http://picserv.beyond-reality.nl/img.php/971S58W90T/595Y213OT3/JPEG/1074614269//4o3a
http://picserv.beyond-reality.nl/img.php/29EO3E4244/343V8X3PML/JPEG/1074614269//4o3a
http://picserv.beyond-reality.nl/img.php/29OG05G5IW/R8166Z8782/JPEG/1074614269//5q96
http://picserv.beyond-reality.nl/img.php/3267V9WW00/0O31X6QR3P/JPEG/1074614376//5q96
Lijkt me niet de leukste manier om aan mijn einde te komen...
maar volgens mij hoort een vangrail dat niet te doen.... en meestal staat er zo'n soort rijdende kreukelzone aan het begin van een vangrail...
Dat is wat ik denk
kan ook wel wat anders zijn.
quote:neen, die bestuurder is alleen zijn arm kwijt...
Op zondag 25 januari 2004 18:08 schreef Lucille het volgende:
De vangrails is dwars door de bestuurder heengegaan.
quote:Misschien is de persoon wel niet recht van voren tegen die kreukelzone aangereden, maar vanaf de zijkant.
Op zondag 25 januari 2004 18:10 schreef OrganicIron het volgende:
maar volgens mij hoort een vangrail dat niet te doen.... en meestal staat er zo'n soort rijdende kreukelzone aan het begin van een vangrail...
Offtopic:
Doet me denkenaan Final Destination 2
[Dit bericht is gewijzigd door XiChico op 25-01-2004 18:14]
quote:Het portier staat open op de laatste foto, en er is niets mis mee, dus dat kan niet. ( er zit alleen een kras op ) Het motorblok is eveneens ook niet van de zijkant maar van de voorkant doorboord, dus dat kan ook al niet. En het motorruim is niet ontwricht van de zijkanten.
Op zondag 25 januari 2004 18:12 schreef Lucille het volgende:[..]
Misschien is de persoon wel niet recht van voren tegen die kreukelzone aangereden, maar vanaf de zijkant.
quote:Echt waar? Damn, ik dacht echt dat die gast hardstikke dood zou zijn.
Op zondag 25 januari 2004 18:12 schreef azertyke het volgende:[..]
neen, die bestuurder is alleen zijn arm kwijt...
quote:Inderdaad, ik vind het maar vreemd.
Op zondag 25 januari 2004 18:14 schreef jacco het volgende:
Maar hier in Nederland, begint de vangrail in de grond en eindigt hij ook in de grond. Dus dan zou je rover heen schuiven
quote:Inderdaad, het ziet er wel naar uit. Is dat hier gebeurd in nederland of niet?
Op zondag 25 januari 2004 18:16 schreef Tiemie het volgende:
ik zag die foto's op retecool, ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt. en nog vreemder is dat er blijkbaar geen doden zijn gevallen
quote:Heb ik nog nooit eerder gezien
Op zondag 25 januari 2004 18:17 schreef XiChico het volgende:
BTW, is dit niet ooit eens op het nieuws geweest o.i.d. ?
quote:Staat er niet meer info bij de plaatjes?
Op zondag 25 januari 2004 18:19 schreef jacco het volgende:[..]
Heb ik nog nooit eerder gezien
quote:Nee helaas
Op zondag 25 januari 2004 18:20 schreef Georges het volgende:[..]
Staat er niet meer info bij de plaatjes?
quote:Geen idee, stond er niet bij
Op zondag 25 januari 2004 18:17 schreef D-Devil het volgende:[..]
Inderdaad, het ziet er wel naar uit. Is dat hier gebeurd in nederland of niet?
quote:Ook de montage van de vangrail is niet op z'n Nederlands.
Op zondag 25 januari 2004 18:22 schreef jacco het volgende:
Maar is volgens mij niet in Nederland. Aangezien je op de achtergrond van de 2de foto groene verkeersborden ziet. En die hebben we hier dus niet.
quote:Als het allemaal echt is dan moet de vangrails "hoog" beginnen.
Op zondag 25 januari 2004 18:59 schreef Farao het volgende:
Damn, ik heb toch al heel wat bizarre ongevallen meegemaakt maar zoiets als dit heb ik nog nooit gezien.
quote:Groene verkeersborden is duitsland... d8 ik weet nie cker.... maar gloof t wel... lullig voor die vent/vrouw
Op zondag 25 januari 2004 18:22 schreef jacco het volgende:
Maar is volgens mij niet in Nederland. Aangezien je op de achtergrond van de 2de foto groene verkeersborden ziet. En die hebben we hier dus niet.
en hoe krijgt iemand dat voor elkaar
zo te zien is dit niet het einde vd vangrail oid dus hoe hij er dan zijn auto overheen gespiest krijgt ?
quote:In het buitenland heb je ook van die onderbrekingen in de vangrail, om over te steken oid... die zitten dan ook op zo'n 50cm hoogte, en zijn wel naar binnen afgebogen, zodat de scherpe kanten weg zijn, maar met een hoge snelheid heeft dat weinig zin
Op zondag 25 januari 2004 19:06 schreef D-Devil het volgende:[..]
Als het allemaal echt is dan moet de vangrails "hoog" beginnen.
Het bevreemdt me alleen wel dat iemand kennelijk de behoefte had om deze foto's op het internet te zetten. Ik vraag me af hoeveel mensen er stilstaan bij de tragedie achter zo een ongeval. Misschien kan ik dat ook maar beter niet doen.
edit: tiebveud enzo
[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 26-01-2004 12:51]
Gisterochtend nog een bijna identiek ongeval gezien op de A325 (Arnhem - Nijmegen) ter hoogte van Lent. Een man werd onwel achter het stuur, rijdt richting de vangrail die op dat stuk net uit de grond komt. De auto reed de vangrail op werd gelanceerd en knalt tegen een brugpilaar.
quote:
LENT - Een 89 - jarige man uit Bussum is gisterochtend bij een ongeval op de snelweg Arnhem - Nijmegen in Lent om het leven gekomen.Het slachtoffer kwam met zijn auto tussen twee vangrails terecht en botste vervolgens tegen een pijler van een viaduct over de snelweg A325. Hij was volgens de politie vermoedelijk op slag dood. Aangenomen wordt dat de bestuurder, die alleen in de auto zat, onwel is geworden.
Na het ongeluk, dat zich rond 10.15 uur voordeed op de rijbaan in de richting van Nijmegen, werd de snelweg richting stad enige uren afgesloten. Dat leidde tot een kilometerslange file.
Rond 12.30 uur werd een van de rijstroken weer opengesteld. De andere bleef nog afgesloten omdat mogelijk olie of benzine op het wegdek terecht was gekomen.
Het slachtoffer raakte met zijn auto van de weg in een flauwe bocht van de snelweg, ter hoogte van het NS-station Lent. Op die plek staan parallel aan elkaar aan weerszijden van de pijlers van het viaduct vangrails.
Getuigen hebben volgens de politie gezien dat de auto eerst was gaan slingeren. De wagen kwam vervolgens op de vangrail pal naast de snelweg terecht, schoof daar overheen, botste tegen de pijler en belandde uiteindelijk half op zijn zijkant tussen de andere vangrail, naast de Griftdijk-Zuid, en de pijler.
Agenten van de spoorwegpolitie hebben nog geprobeerd de man te bevrijden maar deze was volgens de politie vermoedelijk toen al overleden.
De auto vloog na het ongeval in brand maar de brandweer wist het vuur volgens de politie snel te blussen.
quote:Nee, dat is ook geen lekker gezicht.
Op maandag 26 januari 2004 12:55 schreef Oom_Agent het volgende:
Gebeurt idd wel vaker.Gisterochtend nog een bijna identiek ongeval gezien op de A325 (Arnhem - Nijmegen) ter hoogte van Lent. Een man werd onwel achter het stuur, rijdt richting de vangrail die op dat stuk net uit de grond komt. De auto reed de vangrail op werd gelanceerd en knalt tegen een brugpilaar.
[..]
quote:owja.. en die laatste foto.. is toch de voorkant van de auto..
Op maandag 26 januari 2004 13:00 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ps.. maar ook al begon die vangrail "hoog" dan nog is het vreemd dat het makkelijk door de auto schoot en de auto verder schoot met de vangrail door zich heen in een rechte lijn
hoe kan het bloed dan nog meer naar voor zitten,... of is ie in zn achteruit ertegen aan geknalt.. maar dat zou veeeeeeel te zacht zijn om je auto te doorboren.
quote:Dronken dus zn verzekring keert niks uit ook.. zo zonde!
Op maandag 26 januari 2004 13:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Heeft ff niks met vangrail te maken, maar van de zomer reed een dronken kerel met 150 km/u in zijn Mercedes SL tegen een brugpijler van de Waalbrug in Nijmegen. Die dingen geven niet meeHij heeft wel geluk gehad dat ie niet over de brugrailing het water in schoot.
quote:en dronken, en je mag daar 70 geloof ik... dus 80 te hard... 2 redenen voor de verzekering...
Op maandag 26 januari 2004 13:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Dronken dus zn verzekring keert niks uit ook.. zo zonde!
quote:oh alleen zijn arm...
Op zondag 25 januari 2004 18:12 schreef azertyke het volgende:[..]
neen, die bestuurder is alleen zijn arm kwijt...
quote:ja, je kunt toch ook met de andere hand rukken.
Op maandag 26 januari 2004 13:19 schreef medina het volgende:[..]
oh alleen zijn arm...
quote:Mijn pa is 35 jaar wegenwacht geweest, die heeft dit soort bizarre dingen ook helaas wel eens moeten "opvangen". Geen gordels dragen, in combinatie met een stijve stuurkolom bijvoorbeeld
Op zondag 25 januari 2004 18:13 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Schijnt wel vaker te gebeuren hoor, politieman die een bekende is van ons heeft ook weleens zo persoon moeten "helpen". Not nice
quote:Ik zou met mn goede arm toch niet de ANWB bellen eigenlijk.
Op maandag 26 januari 2004 13:26 schreef RRRobert het volgende:[..]
Mijn pa is 35 jaar wegenwacht geweest, die heeft dit soort bizarre dingen ook helaas wel eens moeten "opvangen". Geen gordels dragen, in combinatie met een stijve stuurkolom bijvoorbeeld
is ook pijnlijk doeltreffend bij frontaaltjes.
Ik denk dat het gesoept is allemaal, maar ik kan er ook naast zitten
quote:ik zou er liever niet naast zitten.
Op maandag 26 januari 2004 13:59 schreef SAF het volgende:
Als je naar de eerste foto kijkt dan zie je dat de rail ook dwars door de wooferkist heen is gegeaan, hierbij is de kist zelf vrijwel onbeschadigd gebleven. Volgens mij had die kist helemaal aan stukken moeten liggen...Ik denk dat het gesoept is allemaal, maar ik kan er ook naast zitten
quote:Waarom niet, kunnen ze gelijk ze auto maken.
Op maandag 26 januari 2004 13:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik zou met mn goede arm toch niet de ANWB bellen eigenlijk.
Wij komen ook wel 's vaker wegenwachters tegen bij een ongeval, omdat ze veel op de weg zitten zijn ze vaak getuigen van een ongeval en zodoende als eerste ter plaatse.
Ze hebben ook allemaal een ehbo diploma, al kom je daar bij een ongeval niet zo ver mee.
De meeste zijn maar wat blij als wij komen opdagen.
Kunnen ze daarna mooi aan de politie getuigenverslag geven als ze het hebben zien gebeuren.
quote:Vaak heb je geen keus, ze zijn er meestal gewoon sneller bij als alle andere hulpdiensten, vanwege het feit dat ze al die gele auto's al op de weg hebben zitten.
Op maandag 26 januari 2004 13:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik zou met mn goede arm toch niet de ANWB bellen eigenlijk.
Ze zitten gewoon met veel auto's op de weg en komen daardoor wel vaker langs een ongeval.
quote:en ook aan De Vierde man (1983)
Op zondag 25 januari 2004 18:13 schreef XiChico het volgende:
Offtopic:
Doet me denkenaan Final Destination 2
Valt me nog mee dat er weinig van die moraalridders gereageerd hebben.
Ja, dat krijg je ervan als je te hard rijd
Wat een eikel en dan te bedenken dat ik werk voor zo'n eikel die nu opgenomen ligt in het ziekenhuis
quote:Echt zo'n gozer die ook nooit z'n gordel om heeft.... Dat heeft hem waarschijnlijk gered..
Op maandag 26 januari 2004 15:51 schreef pwnd het volgende:
Zal wel zo'n pikkie geweest zijn. Lekker de blits doen met je Honda Vtech met subwooferinstallatie.Valt me nog mee dat er weinig van die moraalridders gereageerd hebben.
quote:Leer mij een fabrikant kennen die tegen dit soort van impacten bestand is.
Op dinsdag 27 januari 2004 08:41 schreef GiSH het volgende:
slechte reclame voor deze autofabrikant..
quote:Hehe en vergeet de kleine lelijke ganten niet
al wel zo'n pikkie geweest zijn. Lekker de blits doen met je Honda Vtech met subwooferinstallatie.Valt me nog mee dat er weinig van die moraalridders gereageerd hebben.
quote:Een Mercedes S600 zou net zo hard doorboort worden meneer
Op dinsdag 27 januari 2004 08:41 schreef GiSH het volgende:
slechte reclame voor deze autofabrikant..
quote:Arm
Op dinsdag 27 januari 2004 10:25 schreef Megumi het volgende:
Vangrail op schoot en door je rug. Lijkt met niet fijn.
quote:idd...
Op maandag 26 januari 2004 15:59 schreef _dazzling het volgende:ik heb de foto's een paar keer bekeken, maar t ziet er zo onwerkelijk uit...
Ik verdenk een creatieve nerd.....
eerst komt de vangrail er linksvoor in, en staat de auto met zn kont een tikje naar de snelweg.
op de foto van de achterkant staat de auto echter recht, en komt de vangrail er ook links achter uit. ook zie je op de foto's van de voorkant niks van de vangrail aan de achterkant. maargoed, t ziet er in iedergeval bizar uit, dat is zeker.
[edit]
Niet goed gekeken...
[edit]
wel heel erg zonde van die civic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |