quote:
Twaalf jaar na zijn laatste Indiana Jones-film zal Harrison Ford nog eens, als de met de zweep slaande archeoloog en avonturier, voor de camera's staan.Voor circa 150 miljoen dollar, en daarmee even duur als de spektakelfilms "Titanic" en "Pearl Harbour", wordt een vierde deel gebreid aan de in de jaren '80 zeer succesrijke filmreeks van Steven Spielberg, zo schrijft de New York Post.
Spielberg gaat weer de regie voeren, George Lucas is er opnieuw bij als producent en Sean Connery heeft laten weten dat hij geïnteresseerd is opnieuw de rol van de vader van Indiana Jones te vertolken.
quote:Marlon Brando - Sean Connery
Op donderdag 05 juli 2001 18:29 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Harrison Ford tegenwoordig over komen als een saaie, arrogante ouwe man. Kunnen we geen leuke Indy jr. krijgen of zo, dan heb je drie generaties?
Zoiets?
BTW, bedenk wel dat Indy (en z'n vader) sinds de laatste film onsterfelijk zijn.
quote:Ik pleit voor Jude Law.
Op donderdag 05 juli 2001 18:33 schreef risk one het volgende:[..]
Marlon Brando - Sean Connery
Al Pacino - Harrison Ford
Andy Garcia - ????Zoiets?
BTW, bedenk wel dat Indy (en z'n vader) sinds de laatste film onsterfelijk zijn.
quote:Good point, daar had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. Maar dat lijkt me een detail dat de filmmakers ook maar liever 'vergeten', anders is er weinig spannends aan.
Op donderdag 05 juli 2001 18:33 schreef risk one het volgende:BTW, bedenk wel dat Indy (en z'n vader) sinds de laatste film onsterfelijk zijn.
quote:Al voor The Phantom Menace werd al gesproken over een Indy4 hoor, dus echt geinspireerd is het niet, meer andersom btw (en dan doel ik op de oude 3 delen)
Op donderdag 05 juli 2001 18:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmm, lijkt me wel gaaf! Vast geinspireerd door de redelijke successen van The Mummy en de gehypte Tomb Raider..
btw, Harrison Ford was in de Young Indy series al te zien als een grijzende Jones (jaar of 50). Dus dat kan best dacht ik. En Ford's voorkomen is in die jaren zo goed als onveranderd gebleven
quote:Indy ook? pa wel inderdaad, die dronk. Of dronk Indy daarvoor al?
Op donderdag 05 juli 2001 18:33 schreef risk one het volgende:
De onsterfelijkheid gold trouwens alleen voor degenen die in de tempel bleven om de graal te bewaken d8 me:?
Denk wel dat een film met andere acteurs een stuk minder zou zijn.
quote:Ja Indy nam een slok als test.
Op donderdag 05 juli 2001 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Indy ook? pa wel inderdaad, die dronk. Of dronk Indy daarvoor al?
even nakijken, kom ik zo op terug
*band in videorecorder stopt*
In ieder geval vind ik dit geweldig nieuws! Harrison Ford is een geweldige acteur en de Indiana Jones films drie van de beste die ik ken.
Ik kan iig niet wachten!
Harisson Ford met z'n hoed en zweep, geweldig
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 05-07-2001 23:12]
quote:Ja, dat lijkt me inderdaad erg interessant. Maar als het een filmversie van 'Fate of Atlantis' (het spel) is, dan is het weer met de nazi's.
Op donderdag 05 juli 2001 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ben dat nazi gebeuren een beetje beu eigenlijk.... Indy in de fifties lijkt me wel leuk...klopt ook wel met het leeftijdsverschil. Indiana Jones die met rock 'n' roll en de Sovjet Unie geconfronteerd wordt
quote:Opzoeken? nah, niet nodig
Op donderdag 05 juli 2001 21:47 schreven TARAraboemdijee en speknek het volgende:[..]
Indy ook? pa wel inderdaad, die dronk. Of dronk Indy daarvoor al?
even nakijken, kom ik zo op terug
*band in videorecorder stopt*
Ja Indy nam een slok als test.
Maar moest je niet de hele graal opdrinken om onsterfelijk te worden?
Het eeuwige leven werkte alleen in in de tempel, zolang je de zegel in de vloer niet gepasseerd was
En weer een film, leuk! Kijk er nu alweer naar uit
quote:Jawel, maar leek het me een gerucht
Op donderdag 05 juli 2001 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Al voor The Phantom Menace werd al gesproken over een Indy4 hoor, dus echt geinspireerd is het niet, meer andersom btw (en dan doel ik op de oude 3 delen)
btw, Harrison Ford was in de Young Indy series al te zien als een grijzende Jones (jaar of 50). Dus dat kan best dacht ik. En Ford's voorkomen is in die jaren zo goed als onveranderd gebleven
[..]
quote:dat gerucht heeft anders wel behoorlijk lang stand gehouden...
Op vrijdag 06 juli 2001 02:07 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Jawel, maar leek het me een gerucht
toen 'the infernal machine' ('t spel) uitkwam, was er ook al zo'n gerucht...
Er is trouwens al een spel van The Fate Of Atlantis...
en dat is een van de beste adventures ooit...
Fate of Atlantis is inderdaad geweldig, maar ik denk niet dat ze daar een film van gaan maken.. Ik denk dat ik de films binnenkort maar weer eens ga kijken denk ik.. heb ik best zin in .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |