Ja, 1 nr 1 in amerika, Canada, Nieuw zeeland.. etc....Niet nederland ofzo hoor, maar around the worldquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:56 schreef Un4 het volgende:
Er staat in die promo 6 keer een nummer #1 song van maar 1 album maar dit klopt toch helemaal niet?
Ze sommen het even daarvoor op, maar daar staan ook gewoon nummers van het tweede album tussen. En volgens mij zijn er nooit 6 singles van 1 album afgekomen, maarja zal wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, 1 nr 1 in amerika, Canada, Nieuw zeeland.. etc....Niet nederland ofzo hoor, maar around the world
NL alleen In the end volgens mij?
QWERTY staat niet op albumquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef neggix het volgende:
Ben benieud. Vond QWERTY wel oke, maar die andere vond ik bagger
cool, nu zeker ff in de gaten houdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef punkr1 het volgende:
de nieuwe plaat van Linkin park op 14 mei uit in NL en heet MINUTES TO MIDNIGHT, eerst was dit 15 juni (volgens de geruchten dan).
nieuwe single op 2 april uit, genaamd What I've Done
zie www.linkinpark.com
SOLO!!! Dat is de eerste keer dat er een solo op een Linkin Park plaat komt!quote:On the track "The Little Things Give You Away":
"It's an epic song, but it's also kind of delicate in a lot of ways. There's a great guitar riff that comes in acoustically, and the words really say a lot. And I think that they'll touch people in a way Linkin Park haven't touched people before," he enthused. "And there's a breakdown that's my favorite moment on the record. It's beautiful and timeless-sounding, with this great synth sound ... and Brad [Delson] breaks into this beautiful solo and it just builds and builds and builds until it breaks down into this a cappella section. It's a huge explosion of sound, over six minutes long, and it's truly, completely amazing. And I can't wait for people to hear it."
het originele bericht van de LPU sitequote:Minutes To Midnight in stores May 15!
You’re hearing it first on LPU…
Linkin Park’s much-anticipated new album, Minutes to Midnight, will be in stores on TUESDAY, MAY 15! If you are outside of the US, you can find the album in stores on MONDAY, MAY 14.
Expect to hear the first piece of brand new music starting on April 2, when the new single “What I’ve Done” will be released.
“We have put more into the new album than anything we have ever done before,” says bassist Dave “Phoenix” Farrell. The band spent over 14 months in the studio and wrote more than 100 song demos in the making of Minutes to Midnight, an album which vocalist Mike Shinoda sees as, “a breakthrough in the development of the band’s sound.”
Mark your calendars for Minutes to Midnight on May 15!
MTV.comquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:01 schreef Patrijz het volgende:krijg er enorm veel zin in! ennuh shakaboem, waar haal die dat interview vandaan?
is die muziek van het nieuwe album wat je aan het begin hoort???quote:Op zondag 11 maart 2007 11:31 schreef shakaboem het volgende:
Trailer van de nieuwe LPTV: http://www.youtube.com/watch?v=nO70iUxrG0Q
"figaro, figaro,figaroooooooooo"
Die muziek is al eerder in het topic gepost, kijk maar eens een aantal pagina's terug.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
is die muziek van het nieuwe album wat je aan het begin hoort???
of herkent iemand het als iets anders?
update: Check 2.30, dat is dus wel nieuwe muziek!! Klinkt heftig !!
aantal pagina? dan ga ik meer dan een jaar terug in de tijd, daar kan hij sowieso niet bij staan..quote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Die muziek is al eerder in het topic gepost, kijk maar eens een aantal pagina's terug.
aahh ok, thanks. Jammer is dat wel weer, dat liedje komt niet op het album omdat het al op een Underground CD heeft gestaan...quote:Op maandag 12 maart 2007 00:07 schreef BlaBlub het volgende:
Dat stukje wat je hoort is QWERTYNu moet het lukken
ik bedoelde dezequote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
aantal pagina? dan ga ik meer dan een jaar terug in de tijd, daar kan hij sowieso niet bij staan..
quote ff de post die je bedoeld...
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:51 schreef Collaborator het volgende:
QWERTY studio demo
nog totaal zonder productie, layering van de vocals of vette effecten, maar klinkt toch al heel cool.
Announcement Service Public
Zeer strakke instrumental,( titel geinspireerd door 'Public service announcement' van Jay-Z aangezien ze nogal veel met hem hebben samengewerkt recent.)
Ja dat is het bedankt. Ik had gister trouwens al LP Underground V6.0 gevonden, daar staan ze ook op. Ik vind zelf Announcement Service Public misschien nog wel beter dan QWERTY. ASP is echt een super nummer...!!quote:
De naam van het liedje klinkt dan ook achterstevoren Publice Service Announcement. Dat klinkt erg aannemelijk. Ook als je het liedje goed luistert klinkt het vaal alsof instrumenten er al achterstevoren in zijn gezet. Alleen met de gitaren weet ik het niet helemaal.quote:Just recently LP Underground 6.0 was announced. Seemingly as soon as it was announced the CD was leaked over the internet. The CD includes a studio demo version of "Qwerty" (which may have been recorded to compromise for it not appearing on the upcoming album) and a new instrumental song called "Announcement Service Public". In it Chester Bennington's vocals are reversed. Chester can be heard saying "You Should Brush Your Teeth And You Should Wash Your Hands." when the track is played in reverse.
Track listing
"Announcement Service Public" – 2:22
"Qwerty" – 3:21
"Qwerty" (Live) – 3:54
"Pushing Me Away" (Live) (Piano Version) – 3:30
"Breaking the Habit" (Live) – 5:20
"Reading My Eyes" (Live) – 3:17
Thanksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:35 schreef shakaboem het volgende:
Reading My Eyes is een lied die geschreven was toen Chester nog niet in de band zat en Mark Wakefield nog de zanger was. Het is op zo'n beetje elke LP-fansite te downloaden.
@ Flyguy
WAAR?!
-modbreak- Regel dit even anders -modbreak-quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef CybPraetorian het volgende:
en waar mag dat dan wel niet zijn?
Same herequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef punkr1 het volgende:
jeej, iemand die linkje heeft mag me pm sturen
waar hij ook stond, hij staat er nu niet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef shakaboem het volgende:
[..]
-modbreak- Regel dit even anders -modbreak-
Het heeft idd te maken met de doomsday clock, maar dan vooral omdat zij zelf een ommekeer hebben gemaakt als band zijnde. Zoiets heb ik tenminste begrepen uit alles wat ik kon vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:33 schreef shakaboem het volgende:
Als dit iets te maken heeft met de Doomsday Clock, gaan ze misschien de politieke kant op.![]()
heb m al !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
waar hij ook stond, hij staat er nu niet meer![]()
![]()
Ik schrok al! Dit klonk wel heel slecht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef punkr1 het volgende:
okay.. DEZE LEAK IS FAKE!!
EDIT:
is een mix van oude nummers van LP en nummers van volstrekt onbekende bands.
het nummer Collapsing the unit is bijvoorbeel origineel Saturation, dat op Splitting The DNA staat van LP
Jep, is toch wel de hoofd reden dat ik ga. maar ga ook voor evanescence en kornquote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef About2Break het volgende:
Ik ga naar pinkpop dus ik ga ze voor het eerst live zien. Nog meer fans die naar pinkpop gaan?
Ja, een zes jaar oude post uitlachen zonder ook maar enige vorm van onderbouwing voegt veel toequote:
Ik moest eigenlijk ook wel glimlachten om die "dat is pas echte muziek" postquote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, een zes jaar oude post uitlachen zonder ook maar enige vorm van onderbouwing voegt veel toe
Nou niet echt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:48 schreef shakaboem het volgende:
Vinden jullie het wel goed dat ik dit vraag, modjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |