quote:De Amerikaanse kost je 15 euro, inclusief verzenden en PacMan World 2. Ik denk dat ik genoeg gezegd heb?
Op maandag 2 februari 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
CubeZone:
[..]Misschien dat er nog meer games komen waarbij PacMan VS gratis komt. Of misschien via de
sterrencatalogus
Bij DVDSoon.com 23,98 CAD=14.41 EUR
Bij DVDBoxoffice.com 32,95 CAD = 19,80 EUR
En het spelletje heerst zo gruwelijk...
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 02-02-2004 18:13]
quote:DVDsoon heeft geen gratis verzenden (meer)
Op maandag 2 februari 2004 18:06 schreef Khadgar het volgende:[..]
De Amerikaanse kost je 15 euro, inclusief verzenden en PacMan World 2. Ik denk dat ik genoeg gezegd heb?
Bij DVDBoxoffice.com 32,95 CAD = 19,80 EUREn het spelletje heerst zo gruwelijk...
Ik heb 'm overigens vorige week al besteld bij dvdboxoffice.
edit: damn... dvdsoon heeft die 5-games eis weer teruggedraaid zo te zien. ga ik weer voor 5 euro's het schip in ![]()
Daar moet ik wel weer aan toevoegen dat ik Rayman 3 al sinds 30 december bij dvdsoon 'pending' heb staan terwijl op de site 3-5 days staat daarvoor. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 02-02-2004 19:33]
quote:En niet te vergeten dat je soms een maand op je spel mag wachten van die Canadezen.
Op maandag 2 februari 2004 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
I know Khadgar, maar niet iedereen importeert.
quote:Voor het prijsverschil is dat geen enkel probleem voor mij.
Op maandag 2 februari 2004 20:21 schreef Dromer het volgende:[..]
En niet te vergeten dat je soms een maand op je spel mag wachten van die Canadezen.
quote:idd ik wacht liever 10 dagen langer dan dat ik 20 a 30 euro meer betaal, blijf het stom vinden dat je beter je spellen 400 km of verder hiervandaan kan halen dan bij de dichstbijzijnde spellenboer
Op maandag 2 februari 2004 22:13 schreef Khadgar het volgende:[..]
Voor het prijsverschil is dat geen enkel probleem voor mij.
quote:10 dagen langer is geen probleem voor mij... 30 á 40 dagen meer.
Op maandag 2 februari 2004 22:37 schreef Tain het volgende:[..]
idd ik wacht liever 10 dagen langer dan dat ik 20 a 30 euro meer betaal, blijf het stom vinden dat je beter je spellen 400 km of verder hiervandaan kan halen dan bij de dichstbijzijnde spellenboer
Nu kan ik ook wel vertellen dat als je bij Nedgame 3 cube-games koopt, je die disk gratis krijgt (uit een mario-kart doosje geropt van de mariokart pak, dus geen hoesje helaas).
quote:Tnx voor de tip de order is onderweg :-) nog wel een maand wachten maar geduld is een schone zaak
Op maandag 2 februari 2004 18:06 schreef Khadgar het volgende:[..]
De Amerikaanse kost je 15 euro, inclusief verzenden en PacMan World 2. Ik denk dat ik genoeg gezegd heb?
Bij DVDBoxoffice.com 32,95 CAD = 19,80 EUREn het spelletje heerst zo gruwelijk...
quote:Mwah, schijnt wel een redelijk leuk spelletje te zijn, Gamespot had er zelfs nog wel een 7,9 voor over, en IGN een 7,0. Bovendien zitten er 4 oldschool PacMan arcade emulations in het spel: Pac-Man, Pac-Attack, Ms. Pac-Man en Pac-Mania
Op dinsdag 3 februari 2004 10:55 schreef MeZZiN het volgende:.... Pacman world zal wel stof verzamelen.
....
quote:Dan is het helemaal een goede deal.... :-) we zien het wel en anders vindt mijn vriendin het wel een leuk spel :-)
Op dinsdag 3 februari 2004 11:12 schreef GokuSFE het volgende:[..]
Mwah, schijnt wel een redelijk leuk spelletje te zijn, Gamespot had er zelfs nog wel een 7,9 voor over, en IGN een 7,0. Bovendien zitten er 4 oldschool PacMan arcade emulations in het spel: Pac-Man, Pac-Attack, Ms. Pac-Man en Pac-Mania
quote:Waar heb jij Ikaruga vandaan voor maar 24,-????
Op dinsdag 3 februari 2004 09:35 schreef Retarded het volgende:
Ik merk wel dat de Gamecube DE console is om goedkoop nieuwe <a href="http://0-days.net?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> aan te schaffen. Ik had F-zero voor minder dan 30 euro, Rebel Strike voor 25, Resident Evil voor een 10tje, Worms Blast voor een 10tje, Sega Soccer Slam voor 12 euro en Ikaruga voor 24 euro. De eerste 3 uit het rijtje waren welliswaar 2ehands, maar nog geseald! (vraag me niet hoe dit kan)
ik wil ze zo graag hebben...;(
dus ik kan nog wel ff'tjes wachten
quote:geef mij maar de wavebird
Op zaterdag 31 januari 2004 22:48 schreef Dromer het volgende:
Zo... mijn draadloze controller mét rumble is binnen.Fotootje:
[afbeelding]Vergelijking met originele controller:
[afbeelding]Hij is wat groter, maar voor mij is ie net goed, aangezien ik wat grotere handen heb.
Enkele reviews:
http://n-insanity.com/hardware_105.php
http://nintendoinsider.com/site/EpVZypEuFpUyKckyrQ.php
http://www.psillustrated.com/gamevortex/ht_gc_pelican_g3wireless.htmlVoor ongeveer 30 euro incl. verzendkosten bij dvdboxoffice. (wél een maand op moeten wachten)
batteries included
edit: wat toevoeginkjes
quote:Dat vroeg ik me ook al af, als hij hem niet tweedehands heeft gekocht
Op dinsdag 3 februari 2004 11:39 schreef Flexidexi het volgende:[..]
Waar heb jij Ikaruga vandaan voor maar 24,-????
Dat spel moet ik ook hebben voor zo weinig!!!
Ze maken wel overuren met vooral Mario party 5, geweldig spel
zeer onderschat vind ik
quote:* Lexie checkt banksaldo.
Op dinsdag 3 februari 2004 19:05 schreef Retarded het volgende:
Ikaruga is nu 29,99 bij de FRS.. de reden dat ik em voor 24 had is persooneelskorting..![]()
quote:Aan beiden titels wordt gewerkt. Miyamoto beloofde nog een nieuwe Zelda met de WW engine en Retro Studios is met MP2 bezig
Op dinsdag 3 februari 2004 14:13 schreef remondepemon het volgende:
Weet iemand al wanneer de vervolgen op Zelda TWW en Metroid Prime uitkomen. Of dat ze uberhaupt in productie zijn genomen?ik wil ze zo graag hebben...;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |