abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17056987
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Piercing>sterilon
Indeed, die zout water behandeling is het enige wat een piercer aanraadt in het geval van een ontsteking..
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17057078
Vraagjuh aan de experts hier

Ik had een navelpiercing. Anderhalf jaar ofzo, maar nu ben ik afgelopen november geopereerd aan mijn blindedarm (nou ja die is er dus uitgehaald) dmv een laparoscopie. (kijkoperatie)
Mijn piercing moest er dus uit, omdat ze daar gingen snijden. Ze hebben precies door het onderste gat gesneden zeg maar

Maar goed nu wil ik dus wel weer die navelpiercing er door laten zetten, maar kan dat veel kwaad met een litteken? Die geneest ontzettend mooi en heb er verder geen last van, maar ik weet dus niet hoe dat zit met piercings...misschien dat iemand hier me kan helpen

Tnx iig

pi_17057314
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:27 schreef sindell het volgende:
Vraagjuh aan de experts hier

Ik had een navelpiercing. Anderhalf jaar ofzo, maar nu ben ik afgelopen november geopereerd aan mijn blindedarm (nou ja die is er dus uitgehaald) dmv een laparoscopie. (kijkoperatie)
Mijn piercing moest er dus uit, omdat ze daar gingen snijden. Ze hebben precies door het onderste gat gesneden zeg maar

Maar goed nu wil ik dus wel weer die navelpiercing er door laten zetten, maar kan dat veel kwaad met een litteken? Die geneest ontzettend mooi en heb er verder geen last van, maar ik weet dus niet hoe dat zit met piercings...misschien dat iemand hier me kan helpen

Tnx iig

Mijn navelpiercing was uitgegroeid,en toen er nog het litteken zat,heb ik er weer een laten zetten maar die is weer uitgegroeid
Maar het kan wel dus
pi_17057417
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Piercing>sterilon
Neej mag ook niet maar het helpt wel.
Het brand op zich het gaatje weer open maar bij mij heeft het met al mijn piercings goed geholpen en bij me vriendin ook. Dus heb er voor de rest niks over te klagen
pi_17064681
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:03 schreef SebasC het volgende:

[..]

Wat ik nu ga vertellen is eigenlijk fout maar wel de oplossing. Gebruik sterilon. Het mag officieel niet maar bij mijn vriendin heeft het heeeeeeel erg geholpen binnen een dag was het schoon en niet meer rood en nu heeft ze totaal nergens last meer van.

Ik heb nu al de kriebels bij de gedachte sterilon erin te smeren... brrr
Tap tap tap
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:39:50 #81
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17064811
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 11:49 schreef SebasC het volgende:

[..]

Piercing eruit groeien? neej. Tenzij je natuurlijk hem niet goed onderhoud :-) dan heb je een probleempje maar voor de rest kan je er geen problemen of rare dingen van verwachten.

Heeft niets met onderhoud te maken. Iedereen die ik ken met een surface piercing heeft er problemen mee gehad of nog steeds en ze groeien allemaal uit of verplaatsen zich. Ook mijn eigen is eruit gegroeid na 14-15 mnd.
Ik vraag me af waar jij je info vandaan hebt.
Proud Powerpauper
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:48:29 #82
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17065097
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nu al de kriebels bij de gedachte sterilon erin te smeren... brrr

Sterilon bijt, het kriebelt niet. Ik kan niets anders adviseren dan inderdaad met zout en lauwwarm water schoonhouden, betadine erop en eventueel een gaasje tegen vuil erover. DIt geldt eigenlijk voor elke piercing. Zorg er wel voor dat er geen zout in de wond achterblijft.

Als je sterilon gaat gebruiken gebruik het dan niet veel, eens in de twee dagen en meer niet. Het kan er ook erger van worden, de wond blijft namelijk open (maar wordt er wel schoon van).
Persoonlijk zou ik het niet gebruiken.

Proud Powerpauper
pi_17065162
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:48 schreef Nuek het volgende:

[..]

Sterilon bijt, het kriebelt niet. Ik kan niets anders adviseren dan inderdaad met zout en lauwwarm water schoonhouden, betadine erop en eventueel een gaasje tegen vuil erover. DIt geldt eigenlijk voor elke piercing. Zorg er wel voor dat er geen zout in de wond achterblijft.

Als je sterilon gaat gebruiken gebruik het dan niet veel, eens in de twee dagen en meer niet. Het kan er ook erger van worden, de wond blijft namelijk open (maar wordt er wel schoon van).

Dat bedoel ik, van de gedachte hoe lekker dat gaat bijten en prikken krijg ik nu al de kriebels... en ik heb alleen maar twee lullige gaatjes in m'n oorschelp, ik wil niet eens weten hoe t aanvoelt bij een navelpiercing
Tap tap tap
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:56:47 #84
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_17065382
Ik wil een piercing in m'n lip laten zetten.
Niet in het midden maar beetje aan de zijkant... beetje als die kerel van Blink 182... Nu zoek ik een goeie, steriele piercingshop in de buurt van zwolle... iemand goeie ervaring met één in deze omgeving?
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  dinsdag 10 februari 2004 @ 18:08:25 #85
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_17065711
helemaal niemand?
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_17066422
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:56 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Nu zoek ik een goeie, steriele piercingshop...
Ga d'r maar gerust vanuit dat iedere piercingshop steriel is... Als ze dat niet zijn dan zullen ze niet lang open blijven.
pi_17067531
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ga d'r maar gerust vanuit dat iedere piercingshop steriel is... Als ze dat niet zijn dan zullen ze niet lang open blijven.

Idd, keuringsdienst van waren enzo...
pi_17074338
quote:
Ik wil een piercing in m'n lip laten zetten.
Niet in het midden maar beetje aan de zijkant... beetje als die kerel van Blink 182... Nu zoek ik een goeie, steriele piercingshop in de buurt van zwolle... iemand goeie ervaring met één in deze omgeving?
Ik heb zelf ook een piercing in de zijkant van mijn lip en ben gewoon naar 1 van de bekendste piercingshops in mijn stad gegaan.
Als je binnenstapt en het ziet er ranzig uit dan is het al een teken om daar geen piercing te laten zetten.
Let op of de piercer schone handschoentjes aan doet. Normaal gesproken halen ze de naald en de piercing voor je neus uit de steriele verpakking zodat je kan zien dat alles schoon is.
Sit back, relax.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 23:35:11 #89
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17075616
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ben het met je eens qua hygiëne.
Ik geloof alleen niet dat elke zaak onwijs veel skillz heeft. Ik vind de vraag goed maar helaas weet ik geen goede zaak in Zwolle simpelweg omdat ik er nooit kom.
Proud Powerpauper
pi_17075653
quote:
Nu zoek ik een goeie, steriele piercingshop in de buurt van zwolle...
GGD bellen
pi_17076048
Kheb op dit moment geen fototjes, maar kan wel wat van bme halen

Die heb ik nu een jaar .... Heb er nu een vrij zware, dikke ring in zitten, zit niet altijd even lekker, gaat binnenkort weer een lichtere, dunnere ring in.

fftjes een vraagje over wenkbrauwpiercing: ik heb er nu 2 gehad en die zijn beide uitgegroeid. De eerste heb ik 6 weken gehad en toen was ie er in mn slaap uit. Terug geweest, kaartje gehad met mn naam erop, zodat ik, wanneer hij helemaal geheeld was, weer terug kon komen. Dus na een week of 4, ik terug, weer laten zetten. Is ie weer naar 6 weken uitgegroeit @&$#&&$&$!!! ...... Dus ik terug naar die piercingshop (Queens of Rings, Eendrachtsplein te Rotterdam) en mn probleem weer voor gelegt, heb nu dat kaartje nog.

Nu de hamvraag: ik heb hem 2 keer laten zetten in mn rechterwenkbrauw. Heb ik een garantie dat ie niet meer uitgroeid als ie in mn linker wenkbrauw gaat of vind mn lichaam zon ding niet leuk en stoot ie hem gewoon weer af op die plek??

dinsdag 10 februari 2004 @ 23:58:26 #92
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17076285
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:50 schreef pAin het volgende:
<knip>

Nu de hamvraag: ik heb hem 2 keer laten zetten in mn rechterwenkbrauw. Heb ik een garantie dat ie niet meer uitgroeid als ie in mn linker wenkbrauw gaat of vind mn lichaam zon ding niet leuk en stoot ie hem gewoon weer af op die plek??

Kan maar zo zijn dat ie deze keer wel blijft zitten. Gewoon proberen dus...
Succes
Proud Powerpauper
pi_17090535
Nou heb me piercings al 3 jaar en hmmz.. ze doen het allemaal nog. En ik heb nooit gezegd dat sterilon GOED is voor je piercing. Het bijt inderdaad. Maar bij mij heeft het geholpen de eerste week en daarna was het over... en al me piercings zitten nog netjes op hun plekje, ik denk gewoon dat elk lichaam anders reageert op sterilon.

Daarom wat ik geef is een advies dat betekent niet dat het gelijk dat je het moet doen wat je ermee doet moet je echt zelf weten.

P.S. Als je je piercing goed wil schoonmaken Dove zeep helpt ook en anders loop je toch gewoon langs je piercer voor wel GOED schoonmaak spul

pi_17103130
Zaterdag ga ik naar de shop voor 3 nieuwe, hij was toen ik belde bereid te praten over de prijs als ik er meer in 1x neem. Als het een beetje ok uitkomt gaan ze er in. Alhoewel ik toch zenuwachtig blijf over de pijn, stom kraakbeen..
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17109896
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:48 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik heb het nu twee dagen gebruikt en het is duidelijk zichtbaar dat een groot deel van de ontsteking is verdwenen. Naast m'n piercing zat een rode bult die duidelijk onder spanning stond en deze is helemaal weg, er zit nu nog een rood vlekje. Rond de wond is m'n huid een beetje gaan vervellen, het helingsproces lijkt te zijn begonnen.

Ik zal je advies opvolgen en de komende dagen geen Sterilon gebruiken en alleen zeezout-oplossing gebruiken. Thanx!

En wat betreft dat bijten: Dat vind ik een heerlijk gevoel

pi_17112751
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 08:55 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Ik heb het nu twee dagen gebruikt en het is duidelijk zichtbaar dat een groot deel van de ontsteking is verdwenen. Naast m'n piercing zat een rode bult die duidelijk onder spanning stond en deze is helemaal weg, er zit nu nog een rood vlekje. Rond de wond is m'n huid een beetje gaan vervellen, het helingsproces lijkt te zijn begonnen.

Ik zal je advies opvolgen en de komende dagen geen Sterilon gebruiken en alleen zeezout-oplossing gebruiken. Thanx!

En wat betreft dat bijten: Dat vind ik een heerlijk gevoel

Nou hier een klein beetje bewijs dat het voor nog iemand toch (als is het maar een beetje) geholpen heeft
pi_17117664
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:30 schreef SebasC het volgende:

[..]

Nou hier een klein beetje bewijs dat het voor nog iemand toch (als is het maar een beetje) geholpen heeft

En dat allemaal dankzij jouw tip.
pi_17119247
Ik wist trouwens niet dat een van de allereerste piercingstudio's van Nederland ermee gestopt zijn wegens omstandigheden. Dan bedoel ik "Body Manipulations" in Amsterdam.
pi_17119296
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 14:49 schreef Twiggy het volgende:

[..]

En dat allemaal dankzij jouw tip.

Ben ik toch een beetje goed
pi_17119572
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:53 schreef SebasC het volgende:

[..]

Ben ik toch een beetje goed

Egwel. Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')