Alle Soapies In Nederland verzamelt u, S'werelds leukste en spraakmakendste soap is vanaf Maart weer op de Nederlandse buis te zien.
Op 1 Maart zendt Yorin aflevering 9284 uit, die in Amerika op 15 April 2002 is uitgezonden
Days of Our Lives elke werkdag van 17.30 tot 18.25
Bron http://www.tvgidsonline.nl/artikel8297.html
Days Of Our Lives is eerder door SBS 6 uitgezonden en wordt momenteel ook door TV1 (belgie) uitgezonden, hier zenden ze echter nog afleveringen uit van 1998
Days staat vooral bekend om de enorme idiote personages en verhaallijnen die weinig met de realiteit te maken hebben maar erg spannend en verslavend zijn.
Een paar voorbeelden:
Opperslechterik Stefano Dimera, is al zeker 5 keer "overleden" maar blijft terugkomen uit de dood.
Marlena Evans, is al zeker 5 keer ontvoerd, doodverklaard en zelfs door de duivel bezeten!!!
Celeste is helderziend en heeft altijd visioenen met betrekking tot de andere personages.
Dan heb je nog actrice Eileen Davidson die op een bepaald moment 4!!!! personages tegelijkertijd speelde
Kortom Days is vooral erg funny en verslavend, en ik kan niet wachten tot Maart
Links:
www.soapcentral.com/days
http://www.soapcity.com/days/index2.jhtml
En om alvast up to date te zijn voor als het straks begint hier in Nederland de jaarsamenvattingen van wat er daarvoor gebeurde : http://www.soapcity.com/days/history/yearly_summaries.jhtml
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 25-01-2004 22:24]
quote:Dat klopt ja
Op zondag 25 januari 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Lijkt me ontzettend vaag, die soap...Annie wees, speelde Joey van Friends daar nu niet in?
quote:Is dat ook een echt karakter uit de serie?
Op zondag 25 januari 2004 19:43 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat klopt ja
Speelt ie zogenaamd Dr Drake Ramoray in
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 25-01-2004 21:13]
quote:Nee dat is gewoon allemaal verzonnen, ook die tegenspelers die je op de set ziet waar Joey dan speelt zijn niet echt.
Op zondag 25 januari 2004 20:58 schreef MadGuy het volgende:[..]
Is dat ook een echt karakter uit de serie?
Wel had hij een paar weken geleden een Days Of Our Lives feestje op het dak van z'n huis , daar zag je wel een aantal echte Days acteurs rondlopen die ik toevallig herkende!
quote:De eerste keer dat hij bij Days of our Lives speelde, zaten er ook wel echte Days of our Lives acteurs tussen. Daarna heb ik er niet meer zo op gelet, omdat ik toen de serie allang niet meer volgde.
Op zondag 25 januari 2004 21:51 schreef Markie-Mark het volgende:Nee dat is gewoon allemaal verzonnen, ook die tegenspelers die je op de set ziet waar Joey dan speelt zijn niet echt.
Wel had hij een paar weken geleden een Days Of Our Lives feestje op het dak van z'n huis , daar zag je wel een aantal echte Days acteurs rondlopen die ik toevallig herkende!
Het was echt heel leuk, het begin in belgie, maar al die extreem onrealistische verhaallijnen maken het te vermoeiend, ga het ook zeker niet meer kijken.
-edit-
Nog een topic uit rls: >><!>Days of our lives<!><<
quote:Wat in Nederland straks uitgezonden wordt speelt zich vier jaar later af dan wat nu in Belgie uitgezonden wordt, die verhaallijnen zijn ook een stuk minder extreem onrealistisch...maar dat komt later weer wel
Op zondag 25 januari 2004 22:46 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen het op sbs ophield.. En heb het begin in belgie nog even gevolgd.. Heb er ooit ook nog een topic over geopend.. Even zoeken..
Days of our Lives op Belgie: Wie praat me bij?? die dusHet was echt heel leuk, het begin in belgie, maar al die extreem onrealistische verhaallijnen maken het te vermoeiend, ga het ook zeker niet meer kijken.
quote:Dat houden ze toch nooit lang vol? SBS moest toen ook al stoppen toen het te duur werd, die liepen op een gegeven moment ook nog maar 2 jaar achter ofzo.
Op zondag 25 januari 2004 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat in Nederland straks uitgezonden wordt speelt zich vier jaar later af dan wat nu in Belgie uitgezonden wordt, die verhaallijnen zijn ook een stuk minder extreem onrealistisch...maar dat komt later weer wel
quote:Ik denk dat het best kan gaan scoren... het wordt op een mooi tijdstip uitgezonden, na ATWT...maar wel tegelijkertijd met B&B denk ik en toen is het idd bij SBS 6 gestopt omdat het te duur was. het scoorde wel heel goed op SBS werd ook sochtends nog eens herhaald.
Op zondag 25 januari 2004 22:49 schreef Stranger het volgende:[..]
Dat houden ze toch nooit lang vol? SBS moest toen ook al stoppen toen het te duur werd, die liepen op een gegeven moment ook nog maar 2 jaar achter ofzo.
Marlena werd gevangen gehouden door Stefano Dimera in een gouden kooi, maar John was haar op het spoor met de hulp van een speciaal soort bril waardoor hij haar kon zien
En Kristen was toen zwanger van John, maar ze had een miskraam gehad en dit voor John verzwegen. Vanaf dat moment had ze een kussen onder d'r jurk. Haar due-date was nabij en ik was toch benieuwd hoe ze dat ging oplossen!!! En op dat moment stopte het dus!
quote:Dat is lachen die verhaallijn, dat is 1 actrice die vier personages tegelijkertijd speelt, in een moordmysterie en die personages verkleden zich ook nog als elkaar. Je moet niet al te veel afleveringen missen anders ben je echt de draad kwijt
Op zondag 25 januari 2004 22:53 schreef Shirley het volgende:
Ik zag het 2 weken terug of zo op Belgie, en daar was er een wijf echt als een supernerd verkleed met neppe tanden enzo. En dat is een normale verhaallijn daar?
quote:Daar zijn ze in Belgie inmiddels allang weer voorbij, ik heb de draad toen weer opgepakt waar SBS gestopt was, die verhaallijn was echt geweldig duurde daarna nog maanden.
Op zondag 25 januari 2004 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vond het erg dat het op SBS6 stopte destijds! Op Belgie waren ze weer 2 jaar achter op SBS6 dus ik ben maar afgehaakt.
Ik weet nog waat het gestopt is:Marlena werd gevangen gehouden door Stefano Dimera in een gouden kooi, maar John was haar op het spoor met de hulp van een speciaal soort bril waardoor hij haar kon zien
En Kristen was toen zwanger van John, maar ze had een miskraam gehad en dit voor John verzwegen. Vanaf dat moment had ze een kussen onder d'r jurk. Haar due-date was nabij en ik was toch benieuwd hoe ze dat ging oplossen!!! En op dat moment stopte het dus!
quote:Ow nee, ik volg het niet hoor. Maar was aan het zappen, dus daardoor had ik het gezien.
Op zondag 25 januari 2004 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat is lachen die verhaallijn, dat is 1 actrice die vier personages tegelijkertijd speelt, in een moordmysterie en die personages verkleden zich ook nog als elkaar. Je moet niet al te veel afleveringen missen anders ben je echt de draad kwijt
ATWT blijft mijn soap.
Dit was dus die mooie dame:
quote:Christie Clark
Op maandag 26 januari 2004 09:13 schreef furanku het volgende:
Wat een shitsoap is dit zeg.. alleen ik moet wel zeggen dat ik het fftjes gevolgd heb toen die blonde was ontvoerd en ergens in parijs zat met die stefano dude, hing ze rond op feestjes met maskers op enzo.. vverder was er toen nog zo\n gevecht tussen zo'n mooie dame en een gestoorde dame over een dude , austin?Dit was dus die mooie dame:
Heel Amerika is op dit moment weer in de ban van deze soap. Een seriemoordenaar heeft inmiddels al 7!!!!! belangrijke personages vermoord. Afgelopen week is de identiteit van de seriemoordenaar eindelijk bekend geworden: spoiler:
Tja en dan moeten wij het in Nederland doen met zoiets als GTST gelukkig komt daar vanaf 1 Maart verandering in.
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 08-02-2004 20:41]
quote:Sorry
Op zondag 8 februari 2004 20:03 schreef FierceDeity het volgende:
Markie-Mark, blijf je nou GVD overal spoilers posten zonder spoilertags?
Maar voordat dit in Nederland uitgezonden wordt ( over 2 jaar ofzo) ben je het allang weer vergeten hoor
quote:Jeezum, zochten ze een manier om 7 mensen er gemakkelijk uit te schrijven?
Op zondag 8 februari 2004 18:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Heel Amerika is op dit moment weer in de ban van deze soap. Een seriemoordenaar heeft inmiddels al 7!!!!! belangrijke personages vermoord. Afgelopen week is de identiteit van de seriemoordenaar eindelijk bekend geworden: Marlena
quote:Het is nog niet afgelopen hoor, naar verluidt worden er nog 4 vermoord....
Op zondag 8 februari 2004 20:39 schreef MadGuy het volgende:[..]
Jeezum, zochten ze een manier om 7 mensen er gemakkelijk uit te schrijven?
Mij maakt het niet uit, hoor, maar andere leden wellicht wel...
Blijft er dan nog wat over überhaupt?
quote:Ik blijf bezig met die spoilertags, ik verraad toch niet wie er vermoordt worden
Op zondag 8 februari 2004 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Spoilertags?Mij maakt het niet uit, hoor, maar andere leden wellicht wel...
Blijft er dan nog wat over überhaupt?
quote:En er is nog een 'connectie' met Friends: Victor Kiriakis (gespeeld door John Aniston), is de vader van!
Op zondag 25 januari 2004 19:43 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat klopt ja
Speelt ie zogenaamd Dr Drake Ramoray in
quote:Oh ja dat is idd haar vader dat vergeet ik altijd. Nou hulde voor die man dat ie zo'n prachtdochter op de wereld heeft gezet
Op zondag 8 februari 2004 22:48 schreef Aventura het volgende:[..]
En er is nog een 'connectie' met Friends: Victor Kiriakis (gespeeld door John Aniston), is de vader van![afbeelding]
Dat zou ook wel verklaren waarom ze Joey in 'Days' laten spelen.....
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 08-02-2004 22:55]
quote:http://www.soapcity.com/days/history/index.jhtml
Op maandag 9 februari 2004 13:19 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Ik volg het al een tijdje op de Belg, maar de tijden overlappen nu zodat ik het niet allebei kan kijken
Kan iemand niet even kort samenvatten wat erin die 4 jaar gebeurd?
Op deze site kan je het precies nalezen, Yorin begint straks met April 2002
quote:Abe was altijd een goedzak geweest. Geef mij maar Celeste die elke week weer een ander pruik heeft.
Op maandag 9 februari 2004 01:22 schreef Shadowwriter het volgende:
Mijn moeder vond Abe altijd de leukste dus die baalde flink toen die doodging..
quote:Haha!! Het kan ook echt alleen maar gekker worden geloof ik!
Op zondag 8 februari 2004 18:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Heel Amerika is op dit moment weer in de ban van deze soap. Een seriemoordenaar heeft inmiddels al 7!!!!! belangrijke personages vermoord. Afgelopen week is de identiteit van de seriemoordenaar eindelijk bekend geworden: spoiler:
Marlena , motief onbekend
quote:Wel een interessante site Martijn, je weet er iig veel vanaf, leuk als je af en toe ook hier eens wat post!!!
Op vrijdag 13 februari 2004 14:13 schreef martijn_usa_tv het volgende:
Kijk op www.usatv.web-log.nl, voor al het hete nieuws aangaande de AMerikaanse media, als jullie dat willen ga ik ook de amerikaanse soaps (weer/uitgebreider) behnadelen
Hier in Nederland vallen we straks midden in een heel leuke verhaallijn:
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 15-02-2004 14:54]
quote:5 zelfs. Kristen natuurlijk en de vierling Susan, Sister Mary Moira, Thomas en Penelope (die laatste is degene die echt dood was toen Kristen dacht dat het Susan was die dood was en de rest van Salem dacht dat het Kristen was). Dat was echt leuk en erg grappig met dat valse gebit en die dichtgeknepen oogjes enzo. Susan rulede echt de pan uit. Zo lachen. Ben ook eigenlijk begonnen met kijken vanwege hen (haar) en gestopt met kijken toen zij eruit ging(en) omdat er toen niet veel meer aan was. Zou Kristen nu nog steeds opgesloten zitten in die kerker? Wel zielig hoor.
Op zondag 25 januari 2004 18:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Dan heb je nog actrice Eileen Davidson die op een bepaald moment 4!!!! personages tegelijkertijd speelde
quote:Marble is Back
Op dinsdag 17 februari 2004 12:23 schreef Marble het volgende:
Een of andere sultan in een ver land, omdat ze niet met hem wou zoenen of dansen ofzo.
"Like sand through a......., so are the days of our lives"
Gigantische butt-serie trouwens met die onrealistische verhaallijnen, dan vond ik Santa Barbara leuker.
* Peregrijn moest vroeger altijd verplicht soaps kijken en heeft het daardoor wel leren appreciëren als nutteloos tijdverdrijf
Dat gedoe met Jack is binnen een paar dagen afgelopen gelukkig, dat is idd niet echt boeiend. Die baby switch verhaallijn is overigens wel erg leuk op dit moment.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:00 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Oh god, dat dacht ik toen ik eerder deze avond eventjes ging kijken... Dat gedoe met Jack is echt om te kotsen... er komt dus nog steeds geen positieve vooruitgang in de serie. Ben nu al wel benieuwd wie de vader is van het kind van HopeStefano misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
En bedankt voor het verklappen van een verhaallijn..............quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:11 schreef brummel het volgende:
-verhaal met spoiler-
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat gedoe met Jack is binnen een paar dagen afgelopen gelukkig, dat is idd niet echt boeiend. Die baby switch verhaallijn is overigens wel erg leuk op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:22 schreef Juweel het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat gedoe met Jack is binnen een paar dagen afgelopen gelukkig, dat is idd niet echt boeiend. Die baby switch verhaallijn is overigens wel erg leuk op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Ja die tieners zijn niet zo boeiend, zoals in elke soap eigenlijk. Gelukkig hebben we de baby ruil nog en binnenkort:quote:Op maandag 8 maart 2004 14:07 schreef brummel het volgende:
Ik vind ook dat de serie van days of our lives op yorin niet zo boeiend zijn als op belgie.Jammer dat ze de verhaallijn helemaal hebben veranderd.En inderdaad dat het nu op een tiener serie lijkt.Hopelijk komt er binnenkort er verandering in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef Markie-Mark het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 13:22 schreef Juweel het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat gedoe met Jack is binnen een paar dagen afgelopen gelukkig, dat is idd niet echt boeiend. Die baby switch verhaallijn is overigens wel erg leuk op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
alsof je ineens 5 jaar mist ofzo ( of langerquote:Op maandag 8 maart 2004 14:07 schreef brummel het volgende:
Ik vind ook dat de serie van days of our lives op yorin niet zo boeiend zijn als op belgie.Jammer dat ze de verhaallijn helemaal hebben veranderd.En inderdaad dat het nu op een tiener serie lijkt.Hopelijk komt er binnenkort er verandering in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Kut ik vond het net zo'n lekkere tijd aangezien ik meestal pas om 18 uur thuis ben en dan nog ff snel lekker een stukje DOOL kan meepakken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Vanaf maandag a.s wordt Days uitgezonden om 17.10 ipv 17.35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:53 schreef Mandytjuhhh het volgende:
En wie is dan het moerasmeisje?
Gaat Lucas Franco doodschieten? Dat heb ik gelezen, maar niets wijst erop. Kate gaat nu immers de bruiloft verzieken omdat ze Candy heeft uitgenodigd! Spannend.quote:Op zondag 18 april 2004 16:57 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Opzich wel ja, alhoewel ik alle spoilers gelezen heb dus weet hoe het precies zitTrouwens, er gaat iets gebeuren op Sami's bruiloft (Belg)
Nu het overlapt kijk ik weer Belg, ik vind Yorin op dit moment niet zo boeiend.
Dat had ik ook gelezen, ik denk dat Lucas Will wilt ontvoeren en dan houdt Franco hem tegen en schiet hij hem dood ofzow, maar iig schuiven Kate en Lucas Sami de schuld in de schoenen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:45 schreef ra-chel het volgende:
[..]
Gaat Lucas Franco doodschieten? Dat heb ik gelezen, maar niets wijst erop. Kate gaat nu immers de bruiloft verzieken omdat ze Candy heeft uitgenodigd! Spannend.![]()
Met littekens en al vond ik het moerasmeisje toch redelijk uitzien. Op dit moment vind ik de Days bij de Belg spannender dan de Days bij Yorin.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:31 schreef brummel het volgende:
het is inderdaad even wennen op yorin maar ik begin nu wel in te komen.En eindelijk heeft het moerasmeisje haar gezicht laten zien op belgie
Ik vind het ook zielig voor Chloe. Haar ouders, Nancy en Craig, vind ik nu best cool, terwijl ze bij de Belg uiterst irritant zijn. Overigens apart dat ze in de Days voor een "volslanke" actrice hebben gekozen, want de Amerikanen zijn wel redelijk conservatief als het over dikke mensen op tv gaat. Belle vind ik erg irritant. Ze is gewoon te mierzoet. Vriendin Mimi is wel leuk alleen ik heb soms het gevoel dat ze beetje de ghetto negerin qua taal en gedrag wilt uithangen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:26 schreef brummel het volgende:
vinden jullie het ook zielig dat Chloe leukemie heeft.Ik bengon net aan haar te wennen.Maar goed blij dat Brady voor haar is.Dat is mijn favoriete personage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn ik heb de Rise of Tony Dimera gemist![]()
Days of Our Lives kennende wordt de hele scene maandag nog wel herhaaltquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook...schijnbaar was het de laatste 5 minuten. Ja dan zit ik bij RTL4 voorThe Bold.
Sami is inderdaad heel wat opgeknapt de laatste paar jaar. Der haar zit leuker, en er zijn ook aardig wat kilo's af volgens mij. Mijn moeder vergeleek haar al met Brooke Logan, maar ik vind dat ze vooral op haar 'zusje' Belle lijkt.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:05 schreef Markie-Mark het volgende:aflevering vandaag!!
Leuk om Tony weer te zien!!
Nicole is hier een stuk leuker dan op de Belg
En Sami wordt steeds mooier door de jaren heen en blijft natuurlijk een geweldig personage
idd, en dat slechte acteren van John, nouja het is wel iets beter dan op de Belg, maar toch. Gister was coolquote:Op maandag 10 mei 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat hele Andre/Tony Dimera is weer heerlijk ver gezocht, typisch Days. Ik vraag me af hoe die acteurs toch altijd zo serieus kunnen blijven bij die belachelijk maar leuke plotontwikkelingen in Days
Hij speelt idd in de Bold, en volgens mij was hij nog echt dood.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef LaS het volgende:
Komt Stefano nog terug in Days op Yorin, of is hij echt definitief dood? Sommige mensen zeggen dat hij in de Bold speelt.
De makers van Days en de makers van The Bold hebben een afspraak gemaakt dat hij voor korte periodes terug kan keren in Days mocht dat dringend nodig zijn in verband met een verhaallijn. In ruil daarvoor mag The Bold gebruik maken van Kate (Margo in The Bold).quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:24 schreef LaS het volgende:
Komt Stefano nog terug in Days op Yorin, of is hij echt definitief dood? Sommige mensen zeggen dat hij in de Bold speelt.
En Margo is inderdaad een keertje teruggekeerd in The Bold niet al te lang geleden, dus dat beloofd nog wat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:44 schreef Marble het volgende:
[..]
De makers van Days en de makers van The Bold hebben een afspraak gemaakt dat hij voor korte periodes terug kan keren in Days mocht dat dringend nodig zijn in verband met een verhaallijn. In ruil daarvoor mag The Bold gebruik maken van Kate (Margo in The Bold).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef trueblue het volgende:
Oh, die oude Billie was leuk! De Billie die we nu op Belgie hebben vind ik 3x niks, geef mij Lisa Riina maar
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:41 schreef Marble het volgende:Wat gaat er dan precies gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag was de barbecue bij Bo en Hope thuis, waar vrijwel de hele cast was. Tony en Lexie kwamen de rust verstoren maar Tony zei dat hij alleen kwam om te vertellen dat hij en Lexie niet in de voetsporen van Stefano zullen treden. John denkt echter dat Tony op zoek is naar de blauwe sleutel. Lexie raakt overstuur als ze Isaac ziet en Brandon troost haar. Sami raakt hier pissed door en ook door Lucas die Will wil meenemen naar Afrika. Tussen Belle en Shawn is het goed en Mimi zoent met die dude met bril op ik weet zn naam niet. Brady gaat bij Clhoe langs in het ziekenhuis. En verder was er dus de meteorietenregen en 1 meteoriet komt aan het eind wel erg dichtbij waarmee de aflevering dus eindigt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef wizarddragon het volgende:
Hmmm kheb het vandaag weer gemist...iemand een kleine update??
Damn ik mis altijd de cruciale momenten. Tony en Lexi zijn cool.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Vandaag was de barbecue bij Bo en Hope thuis, waar vrijwel de hele cast was. Tony en Lexie kwamen de rust verstoren maar Tony zei dat hij alleen kwam om te vertellen dat hij en Lexie niet in de voetsporen van Stefano zullen treden. John denkt echter dat Tony op zoek is naar de blauwe sleutel. Lexie raakt overstuur als ze Isaac ziet en Brandon troost haar. Sami raakt hier pissed door en ook door Lucas die Will wil meenemen naar Afrika. Tussen Belle en Shawn is het goed en Mimi zoent met die dude met bril op ik weet zn naam niet. Brady gaat bij Clhoe langs in het ziekenhuis. En verder was er dus de meteorietenregen en 1 meteoriet komt aan het eind wel erg dichtbij waarmee de aflevering dus eindigt.
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Damn ik mis altijd de cruciale momenten. Tony en Lexi zijn cool.
Mark je bent een schatvoor het geven van deze update.
Ja kheb ook vrij (genomen) morgenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
![]()
Morgen moet je zeker niet missen dat wordt pas echt DE spannende aflevering
En ik zag het aankomen, dat het Billie was in die auto! Ook op die tweeling zat ik al te wachten. Ik vind het nu echt leuk worden op Yorin, omdat het allemaal verassend makkelijk te volgen is na een gat van ruim 3 jaar, en het weer heerlijk ongeloofwaardig was vandaag. Echt super.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:01 schreef Markie-Mark het volgende:
haha nou daar zijn Rex, Cassie en Billie
Wazige aflevering weer maar Sami en Nicole waren echt cool vandaag
quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:16 schreef Markie-Mark het volgende:
En als je net dacht dat het niet gekker kon, dit gaat er de komende tijd in Amerika gebeuren:JEZUS CHRISTUS....OMG .... Dit slaat echt allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brummel, jouw avatar is ook niet zichtbaar! Maar misschien vind jij dat niet erg...quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:24 schreef brummel het volgende:
krista allen is mooi maar ze kan niet acteren maar lisa rinna wel!!!belle is inderdaad een zeikerd maar op yorin begin ik het aardig leuk te vinden.
En als je net dacht dat het niet gekker kon, dit gaat er de komende tijd in Amerika gebeuren:Whahahahahahahaaaaa looooooooooooollll OMG hahahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
En als je net dacht dat het niet gekker kon, dit gaat er de komende tijd in Amerika gebeuren:Haha, geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komen ze erop haha.
Dat moment kwam voor mij zeven jaar geleden. Met mijn pasgeborene in mijn armen zapte ik en kwam uit bij SBS6... er werd een man vergast! Wat was dat in Godsnaam voor perverse serie?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien en ik vind het nu al geweldig.
Ik kijk al sinds het 8 jaar geleden op SBS kwamquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef chawa_goochem het volgende:
[..]
Hoe erg is het bij de anderen? Hoe lang kijken jullie al?![]()
Ja.. Of vroeger Marlena in een gouden kooi.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef trueblue het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds het 8 jaar geleden op SBS kwam![]()
Geweldig zeg dat ruimteschip! Hoe nep! Maar dat maakt niet uit, want het is gewoon leuk. Bij Days gebeuren de meest onwaarschijnlijke dingen, maar je pikt het gewoon.
Het is een soap en komedie in 1.
quote:Ever notice how, whenever John is on-screen, his brows are exercising, one at a time? We think he raises his brows to give the impression of height, but it could be for some other highly elevated method of acting of which we know nothing.
Still, we strongly believe that his eyebrows are the real stars of the show, and so they deserve a decoration of some sort, to really make them stand out...er, more than they already do. And so we have started up a campaign to get Drake Hogestyn to get an eyebrow ring!
Ga je schamen!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet meer gezien, maaruh.... is dat kindje nu aan Hope toegewezen of niet?
Celeste is cool. Ik vraag me af waar ze al haar pruiken bewaard.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:46 schreef Marble het volgende:
En dan later weer zeggen dat ze nog nooit trotser is geweest om een DiMera te zijn.
Celeste denkt idd dat ze Lolo Ferrari is of zo.
John en Marlenaquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:14 schreef chawa_goochem het volgende:
John en Marlena... zucht... wat zijn ze toch vervelend met hun 3-jarig bestaan. Soms was ze gedecolleteerd zeer roze en dan weer met dito sjaal. Ik leef nooit erg mee als ik zo'n nepsieraad zie in soaps. Ze opent dan het doosje en huilt van ontroering bij het zien van zoveel moois.![]()
Maggie en Mickey, die vind ik pas suf. Mickey is natuurlijk de huisadvocaat, maar wat die Maggie daar soms doet, is me een raadsel. Ze kijkt meestal een beetje zielig (of ze moet janken ofzo).quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
John en Marlenabejaardenseks
![]()
En hoe Marlena altijd lacht om die stomme duffe opmerkingen van John, net alsof ze spontaan klaarkomt
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is Sami toch een heldinAltijd genieten met haar erbij
Ik denk dat dat nog wel meevalt, Young and The Restless loopt ook alweer jaren en daar kijkt ook geen hond naar. Het blijft natuurlijk stom om het tegelijkertijd met de Bold uit te zenden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
Hmm, ik keek net naar de kijkcijfers van Days; 40.000 mensen gisteren. Echt superweinig dus, naar Lijn 4 kijken 's morgens nog meer mensen...Op dat zelfde moment is aperitivo op RTL4 waar gisteren 368.000 mensen naar keken. Op zich vreemd, maar ja, het is ook een soap, daar moet je ook even inkomen. Maar toch, erg laag die kijkcijfers, valt mij persoonlijk erg tegen. En als je ziet dat ze de tijd al hebben veranderd...ik hoop het niet maar wellicht stopt Yorin er binnenkort weer mee?
Ja wanneer komt dat dan? Ik neem me steeds voor om dat ook te gaan volgen omdat het in Amerika bekend staat als de beste soap van allemaal (wil wel eens zien wat daarvan waar is), maar het komt er steeds niet van. Want het is op zich natuurlijk wel heel cool dat ze dat uitzenden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel meevalt, Young and The Restless loopt ook alweer jaren en daar kijkt ook geen hond naar. Het blijft natuurlijk stom om het tegelijkertijd met de Bold uit te zenden.
Young and The Restless wordt tussen 11 en 12 sochtends uitgezonden op SBS 6, nu dus! Ik kan me wel voorstellen dat men dat dat de beste soap vindt, zeker qua acteerwerk is het echt enorm goed. Het is wel allemaal erg realistisch dus geen verhaallijnen a la Days.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja wanneer komt dat dan? Ik neem me steeds voor om dat ook te gaan volgen omdat het in Amerika bekend staat als de beste soap van allemaal (wil wel eens zien wat daarvan waar is), maar het komt er steeds niet van. Want het is op zich natuurlijk wel heel cool dat ze dat uitzenden.
Ik was ook geschrokken van de kijkcijfers van Days op Yorin trouwens, hoop echt niet dat Yorin er weer mee stopt. Op zich hebben we dan wel altijd Days op de Belg nog, maar daar duurt het nog zo lang voordat ze bij de Salem Stalker-verhaallijn aankomen.
Maar Y&R is overdag he, DOOL wordt nu op een prominenter tijdstip uitgezonden op Yorin.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel meevalt, Young and The Restless loopt ook alweer jaren en daar kijkt ook geen hond naar. Het blijft natuurlijk stom om het tegelijkertijd met de Bold uit te zenden.
Er is volgens mij geeneen soap waarbij de familiebanden makkelijk te volgen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:03 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind de familiebanden wel extreem lastig, maar na heel wat uurtjes op soapcentral heb ik het nu wel door inmiddels...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Yup, om 16:50.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:50 schreef JohnDDD het volgende:
Begint het op België niet rond 16.50? Dan ga ik het maar eens opnemen
In ieder geval na ATWT...dus rond 17:00. Krijg je bij de Belg eerst zo'n zwoele omroepster.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:22 schreef trueblue het volgende:
[..]
Yup, om 16:50.
Ik neem zowel belgie als yorin altijd op, 2 video'sEn dan kijk ik 't 's avonds.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:19 schreef JohnDDD het volgende:
ohhh
wat geil!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Zwoel idd. Helaas vertelt ze precies wat er in die aflevering gaar gebeuren.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
In ieder geval na ATWT...dus rond 17:00. Krijg je bij de Belg eerst zo'n zwoele omroepster.
Er komt nog meer, we hebben nog niet het laatste van Princess Gina gehoord. I can tell you thatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef LaS het volgende:
Jammer dat Hope nu weer terug is gegaan naar Salem. Weet iemand of haar nog meer avonturen te wachten staan in haar 'zoektocht naar haar verleden'? Of blijft het nu allemaal een beetje stil...
Welke Billie? Tieten-Billie of Volle Lippen-Billie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:00 schreef brummel het volgende:
En wat is Billie eigenlijk mee bezig?Hier hangt een luchtje aan![]()
Volle Lippen-Billie, met dat dossier van Bo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke Billie? Tieten-Billie of Volle Lippen-Billie?
Ik heb het niet gezien maar ik gok dat dat slaat op de tijd dat Kate vast zat op de vissersboot omdat Vivian haar vliegtuig had laten crashen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:27 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Volle Lippen-Billie, met dat dossier van Bo.
Wat was dat met Kate en die haringen? Kate is cool btw.
Thanx voor jouw update.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
zonde wizarddragon !
Stefano's will
Ja, het is zo ... onrechtvaardig! Neighbours gaat altijd door, hoewel het helemaal nix is vergeleken met Days!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:41 schreef trueblue het volgende:
Hope gaat naar JT, dus ik denk dat ze in het echte leven met zwangerschapsverlof gaat.
En vandaag weer geen Days op Belgie, dit keer vanwege een film.
Waarom is het altijd Days die het veld moet ruimen? Skip Neighbours eens een keer ofzo...
Op Yorin ziet ze er mooi uit en ze is een stuk afgevallen, de jaren hebben haar goed gedaan!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:00 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik vind haar lelijk en veel te dik, maar ze is geweldig!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:32 schreef JohnDDD het volgende:
Even over de situatie in Amerika nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was killed by a toilet seat from outer space
Ja en ik nietquote:Op maandag 28 juni 2004 16:26 schreef trueblue het volgende:
Mensen let op! Days op Yorin komt vanaf vandaag al om 16:15.
Ik had het zelf gelukkig net op tijd door
Het belangrijkste wat er gebeurd is, is dat Abe en Lexie samen de nacht door hebben gebracht. Maar toen Abe 's ochtends Lexie een ontbijt op bed wilde brengen belde Bo op met de mededeling dat Lexie al in het begin wist van de baby switch en dat ze Barb had omgekocht. Dat wist hij via Hope.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:15 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja en ik niet
Thnaks voor de updatequote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:32 schreef trueblue het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat er gebeurd is, is dat Abe en Lexie samen de nacht door hebben gebracht. Maar toen Abe 's ochtends Lexie een ontbijt op bed wilde brengen belde Bo op met de mededeling dat Lexie al in het begin wist van de baby switch en dat ze Barb had omgekocht. Dat wist hij via Hope.
Abe was furieus en verdrietig en zei tegen Lexie dat hij niks meer met haar te maken wilde hebben. Lexie was in tranen en probeerde Abe nog op andere gedachten te brengen, maar het mocht niet baten. Abe wil scheiden en hij stuurde Lexie zijn huis uit.
Bedankt, Brummel voor je uitgebreide reactie!quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:08 schreef brummel het volgende:
Ik weet Chawa goochem dat je van Mike en Carrie houdt,maar ik vind niet echt dat het vanaf straalt dat ze verliefd zijn op elkaar.Van Carrie zie je een goede actrice die hopeloos verliefd is op mike.Dat zie je gewoon van manier van acteren.En dat heeft Mike niet waardoor het magische een beetje van af is.als je dat goed kan en goed in kunt leven ,dan ben je in mijn ogen een klasse echte acteur.Kijk ik neem een voorbeeld op yorin.Het duurt nog wel 3mnd maar goed.Kijk naar Brady en Chloe,elke keer als ze met elkaar praten zie je iets magisch.Een manier van kijken,proviseren.Hoe ze op elkaar reageren.Je kunt zien dat het goede acteurs zijn.Zij leven helemaal met hun verhaal mee.Over een paar maanden snap je wel wat ik bedoel.Chloe komt nu niet zo veel voor vanwege Leukemie,en dan zie je hoe ze steeds meer naar Brady groeit als ze weer vaak voor komt.Je hoeft niet van ze houden.Maar ik probeer alleen maar zeggen hoe je dat moet acteren als je verliefd bent.En dan is het vaak realistischer om naar te kijken.En wat in de spoilertags staat had ik niet verwacht.Lexi moet niet terug naar Abe.Dan wordt ze weer mierzoet!!!!!![]()
Anna Fredericksquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef trueblue het volgende:
Wie is eigenlijk de biologische moeder van Carrie?
Tnxquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Anna Fredericks
Toch wel uit het hart gegrepen. Kijk dan ook naar Days op Belgie 1. Een veel betere verhaalliijn en je hebt nog geen last van Brady en Philip. Bovendien kun je dan 6 dagen per week Days kijken.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:10 schreef JohnDDD het volgende:
Irritante rotbrady. Vervelende kutphilip. Stomme kloteverhaallijn.
Sorry, moest er even uit.
quote:A Watery Grave?
Original airdate: March 29, 1995
Kate was suspicious of Vivian. She knew she was up to something, but what? Finally, she made a shocking discovery: A marriage license, with Victor and Vivian's names on it! Somehow, Vivian had coerced Victor into marriage.
Kate plotted her revenge and determined the best path would be to take the evidence and lay it out in front of Victor. He would finally see Vivian for who she really was. Kate prepared to take the Kiriakis jet to meet Victor, but Vivian knew she couldn't let this happen. With Ivan's help, she added sleeping pills to some coffee that she thought was meant for Kate. Unfortunately, the pilot drank the coffee instead and by the time Vivian discovered the mistake, it was too late. This caffeinated beverage had the opposite effect; the pilot fell asleep at the wheel. Vivian was horrified when she learned that Kate's plane had crashed. Kate and the pilot survived and she figured out what Vivian had done. Unfortunately, while trying to reach the emergency pack, Kate disappeared. Eventually, she did return to Salem; she had passed the months in between working on a commercial fishing boat. Not very glamorous, especially for Kate!
Een glamourlady als Kate is natuurlijk doodsbang dat ze ooit nog een keer als visschoonmaakster aan de bak moetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:05 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Maar wrom schrok ze dan van die haringen? Wat heb Stefano daar mee te maken, wat bedoeld hij ermee?
quote:What are the job requirements to be a professor in Salem?
Oh yeah, if male, great abs and pecs.
quote:Actually, don't call Lexie. Call the good doctor, Marlena Evans. She would then use the only technique she knows to analyze patients - hypnosis.
Okay nu is nurse Ali nog wel degelijk, maar..quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:28 schreef chawa_goochem het volgende:
Leuk, TSG! Je houdt de draad levend...
Wat vinden jullie van Nurse Ali???
Door Carrie e.a. wordt ze gezien als een ambitieuze bitch, maar tot nu toe heft ze zich toch netjes gedragen? Ze doet enorm haar best op het werk en vindt het jammer dat ze geen hoofdzuster geworden is. Big deal! Ze doet ook haar best voor Mike en is duidelijk heel verliefd op hem. Ze voelt waarschijnlijk aan haar water dat het niet wederzijds is... en dat is triest. Bovendien is daar enge Graig met zijn insinuaties en jaloerse Carie die haar bloed wel kan drinken. Tot overmaat van ramp vinden haar ouders, allebei arts, haar een mislukkeling. Helemaal nu ze geen Headnurse geworden is...
OK, val me aan, noem me naief en vertel me hoe in- en inslecht Ali is!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: Ze is eigenlijk slachtoffer door omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |