Naam: Martijn
Leeftijd: 21
Sterrenbeeld: Waterman
Opleiding: Musical- en Dansacademie
Hobby's: Zingen, dansen, sporten, reizen, koken
Is fan van: Christina Aguilera, Michael Jackson en Blue. En nog veel meer.
Tot nu toe gezongen: Lionel Ritchie: Easy, Marvin Gaye & Tammy Terrell: Aint no mountain high, Counting Crows: Big yellow taxi
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik schrok me dood toen ik las dat hij 21 was. Ik had 'm nog geen 15 gegeven, eerlijk gezegd.
(o ja volgens mij was er al een topic over hem... schatje had er volgens mij ooit een geopend)
quote:De workshopkandidaten!
Op zondag 25 januari 2004 13:55 schreef Tania18 het volgende:
21
Ik dacht eigenlijk dat ie eruit lag.. niet dus
Nou dat duurt niet lang meer, want hij kan inderdaad niet zingen(o ja volgens mij was er al een topic over hem... schatje had er volgens mij ooit een geopend)
quote:Oh ja dat is waar ook, het was alleen maar een foto die ze postte
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef BVO het volgende:[..]
De workshopkandidaten!
Hier staat dat ie er nog geen een heeft![]()
quote:yep
Op zondag 25 januari 2004 13:58 schreef LeBeau het volgende:
Was hij niet diegene die tijdens de chorus-line zijn reden om het nieuwe idool te zijn in het engels deedt?
quote:Daarom alleen maar mooi dat ie bij Alice, Boris en Elisaar zit, hebben zij een concurrent minder
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:[..]
Oh ja dat is waar ook, het was alleen maar een foto die ze postte
Maar inderdaad die jongen heeft echt geen fans
Ik erger me wel aan die jury hoor, hoe kunnen ze hem nou doorlaten en iemand als Chanine, Shno, Nabila, of zelfs die andere Boris niet?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:00 schreef BVO het volgende:[..]
Daarom alleen maar mooi dat ie bij Alice, Boris en Elisaar zit, hebben zij een concurrent minder
quote:We zijn ook op dezelfde dag jarig, misschien dat het daardoor komt
Op zondag 25 januari 2004 14:02 schreef Tania18 het volgende:[..]
Die 3 moeten door ja! (wat zijn we het toch weer eens
). Ja, Boris
was stukken beter dan hem, en Nabila en Shno vond ik trouwens ook stukker beter (ik heb alleen geen idee wie Chanine is
)
Het Chanine fantopic is Chanine, ik vond dr gister wat minder, maar daarvoor toch best goed (iig beter dan Martijn
)
quote:Right, vond het eigenlijk maar raar toen hij dat in het Engels deedt. Bij hem en Eric dacht ik echt "Goh, die probeert het gewoon *te* hard".
Op zondag 25 januari 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:[..]
yep
![]()
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:04 schreef BVO het volgende:[..]
We zijn ook op dezelfde dag jarig, misschien dat het daardoor komt
Zelfs mijn vader (en die zit tijdens Idols altijd in de achterkamer te computeren) vroeg zich af van wie dat gejank was toen Martijn aan het zingen was
quote:Ja, jij ook
Op zondag 25 januari 2004 14:07 schreef Tania18 het volgende:[..]
Gefeliciteerd dan nog
(lekker offtopic weer)
Zelfs mijn vader (en die zit tijdens Idols altijd in de achterkamer te computeren) vroeg zich af van wie dat gejank was toen Martijn aan het zingen was
Ja, naja, ik kan iig wel zeggen dat als hij de finale haalt ik stop met kijken, dan heeft het niks meer met zingen te maken
quote:Waarmee dan wel? Want hij ziet er nou ook niet echt goed uit ofzow.
Op zondag 25 januari 2004 14:08 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, jij ook
Ja, naja, ik kan iig wel zeggen dat als hij de finale haalt ik stop met kijken, dan heeft het niks meer met zingen te maken
quote:Dan heeft het en niks met zingen en niks met uitstraling te maken
Op zondag 25 januari 2004 14:08 schreef BVO het volgende:[..]
Ja, jij ook
quote:Shit, jij was eerder
Op zondag 25 januari 2004 14:10 schreef LeBeau het volgende:[..]
Waarmee dan wel? Want hij ziet er nou ook niet echt goed uit ofzow.
(jammer he van Boris )
quote:En hij heeft geen uitstraling en hij kan niet zo goed uit zn woorden komen
Op zondag 25 januari 2004 14:10 schreef LeBeau het volgende:[..]
Waarmee dan wel? Want hij ziet er nou ook niet echt goed uit ofzow.
Nog mensen hier die fan zijn van Martijn?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:26 schreef BVO het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij de volgende ronde heeft gehaald. Hij heeft nog geen noot goed gezongen, ziet er niet uit
Goed gezegd, ik vond het ook heel beschamend dat hij in het Engels sprak bij die chorus-line...ik dacht later; zei hij soms letterlijk wat een Idol uit een ander land gezegd had? Will Young, Kelly Clarkson?!
Wat ik vooral opvallend vond, was dat hij in kamer 1 zat en dat hij gisteren weer vreselijk zong!
quote:Ach ja, viel eigenlijk wel te verwachten... mijn favorieten doen het nooit zoals ik wil, gezien de finale vorig jaar niet tussen Dewi en Hind ging.
Op zondag 25 januari 2004 14:11 schreef Tania18 het volgende:
(jammer he van Boris)
quote:*krekels*
Op zondag 25 januari 2004 14:13 schreef BVO het volgende:[..]
En hij heeft geen uitstraling en hij kan niet zo goed uit zn woorden komen
Nog mensen hier die fan zijn van Martijn?
quote:http://www.ivd.nl/internet/
Op zondag 25 januari 2004 14:13 schreef BVO het volgende:Nog mensen hier die fan zijn van Martijn?
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:26 schreef TAmaru het volgende:[..]
http://www.idolsfan.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=8246&postdays=0&postorder=asc&start=15
Hij blijkt fans te hebben!
quote:Daar word je niet vrolijk van
Op zondag 25 januari 2004 14:39 schreef TAmaru het volgende:
[afbeelding]
http://www.idolsfan.messageboard.nl/forum/viewtopic.php?t=8246&postdays=0&postorder=asc&start=15
quote:Niet doen
Op zondag 25 januari 2004 14:39 schreef TAmaru het volgende:
[afbeelding]
Leuke witte sokken trouwens
quote:Ik ben ook echt verbaasd dat ze bestaan hoor. Gelukkig zijn mobieltjes niet toegestaan in psychiatrische inrichtingen maar het blijft zorgelijk
Op zondag 25 januari 2004 14:42 schreef BVO het volgende:[..]
Daar word je niet vrolijk van
Ze lieten alles bij elkaar maar iets van 15 seconden zien van hem zingend. En zo fantastisch klonk dat niet.
tis overigens wel de tweede west fries in idols he (beetje jammer dat het marlies en martijn zijn en dat we dus niet erg hoge ogen gaan gooien, maar toch)
ps wat betreft ze leeftijd, ja dacht dat ie in ieder geval een jaar jonger dan mij nog was (hij zat een jaar lager op de middelbare school) maar kennelijk niet??
quote:Ja weet ik veel, ik meende iets te herkennen aan hem, en ik dacht dat hij het daar over had
Op dinsdag 27 januari 2004 17:14 schreef TAmaru het volgende:
HITKRANT? OMG!!!
quote:Jaa ik val jou ook niet aan, het is alleen ontzettend sneu om in de hitkrant te staan!!
Op dinsdag 27 januari 2004 17:16 schreef GHansVI het volgende:[..]
Ja weet ik veel, ik meende iets te herkennen aan hem, en ik dacht dat hij het daar over had
, daarom gelijk ff op Fok! gekeken natuurlijk
Het was maar een gokje.....
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:21 schreef TAmaru het volgende:[..]
Jaa ik val jou ook niet aan, het is alleen ontzettend sneu om in de hitkrant te staan!!
quote:Oowja, wie dan?
Op donderdag 29 januari 2004 16:58 schreef monika het volgende:
zo slecht vond ik hem helemaal niet,er zitten er een paar tussen die 10x slechter zijn!
quote:Das waar, die twee hadden niet bij de laatste 27 moeten komen.
Op donderdag 29 januari 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
Neej, das wel waar, die Eric was helemaal niks, valt wat mij betreft in de categorie van Martijn
Hulp uit Zuid-Afrika voor Idol Martijn
Van onze medewerkster Kim Dekker
grootebroek-Idol Martijn Dijkstra heeft voor zaterdag wel een hele speciale supporter. Voor de live-uitzending van zaterdag is zijn vriendin Nicolette Barger overgekomen uit Zuid-Afrika. Als cadeautje voor zijn verjaardag én omdat hij het zo goed doet bij de talentenjacht van RTL4. ,,Ik was verbouwereerd toen ik hem op televisie zag.''
Martijn is zelf niet thuis. Het verbod om met de pers te spreken, wordt ook door hem gerespecteerd. Dat wil niet zeggen dat zijn beste vriendin een spreekverbod heeft. In beschaafd Engels praat ze rustig over hetgeen Martijn allemaal overkomt. ,,Ik heb nooit geweten dat hij zo goed kon zingen. Ik wist alleen dat hij heel goed kon dansen. Zo hebben we elkaar ook ontmoet: op de dansschool in Zuid-Afrika toen hij daar naar school ging'', vertelt Nicolette in de huiskamer van de familie Dijkstra.
Op het moment dat Martijn deelnam aan de theaterronde van Idols was de Zuid-Afrikaanse ze ook in Nederland, maar dat was toeval.
Nicolette danst namelijk wedstrijden. In die periode was er een danswedstrijd in Assen en zat ze ook bij Martijn in huis. Een periode waarin iedereen zijn mond moest houden. Martijn was door de theaterronde gekomen, maar dat moest geheim blijven. De uitzending kwam pas half januari op televisie. ,,Moeilijk om je mond te houden, hoor'', vertelt moeder Marianne Dijkstra. ,,Je zou het van de daken willen schreeuwen, maar dat mag simpelweg niet. Nicolette moest weer terug naar Zuid-Afrika, dus die had het makkelijker.''
Stiekem werd de Zuid-Afrikaanse in januari overgevlogen als verjaardagscadeautje. Een ideetje van zijn ouders en Nicolette zelf. Ingepakt en wel werd ze bij Martijn afgeleverd. ,,Ken je het gevoel dat je ontzettend stil moet zijn en dan de heel erg moet niezen? Dat gevoel had ik de hele tijd. Martijn was helemaal verbaasd toen hij me zag. Anderhalf uur is hij van slag geweest en wist niet wat hij moest denken.'' Sinds Nicolette in Grootebroek verblijft, helpt ze Martijn zo goed mogelijk met het optreden.
Regelmatig zingt hij zijn nummer - dat ook strikt geheim moet blijven - voor haar, waarna zij hem tips geeft. ,,Ik dans al zo lang dat ik wel iets weet over expressie. Ook over de uitspraak van zijn Engels kan ik tips geven. Dat is al verbeterd, hoor. Toen hij nog in Zuid-Afrika zat, was zijn uitspraak veel minder goed. Ik help hem zo goed als ik kan.''
Zelf zou de twintigjarige nooit aan een programma als Idols deelnemen. Bij de gedachte aan een miljoenenpubliek slaat de schrik haar om het hart. ,,Ik ambieer zelf ook een carričre waarbij ik op het podium sta, maar dan alleen dansen. Ik ben niet gezegend met een geweldige zangstem. In Zuid-Afrika keek ik ook altijd naar Idols. De auditieronde was mijn favoriet als al die wannabe's de pen op de neus krijgen.''
Gelukkig kwam haar vriend goed door die ronde heen. En treedt zaterdag dus op. De ouders van Martijn hadden de eerste shows voor haar opgenomen. Nu zal ze live bij de uitzending aanwezig zijn. ,,Ik ben nog nooit in een studio geweest en dan zie ik Martijn ook nog eens optreden. Ik denk dat ik deze keer in shock zal zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat hij het goed gaat doen.''
Volgens Nicolette heeft Martijn de zogenaamde X-factor. Al eerder werd hij instructeur van het jaar bij het sportschoolketen waar hij werkt en werd hij aangenomen op een exclusieve musicalopleiding in Amsterdam. ,,Ik vind hem goed. Nu maar hopen dat de rest van Nederland dat ook vindt. En als hij het niet haalt, hoop ik gewoon dat hij een leuke tijd heeft gehad op het podium. Martijn is namelijk een echte entertainer. Daar geniet hij gewoon van.''
quote:Ik wel.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:16 schreef RedGuy het volgende:
Ik kijk niet raar op als hij door gaat.
quote:Ik ook. Net voordat ik iets door mn televisiescherm heen mep. Boris en twee vrouwen is mijn voorspelling, als Martijn naar de finale gaat breekt m'n klomp.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik wel.
quote:Ja en dan eet ik jouw gebroken klomp op.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:32 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik ook. Net voordat ik iets door mn televisiescherm heen mep. Boris en twee vrouwen is mijn voorspelling, als Martijn naar de finale gaat breekt m'n klomp.
quote:Als hij ten koste van Elisaar doorgaat hoef ik dat hele %&$#-programma nooit meer te zien
[kwijlmode]"I love you."[/kwijlmode]
Ik niet.
quote:En RedGuy, hoe denk je hier nu over?
Meer zangles nemen. Bij dat mens moet ook brood op de tafel komen .
quote:Een 15 jarig ENGERD! Hoe hij ook met dat hoofd opzij hing toen de jury tegen hem sprak: alsof ie een of andere enge stalker was die zn volgende slachtoffer bekeek. Brrrr!!!
Op zaterdag 14 februari 2004 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had nog steeds continu het idee dat ik naar een 15-jarig jongetje aan het kijken was.
quote:Maar dat wisten we allang hoor.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:52 schreef LeBeau het volgende:
Een 15 jarig ENGERD! Hoe hij ook met dat hoofd opzij hing toen de jury tegen hem sprak: alsof ie een of andere enge stalker was die zn volgende slachtoffer bekeek. Brrrr!!!
Martijn maakt geen schijn van kans.
quote:Had ik mooi even tijd om wat te eten te pakken en naar de wc te gaan
Op zaterdag 14 februari 2004 23:49 schreef BVO het volgende:
Lachwekkend was ieWat een engerd
.
Dat hij niet door is gegaan!
ONGELOOFLIJK! Partijdige k*t-jury.
Als iemand het verdiend had was hij het.
Wat een stem!
quote:dit was een grapje zeker??:?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:56 schreef R_ON het volgende:
Sow!!! Martijn was echt VET GOED!!!!Dat hij niet door is gegaan!
ONGELOOFLIJK! Partijdige k*t-jury.
Als iemand het verdiend had was hij het.
Wat een stem!
K wilde zo graag dat 1 BrEeZah-visje zou happen.
quote:Misschien heeft Martijn Paskwal wel van de trap geduwd?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:42 schreef Zhenar het volgende:
RAAAAH! Wat een psycho creep die Martijn!
quote:Hahahaha! Dat moet bijna wel, ja! Hm... verdient ie toch wel wat lof.
Op zondag 15 februari 2004 00:04 schreef R_ON het volgende:[..]
Misschien heeft Martijn Paskwal wel van de trap geduwd?
quote:vonden de makers denk ook.. het filmpje van zijn optreden van gister staat niet op de idols site
Op zondag 15 februari 2004 17:08 schreef GnAgn het volgende:
Wat deed die homo met dat foute shirt en dat lelijke hoofd, met die lelijke stem eigenlijk in dit programma
quote:bij mij doet hij het gewoon hoor.
Op zondag 15 februari 2004 17:16 schreef Timmai het volgende:[..]
vonden de makers denk ook.. het filmpje van zijn optreden van gister staat niet op de idols site
quote:dit ging nou ook door mijn hoofd .. wat een loser die nie ken zingen zeg
Op zondag 15 februari 2004 17:08 schreef GnAgn het volgende:
Wat deed die homo met dat foute shirt en dat lelijke hoofd, met die lelijke stem eigenlijk in dit programma
quote:owja nu ook bij mij.. maar waarom maken ze er dan ook martijn- van ipv gewoon martijn
Op zondag 15 februari 2004 18:08 schreef -moi- het volgende:[..]
bij mij doet hij het gewoon hoor.
quote:Homo's zijn over het algemeen de beste artiesten, zie Frans Bauer, Marco Borsato.
Op zondag 15 februari 2004 19:33 schreef MyMilkshake het volgende:
Ik weet niet of ie gay is maar jemig zeg hij kwam ontzettend nichterig over vooral toen hij vertelde fans van de spicegirls te zijn (geweest).
Het was echt allemaal too much.
quote:Mis ik iets?
Op maandag 16 februari 2004 10:27 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Homo's zijn over het algemeen de beste artiesten, zie Frans Bauer, Marco Borsato.
Martijn is dus geen homo!
quote:marco en fransje homo
Op maandag 16 februari 2004 10:27 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Homo's zijn over het algemeen de beste artiesten, zie Frans Bauer, Marco Borsato.
Martijn is dus geen homo!
Inderdaad, ziet er niet al te echt uit, net als bij die meid.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:50 schreef schatje het volgende:
Tattoo plakkertje lijkt het wel.
Haha humorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:45 schreef jamai-the-best het volgende:
NIEMAND MAG MARTIJN AFKRAKEN MARTIJN IS KEI GOED EN HAD DOOR MOETEN GAAN OOK OP MSN IS IE KEI LIEF
Al er aan gedacht dat die vent in het midden het tattoo-plakkertje gemaakt heeft???quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:50 schreef schatje het volgende:
Tattoo plakkertje lijkt het wel.
Martijn kan niet zingen. Martijn is een verschrikking. Martijn moet z'n mond voor altijd houden. Martijn heeft een raar hoofd. Martijn heeft een babyface. Martijn komt sukkelig over. Martijn is stom.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:45 schreef jamai-the-best het volgende:
NIEMAND MAG MARTIJN AFKRAKEN MARTIJN IS KEI GOED EN HAD DOOR MOETEN GAAN OOK OP MSN IS IE KEI LIEF
kort samengevat: Martijn Sucksquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Martijn kan niet zingen. Martijn is een verschrikking. Martijn moet z'n mond voor altijd houden. Martijn heeft een raar hoofd. Martijn heeft een babyface. Martijn komt sukkelig over. Martijn is stom.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Martijn kan niet zingen. Martijn is een verschrikking. Martijn moet z'n mond voor altijd houden. Martijn heeft een raar hoofd. Martijn heeft een babyface. Martijn komt sukkelig over. Martijn is stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |