quote:Zo voel ik me nogsteeds, en nu ga ik slapen
Op zondag 25 januari 2004 17:52 schreef Libris het volgende:
Beetje eenzaam, zat net in de bios (Peter Pan) tussen 2 stelletjes. En aan de ene kant vind ik het heerlijk im onafhankelijk te zijn, maar aan de andere kant mis ik wel wat liefde.Ach ja, ben geduldig. Verder alles lekker, alleen morgen weer te vroeg op..
.
Neergehaald... .
quote:Wat dacht je van afwachten , je moet het ook niet forceren , je hebt gedaan wat je kon verder zie je het wel .
Op zondag 25 januari 2004 18:29 schreef dobey het volgende:
ik voel me eigen zeer klote omdat ik een meisje leuk vindt, haar dit heb vertelt maar voor de rest nog geen stappen heb ondernomen durf haar niet te bellen enz. ze doet wel altijd heel lief tegen mij en ik heel lief tegen haar stoer wel smsjes en zo. en gedichten maar voor de rest gebeurt er nog niks. iemand advies.
quote:ja maar dat is het dus. kan wel afwachten maar dat duurt maar en duurt maar. dus ik dacht ik moet zelf stappen ondernemen. maar hoe!?
Op zondag 25 januari 2004 18:30 schreef juudjed het volgende:[..]
Wat dacht je van afwachten , je moet het ook niet forceren , je hebt gedaan wat je kon verder zie je het wel .
quote:Even off:
Op zondag 25 januari 2004 18:22 schreef juudjed het volgende:
Vraagje dusIs die leuk Peter Pan ?? Ik wil er nog een keer naartoe .
Strijdlustig en ondernemend, in huis merk je dat ook meteen dan word ik opruimerig en dat is wel goed.
On:
Ik ga nu echt slapen, over 4,5 uur gaat mijn wekker weer, voel me alleen nog niet moe.
quote:same here
Op zondag 25 januari 2004 18:35 schreef Party_P het volgende:
moe en morgen begint me toetsweek
quote:* Subterranean jaloers is *.
Op zondag 25 januari 2004 19:25 schreef _SunShine_ het volgende:
wel zin in morgen
Het gaat alweer beter als net Even zeiken is echt wel even lekker soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |