abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16585167
Denken jullie nou werkelijk dat hij dom is zoals jij hem voorstelt?

Het hele president worden is een grote afval proces. Domme mensen worden geen president. Mensen kunnen wel zwakke skills hebben op sommige gebieden zoals JPB, maar geen enkel mens wordt president als hij dom is.

En waarom denken jullie dat hij alleen maar slechte dingen doet? Geloof je NOU ECHT dat hij geen enkel goed ding heeft gedaan?

En wat mij vooral irriteert, zijn die mateloos irritante demostraties tegen irak oorlog. Dankzij Bush, is die goddomme flikker saddam opgepakt en worden er geen gruwelijke misdaden meer gepleegd in irak, maar dat vond je natuurlijk oorlog niet waard he? Het maakte je niet uit dat onschuldige mensen elke dag werden gemarteld. of he werd naar een stadion gebracht en voor het volk geexecuteerd. download eens de executie videos van irak...

Ik vind de mensen die Bush een slechte president vinden geen goede argumenten hebben.

Ik vind Bush een normale president. Niet super goed, maar zzeker niet zo slecht zoals jullie beweren.

Jullie kunnen mij natuurlijk op andere gedachten brengen.

pi_16585185
De huidige Amerikaanse regering is uiterst bot en de standpunten van Bush zijn uiterst conservatief, waar ik dus niet van hou.
  maandag 26 januari 2004 @ 01:32:44 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16585229
Go Henk!

Wordt ook scheitziek van die gasten die constant op Amerika lopen te zieken!

pi_16585243
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:30 schreef LoveHenk het volgende:
Nee, in werkelijkheid is ie nog veel dommer.
pi_16585278
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:32 schreef Zwansen het volgende:
Go Henk!

Wordt ook scheitziek van die gasten die constant op Amerika lopen te zieken!

EXACTLY. dat amerika nu op mars is telt niet mee natuurlijk voor die tegenstanders, of erger nog ze draaien het om - al het geld de ruimte i sturen is nutteloos. dit is natuurlijk niet juist. het is juist goed voor een land om ruimte onderzoek te doen. zo is er dankzij amrika satelieten en GPs en de hele ratteplan. maar die mensen lopen constant te zeiken.
pi_16585290
Persoonlijk lijkt het mij trouwens wel een aardige vent om even een biertje mee te drinken.
  maandag 26 januari 2004 @ 01:35:47 #7
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_16585295
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:34 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

EXACTLY. dat amerika nu op mars is telt niet mee natuurlijk voor die tegenstanders, of erger nog ze draaien het om - al het geld de ruimte i sturen is nutteloos. dit is natuurlijk niet juist. het is juist goed voor een land om ruimte onderzoek te doen. zo is er dankzij amrika satelieten en GPs en de hele ratteplan. maar die mensen lopen constant te zeiken.

zwart-wit is gaaf!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_16585313
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:31 schreef Monidique het volgende:
De huidige Amerikaanse regering is uiterst bot en de standpunten van Bush zijn uiterst conservatief, waar ik dus niet van hou.
Kun jij misschien een punt geven dat jou mening weerspiegelt? Waarin is hij uiterst bot? En ALS die uiterst bot is, denk je dat hij dat zomaar doet? Daar zit een gedachte achter, hij doet het niet voor zichzelf echt niet, hij doet het voor t volk.

Ik hoop dat ie herkozen wordt.

pi_16585320
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:35 schreef kingmob het volgende:

[..]

zwart-wit is gaaf!

Forbidden Planet kom overigens ui 1956.

Mét Leslie Nielsen!

En Robby the Robot!

pi_16585333
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:36 schreef LoveHenk het volgende:
Kun jij misschien een punt geven dat jou mening weerspiegelt? Waarin is hij uiterst bot? En ALS die uiterst bot is, denk je dat hij dat zomaar doet? Daar zit een gedachte achter, hij doet het niet voor zichzelf echt niet, hij doet het voor t volk.
Waarom die regering bot is? Old Europe...
pi_16585337
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:30 schreef LoveHenk het volgende:

Het hele president worden is een grote afval proces. Domme mensen worden geen president. Mensen kunnen wel zwakke skills hebben op sommige gebieden zoals JPB, maar geen enkel mens wordt president als hij dom is.

En waarom denken jullie dat hij alleen maar slechte dingen doet? Geloof je NOU ECHT dat hij geen enkel goed ding heeft gedaan?

En wat mij vooral irriteert, zijn die mateloos irritante demostraties tegen irak oorlog. Dankzij Bush, is die goddomme flikker saddam opgepakt en worden er geen gruwelijke misdaden meer gepleegd in irak, maar dat vond je natuurlijk oorlog niet waard he? Het maakte je niet uit dat onschuldige mensen elke dag werden gemarteld. of he werd naar een stadion gebracht en voor het volk geexecuteerd. download eens de executie videos van irak...

Ik vind de mensen die Bush een slechte president vinden geen goede argumenten hebben.

Ik vind Bush een normale president. Niet super goed, maar zzeker niet zo slecht zoals jullie beweren.

Jullie kunnen mij natuurlijk op andere gedachten brengen.

Kyoto negeren
Irak aanvallen onder valse voorwendselen
De wereld onveilig maken
Internationaal Strafhof ontkennen en landen chanteren om hetzelfde te doen
In Guantanamo Bay illegaal "gevangenen" vasthouden
Carlyle groep (vanavond nog op tv)
Het willen vogelvrij verklaren van beschermde diersoorten onder het mom van ontwikkelingshulp (behalve in de us)
De amerikaanse bevolking laten creperen en er trots op zijn het grootste defensiebudget-stijging aller tijden te hebben ingevoerd.
Etc, etc, etc.

En in het algemeen de wereld een paranoia opleggen die ons allemaal vrijheden en privacy gaat kosten.

Dus: Bush sucks echt.

pi_16585348
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom die regering bot is? Old Europe...

Sorry, ik ben niet zo in het politieke jargon. Wat betekent dat?
  maandag 26 januari 2004 @ 01:39:11 #13
30443 fris
pure frisheid
pi_16585371
wie is "jullie"?
pi_16585387
Ik krijg de tering van mensen die bush steunen. Je denkt dat ie slim is? Hij is gewoon enorm dom. De enigste reden dat hij door unif is geraakt is door zen vader. De enigste reden dat hij president is geworden is door vervalsing, enorme campagne en veel geld. Waarom hij dingen doet? Hij weet zelf niet beter, ik ben ervan overtuigd dat hij werkelijk denkt dat hij goede dingen doet... Het is zijn kabinet dat hem die dingen inspreekt, zij deugen niet. Jep ze waren voor goede redenen in Irak. ZE HEBBEN MVWs, jajaja verdedigen. STFU, ze hebben vandaag of gisteren toegegeven dat er geen wapens waren en bijgevolg hun redenen om aan te vallen ongegrond waren. Bush lapt alles aan zen laars, kyoto... Hij negeert gewoon de VN, amerikanen mogen niet berecht worden, hij doet gewoon wat ie wil.
Het binnenland is er enorm op achteruit gegaan. Minder belastingen voor de rijken kan ie wel doen...

Ik kan zo blijven doorgaan... EN JIJ DENKT DAT BUSH GOED IS???? TIEFER TOCH OP MAN

pi_16585429
natuurlijk is ie niet dom.
maar ik ben het niet vaak niet met z'n beleid eens.

toch heeft z'n regering op veel punten echt wel de best mogelijke keuzes gemaakt.

wel hou ik mn hart vast voor het geval dat ie herkozen wordt.
dan hoeft ie niet meer rekening te houden met een herverkiezing, enkel met impeachment bijv.

als ie herkozen wordt gaat ie helemaal los. dat hebben n-korea en iran, syria ook wel door nu.

pi_16585439
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:37 schreef Cheese het volgende:
De wereld onveilig maken
Ja, terwijl het voor 2000 zo'n vrolijke en dansende en plezierige en veilige wereld was.
  maandag 26 januari 2004 @ 01:42:39 #17
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16585449
Een Amerikaanse president wordt op 2 dingen afgerekend: binnenlandse en buitelandse politiek. Door de rest van de wereld wordt ie afgekraakt vanwege Irak en Afghanistan, In Amerika zelf wordt ie afgerekend op de huidige economische situatie aldaar. Ik kan alleen oordelen over zn buitenlandse politiek en ik vind dat hij als 1 van de weinige echt klote toont (Europa kjkt erbij en staart er naar..............al jaren lang. Ze praten er liever 12 jaar over voor ze actie ondernemen). En ik denk dat hij de lijnen niet uitzet, daar heeft hij een heel team voor, hij is de boodschapper.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_16585463
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:39 schreef Kondros het volgende:
Ik krijg de tering van mensen die bush steunen. Hij is gewoon enorm dom.
Ik kan zo blijven doorgaan... EN JIJ DENKT DAT BUSH GOED IS???? TIEFER TOCH OP MAN
ik ben overtuigd door je verbluffende slimheid
pi_16585474
Het valt ook heleemaaaala niet op dat :

Bush enorme daling van populariteit had voor 11 september
Dat de burgemeester van NYC ook enorme populariteitdaling had
Dat juist het bedrag voor wtc was betaalt (om verder te huren voor 99 jaar)
Dat een 2tal uur voordat de vliegtuigen neercrashte een miljardendeal gesloten werd door bush zen vader en companen met de familie bin ladin.
Dat binladin getraint was door Amerikanen....

pi_16585477
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:39 schreef Kondros het volgende:
Ik krijg de tering van mensen die bush steunen. Je denkt dat ie slim is? Hij is gewoon enorm dom.
Waarom is 'ie dom?
  maandag 26 januari 2004 @ 01:44:02 #21
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16585483
Iemand die de binnenlandse problematiek verdoezelt door een groter probleem te creeren in het buitenland is geen goede president.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16585496
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:43 schreef Kondros het volgende:
Bush enorme daling van populariteit had voor 11 september
Zoals elke president in een slechte economie?
quote:
Dat binladin getraint was door Amerikanen....
Oh? En de context?
pi_16585498
quote:
Op maandag 26 januari 2004 01:34 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

Europa zit ook op Mars (En wie hebben het ijs ontdekt? ) Voor de rest kan onze grote vriend Bush alleen maar oorlogje voeren....Da's het enigste wat ie gebracht heeft. En satellieten e.d. is NIET alleen het werk vd usa. Zouden ze willen......Mogen we daar ook weer dik voor gaan betalen aan ze...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_16585526
Kyoto negeren

Als hij het wel zou accepteren zou het negatieve gevolgen hebben voor ZIJN land, ik kan dus zijn keuze begrijpen. En trouwens, zo ver achter op het kyoto schema ligt amerika niet. argument ontkracht.

Irak aanvallen onder valse voorwendselen

Ze kunnen nog chemische wapens vinden. En wat irak al gedaan heeft vind ik en miljoen andere mensen DIE IN IRAK WONEN al reden genoeg om oorlog te vieren. argument ontkracht

De wereld onveilig maken

Ontrkracht, generalisering.

Internationaal Strafhof ontkennen en landen chanteren om hetzelfde te doen

heb hier geen kennis van

In Guantanamo Bay illegaal "gevangenen" vasthouden
die gevangen die duizenden kinderen zonder ouder/ouders hebben gemaakt. acceptabel. argument ontkracht.

Carlyle groep (vanavond nog op tv)
wat is dat precies?

Het willen vogelvrij verklaren van beschermde diersoorten onder het mom van ontwikkelingshulp (behalve in de us)

geen kennis van

De amerikaanse bevolking laten creperen en er trots op zijn het grootste defensiebudget-stijging aller tijden te hebben ingevoerd.

geen goed argument

En in het algemeen de wereld een paranoia opleggen die ons allemaal vrijheden en privacy gaat kosten.

heb ik voor over als ik tegen terror beschermd word. Jij hebt toch neits te verbergen? he?

pi_16585545
Oh ja, en heb je zijn verkiezingsdebatten gezien? Dat was echt te triest voor woorden, Gore veegde de vloer met hem aan qua inzicht en dossier- en feitenkennis. (hoewel het us publiek niet zo dacht) In vroegere interviews slaat ie echt een modderfiguur, nu heeft ie speechwriters maar in wezen is het een aartsdomme kerel.

En hij mag echt niet nog een keer verkozen worden (of zoals Moore zegt: voor zijn EERSTE presidentschap, want hij zit er gvd illegaal.), want dat is funest voor de wereldverhoudingen. Bastard.
Hij is echt de slechtste president sinds tijden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')