abonnement Unibet Coolblue
pi_16675015
Succes ermee
  donderdag 29 januari 2004 @ 04:33:27 #52
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_16677039
Afgelopen weekend na het uitgaan onderweg naar huis eentje..

Ik heb nog nooit zo naar me bed verlangt.. .

pi_16684404
Blowen is voer voor lamlendige staatsrevolutionairen. Communistentuig. Ze zouden iedere cannabist verplicht naar afkick-kampen moeten sturen.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_16684478
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:45 schreef Capa het volgende:
Blowen is voer voor lamlendige staatsrevolutionairen. Communistentuig. Ze zouden iedere cannabist verplicht naar afkick-kampen moeten sturen.
Ja.
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_16684534
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:45 schreef Capa het volgende:
Blowen is voer voor lamlendige staatsrevolutionairen. Communistentuig. Ze zouden iedere cannabist verplicht naar afkick-kampen moeten sturen.
Ja, je hebt gelijk. Alcohol maakt de wereld een stuk beter zodat iedereen als een kudde gaat denkenen doen. Een verruimde geest is een gevaar voor de verziekte maatschapij !
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  Redactie Games donderdag 29 januari 2004 @ 13:51:48 #56
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_16684595
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:45 schreef Capa het volgende:
Blowen is voer voor lamlendige staatsrevolutionairen. Communistentuig. Ze zouden iedere cannabist verplicht naar afkick-kampen moeten sturen.
Heb jij geen medelijden met je zelf? Of mag je niet roken van de kerk ?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_16684727
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Alcohol maakt de wereld een stuk beter zodat iedereen als een kudde gaat denkenen doen. Een verruimde geest is een gevaar voor de verziekte maatschapij !
Zo is het maar net. Uit je woorden maak ik op dat jij je -gelukkigerwijs- niet hebt laten indoctrineren door de propaganda van het Individualistische Denken.

Alcohol is goed. Het maakt van mensen weerloze monsters en dat is nu juist wat de wereld nodig heeft.

Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_16689294
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:45 schreef Capa het volgende:
Blowen is voer voor lamlendige staatsrevolutionairen. Communistentuig. Ze zouden iedere cannabist verplicht naar afkick-kampen moeten sturen.
Zou je dit misschien even kunnen onderbouwen?
Wat je nu zomaar roept slaat HELEMAAL nergens op
pi_16689473

loool!! als je er zo uitziet laat je toch geen foto's van jezelf zien als het niet nodig is, hahaha
  donderdag 29 januari 2004 @ 16:57:11 #60
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16689982
Drinken, blowen..pfff
2 totaal verschillende dingen..
Het gaat er hier om dat het wel leuk moet blijven..
Jij moet die shit leiden, die shit niet jou.
Af en toe een biertje of af en toe een joint..Moet kunnen vind ik..
Não julgues as pessoas pela aparência!
  donderdag 29 januari 2004 @ 17:47:14 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_16691469
wat ook heel erg belangrijk met blowen is, begin er pas op latere leeftijd mee. na je 18-20 dus. daarvoor ben je nog een kind dat moet ontwikkelen en dagelijks cannabis gebruik remt die ontwikkeling teveel af. bovendien is het dus écht niet voor iedereen weggelegd. je wil niet weten hoeveel vrienden van mij in een inrichting zijn geweest vanwege psychoses. geen speelgoed dus, bij regelmatig gebruik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_16691829
wa een kuttopic. hoeveel komen er nog meer van?
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:05:58 #63
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_16692032
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:59 schreef Prego het volgende:
wa een kuttopic. hoeveel komen er nog meer van?
Open jij daar lekker een nieuw topic voor met een poll
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_16708326
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:11 schreef landmark_tower het volgende:
wat wiri op zijn tijd, is wel lekker hoor.
Maar het moet wel leuk blijven...
Daar ben ik het dan volledig mee eens. Een weekje ( maandje) zonder moet ook kunnen.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  vrijdag 30 januari 2004 @ 09:52:36 #65
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16708710
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
wat ook heel erg belangrijk met blowen is, begin er pas op latere leeftijd mee. na je 18-20 dus. daarvoor ben je nog een kind dat moet ontwikkelen en dagelijks cannabis gebruik remt die ontwikkeling teveel af. bovendien is het dus écht niet voor iedereen weggelegd. je wil niet weten hoeveel vrienden van mij in een inrichting zijn geweest vanwege psychoses. geen speelgoed dus, bij regelmatig gebruik.
Ik vind dat je het pas moet gebruiken, wanneer je je lekker voelt..
Als je zelf al van nature bv depressief bent, Begin er dan alvast nie aan.. Maar das mijn mening.
Não julgues as pessoas pela aparência!
pi_16711031
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:30 schreef Thomas B. het volgende:
Zou je dit misschien even kunnen onderbouwen?
Wat je nu zomaar roept slaat HELEMAAL nergens op
De waarheid behoeft geen argumentatie.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_16711390
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:39 schreef Capa het volgende:

[..]

De waarheid behoeft geen argumentatie.


Dan vragen we maar waar jij het op bazeerd dat dat de waarheid is.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:38:15 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_16712387
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:52 schreef landmark_tower het volgende:

[..]

Ik vind dat je het pas moet gebruiken, wanneer je je lekker voelt..
Als je zelf al van nature bv depressief bent, Begin er dan alvast nie aan.. Maar das mijn mening.


klopt. maar essentieel is dat je zo laat mogelijk begint met een jointje. in iedergeval na je pubertijd omdat weed die ontwikkeling onherstelbaar kapot kan maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:39:44 #69
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16712427
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

klopt. maar essentieel is dat je zo laat mogelijk begint met een jointje. in iedergeval na je pubertijd omdat weed die ontwikkeling onherstelbaar kapot kan maken.


bewijs? wetenschappelijke onderzoeken? Of is het net als met die schizofrenie... de een zegt dat het door wiet wordt veroorzaakt... de ander bewijst dat schizofrene mensen eerder gaan blowen... Misschien gaan pubers met een #$%ontwikkeling wel eerder blowen ? Ik geloof je best hoor, daar niet van ... maar een beetje bewijs kan geen kwaad..
mijn wereld is jouw wereld
pi_16712928
Ik heb eeb tijdje veel geblowd. Nu nog heeeel af en toe, zeg 1 keer in de 2 a 3 maand. Ik ben met het dagelijkse blowen gestopt, omdat ik voor geen meter meer functioneerde. Alles wat ik nog wilde doen, gebeurde gewoon niet meer. Ik viel als een blok in slaap.
Is dit herkenbaar?
pi_16713022
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:00 schreef kriele het volgende:
Ik heb eeb tijdje veel geblowd. Nu nog heeeel af en toe, zeg 1 keer in de 2 a 3 maand. Ik ben met het dagelijkse blowen gestopt, omdat ik voor geen meter meer functioneerde. Alles wat ik nog wilde doen, gebeurde gewoon niet meer. Ik viel als een blok in slaap.
Is dit herkenbaar?
Ik val niet in slaap maar heb nog weinig zin om de niet zo belangrijke dingen te doen. Ik blow overdag dan ook niet zodat ik nog normaal kan werken, en als ik vervelende dingen moet doen (gras maaien enzo) dan neem ik tussendoor een paar trekjes en ik kan er weer tegen
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:05:16 #72
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_16713043
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
je wil niet weten hoeveel vrienden van mij in een inrichting zijn geweest vanwege psychoses. geen speelgoed dus, bij regelmatig gebruik.
Psychoses worden, naar mijn weten, niet veroorzaakt door het gebruik van weed. Weed kan wel bijdragen aan het "losmaken" van Psychoses, psychoses die dus evengoed wel bij de betreffende persoon zouden zijn los gekomen.

Weed kan echter wel heftige psychoses losmaken bij mensen die geexpirimenteerd hebben met halucinerende middelen. Hierbij is echter de weed niet de veroorzaker maar het eerdere gebruik van halicunerende middelen. Dit kan tot wel jaren terug werken.

Ik ken mensen die al drie jaar "clean" zijn van halu middelen. Ze kunnen echter nog steeds geen jointje roken want dan zitten ze gelijk weer in een trip... Die zelfde mensen konden roken totdat ze erbij neer vielen voordat ze ooit halu middelen hadden genomen...

Dus al die mensen die zo erg last hebben van psychoses na het roken van weed zullen ongetwijfeld in het verleden het niet alleen bij weed gelaten hebben. ook in de goedkope shit-pillen werden halucinerende middelen gedaan

Ik besta, of dacht ik dat maar?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:09:12 #73
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_16713149
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:59 schreef Prego het volgende:
wa een kuttopic. hoeveel komen er nog meer van?
Dat er vele topics als deze zijn geweest zal best wel zo zijn...
Maar wat maakt het uit als er weer eentje bij komt.

Zolang dit topic een beetje levend is is het beter dan een oud dood gebloeid topic.

En niet iedereen heeft die andere topics meegemaakt toen ze nog "levend" waren...

Probeer mod te worden dan kun je een slotje plaatsen, wat wel zou kunnen op een topic als dit volgens de policy... maar gelukkig laten ze ook nog wel eens herhaaldelijke topics open...

Ik besta, of dacht ik dat maar?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 14:08:12 #74
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16714811
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:00 schreef kriele het volgende:
Ik heb eeb tijdje veel geblowd. Nu nog heeeel af en toe, zeg 1 keer in de 2 a 3 maand. Ik ben met het dagelijkse blowen gestopt, omdat ik voor geen meter meer functioneerde. Alles wat ik nog wilde doen, gebeurde gewoon niet meer. Ik viel als een blok in slaap.
Is dit herkenbaar?
Erg herkenbaar..
Toen ik nog dagelijks veel weg rookte, toen functioneerde ik ook niet.
Alles uitstellen, gewoon geen ruk uitvoeren.
Op een gegeven moment ontwaakte ik, gewoon een paar jaar weggeflikkert door die shit eigenlijk..
Kijk niet iedereen doet dit, maar ik ken er bar veel die hetzelfde hebben meegemaakt..
Daarom rook ik alleen nog als ik er zin in heb en me lekker voel..
Dan pas kan ik er echt van genieten..samen met je vrouwtje bv en daarna..ja man, heerlijk gewoon..!
Não julgues as pessoas pela aparência!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 14:12:54 #75
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16714939
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:05 schreef Jereon het volgende:

[..]

Psychoses worden, naar mijn weten, niet veroorzaakt door het gebruik van weed. Weed kan wel bijdragen aan het "losmaken" van Psychoses, psychoses die dus evengoed wel bij de betreffende persoon zouden zijn los gekomen.

Weed kan echter wel heftige psychoses losmaken bij mensen die geexpirimenteerd hebben met halucinerende middelen. Hierbij is echter de weed niet de veroorzaker maar het eerdere gebruik van halicunerende middelen. Dit kan tot wel jaren terug werken.

Ik ken mensen die al drie jaar "clean" zijn van halu middelen. Ze kunnen echter nog steeds geen jointje roken want dan zitten ze gelijk weer in een trip... Die zelfde mensen konden roken totdat ze erbij neer vielen voordat ze ooit halu middelen hadden genomen...

Dus al die mensen die zo erg last hebben van psychoses na het roken van weed zullen ongetwijfeld in het verleden het niet alleen bij weed gelaten hebben. ook in de goedkope shit-pillen werden halucinerende middelen gedaan


Ook dit is erg herkenbaar..
Não julgues as pessoas pela aparência!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')