Mag je bij die Wah Nam Hong als particulier ook kopen? Dus als gewone sterveling zonder bedrijfspas ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:29 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Op weg van Hoorn CS () naar Bovenkarspel kom je er langs. Maar dit gaat wel erg offtopic!
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens naar Wah Nam Hong in Duivendrecht ga (super-toko, makro wannabe) als ik weer eens bij mijn ouders ben!
Officieel niet. Bij de voordeur zit een mededeling dat je een WNH bedrijfspas móet hebben, of bij gebrek daaraan toch op zijn mínst een Makro pas. Maar in de praktijk is er (aan mij in elk geval) nog nooit om gevraagd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Mag je bij die Wah Nam Hong als particulier ook kopen? Dus als gewone sterveling zonder bedrijfspas ofzo?
Maw je kan ook afrekenen Zonder een pas?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Officieel niet. Bij de voordeur zit een mededeling dat je een WNH bedrijfspas móet hebben, of bij gebrek daaraan toch op zijn mínst een Makro pas. Maar in de praktijk is er (aan mij in elk geval) nog nooit om gevraagd.
Zoals ik al zei: in theorie moet je een pas hebben, maar ze hebben me er nog nooit om gevraagd bij het afrekenen en ik heb ook nog nooit zélf een pas laten zien. Dus ja: je kan afrekenen zónder pas.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Maw je kan ook afrekenen Zonder een pas?
Bij de Makro MOET je een pas hebben om af te rekenen namelijk.
Dat was mijn eerste gedachte ook ja. TS verlicht ons aub?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef covie het volgende:
Nu ik dit lees.
Een peperplant, waar kan ik die kopen?
Kun je die ook gewoon binnen kweken?
Hoe gaat dat allemaal?
Pepertje kopen en de zaadjes in een potje doen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef covie het volgende:
Nu ik dit lees.
Een peperplant, waar kan ik die kopen?
Kun je die ook gewoon binnen kweken?
Hoe gaat dat allemaal?
Kan je beter vragen in Flora en Fauna.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef covie het volgende:
Ja ik wil dat ook doen.
Maar ik heb al gelezen dat het een paar jaar duurt voor er peper aan komt.
Ik wil eigenlijk gewoon een plantje waar bijv. volgend jaar al pepers aankomen
Ik ben een beetje ongeduldig![]()
En kan dat gewoon in de woonkamer? ik heb geen kas ofzo.
Of ik moet het bij mijn schoonvader neerzetten die heeft een groentetuin (+kas) maar liever niet.
Done!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan je beter vragen in Flora en Fauna.
Heeft het veel zon nodig, een grote pot, veel water (of kun je dat beter voor jezelf bewaren?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Pepertje kopen en de zaadjes in een potje doen.![]()
Er loopt een topic, maar ik kan 'm helaas niet vinden...
Vraag het even daar ---> Peperplantquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heeft het veel zon nodig, een grote pot, veel water (of kun je dat beter voor jezelf bewaren?)
Schrijf anders een korte handleiding, het lijkt me ook een leuk idee. Je kunt blijkbaar makkelijk zo veel pepers kweken dat er niet tegen op te eten valt, en aangezien die krengen in de winkel een nog wat voor twee stuks kosten klinkt dit als een leuk idee. Ik heb toch nog een plantje nodig
Ik zie nu dat jij TS niet bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vraag het even daar ---> Peperplant
Want ik weet het precieze antwoord ook niet.![]()
Relaxed, sommige mensen kunnen pas 's avonds reageren...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |