voorbeeldjes :
Bijna overal brood bij eten ( bij worst, soep, boontjes, spaghettie e.d. )
Altijd alles prakken (ook een rare gewoonte)
Je spagetti helemaal fijnhakken of juist je spagetti ongehakt opeten
Na elke hap een boer laten
enz.
dus zijn hier mensen met rare gewoontes of kennen hier mensen met rare gewoontes ik ben benieuwd
quote:Je zal met zo iemand aan tafel moeten eten...
Op zondag 25 januari 2004 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:Na elke hap een boer laten
Een negerzoen. Ik eet eerst het koekje eronderuit. Dan doe ik mijn vinger erin en eet de chocola eraf. Vervolgens lik ik de vulling van mijn vinger af.
echt gewoon te vies om te zien..
quote:Das lekker
Op zondag 25 januari 2004 17:01 schreef GazGas het volgende:
Ik eet het zelf niet, het lijk me echt ranzig!!!Een boterham met pindakaas en hagelslag.
quote:Yup jummie
Ik eet het zelf niet, het lijk me echt ranzig!!!Een boterham met pindakaas en hagelslag.
quote:of met chocolade pasta is wel lekker
alles prakken is veel werk, te veel werk, eet je aardappelen met bloemkool. ik maak dan lekker prakkie, met jus..
maar me vlees eet ik er wel lekker apart bij(meestal al op voordat ik ook maar begin aan de rest van me eten)
Tegenwoordig mag juist alles op 1 bord!
Sla snijden!
Wat niet zou mogen, maar dat boeit me eigenlijk niet zo!
En heb niet echt vreemde eetgewoontes, behalve dat ik NOOIT het laatste restje opeet als ik uit eten ben.....
quote:Mosterd is jummie
Op zondag 25 januari 2004 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mosterd ipv boter op een boterham met kaas...
Stukje citroen op de schnitzel bv. gaat gewoon op of ander garneringen
quote:kutsearch
Op zondag 25 januari 2004 17:08 schreef bonke het volgende:
Rare eetgewoonten.gister ook al een topic over geopend
quote:Maar eigenlijk gaat dat meer over rare combinaties eten en dit meer over gewoontes in hoe je je eten eet, aan de openingspost te zien.
Op zondag 25 januari 2004 17:08 schreef bonke het volgende:
Rare eetgewoonten.gister ook al een topic over geopend
.... is toch van aardappels gemaakt?
quote:Net als de sweet chilisaus van Flower Brand, in die glazen fles met die onhandige dop...
Op zondag 25 januari 2004 17:07 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Mosterd is jummie
.
Pindakaas + hagelslag werd net al genoemd, kaas + jam of appelstroop, sowieso kaas + perzik/ananas of een hele hoop andere soorten fruit, Aardbeienjam met hagelslag en ik gebruik vaak een smeerbare kaas als een soort van boter en broodjes met kaas.
Pasta kan ik nog altijd niet heellaten en wordt dus gesneden, ook dat kan ik er nogsteeds niet mee omgaan.
Ik eet vrijwel alles met mes en vork en gebruik haast nooit een lepel (behalve voor soep of een toetje). Maar in veel gevallen komt het er op neer dat ik uiteindelijk m'n mes nieteens aanraak en alles met een vork naarbinnen loop te harken.
Ik heb de gewoonte om chocolademerk altijd eerst in de melkopschuimer of het milkshake apparaat te gooien voordat ik het opdrink. Daar wordt het namelijk lekker luchtig van .
Verder eet ik zo'n beetje al het eten door alles wat op het bord ligt door elkaar te gooien en naar binnen te werken, behalve Hollands eten dat normaliter geprakt wordt, dat eet ik liever strik gescheiden van elkaar. En oja als ik alleen thuis ben en eten moet verzorgen eet ik meestal eerst het toetje op en dan pas het hoofdgerecht. (ongeduldig he).
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:13 schreef Vork het volgende:
Ik eet vrijwel alles met een vork en gebruik haast nooit een lepel
quote:en dat heeft niets met mijn nickname te maken!
Op zondag 25 januari 2004 17:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ook het toetje...
Soep daarin tegen niet...
hagelslag op geroosterd brood
naturel chips met mayonaise bij gebrek aan dip
op pasta snijden mag van mij de doodstraf op
kipnuggets op brood
quote:Gadverdegadver....... Ik had de herinnering aan thuis net verdrongen waar ook alles uit één bord ging
Op zondag 25 januari 2004 17:02 schreef Dead_nacho het volgende:
'pap' ( zo noemen ze dat ) zien eten uit hetzelfde bord als dat ze hun soep hebben gegeten ...![]()
En dat je dan onderin de vanillevla een sliertje vermicelli uit de soep tegenkomt......
Is wel basis geweest voor mijn 'vreemde eetgewoonte' , een 'toetje' wordt door mij beschouwd als hét middel om een goeie smakelijke maaltijd finaal om zeep te helpen.
quote:Troost je, je bent niet de enige, ik doe het ook !
Op dinsdag 27 januari 2004 01:44 schreef Wolve000 het volgende:
Ik snijd met m'n linkerhand en heb m'n vork in m'n rechterhand. Dat schijnt andersom te horen. En dat terwijl ik toch echt rechtshandig ben. Maar ik ga stuk door hoor!
Brood met kaas en pindakaas. Brood met kaas en curry.
Ik snij spaghetti en eet het liefst met een gebaksvorkje
quote:Vergeet je niet iets
Op zondag 1 februari 2004 19:37 schreef La_Guiri het volgende:
Ik gooi zonder te proeven overal zout en maggi op.
quote:Nu ben ik even
Op zondag 1 februari 2004 21:11 schreef Ouwesok het volgende:[..]
Vergeet je niet iets
spoiler:De appelmoes en de ketchup
quote:staat onder die spoiler, gewoon ff met je cursor overheen krabben
Op zondag 1 februari 2004 21:18 schreef La_Guiri het volgende:[..]
Nu ben ik even
Wat ben ik vergeten dan???
valt wel reuze mee eigenlijk
quote:maggie over de patat, heerrrrlijk!
Op zondag 25 januari 2004 17:08 schreef Blixar het volgende:
peper of magie op frieten, vindt ik niet lekker, ik ken wel iemand die dat eet.
quote:heel herkenbaar. ik kreeg als jong ventje een fondue bord met allemaal vakjes want ook ik hield niet van alles door elkaar.
Op zondag 25 januari 2004 17:04 schreef Oblivion het volgende:
Als klein meisje: Eerst het vlees, dan bord afspoelen.
Dan de groente, dan het bord weer afspoelen.
Dan de aardappels, dan weer het bord afspoelen...![]()
Tegenwoordig mag juist alles op 1 bord!
Sla snijden!
![]()
Wat niet zou mogen, maar dat boeit me eigenlijk niet zo!
quote:Misschien halen daarom de meeste mensen het bestek eerst uit hun mond alvorens het eten op te eten
Op maandag 2 februari 2004 15:33 schreef Naamah het volgende:
ik eet liever met stokjes (of vingers) dan met bestek, vind het zo vies om naast je lekkere eten nog zo'n hele lepel in je mond te hebben!
Boterham met Pindakaas en hagelslag
'' Pindakaas en komkommer (erg lekker!)
'' Pindakaas en aardbeienjam (peanutbutter&jelly-sandwitch)
rauwe andijvie stampot met paprika en pesto erdoorheen
Zo dat was het volgens mij wat gekke eetgewoonten, ze zijn allemaal erg lekker serieus... Just give it a try!!!
quote:Prakken
Op zondag 25 januari 2004 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
...
kaas en ham en sandwichspread
een gebakken ei met kaas en cervelaat en dan mosterd en augurk erbij
quote:Dat heb ik ook wel eens gemaakt bedenk ik me nu net.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:27 schreef Sorella het volgende:
Het is geen eten, maar vroeger maakte ik spoednik.
Suiker in een glas, koffiemelk erop en dan cola of sinas erbij gooien, kwam er een lekkere schuimlaag op
Op een of andere manier werkt het met seven-up niet zo goed
quote:Dat noemen wij tijdbesparing voor t afwasse/vaatwasser inruime/extra borden pakke,kope
Op zondag 25 januari 2004 17:02 schreef Dead_nacho het volgende:
ik heb westlanders borden af zien likken...![]()
'pap' ( zo noemen ze dat ) zien eten uit hetzelfde bord als dat ze hun soep hebben gegeten ...![]()
echt gewoon te vies om te zien..
quote:Chipito's op brood lijkt me een echt niet te eten combi. Maar lekker vers wit brood met smeerkaas en paprika chippies is juist wel heeeel erg lekker 9~
Op dinsdag 10 februari 2004 12:04 schreef method21 het volgende:
Ik eet regelmatig chips op brood, chipitos op een broodje met kaas, heerrlijk, of paprikachips op een verse witte boterham met kaas ...ook erg lekker .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |