abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 25 januari 2004 @ 10:26:44 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_16562637
Welkom in de niet-rokershoek van FOK!

Sinds gisteren ben ik gestopt met roken. Roken is slecht voor je en verziekt de gezondheid van mensen om je heen, en gelukkig is de overheid hard bezig het roken aan banden te leggen.

Aangezien rokers stevig doorpaffen en zich vaak nauwelijks storen aan de regels, hebben we besloten de rokershoek dicht te gooien en een niet-rokershoek open te zetten.

Natuurlijk gelden er in de niet-rokershoek bepaalde regeltjes, welke je hieronder kunt vinden:


FAQ

De niet-rokershoek is

  • Een virtuele horecagelegenheid voor mensen die niet willen stikken in de verslaving van anderen
  • Ook vrij toegankelijk voor rokers, mits ze de niet-roken regel in acht houden
  • Wat mag in de rokershoek ?

  • Niet-roken
  • Praten over de risico's van roken
  • Discussiëren met rokers
  • Praten over de regelgeving omtrend roken en hoe deze aangescherpt kunnen worden
  • Praten over de gevolgen van roken en meeroken
  • Reclame maken voor nicotinepleisters, kauwgom etc.
  • Wat mag NIET in de rokershoek ?

  • het is niet toegestaan rokers uit te maken voor uitschot, smerige mensen, etc. Ook verwijzingen naar 'goor', 'ziek', 'zielig' en andere denigrerende termen richting rokers zijn niet toegestaan.
  • het is niet toegestaan niet-rokers uit te maken voor uitschot, smerige mensen, etc. Ook verwijzingen naar 'goor', 'ziek', 'zielig' en andere denigrerende termen richting rokers zijn niet toegestaan.
  • Verder geldt gewoon de algemene FAQ Natuurlijk...

    Veel plezier op een van de weinige plekken in Nederland waar je nog gezonde lucht in kunt ademen.

    Op deze wijze voert FOK! op ludieke wijze actie tegen het rokersforum van vorige week. Dit forum zal één week blijven bestaan

    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')