Bluezzje, dat is een prima ding.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk ding, ik ga morgen even kijken of ze hem nog hebben

Als het gelukt is kom je lekker proevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:30 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Bluezzje, dat is een prima ding.
Kan je goed mee uit de voeten hoor!

Maar geen foto's van het gerecht als het klaar is AUB, Pasta = direct eten, zelfs als niet iederen nog zijn/haar portie heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef Shadowke het volgende:
Hey! Jullie moeten eens wat foto's posten van de pasta die jullie gemaakt hebben!
Lijkt me leuk

quote:Op donderdag 27 december 2007 03:28 schreef Flashwin het volgende:
tvp

pastadeeg moet niet rijzen, er zit geen gist in.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand had het over invriezen van deeg. Na welke fase doe je dit? Na het kneden of na het rijzen?

maakt volgens mij niet echt veel uit, ik kieper hem vaak vlak na het kneden in de diepvriezer en heb er nog nooit problemen mee gehad. Het deeg heeft sowieso wel een halfuur in de diepvriezer alvorens het bevroren is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry, iemand had het idd niet over rijzen, maar over een half uur rusten. In de vries voor of na het rusten?

Waarom zou je er niet eerst gewoon de pastasoort van maken die je wil, om die vervolgens in te vriezen? Je maakt pasta, gewoon op de normale manier, en vriest dan in een bakje of een zak ofzo een hoeveelheid in. Als je het nodig hebt, gooi je gewoon de bevroren pasta in de pan. Ik snap nioet waarom iemand een klomp deeg zou gaan invriezen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry, iemand had het idd niet over rijzen, maar over een half uur rusten. In de vries voor of na het rusten?

Snel fototje geschoten, sta er zelf niet op, dat waren 2 collega'squote:Op zondag 30 december 2007 14:36 schreef kabouter.muts het volgende:
wow euc- ben jij dat?

Vanavond super lekkere zelfgemaakte pasta op... zeer geslaagd voor een eerste keer
 Vanavond super lekkere zelfgemaakte pasta op... zeer geslaagd voor een eerste keer  

En, zat het meel tot aan het plafond, of viel het mee?quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef KrnKje het volgende:Vanavond super lekkere zelfgemaakte pasta op... zeer geslaagd voor een eerste keer

Omdat, zoals hierboven ook al beschreven staat, de pasta dan vaak 1 grote klont wordt, of aan elkaar plakt.quote:Op zondag 30 december 2007 02:39 schreef Thracier het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet eerst gewoon de pastasoort van maken die je wil, om die vervolgens in te vriezen? Je maakt pasta, gewoon op de normale manier, en vriest dan in een bakje of een zak ofzo een hoeveelheid in. Als je het nodig hebt, gooi je gewoon de bevroren pasta in de pan. Ik snap nioet waarom iemand een klomp deeg zou gaan invriezen.

Was zo enthousiast dat ik het meteen op m'n blog heb gezet, maar het viel reuze mee...quote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En, zat het meel tot aan het plafond, of viel het mee?
 wl de vraag of het nog tegen het plafond gegooid moest worden om te kijken of het gaar was... Maar het was heerlijk
 wl de vraag of het nog tegen het plafond gegooid moest worden om te kijken of het gaar was... Maar het was heerlijk   

Had je er verder nog een sausje bij?quote:Op zondag 30 december 2007 19:33 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Was zo enthousiast dat ik het meteen op m'n blog heb gezet, maar het viel reuze mee...
Kreeg vanwl de vraag of het nog tegen het plafond gegooid moest worden om te kijken of het gaar was... Maar het was heerlijk

Gewoon rode saus met beetje room; had ik nog in de vriezer staan en friet maken had ik geen zin in; dit is nog gezonder ookquote:Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had je er verder nog een sausje bij?
Ziet er leuk uit op je blog!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |