quote:Tuurlijk ik ga dat ook wel doen! Maar ben op een vrijdag jarig. En zaterdag vieren we het! Nah dan komt er allemaal familie enzo! Vinnik echt geen moer aan!! Dan verlang ik alleen mar naar zaterdag avond! Dan vier ik het wel in amsterdam!!
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik haat verjaardagen, zelfs mijn eigen...
Maar je kan zelf toch bepalen hoe je het ga vieren (of juist niet)?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef Marjan1985 het volgende:
Je hebt nog de tijd ervoor om er wel zin in te krijgen zo te zien aan je profiel...
quote:Als jij t zegt...
Op zondag 25 januari 2004 14:14 schreef Greetz het volgende:
Heb ik ook altijd, maar aan het einde van de dag kijk ik toch altijd met een goed gevoel terug op mn verjaardag. Kortom, alst een keer zo ver is, dan komt het allemaal wel goed
quote:Inderdaad... doe ik ook al zeker 5 jaar niet meer..... geen zin in maar er komt ook bijna niemand op mijn verjaardag...
Op zondag 25 januari 2004 14:24 schreef Lemmeb het volgende:
Dan vier je het toch niet
quote:Nah haten is een beetje te groot woord!
Op zondag 25 januari 2004 14:25 schreef VrolijkeJofel het volgende:
hoezo heb je er geen zin in? vind je het niet bijzonder of haat je het??
quote:Waarom zou het zo nodig moeten...?
Op zondag 25 januari 2004 14:13 schreef LoggedIn het volgende:
ik ook niet, maar ja... het moet
quote:20 is wel een mooie leeftijd!!!
Op zondag 25 januari 2004 14:36 schreef flat_erik het volgende:
Ik ook nietWord dan 20 maar vier niks ofzo ...:{
Je bent geen teenager meer!!
quote:Anders wordt je ook weer een beetje schuin aangekeken....
Op zondag 25 januari 2004 14:40 schreef sweek het volgende:Waarom zou het zo nodig moeten...?
quote:Ok, ouwelulle leeftijd
Op zondag 25 januari 2004 14:45 schreef V-Unit het volgende:[..]
20 is wel een mooie leeftijd!!!
Je bent geen teenager meer!!
![]()
En er zijn niet zo vaak redenen om feestjes te geven, dus grijp de kans wanneer die zich voor doet.
quote:Open er een topic voor
Op zondag 25 januari 2004 13:57 schreef V-Unit het volgende:
Best vaag eigenlijk![]()
Maar ik heb er echt geen zin in!!
quote:Is dat zo?
Op dinsdag 27 januari 2004 18:59 schreef tazmanian het volgende:[..]
Open er een topic voor
nog 3 dagen man en dan is het feest en ga je de volgende dag naar de meet in Utrecht
quote:als je nou NU gaat slapen heb je dr ook geen last van
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef V-Unit het volgende:
Nog 1 uur en 8 minuten![]()
quote:Kan ik niet...
Op donderdag 29 januari 2004 22:53 schreef Longlegg het volgende:[..]
als je nou NU gaat slapen heb je dr ook geen last van
Ben benieuwd naar me kadootjes!!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:02 schreef nozem het volgende:
Hee, een verkapt "Ik heb geen vrienden en jullie moeten me dus zometeen allemaal feliciteren dan lijkt het alsof ik ze toch een beetje heb-topic"
Je krijgt mijn homoshirt wel
quote:Waarom zou je daar een reden voor moeten hebben?
Op zondag 25 januari 2004 17:58 schreef Aardwetenschapper het volgende:
En er zijn niet zo vaak redenen om feestjes te geven, dus grijp de kans wanneer die zich voor doet.
De ene keer moet je gewoon werken waarbij het totaal niet wil lukken, waardoor je een baaldag hebt. Je vrouw is sjaggie omdat ze wel vrij had genomen en zich nu verveelt. Ondertussen bellen er constant mensen die vragen of je een leuke dag hebt
De vorige keer was ook erg geslaagd. M'n moeder en een vriend van me zouden 's avonds langskomen. Wij waren bezig met een grote schoonmaak. Belt m'n pa op dat hij over een half uurtje langskomt. Die dag begon dus lekker relaxed met je rot haasten.
M'n zusje was mee gekomen en gooide op een gegeven moment een glas water over m'n laptop. Die deed het niet meer en m'n pa bleef hem maar aanzetten. Daarna moet je nog vrolijk je gasten gaan vermaken
M'n verjaardag is ongeveer twee keer goed gelukt en toen was het heel gezellig. Maar voor mij hoeft het niet meer zo, na de dertig wordt je toch niet zo vrolijk als er weer een jaar bij komt.
En nu ga ik kranten lopen!
You're the best!!!
En nu ga ik slapen!!
quote:Ja geurtje van me ma!
Op vrijdag 30 januari 2004 05:00 schreef Rosnesda het volgende:
Heb je al een kadootje gehad?
CK One
quote:ik ken het. Ik was ook jarig op de 21e, maar ik vond het vreselijk. Dat overdreven gedoe, en iedereen komt speciaal voor jou langs (zodat je niet naar je pc'tje kunt vluchten
Op zondag 25 januari 2004 13:57 schreef V-Unit het volgende:
Best vaag eigenlijk![]()
Maar ik heb er echt geen zin in!!
quote:Zodat je niet naar je pctje kunt vluchten? Naah dat valt nou ook weer mee hoor!
Op vrijdag 30 januari 2004 12:10 schreef Viking84 het volgende:[..]
ik ken het. Ik was ook jarig op de 21e, maar ik vond het vreselijk. Dat overdreven gedoe, en iedereen komt speciaal voor jou langs (zodat je niet naar je pc'tje kunt vluchten
) Bah, t hoeft voor mij allemaal niet.
quote:Als je al die nutteloze troep waar mensen meestal mee aan komen zetten leuk vindt...
Op vrijdag 30 januari 2004 12:38 schreef XiChico het volgende:
Cadeautjes zijn leuk
quote:Ik vraag tegenwoordig standaard om cadeaubonnen
Op vrijdag 30 januari 2004 13:56 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Als je al die nutteloze troep waar mensen meestal mee aan komen zetten leuk vindt...
quote:Bij mij is het geld, drank of anders niks.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag tegenwoordig standaard om cadeaubonnen
quote:Drank heb ik niks aan, dat zuipen ze toch zelf op. En geld vinden ze niet leuk om te geven. Zo is het ook goed, toch
Op vrijdag 30 januari 2004 14:00 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Bij mij is het geld, drank of anders niks.
quote:Ohjawel, maar ik hou niet zo van winkelen en met die cadeaubonnen weet ik me meestal geen raad. Ik heb de CD-bonnen van ver voor het euro-tijdperk nog ergens in een la liggen
Op vrijdag 30 januari 2004 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Drank heb ik niks aan, dat zuipen ze toch zelf op. En geld vinden ze niet leuk om te geven. Zo is het ook goed, toch?
quote:Cadeaubonnen worden hier altijd dezelfde week nog uitgegeven, anders ben ik bang dat ik ze kwijtraak
Op vrijdag 30 januari 2004 14:11 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ohjawel, maar ik hou niet zo van winkelen en met die cadeaubonnen weet ik me meestal geen raad. Ik heb de CD-bonnen van ver voor het euro-tijdperk nog ergens in een la liggen
.
quote:Jij ook alvast mate!!
Op vrijdag 30 januari 2004 22:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
nog gefeliciteerd dude
Alleen m'n opa en oma's komen, net als m'n peet oom en peet tante.
Verder geen gezeik, ik heb een hekel aan t vieren van m'n eigen verjaardag. En vier t daarom al een aantal jaar niet meer, dat bevalt me prima.
quote:Je hebt geen vrienden
Op zondag 8 februari 2004 02:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik vier het niet, ik zorg altijd dat ik de week voor, de week na, en mijn verjaardag zelf, alle dagen druk ben, danwel met school, danwel met werk. Dan heb ik een goed excuus om het niet te vieren.Alleen m'n opa en oma's komen, net als m'n peet oom en peet tante.
Verder geen gezeik, ik heb een hekel aan t vieren van m'n eigen verjaardag. En vier t daarom al een aantal jaar niet meer, dat bevalt me prima.
PeuRac ga slapen man
ik vier het overgens ook niet. Maar dat doe ik expres. Want op een dag zullen ze dan een heel groot feest geven als verrasing. Alleen is het nog wachten op die dag
quote:Kom je van de kleuterschool? Leer eens normaal nederlands!!!!
Op zondag 25 januari 2004 14:00 schreef V-Unit het volgende:[..]
Tuurlijk ik ga dat ook wel doen! Maar ben op een vrijdag jarig. En zaterdag vieren we het! Nah dan komt er allemaal familie enzo! Vinnik echt geen moer aan!! Dan verlang ik alleen mar naar zaterdag avond! Dan vier ik het wel in amsterdam!!
quote:Ik ge met m'n vrienden altijd uit dan, t eerste rondje is van mij dan.
Op zondag 8 februari 2004 03:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hebt geen vrienden
PeuRac ga slapen man
ik vier het overgens ook niet. Maar dat doe ik expres. Want op een dag zullen ze dan een heel groot feest geven als verrasing. Alleen is het nog wachten op die dag
En dat feest kun je lang op wachten denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |