Jep, is toch wel de hoofd reden dat ik ga. maar ga ook voor evanescence en kornquote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef About2Break het volgende:
Ik ga naar pinkpop dus ik ga ze voor het eerst live zien. Nog meer fans die naar pinkpop gaan?
Ja, een zes jaar oude post uitlachen zonder ook maar enige vorm van onderbouwing voegt veel toequote:
Ik moest eigenlijk ook wel glimlachten om die "dat is pas echte muziek" postquote:Op maandag 19 maart 2007 15:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, een zes jaar oude post uitlachen zonder ook maar enige vorm van onderbouwing voegt veel toe
Nou niet echt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:48 schreef shakaboem het volgende:
Vinden jullie het wel goed dat ik dit vraag, modjes?
Dies nepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef CybPraetorian het volgende:
ik moet zeggen dat hij op een DC++ hub ook al te vinden is.
Kan er verder nog niets over zeggen, user is alweer weg
20 liedjes, waaronder ook QWERTY live, en aangezien ze hebben gezegd dat er geen Underground V6 liedjes op het album komen, vraag ik me of het "Genuine" product is...
daar was ik allang achterquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:13 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Dies nepheb em nu ook, staan allemaal nummers op van de band met de oude zanger, van het album Splitting the DNA, en nog wat nummers van het album Erection (Zo heb ik em iig, maar dat is niet van Linkin Park).
Ziet er uit als goedkope fan-artquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:33 schreef shakaboem het volgende:
Nieuw plaatje:
http://i14.tinypic.com/43mqpa1.jpg
ze hadden ook gezegt dat het minder hard werdtquote:Op maandag 2 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Tja... Nummer valt me tegen...Niet echt Linkin park...
Iedereen heeft ook meteen een andere look gekregen...quote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
ze hadden ook gezegt dat het minder hard werdt
maar ik geef toe dit is misschien wel iets te zacht![]()
toch vind ik het wel een mooi nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |