quote:Wat een bullshit.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:11 schreef Toadette het volgende:
[afbeelding]
uit bewondering voor een ander met piercing nemen de meeste mensen een piercing.
Wat ik me dan afvraag hè... Wat doen al die jongelui van nu met hun navel-, tong-, wenkbrauw-, weet-ik-veel-piercing als ze boven de 60 zijn. Gewoon laten zitten en d'r oud mee worden?
quote:Wat je maar verminking noemt... Iedereen zijn eigen meugje
Op zaterdag 31 januari 2004 19:59 schreef P-Style het volgende:
Ik hou niet zo van die zelfverminking...Wat ik me dan afvraag hè... Wat doen al die jongelui van nu met hun navel-, tong-, wenkbrauw-, weet-ik-veel-piercing als ze boven de 60 zijn. Gewoon laten zitten en d'r oud mee worden?
Als je je piercing uithaalt groeit het grotendeels weer dicht. Je ziet er echt bijna niets van. Wel kun je voelen dat er een piercing gezeten heeft. De huid om het gaatje heen zeg maar is iets harder dan gewoon weefsel. De tong groeit eigenlijk helemaal dicht (ik heb nl. 2 tongpiercings en de eerste is niet voelbaar en zichtbaar nadat ik het staafje verwijderd heb). De tweede zit er nog gewoon.
Heb een vraag over een NEK piercing.
Ik heb nooit echt duidelijkheid gehad over het behoud van deze piercing.
Er wordt wel eens gezegt dat deze piercing er in de loop der tijd uitgroeit.
Mijn vraag is, klopt dat ook en zo ja, over wat voor tijdsduur hebben we het dan?
Is/zijn er personen die er ervaring mee hebben?
quote:Leuke piercing, voor zo'n 1,5 a 2 jaar als je geluk hebt. Groeit uit en is moeilijk te helen (als je surface-piercings bekijkt zit er altijd wel een klein ontstekinkje, heel vervelend dus goed verzorgen en schoon houden).
Op zaterdag 31 januari 2004 23:07 schreef Ger-E het volgende:
Mensen,Heb een vraag over een NEK piercing.
Mijn vraag is, klopt dat ook en zo ja, over wat voor tijdsduur hebben we het dan?
quote:Als 'ie nou aan de voorkant zat, dan had je met een magneetje een handige clip-on stropdas/strikje kunnen maken!
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:02 schreef P-Style het volgende:[..]
Als 'ie nou aan de voorkant zat, dan had je met een magneetje een handige clip-on stropdas/strikje kunnen maken!
Zelf ben ik verliefd op deze (van een user hier op FOK!)
Alleen wil ik er ook nog een klein tunneltje erachter.
quote:Ik ken anders maar weinig mensen met bijv. een industrial..
Op maandag 9 februari 2004 21:08 schreef Ixnay het volgende:
In mn oor hoef ik niks, vind ik te cliché.
quote:Dat is een vrouw. (Ze is inmiddels overleden).
Op zaterdag 31 januari 2004 17:13 schreef Toadette het volgende:[..]
Ik zou dat aan deze vent niet vragen. ik wete wel zeker dat er wel eentje pijn moet hebben gedaan.
[afbeelding]
Hier is mijn piercing.
quote:Dus ram je er een door je voet. Zie je nooit! Als je het mooi vind doe je het gewoon en anders niet.
Op maandag 9 februari 2004 21:08 schreef Ixnay het volgende:
In mn oor hoef ik niks, vind ik te cliché.
btw tunnels vind ik ook zeer charmant
quote:hopelijk niet iets piercing-gerelateerd?
Op maandag 9 februari 2004 21:15 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Dat is een vrouw. (Ze is inmiddels overleden).
quote:Waarschijnlijk een cadmium-, lood-, koper- en zinkvergiftiging.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:07 schreef CherryLips het volgende:[..]
hopelijk niet iets piercing-gerelateerd?
quote:meldt
Op maandag 9 februari 2004 21:10 schreef Random_hero het volgende:[..]
Ik ken anders maar weinig mensen met bijv. een industrial..
en als ik een prijsdeal kan maken komen er nog 3 barbels in mijn oor met spikes aan buitenkant oor en bolletjes binnenin
zoiets wordt het dan:
Zo'n tunnel zoals ik iemand zag roepen is leuk qua pijn btw. Eerst een 1.6mm gat piercen en dan met een stang die steeds dikker wordt duwen ze het gat groter.
quote:Piercing eruit groeien? neej. Tenzij je natuurlijk hem niet goed onderhoud :-) dan heb je een probleempje
Mensen,Heb een vraag over een NEK piercing.
Nu blijft deze plek steeds rood, beetje ontstoken en soms zelfs pijnlijk. Ik ben al bij de piercingshop geweest voor advies. Ik week de plek nu met koud water met zee zout en ik heb een ontsmettingscreme gekregen maar het helpt niets. Er komt wel steeds een beetje pus uit maar helen ho maar.
Heeft iemand tips of ervaring met dit probleem?
quote:Wat ik nu ga vertellen is eigenlijk fout maar wel de oplossing. Gebruik sterilon. Het mag officieel niet maar bij mijn vriendin heeft het heeeeeeel erg geholpen binnen een dag was het schoon en niet meer rood en nu heeft ze totaal nergens last meer van.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:01 schreef Twiggy het volgende:
Ik heb ongeveer 1,5 jaar een navelpiercing, alles ging prima tot ik er een paar maanden geleden met m'n duimnagel achter bleef hangen en een wond bij de bovenste opening veroorzaakte.Nu blijft deze plek steeds rood, beetje ontstoken en soms zelfs pijnlijk. Ik ben al bij de piercingshop geweest voor advies. Ik week de plek nu met koud water met zee zout en ik heb een ontsmettingscreme gekregen maar het helpt niets. Er komt wel steeds een beetje pus uit maar helen ho maar.
Heeft iemand tips of ervaring met dit probleem?
edit: ik heb inmiddels gespeurd met google, ik ga vandaag nog naar de drogisterij. Thanx!!
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 10-02-2004 12:14]
quote:You are welcome en succes ermee
Op dinsdag 10 februari 2004 12:04 schreef Twiggy het volgende:
Wat is sterilon en hoe kom je daar aan?edit: ik heb inmiddels gespeurd met google, ik ga vandaag nog naar de drogisterij. Thanx!!
Maar ik wil zo snel mogelijk gaan zwemmen, en dan een of twee keer per week. Maar dat wordt dus afgeraden tijdens de helings periode. Ik wacht sowieso nog 'n maandje denk ik, hoewel ik 't idee heb dat 't nu ook al wel zou kunnen (*klopt af)
quote:Als ik jou was zou ik nog even wachten de heeltijd van een wenkbrauw piercing is 6 tot 8 weken. Dus alles op eigen risico. :-)
Op dinsdag 10 februari 2004 12:59 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk weten of mijn wenkbrauwpiercing inmiddels geheeld is? Hij zit nu twee weken (lang he) en ik heb nog geen centje pijn gehad, totaal niks ontstoken of opgezwollen enz.
Schoon maken gaat goed (doe ik dan ook wel erg consequent)Maar ik wil zo snel mogelijk gaan zwemmen, en dan een of twee keer per week. Maar dat wordt dus afgeraden tijdens de helings periode. Ik wacht sowieso nog 'n maandje denk ik, hoewel ik 't idee heb dat 't nu ook al wel zou kunnen (*klopt af)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |