wereldbeker won
Op woensdag 11 juli 2001 23:00 schreef OnE-EyE het volgende:
jongens psv en feynoord jullie mogen terug komen als jullie die wereld title hebben binnen gehaalt
ajax rulezz we will never walk alone
psv![]()
feynoord:r
quote:Dat was zeker nog voor de oorlog
Op maandag 20 augustus 2001 00:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
feyenoord was de eerste nederlandse club ooit die de wereldbeker won
quote:Dat Chivu die pingel te slap inschiet kan ik nog wel tegen,
Op zondag 19 augustus 2001 20:12 schreef Machiel het volgende:
Ja Chivu wordt hatelijk bedankt!Eerst die pingel slap inschieten en dan voor opendoel misschieten *hee een bal tikkie*
Erg jammer maar ze hadden geen overwinning verdient als je naar de gemiste kansen kijkt
Maar die herkansing waar hij die bal een te zacht tikkie geeft..........JEZUS CHRISTUS, DOE NIET ZO NONCHALANT!!!!!
AAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik ga er vanuit dat er gemakkelijk van Ajax wordt gewonnen.
Op zondag 19 augustus 2001 20:29 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ga er vanuit dat er van F. wordt gewonnen.
Ik denk trouwens dat als Ajax deze week zowel van Celtic en Feyenoord verliest Adriaanse moet opstappen.
Niet dat het zal helpen, maar dit werkt zo ook niet.
quote:Brilletje nodig?
Op maandag 20 augustus 2001 00:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
feyenoord was de eerste nederlandse club ooit die de wereldbeker won
quote:Hoe weet jij wat ik gezegd zou hebben
Op zondag 19 augustus 2001 20:16 schreef tong80 het volgende:[..]
Ja, hallo. Dat is een open deur zeg. Dus als ze er nog één hadden gemaakt had je gezegd dat de overwinning wel verdient was. Opportunisme heet zoiets.
Maar even terugkomen op de opmerking van Tong dat iedereen opeens zijn clubje laat vallen, ik had dit topic wegens vakantie nog niet gezien, las de titel, en had net de samenvatting van Ajax gezien. Toen dat laatste optimistische stukje eroverheen, ik kon het niet laten even te lachen. Wel met een traan overigens. Dit wordt een moeilijk seizoen voor Ajax.
Verder ben ik niet zo clubvast, als Telstar maar wint.
quote:Gunst, beginnen met een gelijkspel, d'r uit gekickt worden door een stel schotten, vervolgens tegen fuckenoord.
Op maandag 20 augustus 2001 13:30 schreef the-O het volgende:
Dit wordt een moeilijk seizoen voor Ajax.
Da's lekker beginnen.
quote:Je bedoeld net zoals PSV geen kampioen meer wordt of zo?
Op maandag 20 augustus 2001 16:21 schreef PostManBart het volgende:
Ajax kan wel voor het kampioenschap gaan, maar ik denk dat ze dat idee wel eens heel snel moeten weggooien, want het is wel duidelijk dat dat simpelweg niet kan....
Hoeveel mensen hadden PSV vorig seizoen al afgeschreven na die verliespartij tegen De Graafschap?
En Bolton wordt zeker kampioen van Engeland... Die kunnen namelijk ook met 5-0 winnen...
Ik hoop nog steeds op een kampioenschap van Ajax, maar denk dat het PSV wordt...
quote:Kijk nou uit met wat je zegt. Je hebt het immers over een middenmoter met slechts één punt op zak. De afstand tot de top is nu al schier onoverbrugbaar. Terwijl het doelsaldo van F. al 500% beter is dan dat van Ajax.
Op maandag 20 augustus 2001 20:08 schreef Doc het volgende:Ik hoop nog steeds op een kampioenschap van Ajax
Halen "we" nooit meer in.
quote:Feyenoord wint uit gewoon met 0-2
Mooi resultaat van Ajax vandaag. 1-1 tegen de erkende suptopper Roda jc, niet slecht. Terwijl F. maar met 5-0 wint van Sparta, waar Ajax vorig jaar nog 9 x tegen scoorde.Volgende week moet F. naar Kerkrade, eens zien wat ze doen tegen Roda jc.
quote:Staat gewoon op teletekst hoor (is zelfs bij Studio Sport geweest!):
Op woensdag 22 augustus 2001 22:57 schreef Machiel het volgende:
Ja! hoe weet Swetsneggert dit zo zekerCetic - Ajax gezien?
Ik weet uit ervaring dat deze klasiekers altijd opzich staan dus we zullen zien zondag fijne wedstrijd
Roda JC - Feyenoord 0-2
Dus Feynoord heeft uit bij Roda (die erkende subtopper) gewonnen met 0-2...
quote:Ja, wel vragen.
Op woensdag 22 augustus 2001 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Feyenoord wint uit gewoon met 0-2
Nog vragen?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke op 23-08-2001 02:47]
quote:Oeps lezen is ook een vak
Op donderdag 23 augustus 2001 00:43 schreef PokerFace het volgende:[..]
Staat gewoon op teletekst hoor (is zelfs bij Studio Sport geweest!):
Roda JC - Feyenoord 0-2
Dus Feynoord heeft uit bij Roda (die erkende subtopper) gewonnen met 0-2...
quote:Omdat Vrede degene was die Tomasson nogal lomp omdouwde v. Hooijdonk nam hem in bescherming echt geen rood waard Vrede die z'n naam geen eer aandeed deed wel erg opgefokt hoor zo erg duidelijk was het ookweer geen Schwalbe.
Op donderdag 23 augustus 2001 01:36 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, en waarom kreeg die domme van Hooijdonk niet gewoon rood voor die rare aanval op Vrede?
Hij zou niet misstaan bij Ajax, vind ik.
quote:2x Lanskampioen 4x Bekerwinnaar en 2x een Supercup.
Op donderdag 23 augustus 2001 01:30 schreef Schanulleke het volgende:Wat heeft Feijemoord nou helemaal gewonnen in de afgelopen tien jaar?
quote:Omdat het om de knikkers gaat.
Op donderdag 23 augustus 2001 01:30 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Ja, wel vragen.
Waarom werd die loepzuivere Roda-goal afgekeurd? Waarom kreeg Thomasson niet gewoon geel voor die laffe schwalbe in de eerste helft? Waarom kloppen Feijemoorders zich op de borst voor een onverdiende zege? Waarom speelt Feijemoord dat ze ooit zonder Dudek zouden kunnen? Waarom denken die gasten dat Bertje een goeie trainer is? Wat heeft Feijemoord nou helemaal gewonnen in de afgelopen tien jaar?
Mooi voetbal is prachtig, maar als Feyenoord met een mazzelgoaltje wint ben ik tevredener dan wanneer ze met mooi voetbal de boot ingaan.
Ajax heeft gisteren goed gespeeld tegen Celtic, maar tja...je krijgt geen punten voor goed/mooi spel.
Das niet op de borst kloppen, das realiteit
quote:Hier ging het toch om? Heb je Co gisteren nog gehoord: "Wij proberen zo lang mogelijk mee te doen om de eerste plaats". Met andere woorden, ik hoop dat wij volgend jaar weer europees voetbal spelen.
Topic: Ajax gaat voor kampioenschap !
En zo mag ik het graag horen. Beetje om de vijfde plaats spelen zeg, je schaamde je bijna om aanhanger van de beste club van Nederland te zijn.
PSV here we come.
[Dit bericht is gewijzigd door knakkie op 27-08-2001 22:59]
quote:LAAT ME NIET LACHEN, BWHAHAHA
Op maandag 27 augustus 2001 22:56 schreef knakkie het volgende:
[quote]
Op donderdag 05 juli 2001 21:51 schreef tong80 het volgende:
Ajax, lees Adriaanse, heeft vandaag kenbaar gemaakt, dat in tegenstelling tot vorig jaar de selectie op niveau is, en dus gestreefd wordt naar het kampioenschap.Er wordt met niets minder dan het kampioenschap genoegen genomen.
PSV here we come.
Daar de mislukte quote van Knakkie ff een uitleg hij riep net dat Feyenoord kampioen wordt alsof ie t al zeker wist dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 27-08-2001 23:07]
quote:Prima, lachen doe je maar in je eigen tijd. Maar noem me in het vervolg geen BWHAHAHA ?!
Op maandag 27 augustus 2001 23:00 schreef knakkie het volgende:LAAT ME NIET LACHEN, BWHAHAHA
Dacht het dus niet.Te weinig kwaliteit en een waardeloze trainer.Denk dat ze net buiten de top 3 (PSV,Feijenoord en Sc Heerenveen) gaan vallen.
quote:Waarvan akte.
Op zondag 08 juli 2001 00:28 schreef Juan Zueco het volgende:
AJAX (Ajakkus voor niet-voetballiefhebbers) wordt met afstand kampioen aankomend seizoen.* Juan Zueco begrijpt de ophef in dit topic niet
J.
J.
En feyenoord-ajax 1-2?
ACHJA shit happens!!!
quote:Geen worden maar daden ?!
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:37 schreef knakkie het volgende:
ACHJOH, Feyenoord word kampioen, als feyenoord de juiste instelling te pakken heeft, dan gaat t zeker lukken.
quote:Precies.
Op maandag 20 augustus 2001 13:30 schreef the-O het volgende:
Je moest eens weten wat Tong allemaal weet.
quote:Waarvan (wederom) akte.
Op zondag 08 juli 2001 00:28 schreef Juan Zueco het volgende:
AJAX (Ajakkus voor niet-voetballiefhebbers) wordt met afstand kampioen aankomend seizoen.* Juan Zueco begrijpt de ophef in dit topic niet
J.
J.
quote:Geen puntverlies dit weekend.
Op zondag 21 oktober 2001 19:33 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds koploper.
quote:Helaas
Op maandag 22 oktober 2001 13:51 schreef Smike het volgende:[..]
Geen puntverlies dit weekend.
.
quote:ik dacht het niet dus.
Op dinsdag 20 november 2001 10:00 schreef Smike het volgende:
Nog altijd bovenaan!.
speciaal voor ringmaster
quote:Met een beetje geluk overleeft dit topic Co.
Op zondag 25 november 2001 20:43 schreef CAZZO het volgende:
en Co zou graag een heel groot slotje op dit topic zien.
quote:
Op zondag 25 november 2001 21:42 schreef popolon het volgende:[..]
Met een beetje geluk overleeft dit topic Co.
Ajax moet een nieuwe spits halen die snel, veelzijdig, neusje voor de goal en een goede balbehandeling heeft.
Ik nomineer Michael Mols. Hij ligt nu een beetje weg te rotten in Glasgow met de aanwezigheid van Arveladze, Flo en Caniggia, dus zou Mols misschien wel voor een leuke prijs mogen vertrekken.
Wat denken jullie hiervan?
[Dit bericht is gewijzigd door Citroentje op 26-11-2001 22:03]
quote:Ik denk hier het mijne van.
Op maandag 26 november 2001 22:01 schreef Citroentje het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
quote:AFBLIJVEN!!!!!!!!
Op maandag 26 november 2001 23:08 schreef twi het volgende:
Als iedere Ajax-s fan een geeltje neerlegt, kunnen we misschien Allback van Heerenveen overnemen, de beste en gevaarlijkste spits in de KPN Eredivisie naar mijn mening...
quote:Ja hier ben ik het mee eens, Ajax heeft wel een super middenvelder ( v/d Vaart) maar aan een echt goede spits ontbreekt het. Maar goed, misschien loopt er op de toekomst of zo nog wel een toppertje rond dat volgend seizoen z'n debuut maakt
Op maandag 26 november 2001 22:02 schreef Cheiron het volgende:
We moeten gewoon een erg goede spits hebben, dan worden we makkelijk landskampioen .. maar je.
Met 19 al in zweeds elftal enzo
quote:Makkelijk landskampioen met een goeie spits erbij? Nee helaas daarvoor zijn er nog iets teveel zwakke schakels in de verdediging Yabuku en Trabelsi. Maar duidelijk is dat we een killer nodig hebben die hebben we natuurlijk wel maar die moest weer zonodig verhuurt worden aan NAC
Op maandag 26 november 2001 22:02 schreef Cheiron het volgende:
We moeten gewoon een erg goede spits hebben, dan worden we makkelijk landskampioen .. maar je.
quote:Godver de godver ben het helemaal met Fean_Fan eens. Met je poten afblijven van Allbäck.
Op maandag 26 november 2001 23:27 schreef Fean_Fan het volgende:[..]
AFBLIJVEN!!!!!!!!
quote:Ik vind Yakubu eigenlijk een van de sterke schakels bij Ajax. Hij was een paar weken geblesseerd geweest en was dan afgelopen zondag weer terug. Voordat hij die vleeswond tegen Willem II(?) opliep, vormde hij en vd Vaart een perfect duo. Ik vond het vergelijkbaar met de tandem Vogel en Van Bommel bij PSV.
Op dinsdag 27 november 2001 13:59 schreef Machiel het volgende:[..]
Makkelijk landskampioen met een goeie spits erbij? Nee helaas daarvoor zijn er nog iets teveel zwakke schakels in de verdediging Yabuku en Trabelsi. Maar duidelijk is dat we een killer nodig hebben die hebben we natuurlijk wel maar die moest weer zonodig verhuurt worden aan NAC
En hoop nogsteeds dat Dave vd Berg van Utrech gehaalt wordt al zal er dan wel aardig in de buidel getast moeten worden
Dus Yakubu, een zwakke schakel? Absoluut niet.
quote:Bij Fifa 2002 merk je ook wel wie de sterkste schakels
Op dinsdag 27 november 2001 17:18 schreef Citroentje het volgende:[..]
Ik vind Yakubu eigenlijk een van de sterke schakels bij Ajax. Hij was een paar weken geblesseerd geweest en was dan afgelopen zondag weer terug. Voordat hij die vleeswond tegen Willem II(?) opliep, vormde hij en vd Vaart een perfect duo. Ik vond het vergelijkbaar met de tandem Vogel en Van Bommel bij PSV.
Toen Yakubu enkele weken was uitgeschakeld, nam Galasek zijn rol over en sindsdien ging het echt bergafwaarts met Ajax...Dus Yakubu, een zwakke schakel? Absoluut niet.
Hij staat btw bij [fok, hoe heet dat nu...] nouja, daar
waar je spelers wisselt, staat ie ook heeel hoog. Dik in de
tachtig!!
quote:oh, dus omdat Fifa 2002 het zegt is ie goed..
Op dinsdag 27 november 2001 17:31 schreef Slipknotje het volgende:[..]
Bij Fifa 2002 merk je ook wel wie de sterkste schakels
zijn... Yakubu kan je hartstikke goed gebruiken in zown
team, en hij scoort op elke plek!! Samen met v/d Vaart
speelt ie dan het best!!Hij staat btw bij [fok, hoe heet dat nu...] nouja, daar
tachtig!!
quote:Dit slaat nergens op....
tachtig!!
quote:Uhm... ja... dus...
tachtig!!
Denk ik dat iemand het met mij eens en komt met een goede argumentatie, krijg je zoiets...
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 17:31 schreef Slipknotje het volgende:
speelt ie dan het best!!
quote:Ik vind hem verdedigend te zwak en op t middenveld isie mij te slordig met balbezit i.m.o. Hij heeft afentoe even een korte periode dat ie goeie partijen speelt en ik me niet aan hem erger
Op dinsdag 27 november 2001 17:18 schreef Citroentje het volgende:[..]
Ik vind Yakubu eigenlijk een van de sterke schakels bij Ajax. Hij was een paar weken geblesseerd geweest en was dan afgelopen zondag weer terug. Voordat hij die vleeswond tegen Willem II(?) opliep, vormde hij en vd Vaart een perfect duo. Ik vond het vergelijkbaar met de tandem Vogel en Van Bommel bij PSV.
Toen Yakubu enkele weken was uitgeschakeld, nam Galasek zijn rol over en sindsdien ging het echt bergafwaarts met Ajax...Dus Yakubu, een zwakke schakel? Absoluut niet.
Dus Yakubu, een zwakke schakel? Absoluut wel volgens mij absoluut niet volgens jou
quote:Neuh, die koppositie hebben we nu weer gewoon terug
Op zondag 25 november 2001 20:43 schreef CAZZO het volgende:
Vanmiddag heeft ajax definitief afscheid genomen van de koppositie voor de rest van dit seizoen,geen feest op het Leidsche plein dit seizoen en Co zou graag een heel groot slotje op dit topic zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke op 04-12-2001 22:40]
quote:Geniet er dan maar lekker van want na Zondag is het toch echt definitief over en uit.
Op dinsdag 04 december 2001 22:24 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Neuh, die koppositie hebben we nu weer gewoon terug
quote:Ondanks dat Fortuna de tegenstander was zag het er toch heel aardig uit. De Cler was aanvallend ook goed om te zien.
Op dinsdag 04 december 2001 22:48 schreef CAZZO het volgende:[..]
Geniet er dan maar lekker van want na Zondag is het toch echt definitief over en uit.
En terecht dat Knopper weer speelt.
quote:Yep AJAX speelde zoals het moest spelen, met vleugels en met mooi voetbal.
Op dinsdag 04 december 2001 23:50 schreef popolon het volgende:[..]
Ondanks dat Fortuna de tegenstander was zag het er toch heel aardig uit. De Cler was aanvallend ook goed om te zien.
(hangt die lat er nog ?).En terecht dat Knopper weer speelt.
quote:Broerke, dit topic gaat over AJAX en niet p$v.
Op dinsdag 27 november 2001 16:46 schreef Abe het volgende:[..]
Godver de godver ben het helemaal met Fean_Fan eens. Met je poten afblijven van Allbäck.
Trouwens ik denk niet dat hij in een kwalitatief slechter team wil spelen.
J.
P.s. Hoe lang heb je gedaan over de ä Abe? 132 keer?
quote:Hij had het toch echter over Ajax.
Op woensdag 05 december 2001 02:08 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Broerke, dit topic gaat over AJAX en niet p$v.
J.
Maar ja 4-0 van Fortuna....... een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen.
Natuurlijk is Fortuna wle de hekkensluiter, in moeilijker wedstrijden moet blijken of Ajax inderdaad een gooi naar Kampioenschap kan doen.
quote:Nee, we zijn weer eens koploper.
Op woensdag 05 december 2001 08:52 schreef Magic666 het volgende:
Ze winnen weer eens en het is gelijk weer ajax dit ajax dat!!
quote:Ja, Fortuna kreeg kans na kans de eerste kans deed zich al voor na 54 minuten
Op woensdag 05 december 2001 10:21 schreef richardc het volgende:
Gelul! Ajax speelde mooi?!?!?
Jezus jongens tegen Fortuna, de nummer laatst...
Ik vind het niet meer dan logisch dat je daarvan wint, zeker als je ook nog eens thuis speelt.
Nu snap ik dat je blij bent met iedere overwinning maar ga nou niet lopen beweren dat het goed voetbal was, want Fortuna liep er ook een paar keer flink doorheen.
Die achterhoede van Ajax zuigt nog steeds dus!
Gefeliciteerd met de overwinning maar ga nu niet meteen het hosanna zingen.
Laten we eerst maar eens een echt duel afwachten.
(Tegen een club uit de top 7 op het moment)
quote:True.
Die achterhoede van Ajax zuigt nog steeds dus!
Maar zoals Cruijff zei "De aanval is de beste verdediging". Dus daar hopen we dan maar op. .
quote:Ai buikpijn van het lachen.
Op woensdag 05 december 2001 02:08 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
PS: Valt me wel op Zueco dat jij altijd iets post wanneer Ajakkes gewonnen heeft. Ik dacht al wat zit die jongen de laatste tijd weinig op het Forum maar dat moet dus het antwoord zijn.
quote:Toen had jij zeker alweer een zakdoek in je handen om mee naar Koeman te wapperen?
Op woensdag 05 december 2001 10:56 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ja, Fortuna kreeg kans na kans de eerste kans deed zich al voor na 54 minuten
Vond De Cler ook erg goed spelen!
quote:Ja die instelling vind ik ook positief van Koeman. Het geld verkwisten aan spelers die toch geen toegevoegde waarde blijken te zijn moet maar es afgelopen zijn.
Op woensdag 05 december 2001 14:27 schreef Elbutre het volgende:
Ik heb het idee dat Koeman voor de Nederlanders gaat kiezen en dat vind ik een goede zaak. Vond het leuk om Heitinga en Knopper in de basis te zien!Vond De Cler ook erg goed spelen!
quote:
Gelul! Ajax speelde mooi?!?!?
Jezus jongens tegen Fortuna, de nummer laatst...
quote:yep!!!
Op woensdag 05 december 2001 16:28 schreef Forumpi het volgende:[..]
![]()
![]()
HOSANNA, AJAX WORDT KAMPIOEN!!!
![]()
![]()
quote:Hosanna!
.
Maar aan de andere kant, het is ook wel iedere keer een klein wondertje...
quote:Inderdaad, en door hier te posten werk je er zelf ook aan mee, dus ssssttt !
Op donderdag 20 december 2001 11:13 schreef Frenkie het volgende:
GVD het zal; toch niet war zijn, krijgen we iedere keer dit topique omhoog als ajax weer eens wint...Maar aan de andere kant, het is ook wel iedere keer een klein wondertje...
quote:Jullie vergeten allemaal Heerenveen
Op donderdag 20 december 2001 11:16 schreef Freak187 het volgende:
Woohoo ik heb genoten gister, Raffie was weer ouderwets goed bezig. en feyenooit laat weer punten liggen, p$v ligt nog 1000 jaar achter ons. Het kan niet beter. Op naar het kampioenschap.
quote:Weer zo'n mafkees die denkt dat Hoerenveen kampioen wordt..
Op donderdag 20 december 2001 11:52 schreef The_GOAT het volgende:[..]
Jullie vergeten allemaal Heerenveen
net alsof die opeens niet meer bestaan. Heerenveen mag dan wel 4 hele punten op ajax achter staan en een wedstrijd minder, maar we hebben nog een complete seizoenshelft. Et kon nog wel es leuk gaan worden.
Nee, het wordt met een aan zekereheid grensende waarschijnlijkheid Ajax
na jaren kan ik eindelijk weer naar het museumplein
Wij zullen niet gaan rellen zoals in R'dam toen. :p
quote:Volgens mij mag het niet meer daar.
Op donderdag 20 december 2001 12:39 schreef Schanulleke het volgende:
Kampioenschap is op het Leidseplein hoor
al is het natuurlijk weer even geleden .
Geef mij maar het LEIDSE!!!!
quote:Wrom?? p$v hoefde het vorig jaar toch ook niet in hun stadion te vieren
Op donderdag 20 december 2001 13:20 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Het kampioenschap zal gevierd worden in de Arena.....Geef mij maar het LEIDSE!!!!
quote:Jajaja, maar jullie moeten nog op visite bij Ajax, Feijenoord, Psv, Utrecht, Nac, Vitesse en Willem II. En Heerenveen uit is een ander verhaal dan thuis.
Op donderdag 20 december 2001 11:52 schreef The_GOAT het volgende:[..]
Jullie vergeten allemaal Heerenveen
net alsof die opeens niet meer bestaan. Heerenveen mag dan wel 4 hele punten op ajax achter staan en een wedstrijd minder, maar we hebben nog een complete seizoenshelft. Et kon nog wel es leuk gaan worden.
quote:Nee maar dat wil AJAX zo...toen ze een paar jaar geleden de beker wonnen werdt dat ook in de Arena gevierd...
Op donderdag 20 december 2001 16:18 schreef devvos het volgende:[..]
Wrom?? p$v hoefde het vorig jaar toch ook niet in hun stadion te vieren
Mochten we dit jaar zegevieren dan wordt het gewoon weer Museumplein.
quote:Het Leidseplein dan wel he.
Op donderdag 20 december 2001 16:36 schreef beelzebub het volgende:
Dat komt omdat het Museumplein toen nog verbouwd werd Hoolie, en het bordes van de Stadsschouwburg stond op instorten. Bovendien zouden er niet zoveel mensen zijn vergeleken met het behalen van de titel of een Europese prijs.Mochten we dit jaar zegevieren dan wordt het gewoon weer Museumplein.
Dat is nou eenmaal een wetmatigheid, moet je niks aan veranderen...
quote:Want dat heeft er iets mee te maken?
Op dinsdag 25 december 2001 00:22 schreef DonorHoofd het volgende:
[afbeelding]
Jullie denken toch niet dat een team met zo'n ongelovelijk lelijke kieper kampioen gaat worden,of wel dan?
quote:je kan keeper niet eens spellen...
Op dinsdag 25 december 2001 00:22 schreef DonorHoofd het volgende:
[afbeelding]
Jullie denken toch niet dat een team met zo'n ongelovelijk lelijke kieper kampioen gaat worden,of wel dan?
quote:WAT? Straf deze man ogenblikkelijk
Op dinsdag 25 december 2001 01:20 schreef Duiveltja het volgende:[..]
je kan keeper niet eens spelen...
quote:Ik zei het toch..
Op woensdag 05 december 2001 10:33 schreef Frenkie het volgende:
Oke die pot tegen Fortuna was aardig, maar verdedigend blijft Ajaks zwak.. wacht maar tot 23 december dan wordt ajaks overlopen.. Koeman weet er alles van...
UTREG had aan een helftje genoeg om Ajaks helemaal weg te spelen...
quote:dat is misschien wel zo maar AJAX liet zich door Fc Utrecht in de 2e helft wegspelen want AJAX heeft samen met PSV kwalitatief de beste selectie van Nederland...
Op dinsdag 25 december 2001 17:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zei het toch..
quote:Rear of Welldone?
Op dinsdag 25 december 2001 00:19 schreef beelzebub het volgende:
Mwoaaah, als een ploeg dit jaar kampioen wordt met 8 of meer verloren wedstrijden eet ik m'n Ajaxsjaaltje op.
PSV wordt het gewoon weer (Abe hoopt stiekem op Sc Heerenveen)
quote:Maakt niet uit, we staan nog steeds bovenaan.
Op dinsdag 25 december 2001 17:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zei het toch..
quote:De best voetballende ploeg komt toch echt uit Utrecht..
Op dinsdag 25 december 2001 20:53 schreef Duiveltja het volgende:[..]
dat is misschien wel zo maar AJAX liet zich door Fc Utrecht in de 2e helft wegspelen want AJAX heeft samen met PSV kwalitatief de beste selectie van Nederland...
Nu hopen dat Koeman aan de winterstop genoeg heeft om de puntjes op de i te zetten en het elftal naar zijn hand te zetten
Daar boven op het Hilton,
Daar staat Herman Brood,
Die zingt zijn laatste liedje,
En wie niet springt die is een ...
quote:ja dat zeggen 'jullie' al jaren van jezelf maar bewijzen ho maar.
Op woensdag 26 december 2001 15:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
De best voetballende ploeg komt toch echt uit Utrecht..
*een hoop onzin*
Ajax wordt dit jaar gewoon weer eens lekker kampioen, en geen enkele ploeg die daar wat aan kan doen
quote:Ook in het engels blijft je spelling beroerd Abe.
Op woensdag 26 december 2001 12:47 schreef Abe het volgende:[..]
Rear of Welldone?
PSV wordt het gewoon weer (Abe hoopt stiekem op Sc Heerenveen)
J.
P.s. Net als je voetbalinzicht.
Maar ik denk nu alvast vooruit aan 1 v.d. betere dagen in de ajax historie. 3 maart 2002......Ajax-Fmoord.......
Amsterdam........5-0. B there!!!
En wat een sfeer!!!
quote:hoezo? gaan ze niet in de arena spelen dan?
Op vrijdag 04 januari 2002 23:58 schreef tokoboy het volgende:
En wat een sfeer!!!
quote:Wow wat een 180 graden draai chelloboy. Ben je die verwende miljonairs nu al zat, omdat ze Gerets laten vallen?
Op zaterdag 05 januari 2002 00:44 schreef chelloboy het volgende:
ajaks kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat zeggen 'wij' niet al jaren
Op woensdag 26 december 2001 19:22 schreef PLAE@ het volgende:[..]
ja dat zeggen 'jullie' al jaren van jezelf maar bewijzen ho maar.
Maar helaas voor jou is het waar....
quote:hoezo is dat raar om te denken AJAX is winterkampioen en de geschiedenis leert dat die dan ook kampioen word en bij PiSVee rommelt het tegenwoordig dus dat zal het spel ook niet ten goede komen
Op zaterdag 05 januari 2002 11:57 schreef chelloboy het volgende:
Nee Beelzebub ik bedoel daarmee dat ik me eigen rot lach omdat men denk dat ajaks kampioen wordt,Ik voor ajaks hou op is wel het ergste wat een mens kan overkomen.
Er is maar 1 club voor mij dat is PSV heb al 11 jaar een seizoenkaart.
Waar is dat dan goed voor? Die man is toch een soort hulpje geweest van Johan Cruijff? Ik heb hem nog nooit op een eigen mening kunnen betrappen..
Volgens mij heeft die man alleen maar de schoenveters van Johan gestrikt..
quote:TBS analyseert de tegenstanders,deed die voor Barcelona en volgens mij ook voor PSV en Oranje
Op zaterdag 05 januari 2002 12:53 schreef Wolk het volgende:
Ajax haalt Tonnie Bruins Slot, zie ik hier. Op verzoek van Koeman..Waar is dat dan goed voor? Die man is toch een soort hulpje geweest van Johan Cruijff? Ik heb hem nog nooit op een eigen mening kunnen betrappen..
quote:Inderdaad...onthoud die datum..3 maart 2002..de dag dat alle kakkerlakken hun kop weer houden!!!!!!
Op vrijdag 04 januari 2002 23:58 schreef tokoboy het volgende:Maar ik denk nu alvast vooruit aan 1 v.d. betere dagen in de ajax historie. 3 maart 2002......Ajax-Fmoord.......
Amsterdam........5-0. B there!!!
quote:Hoolie is zooooo
Op vrijdag 18 januari 2002 14:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Inderdaad...onthoud die datum..3 maart 2002..de dag dat alle kakkerlakken hun kop weer houden!!!!!!
quote:ja ik weet het de arena is klote....maar als ajax wint van kakkerlakkies wordt de gemiddelde ajaxied natuurlijk gek van blijheid. Sowieso bij ajax-fmoord is altijd een veel intensere sfeer te ontdekken. Zelfs bij de bobo's!
Op zaterdag 05 januari 2002 00:08 schreef Fean_Fan het volgende:[..]
hoezo? gaan ze niet in de arena spelen dan?
Oja ik teken nog steeds voor het kampioenschap alhoewel ik wel een beetje teleurgesteld ben in het vervolg van het seizoen.....wat een baggerwedstrijd tegen de bossche boeren. Gelukkig wel die puntjes binnen!
En fmoord gelijk.....ideaal.
Bij gebrek aan gegadigden kunnen we de titel dit jaar misschien beter helemaal niet vergeven of de schaal verkopen aan de hoogste bieder.
quote:Daar ben ik ook wel voor eigenlijk. Ofschoon Ajax waarschijnlijk de hoogste bieder is.
Op donderdag 28 februari 2002 01:13 schreef beelzebub het volgende:
Bij gebrek aan gegadigden kunnen we de titel dit jaar misschien beter helemaal niet vergeven of de schaal verkopen aan de hoogste bieder.
quote:Uiteraard, de huidige nummer één in Nederland na 27 wedstrijden spelen zal natuurlijk geen schijn van kans hebben om kampioen te worden
Op zondag 17 maart 2002 16:30 schreef LoekB het volgende:
ik denk dat dit topic idd beter richting onzin voor het leven kan ja, alleen de titel al...
quote:Ja ik zocht nog het topic 'FC Twente gaat voor kampioenschap' maar ik kon het nergens vinden
Op zondag 17 maart 2002 19:34 schreef CAZZO het volgende:
ja tis weer zover,de paupers hebben weer eens gewonnen en het grootst shittpoic uit het sportforum wordt ook maar weer eens omhooggekickt
quote:Met een beetje geluk kun je dat volgend seizoen openen.
Op zondag 17 maart 2002 20:25 schreef keeper het volgende:[..]
Ja ik zocht nog het topic 'FC Twente gaat voor kampioenschap' maar ik kon het nergens vinden
quote:Wat heb je toch met het woord paupers
Op zondag 17 maart 2002 19:34 schreef CAZZO het volgende:
ja tis weer zover,de paupers hebben weer eens gewonnen en het grootst shittpoic uit het sportforum wordt ook maar weer eens omhooggekickt
Ajax gaat voor kampioenschap en maakt daar steeds meer kans op 24 maart kan PSV afgeschut worden en dan zou t weleens heel spannend kunnen worden tussen Ajax en Feyenoord
quote:Als het zover is maak ik die met heel veel liefde aan
Op zondag 17 maart 2002 20:27 schreef CAZZO het volgende:
Met een beetje geluk kun je dat volgend seizoen openen.
Gaat dan alleen wel om het kampioenschap van de Gouden Gids Divisie.
maareh....ontopic: ajax heeft hoerenveen verslagen en psv gelijk! wat een mooie dag...
quote:Kampioen van de ARMOEDE ja
Op zondag 24 maart 2002 14:51 schreef tong80 het volgende:
Up.
quote:dat horen we ieder jaar...
Op zondag 24 maart 2002 14:52 schreef CAZZO het volgende:[..]
Kampioen van de ARMOEDE ja
BTW volgens mij doet Feijenoord dit weekend de beste zaken..
quote:Hoe dan ook.
Op zondag 24 maart 2002 14:52 schreef CAZZO het volgende:[..]
Kampioen van de ARMOEDE ja
quote:had hem dit jaar nog niet gehoord.
Op zondag 24 maart 2002 14:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat horen we ieder jaar...
BTW volgens mij doet Feijenoord dit weekend de beste zaken..
quote:
Op zondag 24 maart 2002 15:11 schreef CAZZO het volgende:[..]
had hem dit jaar nog niet gehoord.
Dus het wordt nog spannend!
Feyenoord: Ga zo door, prima wedstrijd tegen NAC !
quote:Mooi "kop"actie van Lovens ja!
Op zondag 07 april 2002 23:14 schreef popolon het volgende:
*kick*Feyenoord: Ga zo door, prima wedstrijd tegen NAC !
quote:als als als, niet dus.
Op zondag 24 maart 2002 17:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Feyenoord z'n inhaalwedstrijd wint staan ze gelijk met ajaks en beter doelgemiddelde!Dus het wordt nog spannend!
Ajax kampioen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |