abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2004 @ 19:55:36 #51
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16748312
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:11 schreef Toadette het volgende:
[afbeelding]
uit bewondering voor een ander met piercing nemen de meeste mensen een piercing.
Wat een bullshit.
Mensen zijn van vroegs af aan al bezig met zichzelf en anderen te modificeren, op welke manier dan ook dus ik weet niet waar die loze opmerking vandaan komt. Ikzelf zat als klein kind al altijd op mezelf te tekenen en schilderen. Ik was daar gewoonweg door gefascineerd. Later heb ik dus tattoos laten zetten omdat dat nou eenmaal kan en omdat ik me daardoor completer voel en al helemaal niet omdat een ander toevallig ook tattoos heeft.
Proud Powerpauper
pi_16748398
ik heb 2 ringetjes in me linker oor, (bovenkant) maar wel 5 keer geprikt , was een beetje fout gegaan
pi_16748422
Ik hou niet zo van die zelfverminking...

Wat ik me dan afvraag hè... Wat doen al die jongelui van nu met hun navel-, tong-, wenkbrauw-, weet-ik-veel-piercing als ze boven de 60 zijn. Gewoon laten zitten en d'r oud mee worden?

zaterdag 31 januari 2004 @ 20:04:17 #54
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16748557
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 19:59 schreef P-Style het volgende:
Ik hou niet zo van die zelfverminking...

Wat ik me dan afvraag hè... Wat doen al die jongelui van nu met hun navel-, tong-, wenkbrauw-, weet-ik-veel-piercing als ze boven de 60 zijn. Gewoon laten zitten en d'r oud mee worden?

Wat je maar verminking noemt... Iedereen zijn eigen meugje

Als je je piercing uithaalt groeit het grotendeels weer dicht. Je ziet er echt bijna niets van. Wel kun je voelen dat er een piercing gezeten heeft. De huid om het gaatje heen zeg maar is iets harder dan gewoon weefsel. De tong groeit eigenlijk helemaal dicht (ik heb nl. 2 tongpiercings en de eerste is niet voelbaar en zichtbaar nadat ik het staafje verwijderd heb). De tweede zit er nog gewoon.

Proud Powerpauper
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:35:04 #55
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_16749364
Ik heb gister een navelpiercing laten zetten, ging best relaxed haha.. Greetzzz Nina
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_16754035
Mensen,

Heb een vraag over een NEK piercing.

Ik heb nooit echt duidelijkheid gehad over het behoud van deze piercing.
Er wordt wel eens gezegt dat deze piercing er in de loop der tijd uitgroeit.
Mijn vraag is, klopt dat ook en zo ja, over wat voor tijdsduur hebben we het dan?
Is/zijn er personen die er ervaring mee hebben?

zondag 1 februari 2004 @ 00:58:36 #57
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16761091
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:07 schreef Ger-E het volgende:
Mensen,

[afbeelding]

Mijn vraag is, klopt dat ook en zo ja, over wat voor tijdsduur hebben we het dan?

Leuke piercing, voor zo'n 1,5 a 2 jaar als je geluk hebt. Groeit uit en is moeilijk te helen (als je surface-piercings bekijkt zit er altijd wel een klein ontstekinkje, heel vervelend dus goed verzorgen en schoon houden).
Ik wil zelf al heel lang een cleavage vertical laten prikken maar doe het toch niet omdat ik ervan uit kan gaan dat het een litteken achter laat en dat zou zonde zijn Maar misschien doe ik het in een opwelling nog wel eens (de verticals schijnen mee te vallen bij de horizontals).
Proud Powerpauper
pi_16761286
quote:

Als 'ie nou aan de voorkant zat, dan had je met een magneetje een handige clip-on stropdas/strikje kunnen maken!
  zondag 1 februari 2004 @ 12:12:29 #59
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_16769817
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:02 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als 'ie nou aan de voorkant zat, dan had je met een magneetje een handige clip-on stropdas/strikje kunnen maken!

haha.. au mijn piercing doet nu wel pijn, mja heb hem toch maar pas... Ik ga weer mensen, doei doei!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_17039234
Ik wil (zie een ander topic van mij hier een LIF) een fleshtunnel in mijn oor.
Maar ik moet mijn moeder nog omlullen
Ze vindt het ordi zegt ze :/

Zelf ben ik verliefd op deze (van een user hier op FOK!)

Alleen wil ik er ook nog een klein tunneltje erachter.

maandag 9 februari 2004 @ 21:08:13 #61
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_17039507
In mn oor hoef ik niks, vind ik te cliché.
pi_17039586
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:08 schreef Ixnay het volgende:
Ik ken anders maar weinig mensen met bijv. een industrial..
pi_17039803
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:13 schreef Toadette het volgende:

[..]

Ik zou dat aan deze vent niet vragen. ik wete wel zeker dat er wel eentje pijn moet hebben gedaan.
[afbeelding]

Dat is een vrouw. (Ze is inmiddels overleden).

Hier is mijn piercing.

Sit back, relax.
  maandag 9 februari 2004 @ 22:53:27 #64
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17044015
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:08 schreef Ixnay het volgende:
Dus ram je er een door je voet. Zie je nooit! Als je het mooi vind doe je het gewoon en anders niet.

btw tunnels vind ik ook zeer charmant

Proud Powerpauper
pi_17046602
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:15 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Dat is een vrouw. (Ze is inmiddels overleden).

hopelijk niet iets piercing-gerelateerd?
Tap tap tap
pi_17050048
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

hopelijk niet iets piercing-gerelateerd?

Waarschijnlijk een cadmium-, lood-, koper- en zinkvergiftiging.
pi_17054247
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:10 schreef Random_hero het volgende:

[..]

Ik ken anders maar weinig mensen met bijv. een industrial..

meldt

en als ik een prijsdeal kan maken komen er nog 3 barbels in mijn oor met spikes aan buitenkant oor en bolletjes binnenin

zoiets wordt het dan:

Zo'n tunnel zoals ik iemand zag roepen is leuk qua pijn btw. Eerst een 1.6mm gat piercen en dan met een stang die steeds dikker wordt duwen ze het gat groter.

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17054383
quote:
Mensen,

[afbeelding]

Piercing eruit groeien? neej. Tenzij je natuurlijk hem niet goed onderhoud :-) dan heb je een probleempje maar voor de rest kan je er geen problemen of rare dingen van verwachten.
pi_17054778
Ik heb ongeveer 1,5 jaar een navelpiercing, alles ging prima tot ik er een paar maanden geleden met m'n duimnagel achter bleef hangen en een wond bij de bovenste opening veroorzaakte.

Nu blijft deze plek steeds rood, beetje ontstoken en soms zelfs pijnlijk. Ik ben al bij de piercingshop geweest voor advies. Ik week de plek nu met koud water met zee zout en ik heb een ontsmettingscreme gekregen maar het helpt niets. Er komt wel steeds een beetje pus uit maar helen ho maar.

Heeft iemand tips of ervaring met dit probleem?

pi_17054834
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:01 schreef Twiggy het volgende:
Ik heb ongeveer 1,5 jaar een navelpiercing, alles ging prima tot ik er een paar maanden geleden met m'n duimnagel achter bleef hangen en een wond bij de bovenste opening veroorzaakte.

Nu blijft deze plek steeds rood, beetje ontstoken en soms zelfs pijnlijk. Ik ben al bij de piercingshop geweest voor advies. Ik week de plek nu met koud water met zee zout en ik heb een ontsmettingscreme gekregen maar het helpt niets. Er komt wel steeds een beetje pus uit maar helen ho maar.

Heeft iemand tips of ervaring met dit probleem?

Wat ik nu ga vertellen is eigenlijk fout maar wel de oplossing. Gebruik sterilon. Het mag officieel niet maar bij mijn vriendin heeft het heeeeeeel erg geholpen binnen een dag was het schoon en niet meer rood en nu heeft ze totaal nergens last meer van.
pi_17054858
Wat is sterilon en hoe kom je daar aan?

edit: ik heb inmiddels gespeurd met google, ik ga vandaag nog naar de drogisterij. Thanx!!

[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 10-02-2004 12:14]

pi_17055707
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:04 schreef Twiggy het volgende:
Wat is sterilon en hoe kom je daar aan?

edit: ik heb inmiddels gespeurd met google, ik ga vandaag nog naar de drogisterij. Thanx!!

You are welcome en succes ermee
pi_17056262
Hoe kan ik eigenlijk weten of mijn wenkbrauwpiercing inmiddels geheeld is? Hij zit nu twee weken (lang he ) en ik heb nog geen centje pijn gehad, totaal niks ontstoken of opgezwollen enz.
Schoon maken gaat goed (doe ik dan ook wel erg consequent)

Maar ik wil zo snel mogelijk gaan zwemmen, en dan een of twee keer per week. Maar dat wordt dus afgeraden tijdens de helings periode. Ik wacht sowieso nog 'n maandje denk ik, hoewel ik 't idee heb dat 't nu ook al wel zou kunnen (*klopt af)

watch like nobody's dancing
pi_17056658
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:59 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk weten of mijn wenkbrauwpiercing inmiddels geheeld is? Hij zit nu twee weken (lang he ) en ik heb nog geen centje pijn gehad, totaal niks ontstoken of opgezwollen enz.
Schoon maken gaat goed (doe ik dan ook wel erg consequent)

Maar ik wil zo snel mogelijk gaan zwemmen, en dan een of twee keer per week. Maar dat wordt dus afgeraden tijdens de helings periode. Ik wacht sowieso nog 'n maandje denk ik, hoewel ik 't idee heb dat 't nu ook al wel zou kunnen (*klopt af)

Als ik jou was zou ik nog even wachten de heeltijd van een wenkbrauw piercing is 6 tot 8 weken. Dus alles op eigen risico. :-)
pi_17056807
Piercing>sterilon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')