abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2004 @ 01:09:13 #1
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16559271
Wat zou jij in een grote ruimte voor een oldtimers willen zetten. Wat wel te betalen is voor aanschaf. Denk aan auto,s tot 10.000 euro.
Gewoon om ze neer te zetten en er naar te kijken en genieten. En 1X in de week elke keer met een andere een blokje rijden.

Liefst met foto,s er bij. En prijs waar je het ongeveer voor kan hebben. Mag opknappers zijn. Als ze uiterlijk maar goed er uit zien. Het moet een soort van prive auto museum zijn

Opel manta

Rond de 2500 euro.
Het is toch een mooie auto om te zien. Is toch iets speciaals. Wat in mijn prive auto museum niet mag ontbreken

Volkswagen K 70

rond de 1000 euro
Is een appart bakje om te zien Het is toch iets leuks om te zien. Zit naar mijn smaak totaal geen model in. Maar het heeft toch wat

Jaguar XJ6 serie II

Dit is en blijft m,n droom auto. Zo oud maar toch weer zo modern. Uiterlijk is om te De luxe is geweldig. En als je er in zit wil je er niet mer uit Alle luxe zit er in. De geur van zo een auto is geweldig. Onderhoud is dan net wat minder

Prijs is rond de 4000 en de 10,000. Ligt aan de staat van de auto.

Lancia Beta Coupe

Pracht wagen. En nog lekker snel ook. Top van 190KM Ziet er gewoon netjes en mooi uit. En geloof het of niet. Deze auto kost maar 650 euro op marktplaats

De BMW 320.

De voor vader van de huidige bmw,s. Zelfs in die tijd wist BMW hele mooie auto,s te maken MAg dus niet ontbreken in je prive museum.

Oke kijken met wat jullie komen. Ik kan zo nog wel even door gaan
Let wel. Het moet dus wel een REDELIJKE prijs auto zijn. Laten we zeggen. Niet hoger dan 10.000 euro.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16559328

Deze corvette!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 25 januari 2004 @ 01:14:56 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16559349
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:13 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]

Deze corvette!


Zal lekker vol zijn in je museum
Kom op. Kom eens met meer auto,s onder de 10.000 euro
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16559391
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:14 schreef ook_gek het volgende:
Zal lekker vol zijn in je museum
Kom op. Kom eens met meer auto,s onder de 10.000 euro
Neh, ben aan het sparen voor deze....

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_16559393
een '76 Pontiac Trans Am

Voor zo`n ding in redelijke staat ben je geloof ik rond de ¤5000 kwijt

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 25 januari 2004 @ 01:21:38 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16559470
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:17 schreef ToXiCitY het volgende:
een '76 Pontiac Trans Am

[afbeelding]

Voor zo`n ding in redelijke staat ben je geloof ik rond de ¤5000 kwijt


Ik vind die vogel zo zonde
quote:
Op zondag 25 januari 2004 01:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Neh, ben aan het sparen voor deze....

[afbeelding]


Effe door sparen dan


Maar kom op mensen. Even wat meer auto,s. Gaat puur om aanschafprijs. Meer niet. Kom op minimaal 3 auto,s. Er staat droom hoor

Ik wil weten wat voor andere oldtimers mensen bij elkaar willen hebben staan in 1 ruimte. En dan auto,s per stuk max 10.000 euro.

En waarom die er moeten staan
Soort van autotrom. Gewoon kopen en neer zetten

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16559893
Dit is duidelijk een van de lelijkste auto's maar eerlijk is eerlijk wel super solide !!!

Die dingen rijden nog steeds met bosjes !!!

http://www.algonet.se/~volvieo/140/index.html

http://www.algonet.se/~volvieo/140/index.html

pi_16559941
Over lekker rijdende oude auto's gesproken kijk deze dan eens...

Die rijden heerlijk net of je vliegt !!!

Dit kan alleen citroen maken !!!

http://www.autozone.be/col/auto/tfiche/pag/CITROEN_DS19-21.jsp

pi_16560273
bijv. deze drie wil ik wel hebben

deze om een beetje te cruisen/pimpen

Chevrolet Monte-Carlo 350 V8

alleen de kleur is niet helemaal jofel, maar daar is evt. wel wat aan te doen:

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 25 januari 2004 @ 02:09:28 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16560324
quote:
Op zondag 25 januari 2004 02:06 schreef bas-beest het volgende:
bijv. deze drie wil ik wel hebben

[afbeelding]

deze om een beetje te cruisen/pimpen
[afbeelding]
Chevrolet Monte-Carlo 350 V8

alleen de kleur is niet helemaal jofel, maar daar is evt. wel wat aan te doen:
[afbeelding]


mooi

Ik ben iemand die gewoon een ruimte in kan lopen met oldtimers en dan allen al van het kijken zo heel erg kan genieten. En het ruiken van de auto,s

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16560397
quote:
Op zondag 25 januari 2004 02:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

mooi

Ik ben iemand die gewoon een ruimte in kan lopen met oldtimers en dan allen al van het kijken zo heel erg kan genieten. En het ruiken van de auto,s


ik wilde dat ik dat kon doen wanneer het mij uitkwam...
Die mengeling van geuren van leer, benzine, olie, rubber etc.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 25 januari 2004 @ 02:17:34 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16560437
quote:
Op zondag 25 januari 2004 02:14 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ik wilde dat ik dat kon doen wanneer het mij uitkwam...
Die mengeling van geuren van leer, benzine, olie, rubber etc.


jij snapt het. En dan lekker die auto,s helemaal op poetsen
Zo dat als je binnen komt. Dat ze lekker glimmen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16563223
Deze dan denk ik weer aan vroeger


Simca Matra

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  zondag 25 januari 2004 @ 14:54:24 #14
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_16567671
Mijn garage, prijzen weet ik niet precies maar dat is nogal afhankelijk van de staat. De eerste serie moet je kunnen kriijgen voor ¤10K in bad condition



Austin Healey , een niet zo'n geweldig exemlaar haalt dit budget wel.


MG-A ook daar vind je een roetsige versie wel voor ¤10k


Volkswagen Karmann Ghia


Mini Moke en een hele zooi andere Mini's.
Mini Cooper S mk1, Mini Pickup, Mini Marcos en een "woody" Van. Die halen het budget ook wel maar ook dan is er nog het nodige aan te doen.


Fiat 500

Ook maar wat auto's die het budget overschrijden


Porche 356


Lamborghini Miura (maar dan ander kleurtje en die velgen vind ook niet super)


Fiat Zagato V8


Jaguar XJ13

En naturlijk DE auto, de Aston Martin DB4 Zagato.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
  maandag 26 januari 2004 @ 17:21:42 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16601835
Zo dan geen slechte smaak

Dan knal ik er nog een Ferrari 308GTSI en een F40 in m,n museum

Iemand anders nog leuke auto,s?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16602619
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Zo dan geen slechte smaak

Dan knal ik er nog een Ferrari 308GTSI en een F40 in m,n museum

Iemand anders nog leuke auto,s?


Monza en C-kadett. En een GT uiteraard
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_16602877
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Zo dan geen slechte smaak

Dan knal ik er nog een Ferrari 308GTSI en een F40 in m,n museum

Iemand anders nog leuke auto,s?


als we dan toch zo bezig zijn dan mogen deze ook niet ontbreken wat mij betreft:


Ferrari twin turbo 288 GTO

een uiterst zeldzame Cizeta Moroder V16:

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_16602928
Lancia Thema 8.32

Triumph TR6

Alfa Romeo 33 (als t kan mijn eerste auto weer terug)

Saab 900 Turbo

Volvo 240 (2.3i of Turbo)

en ja, ik hou van grote lompe bakken

Foto's komen nog (als ikzin heb)

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 26 januari 2004 @ 18:30:25 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16603912
liever auto,s onder de 10.000 euro. Anders gaat het zo veel lijken op de andere topics

Doe dan minimaal 4 onder de 10.000 en 1 ongekende prijs

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:14:42 #20
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_16619130
Dan ga ik voor deze:

Deze:

Deze:

En als afsluiter net "iets" boven de 10.000 deze:

DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_16621003
Alfa Romeo 155 Q4 - zo rond de 8.000 euro

Lancia Delta HF Integrale EVO net onder de 10.000 op marktplaats

Jeep Wrangler type met vierkante koplampen.

Ford Mustang Convertible 1966

Mijn garage

pi_16621291
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:36 schreef BoJo het volgende:
Lancia Delta HF Integrale EVO net onder de 10.000 op marktplaats

beetje duur voor een speelgoedauto
  dinsdag 27 januari 2004 @ 11:49:21 #23
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16621339
Ik heb nog wel wat strijkijzers van vroeger voor in het museum, maar die mogen waarschijnlijk niet of wel??
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_16621617
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:47 schreef epic het volgende:

[..]

beetje duur voor een speelgoedauto


Had ik niet eens gezien , maar het gaat om het model
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:46:47 #25
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_16637619
Een garage zonder een Datsun 240Z is geen garage

Sweeet


Een Ford Capri


De enige mooie slOpel


Een Maserati Ghibli 2.8 v6 twin turbo 24v My precious.... precious...

en voor het beter Hillbilly werk

Een Ford Bronco uit '79

  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:57:22 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16637979
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:49 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Ik heb nog wel wat strijkijzers van vroeger voor in het museum, maar die mogen waarschijnlijk niet of wel??
ALs je er op kan rijden wel

Die Masarati is ook wel geil jha

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16638327
Een Maseratie Ghibli
Een MG B
En een....... weet ik niet.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:16:09 #28
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_16638602
Een Urquattro:

Meer foto's
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_16638945
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:14 schreef ralphk het volgende:
Dan ga ik voor deze:

[afbeelding]


Citroën SM is tha bomb

btw ik zie hier alleen maar klassiekers staan, oldtimes zijn als definitie toch iets ouder

  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:35:47 #30
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_16639367
Cool topic btw Mark!

Mijn museum zou bestaan uit de volgende auto's.

een Celica TA22. (op marktplaats, zo'n 3000 euro)

een Celica Carlos Saintz editie: (kosten 10.000 euro, afhankelijk v/d staat)

een MR2:

Nissan 200SX (marktplaats: 5000 euro)

Lancia Delta HF Integrale. (tussen 4000-10.000 eurie)

Audi Quattro

Corvette c4 (marktplaats: 7500 euro)

pi_16639423
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:35 schreef Tjabbo het volgende:
Cool topic btw Mark!

Mijn museum zou bestaan uit de volgende auto's.

een Celica TA22. (op marktplaats, zo'n 3000 euro)
[afbeelding]

een Celica Carlos Saintz editie: (kosten 10.000 euro, afhankelijk v/d staat)
[afbeelding]

een MR2:
[afbeelding]

Nissan 200SX (marktplaats: 5000 euro)
[afbeelding]
[afbeelding]

Lancia Delta HF Integrale. (tussen 4000-10.000 eurie)
[afbeelding]

Audi Quattro
[afbeelding]

Corvette c4 (marktplaats: 7500 euro)
[afbeelding]


ik mis de TA12
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:38:56 #32
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_16639463
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik mis de TA12


post jij je lijstje eens dan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:56:37 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16640072
Een dikke MR2 lijkt me ook super geil.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16641957
mijn old timer collectie:

Ford mustang mach1;
[img]gallery.consumerreview.com/car/gallery/pictures/frontangle.jpg[/img]


Toyota celica

  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:54:26 #35
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_16642179
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:48 schreef Wouter.1984 het volgende:
mijn old timer collectie:

Toyota celica


das inderdaad wel een ouwetje ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 27-01-2004 22:58]

pi_16642180
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:48 schreef Wouter.1984 het volgende:
mijn old timer collectie:

Ford mustang mach1;


Toyota celica

[afbeelding]


http:// niet vergeten he

En weinig echte olditerms hier, bijna alleen maar klassiekers.

Een oldtimer is minimaal 25 jaar oud

Een klassieker kan zelfs nieuw zijn.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:26:46 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16643316
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

http:// niet vergeten he

En weinig echte olditerms hier, bijna alleen maar klassiekers.

Een oldtimer is minimaal 25 jaar oud

Een klassieker kan zelfs nieuw zijn.


makkelijk lullen. Doe jij het even voor dan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16643415
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

http:// niet vergeten he

En weinig echte olditerms hier, bijna alleen maar klassiekers.

Een oldtimer is minimaal 25 jaar oud

Een klassieker kan zelfs nieuw zijn.


moet je ff op de eerste pagina kijken, daar staan zat auto's van meer dan 25 jaar oud...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_16643630
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

http:// niet vergeten he

En weinig echte olditerms hier, bijna alleen maar klassiekers.

Een oldtimer is minimaal 25 jaar oud

Een klassieker kan zelfs nieuw zijn.


ik vind persoonlijk dat ze minimaal 50 jaar oud moeten zijn

voorbeeldje:

Chenard & Walker Torpedo G uit 1926

en hij is van mijn pa, hoop dat ik er deze zomer in mag rijden

pi_16644136
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

ik vind persoonlijk dat ze minimaal 50 jaar oud moeten zijn

voorbeeldje:
[afbeelding]
Chenard & Walker Torpedo G uit 1926

en hij is van mijn pa, hoop dat ik er deze zomer in mag rijden


Stoer

Specs graag

  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:59:04 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16644463
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:34 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

ik vind persoonlijk dat ze minimaal 50 jaar oud moeten zijn

voorbeeldje:
[afbeelding]
Chenard & Walker Torpedo G uit 1926

en hij is van mijn pa, hoop dat ik er deze zomer in mag rijden


wow dat is wel heel erg gaaf
Vertel er eens meer over. Hoe veel zijn er nog.
Waar komt hij officieel vandaan?
Hoe komt je pa er aan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16644576
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wow dat is wel heel erg gaaf
Vertel er eens meer over. Hoe veel zijn er nog.
Waar komt hij officieel vandaan?
Hoe komt je pa er aan?


oh eh Chenard & Walcker is een exclusief merk, onbekend en weinig gemaakt, mijn pa restaureert oldtimers als hobby.
Hij koopt ze als wrak op, speurt zelf naar onderdelen, spuit de onderdelen etc.

Verder weet ik er technisch ook niet veel van, maar ze gaan niet erg hard
Ik geloof dat ze maximaal 80 kunnen

  woensdag 28 januari 2004 @ 00:04:40 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16644654
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

oh eh Chenard & Walcker is een exclusief merk, onbekend en weinig gemaakt, mijn pa restaureert oldtimers als hobby.
Hij koopt ze als wrak op, speurt zelf naar onderdelen, spuit de onderdelen etc.


Ah dan heeft hij er meer
Foto,s
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16644677
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

oh eh Chenard & Walcker is een exclusief merk, onbekend en weinig gemaakt, mijn pa restaureert oldtimers als hobby.
Hij koopt ze als wrak op, speurt zelf naar onderdelen, spuit de onderdelen etc.

Verder weet ik er technisch ook niet veel van, maar ze gaan niet erg hard
Ik geloof dat ze maximaal 80 kunnen


hij's erg mooi idd.
ik heb ff gezocht, en inmiddels gevonden dat het een Frans merk is geweest. Ze hebben bestaan van 1901 tot 1946.

Beknopte informatie:
The Chenard & Walcker factory, based in Asnières, started with tricycles and two- and four-cylinder light cars until it was forced to close its doors in 1907.

Promptly resurrected under the name of Société Anonyme des Anciens Etablissements Chenard et Walcker in new premises in Gennevilliers, the firm presented two new models in 1908, a 14/16hp (3020cc) and a 30/40hp (5881cc). In 1912 they offered five different cars, from 7/9 hp ( 1592cc) to 20 hp (5881cc). More cars were presented the following year based on these engines and a new six-cylinder 20 hp (4523cc) appeared. After the war, the factory resumed production with the 14 hp (3015cc) which remained in production for several years. It was followed in 1920 by a 12 hp (2650cc) and in 1921 by a l0 hp. In 1922 came the famous "3 litre" with a 2978cc engine.

The ohc 2-litre, also of 1922, was the winner of the very first Le Mans 24 Hours Race in 1923, and 1924 saw the 22hp straight-eight of 3945cc. In 1925 Chenard and Walcker launched a small 1095cc four-cylinder sports car with the much-admired streamlined "tank" body, capable of 150 kph (94 mph) unsupercharged and 170 kph (106 mph) supercharged. Chenard & Walcker followed this with some medium cars of 1286cc and 1495cc. At the end of the 1930s Chenard & Walcker were struggling desperately to survive with the front-wheel-drive `Aigle' with Citroën four-cylinder or Ford V8 engines. They also made some rear-wheel-driven cars with Citroën engines.

Though taken over in 1946 by Peugeot, Chenard remained independent for the next few years, producing light vans.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 28 januari 2004 @ 00:10:43 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16644838
7PK

En heb ik het nou goed gelezen. Heeft peugot het overgenomen?

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16644954
quote:
Op maandag 26 januari 2004 17:55 schreef PeuRac het volgende:
Lancia Thema 8.32

Triumph TR6

Alfa Romeo 33 (als t kan mijn eerste auto weer terug)

Saab 900 Turbo

Volvo 240 (2.3i of Turbo)

en ja, ik hou van grote lompe bakken

Foto's komen nog (als ikzin heb)


Hier ga ik volgende week met mijn vader naar kijken, voor mij een 2.1 Turbo blok, die tank gaat gewoon in 9.0 seconden naar de 100

Het begin van mijn museum

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 28 januari 2004 @ 00:20:17 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16645094
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hier ga ik volgende week met mijn vader naar kijken, voor mij een 2.1 Turbo blok, die tank gaat gewoon in 9.0 seconden naar de 100

Het begin van mijn museum


En eind van je sociale leven
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 28 januari 2004 @ 00:26:21 #48
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_16645246
<-------------Eleanor, Mach 1 Mustang uit 1973 en niet die sissy' 67
met de stunts uit de computer
Klaar?
Ik niet!
pi_16645323
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En eind van je sociale leven


Dat begon al toen ik Fok! leerde kennen, maar straks krijgen we een Volvo en een Toyota groep hier
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_16645452
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:05 schreef bas-beest het volgende:

[..]

hij's erg mooi idd.
ik heb ff gezocht, en inmiddels gevonden dat het een Frans merk is geweest. Ze hebben bestaan van 1901 tot 1946.

Beknopte informatie:
The Chenard & Walcker factory, based in Asnières, started with tricycles and two- and four-cylinder light cars until it was forced to close its doors in 1907.

Promptly resurrected under the name of Société Anonyme des Anciens Etablissements Chenard et Walcker in new premises in Gennevilliers, the firm presented two new models in 1908, a 14/16hp (3020cc) and a 30/40hp (5881cc). In 1912 they offered five different cars, from 7/9 hp ( 1592cc) to 20 hp (5881cc). More cars were presented the following year based on these engines and a new six-cylinder 20 hp (4523cc) appeared. After the war, the factory resumed production with the 14 hp (3015cc) which remained in production for several years. It was followed in 1920 by a 12 hp (2650cc) and in 1921 by a l0 hp. In 1922 came the famous "3 litre" with a 2978cc engine.

The ohc 2-litre, also of 1922, was the winner of the very first Le Mans 24 Hours Race in 1923, and 1924 saw the 22hp straight-eight of 3945cc. In 1925 Chenard and Walcker launched a small 1095cc four-cylinder sports car with the much-admired streamlined "tank" body, capable of 150 kph (94 mph) unsupercharged and 170 kph (106 mph) supercharged. Chenard & Walcker followed this with some medium cars of 1286cc and 1495cc. At the end of the 1930s Chenard & Walcker were struggling desperately to survive with the front-wheel-drive `Aigle' with Citroën four-cylinder or Ford V8 engines. They also made some rear-wheel-driven cars with Citroën engines.

Though taken over in 1946 by Peugeot, Chenard remained independent for the next few years, producing light vans.


leuke info, thnx, ik zal er zelf ook eens wat info over gaan zoeken
pi_16646408
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:35 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

leuke info, thnx, ik zal er zelf ook eens wat info over gaan zoeken


je moet dan wel zoeken op "Chenard & Walcker"
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_16650538
Mijn museumpje:

Uiteraard mijn eigen opel gt

En verder een Datsun 240Z

Opel Manta A

VW Cabriolet Karmann

pi_16650862
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 01:27 schreef bas-beest het volgende:

[..]

je moet dan wel zoeken op "Chenard & Walcker"


duh



Chenard & Walker Y6 Cabriolet uit 1928

We zijn de enigste in Europa met 2 Chenard & Walcker's , en dit type is ook waarschijnlijk de enige in europa. Moet nog wel gerestaureerd worden, hier op de foto istie in originele staat


Citroën C4G uit 1930

pi_16651786
Ford GT40

Volvo 164

Corvette Stingray

Aston Martin DB2

Maserati Ghilbi

Supra MK3

BMW M1

meer kom ik zo niet op, maar die post ik nog wel

edit: had nieuwe gt40 ipv oude

pi_16660762
zozo, neit echt druk meer hier
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:35:34 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16663748

Een kennis van me heeft er 1. En die dingen zijn SUPER klein man
Ik pas daar niet in
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:44:48 #57
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_16665800
Dit is ook een hele mooie:

Audi 100 coupé Zelf op de foto gezet op een meeting
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_16666085
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:04 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

duh


[afbeelding]
Chenard & Walker Y6 Cabriolet uit 1928

We zijn de enigste in Europa met 2 Chenard & Walcker's , en dit type is ook waarschijnlijk de enige in europa. Moet nog wel gerestaureerd worden, hier op de foto istie in originele staat

[afbeelding]
Citroën C4G uit 1930


hoe komt je vader aan deze mooie en bijzondere auto's als ik vragen mag....
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:31:09 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16667269
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

hoe komt je vader aan deze mooie en bijzondere auto's als ik vragen mag....


LEZEN
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 00:01 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

oh eh Chenard & Walcker is een exclusief merk, onbekend en weinig gemaakt, mijn pa restaureert oldtimers als hobby.
Hij koopt ze als wrak op, speurt zelf naar onderdelen, spuit de onderdelen etc.

Verder weet ik er technisch ook niet veel van, maar ze gaan niet erg hard
Ik geloof dat ze maximaal 80 kunnen


Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16667766
Citroen Traction Avant Familial

Nash Ambasador

Dodge Coronet

allen VOOR 1960 en allen ONDER 10.000 euro

pi_16667931
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

LEZEN
[..]


sorry, toch nog steeds benieuwd waar hij die wrakken vandaan haalt....
pi_16667988

Mazda RX-7 (1e model).


Dodge Charger

Toyota Carina II 2.0 GLi
  woensdag 28 januari 2004 @ 20:52:02 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16667993
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

sorry, toch nog steeds benieuwd waar hij die wrakken vandaan haalt....


Dat vroeg je niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16668156
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat vroeg je niet


klopt maar nu wel
pi_16668458
corvette stingray

cadillac de Ville

BMW 3.0 CSi

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_16669744
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:45 schreef pAin het volgende:
Citroen Traction Avant Familial
[afbeelding]
de ultieme gangster-auto
Er schijnt er wel eens eentje uit de haven van Bordeaux gehaald te zijn, helemaal gatenkaas enz.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:41:09 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16669873
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:38 schreef bas-beest het volgende:

[..]

de ultieme gangster-auto
Er schijnt er wel eens eentje uit de haven van Bordeaux gehaald te zijn, helemaal gatenkaas enz.


Ze doen me altijd denken aan een maffia auto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16670956
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze doen me altijd denken aan een maffia auto


ja, dat ook, maar mafia is, dacht ik, specifiek Italiaans. Ik weet niet of er een Franse versie van bestaat...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_16671008
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:12 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ja, dat ook, maar mafia is, dacht ik, specifiek Italiaans. Ik weet niet of er een Franse versie van bestaat...


De 15 Six die in 1939 uitkwam, had een zescilindermotor van 2.8 liter. Dit was vanwege z'n prima wegligging en hoge snelheid de favoriete auto van gangsters, zoals vaak in Franse films over die tijd te zien is.

In frankrijk zijn het dus Gangsters

pi_16680785
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

klopt maar nu wel


oh hij zoekt er naar in Frankrijk, België, Nederland, evt Amerika. En hij kent uiteraard veel mensen met dezelfde hobby. Autobeursen/ oldtimerbeursen etc.
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:28:14 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16685686
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

De 15 Six die in 1939 uitkwam, had een zescilindermotor van 2.8 liter. Dit was vanwege z'n prima wegligging en hoge snelheid de favoriete auto van gangsters, zoals vaak in Franse films over die tijd te zien is.

In frankrijk zijn het dus Gangsters


In nederland rijden ze toch beter. Mercedes 500 SEC
Die ik ook wel wil hebben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16685874

Details
Type: Mercedes-Benz 540 K Spezial Roadster
Year: 1938
Colour: dark blue
Interior: grey leather
Condition: completely restored, excellent condition

Technical Data
Engine: straight 8-cylinder with supercharger
Capacity: 5401 ccm
Max Power: 115 HP, with supercharger 180 HP at 3400 rpm
0 - 100 km/h: ca. 18 sec
Max Speed: 170 km/h

Staat geen prijs bij

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')