Heb ik nieuws voor jou...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:36 schreef z28camaro het volgende:
Vergeet die sambal maar, kom gezellie een keer naar engeland voor een Indian. Chicken Vindaloo zorgt voor de nodige problemen de volgende morgen.![]()
En niet alleen de bekquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor jou...![]()
TINDALOO is het heetst in de Indiaanse keuken...
Een echte bekkenbrander...![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
En niet alleen de bek
Er is een topic over Indiaans eten...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef DuchessX het volgende:
En nog een terugvindpost
Ik ben eens gaan zoeken...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Helaas is échte wasabi bijna niet te krijgen, meestal is het mierikswortelpasta met een groen kleurtje.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Een idee voor de Nederlandse High Tech tuinbouw?
Wasabi markt corneren?
Tuurlijk de export naar japan, In Nederland komt sowieso bijna alleen de B keus op de markt, de A1 is bijna alleen maar voor de exportquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nederlanders beginnen al te mutsen bij mierinkswortel....
Of bedoelde je voor de export?![]()
Jaaajaa.. en voor 'echte' pizza moet ik zeker naar Amerika gaan ipv naar New York?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:36 schreef z28camaro het volgende:
Vergeet die sambal maar, kom gezellie een keer naar engeland voor een Indian. Chicken Vindaloo zorgt voor de nodige problemen de volgende morgen.![]()
Beetje azijn erbij,en wat je niet vanavond(!)quote:
Kan dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:16 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Beetje azijn erbij,en wat je niet vanavond(!)gebruikt in de vriezer
Ja,natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan dat?
Als het opkomt,garandeer ik je een vlucht naar mars,morgen(of vannacht)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:23 schreef Oblivion het volgende:
Nou dan doen we dat maar, ik geloof niet dat het vanavond nog op komt...![]()
Ik geef toch de voorkeur aan een laagje olie om de sambal van de lucht af te sluiten, anders kan het de smaak nadelig beinvloeden. En anders citroensap, dat is lekker zuur.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:16 schreef fotoloog het volgende:
Beetje azijn erbij,en wat je niet vanavond(!)gebruikt in de vriezer
Olie is idd goed als je het langer in de koelkast wil bewaren,maar als je wat azijn erbij doet dan kan je het invriezen,en blijft het bij het ontdooien lekker fris!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik geef toch de voorkeur aan een laagje olie om de sambal van de lucht af te sluiten, anders kan het de smaak nadelig beinvloeden. En anders citroensap, dat is lekker zuur.
Maar het is jouw feest natuurlijk
Ziet er goed uit Oblivion
Daarom doe ik er citroensap / lime in bij het bakken. Azijn kan idd ook. Maar ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:02 schreef fotoloog het volgende:
Olie is idd goed als je het langer in de koelkast wil bewaren,maar als je wat azijn erbij doet dan kan je het invriezen,en blijft het bij het ontdooien lekker fris!
Naja,ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren![]()
koel bewaard met een laagje olie enkele weken tot 3 maanden....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang is die zelf gemaakte sambal eigenlijk houdbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |