Naam: Associazione Calcio Fok!United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.
Officiële sponsor: Ajax No. 1 in samenwerking met HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart
Thuisshirt: Uitshirt:
Clublogo:
De basis
Doel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde rechtspoot die uitstekend op links speelt met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.
De Wissels:
reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: In te vullen door technische staf na stoppen van mitt
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: TalkShowHost. Frčle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoīstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.
De Beloften
Beloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, Frenkie, hellmondunited, popolon, sqlsmurft en tha_dark
De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
17. PogueMahone
18. DutchGooner
19. Popolon
21. AirRaid
22. GotenSSJ
24. Bartoli 29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
69. Loek-B
80. Tong80
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden
Technische staf
Technisch direkteur: Golfer De ervaren man bij AC Fok!U, heeft eerder dit seizoen een stap terug gedaan. Bezit grote dichterlijke kwaliteiten zoals het een td beaamt.
Trainer: Dylan Dog speler-trainer, de derde al voor onze helden dit jaar
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
Verzorger: Bluezz. AC Fok! United is wederom baanbrekend en stelt een vrouwelijke verzorger aan. Opvallend is de recente toename van het aantal liesblessures.
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc
Ondersteundende staf:
Materiaalman: pfaf, ACFU zorgt natuurlijk voor een gediplomeerde, afgestudeerde materiaalman die de ballen altijd hard pompt...
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleaders (3 stuks maximaal): VACATURES.
Stadionspeaker: Pekel op proef
Persvoorlichter: FrankyMcG uw aanspreekpunt voor alle mediazaken.
Bestuur
Algemeen directeur: Mitt. Beëindigde onlangs zijn actieve loopbaan voor een belangrijke plaats in het bestuur.
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Trend watcher: Mindlight: bewaker van de identiteit van AC Fok! United
De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho
De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.
ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!
quote:Nee, doe dan maar Kevin van Idols.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:54 schreef pekel het volgende:
Ik probeer Frans Bauer live te laten optreden bij ons voor de volgende thuiswedstrijd en in de rust, vind iedereen dit oke?.
quote:We moeten wel bezoekers hebben.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:[..]
Nee, doe dan maar Kevin van Idols.
quote:Die trek je met Fransje
Op zaterdag 24 januari 2004 15:56 schreef pekel het volgende:[..]
We moeten wel bezoekers hebben.
.
misschien wel door
quote:Als ik een tijdelijke license to kill heb en de rechten voor een publieke executie zelf mag verkopen aan de hoogste bieder ben ik accoord
Ik probeer Frans Bauer live te laten optreden bij ons voor de volgende thuiswedstrijd en in de rust, vind iedereen dit oke?.
quote:wordt binnenkort ge-update door Dylan Dog. Het is zijn idee, dus hij mag de veranderingen doorvoeren
Op zaterdag 24 januari 2004 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
hey even over de OPwaarom staan ik,bartoli en airraid er nog niet bij ?
quote:En ik sta nog op proef, terwijl ik al een bevestiging heb gekregen dat ik mag blijven.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
hey even over de OPwaarom staan ik,bartoli en airraid er nog niet bij ?
quote:Als je Frans draait, speel je met je baantje...
Op zaterdag 24 januari 2004 16:01 schreef pekel het volgende:[..]
En ik sta nog op proef, terwijl ik al een bevestiging heb gekregen dat ik mag blijven.
.
quote:hij kan de pot op, en dan zeker bij De Graafschap terechtkomen
Op zaterdag 24 januari 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Abramovich heeft gebeld, hij wil Pogue Mahone...
we zijn in onderhandeling
quote:Dit is een raar werkwoord, het voltooid deelwoord is geupdatet.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
wordt binnenkort ge-update door Dylan Dog. Het is zijn idee, dus hij mag de veranderingen doorvoeren
Updaten - updatete- geupdatet
Da's een leuke voor galgje, scrabble e.d.
quote:en daar ben ik voor.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:09 schreef PogueMahone het volgende:
Geen Frans fucking Bauergewoon gejuich van onze supporters
quote:
quote:Een duet tussen die twee lijkt me prachtig!!
Op zaterdag 24 januari 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:Nee, doe dan maar Kevin van Idols.
quote:Ha, alweer een diehard ACFU-fan erbij!
Op zaterdag 24 januari 2004 16:07 schreef gimeone het volgende:
gimeone: standaard supporter in vak F, heeft zijn kwaliteiten liggen in de zang en schreeuw werk. Kan goed communiceren met de mede supporter en is fel tegen de tegenpartij....soms is zijn commentaar slap en overbodig.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:54 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ha, alweer een diehard ACFU-fan erbij!
De fanatieke kern is inmiddels uitgebreid naar 4 supporters!
quote:Dat is niet niks.....Misschien een intern overleg met de technische staf en de algemeen directeur?
Op zondag 25 januari 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Abramovich biedt naar verluidt 34 miljoen euro voor Pogue Mahone....
quote:Abramovich can kiss our ass!
Op zondag 25 januari 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Abramovich biedt naar verluidt 34 miljoen euro voor Pogue Mahone....
PogueMahone is not for sale!
BFC Millingen aan den Rijn (4-4-2):
Derhalve; Dus, Ergo, Daarentegen, Immers; Mits, Desalniettemin, Vanwege, Aangezien; Omdat, Niettegenstaande
AC Fok!United (4-3-3):
keeper; FrankyMcG, SCH, DIGGER, Dutch_gooner; Speed1971, methodmich, zjroentje; Dylan Dog, PogueMahone, Tony_Montana67
De opstellingen voor vanmiddag volgen na het wedstrijdverslag.
quote:voor het 2e misschien,vertel eerst maar eens wat je kunt
Op maandag 26 januari 2004 13:04 schreef Mendos het volgende:
Ik ben de perfecte invaller![]()
AC Fok!United (4-3-3):
keeper; FrankyMcG, SCH ('67: Bartoli), DIGGER, Dutch_gooner; Speed1971, methodmich, zjroentje ('54: Da_Sandman); Dylan Dog, PogueMahone, Tony_Montana67
AC Fok! United wint simpel maar verdiend
AC Fok! United heeft duidelijk weinig hinder ondervonden van de winterstop, in tegenstelling tot veel andere clubs. In het eerste duel na de winterstop werd BFC Millingen aan den Rijn simpel op zij gezet.
Wie anders dan Dylan Dog en PogueMahone zorgden met verzorgd samenspel voor respectievelijk de 1-0 (een lopje) en de 2-0 (kopbal) nog voor het half uur. De Nederlandse verdedigers blijken duidelijk nog geen remedie te hebben gevonden voor het Sambavoetbal van PogueMahone.
Aangezien bracht net voor rust de spanning nog terug in de wedstrijd door een rebound van Omdat in te tikken. Maar na rust was BFC Millingen aan den Rijn onmachtig in het aanvallen, en bleef de verdediging van Ac Fok! United simpel overeind.
In de 67e minuut werd SCH hard vanachter aangepakt toen hij de 16 binnenstormde, SCH ging als een stervende zwaan naar de grond, en bleef liggen. SCH kon niet meer verder en het jeugdig talent Bartoli was zijn vervanger. PogueMahone schoot de penalty genadeloos hard binnen.
Na de 3-1 kwam AC Fok! United niet meer in gevaar en speelde ze de wedstrijd simpel uit. Door de overwinning blijft AC Fok! United koploper.
0-1: '13: Dylan Dog
0-2: '27: PogueMahone
1-2: '44: Aangezien
1-3: '67: PogueMahone (pen.)
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 26-01-2004 16:15]
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben tevreden. Morgen 14:00uur thuis tegen 't Muzikantenstadje. Ik denk erover de jeugd speeltijd te geven...
Wil iemand anders er ook wat?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:22 schreef PogueMahone het volgende:
Potverdorie, ik zit hier met 25 Russische hoeren in te kleine Chelsea-shirtjes (vanmiddag afgeleverd).Wil iemand anders er ook wat?
quote:2x scoren was geen overbodige luxe geweest!
Op maandag 26 januari 2004 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Tevreden over mijn invalbeurt. Meer voor een basisplaats kan ik niet doen
Maar nog zeker een klasse beter dan Da_Sandman.
Jullie zien de schoonheid in mijn spel niet. De manier waarop ik Immers poorte. Ergo is me nog aan het zoeken....
Let wel op dat SCH speelt: die krijgt pas contractverlenging als hij 75 % van de duels speelt en met al die schorsingen...
quote:Dan kunnen wij met de basisspelers vna het eerste een dagje in de kroeg zitten!
Op maandag 26 januari 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Mooie zege. Muzikantenstadje kan wel geklopt worden door het 2e.
Stand (voor de laatste wedstrijd)
AC Fok!United1393130441331
Poldervogels138412829722
Zandratten '93139132825916
Donderhonden137332426206
Villa BVD13625201621-5
Millingen aan den Rijn135441916133
RTL Boulevard SC135441927261
Bal Op 't Dak135441915141
West-Zuid Vooruit13616192122-1
Slikkers VV13616192023-3
Microsoft Tweakers FC134541722211
Gooise Matras13526171218-6
Muzikantenstadje134441625250
Grambergen13517161821-3
AAVOOZ13337121120-9
Heinsbroek13319101128-17
Grachtengordel1323891225-13
Friese Knapen130585829-21
Eerdere wedstrijden:
1 vv Heinsbroek (T)3-0, (Dylan Dog (2x), Tong80)
.2 vv Grambergen (U) 2-2, (DutchGooner, Dylan Dog)
.3 Microsoft Tweakers FC (T) 4-3 (Cazzo (2x), Dylan Dog, Cart_man)
.4 Slikkers VV (U) 0-7 (Tony_Montana67 (2x), methodmich, Tong80, Cartman, DaSandman, Dylan Dog)
.5 Zandratten '93 (T) 0-0
.6 vv 't Gooise Matras (T) 3-0 (Juan Zueco, Dylan Dog, Speed1971)
.7 RTL Boulevard SC (U) 3-2 (DutchGooner, Dylan Dog)
.8 West-Zuid Vooruit (T) 6-0 (Dylan Dog (3x), Tony_Montana67, zjroentje, FrankyMcG)
.9 Friese Knapen (U) 1-2 (PogueMahone, Tony_Montana67)
10 Bal Op 't Dak (T) 2-2 (Cart_man, Poguemahone)
11 Villa BVD (U) 0-7 (Dylan Dog (3x), Poguemahone (2x), Tong80, Tony_Montana67)
12 AAVOOZ (U) 1-2 (Eigen goal tegenstander, Poguemahone)
13 FC Grachtengordel (T) 4-1 (Poguemahone, Speed1971 (2x), Dylan Dog)
14 BFC Millingen aan den Rijn (U) (PogueMahone (2x), Dylan Dog)
15 't Muzikantenstadje (T)
16 Donderhonden (U)
17 Poldervogels (T)
quote:Zal ik de dames meenemen?
Op maandag 26 januari 2004 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dan kunnen wij met de basisspelers vna het eerste een dagje in de kroeg zitten!
quote:Kunnen die nog zitten dan?
Op maandag 26 januari 2004 19:49 schreef PogueMahone het volgende:[..]
Zal ik de dames meenemen?
Verdediger, centraal rechts / rechtsback
Niet altijd even mooi, wel efficient
Bikkelhard in de duels
Kopsterk met een lengte van 1.88
Hierbij een stofzuigende middenvelder, groot loopvermogen, die taakbewust kan spelen en zich graag opoffert voor de vedette van de ploeg.
Een doelpuntje komt op z'n tijd uit de lucht vallen, met name uit de rebound van een kluts die via de paal na een corner zomaar in ondergetende zijn schoenen kan belanden.
Wil graag starten in het 2e, promotie geen bezwaar !
[Theo Maassen citaatmode]
Beetje kruising tussen Berry v Aerle en Diego Maradona.
De conditie van Maradona en de techniek van v Aerle
[/Theo Maassen citaatmode]
Tevens bereid tot aanschaf seizoenkaart voor het 1e !
quote:Supporter nummer 5 heeft zich gemeld!!
Op maandag 26 januari 2004 22:39 schreef Bjoro het volgende:Tevens bereid tot aanschaf seizoenkaart voor het 1e !
quote:yeah
Op maandag 26 januari 2004 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben tevreden. Morgen 14:00uur thuis tegen 't Muzikantenstadje. Ik denk erover de jeugd speeltijd te geven...
't Muzikantenstadje (8-1-1):
Montagne; Borsato, Thijs, Corsten, Towers, Bauer, Abraham, Roelvink, Neyman; Damen; Froger
't Muzikantenstadje is duidelijk voor een punt gekomen tegen de lijstaanvoerder. Het speelt in een zeer conventionele 8-1-1 formatie. AC Fok!United begint in de eerste helft met de jongelingen AirRaid, Eilanden en Bartoli. Ook GotenSSJ zit op de bank. Speed1971, DIGGER, FrankyMcG, zjroentje en TonyMontana krijgen rust maar zijn wel inzetbaar.
Doe allemaal een blauw shirt aan een een wit mutsje op je hoofd, dan denkt die rechtshalf van hun (Abraham) dat jullie steeds van rechts komen en dan stopt hij om voorrang jullie te geven !
Maar onderschat ze niet, het schijnt dat Bauer al een jaar of 25 op trainingskamp is !
Die Neyman in de spits oogt niet fit, heeft de hele nacht niet geslapen omdat hij nog niet alle sterren had gezien !
Evenals die middenvelder Roelvink, die heeft de hele nacht liggen dromen !
Froger daarentegen zit heerlijk in z'n vel, vooral na de rust !
In de rust krijgt hij EEN VERS KOPJE THEE en dat maakt hem zo gelukkig !!
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 27-01-2004 15:28]
wie is de trainer ook alweer?
Die ga ik maar eens goed de waarheid vertellen.
De jeugd een kans geven...
"He must not put his head in other player's ass."
Zo.
quote:?
Op dinsdag 27 januari 2004 15:21 schreef Sloggi het volgende:
En hoe speel je je in de kijker bij de Fok! United scouts?
quote:Of die voorstopper (Thijs) op tijd is valt nog maar af te wachten, hij zit vaak vast in het verkeer !
Op dinsdag 27 januari 2004 15:26 schreef Nkjez het volgende:
let ook op die geniale momenten van Froger.
hij shiet inneens de bal in de kruising, uit het niks
quote:niet door mij hoor
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij word ik genegeerd
maar ik kan die vraag niet beantwoorden
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:wie is de trainer ook alweer?
Die ga ik maar eens goed de waarheid vertellen.De jeugd een kans geven...
Zo.
quote:Hehe
Op dinsdag 27 januari 2004 15:34 schreef Nkjez het volgende:[..]
niet door mij hoor
maar ik kan die vraag niet beantwoorden
quote:Als de VBL-meeting altijd in Utrecht wordt gehouden, kan jouw ondertitel nog wel eens gevoelig liggen !
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij word ik genegeerd
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:36 schreef Bjoro het volgende:[..]
Als de VBL-meeting altijd in Utrecht wordt gehouden, kan jouw ondertitel nog wel eens gevoelig liggen !
Figuurlijk gesproken dan
J.
quote:Wat is er nu aan de hand? Gisteren kwam je zeuren dat je achillespeesblessure nog steeds niet helemaal genezen is... Wedstrijden als deze tegen 't Muzikantenstadje geeft me de kans om de jeugd speelminuten op te laten doen en de ervaren krachten rust te laten pakken, zeker gzien de resterende wedstrijden van de eerste seizoenshelft tegen de betere tegenstanders. Het is ook nooit goed.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:wie is de trainer ook alweer?
Die ga ik maar eens goed de waarheid vertellen.De jeugd een kans geven...
Zo.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:01 schreef Nkjez het volgende:
Leuk idee ditheb meteen een AC FOK! United shirt gekocht en een kaartje voor de volgende wedstrijd
Voor de spelers: laat bij de corners Bauer maar vrij staan, die durft toch niet te koppen want dan gaat z'n haar door de war!
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 27-01-2004 16:59]
quote:hehehehehe
Op dinsdag 27 januari 2004 16:58 schreef AirRaid het volgende:
wel opletten op die Towers, die wil nog wel eens een losse elleboog hebben
quote:die bal is toch te hard aangekomen, je hebt je debuut al gemaakt
Op dinsdag 27 januari 2004 17:05 schreef Bartoli het volgende:
ook zin heeft in zijn debuut. En je weet losse ellebogen wij kunnen er beter mee meppen
quote:En een zak nootjes.
Op dinsdag 27 januari 2004 17:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgende keer wil ik minimaal een kussentje op de bank
't Muzikantenstadje (8-1-1):
Montagne; Borsato, Thijs, Corsten, Towers, Bauer, Abraham, Roelvink, Neyman; Damen; Froger
Remise na schandalige wedstrijd
't Muzikantenstadje was duidelijk voor een punt gekomen tegen de lijstaanvoerder. Het trad aan in een zeer conventionele 8-1-1 formatie. AC Fok! United, met enkele jonkies in de basis, startte daardoor aanvankelijk zeer stroef tegen 't Muzikantenstadje. De wedstrijd eindigde in een waar kaartengala.
Zelf PogueMahone kwam niet door de stugge verdediging heen. Borsato en Towers, het centrale duo, had weinig moeite met spitsen Bartoli en eerdergenoemde. Zelfs nadat Towers rood kreeg na een vermeende elleboogstoot op methodmich, kon AC Fok! United niet doorzetten.
In de 41e minuut kwam AC Fok! United voor de eerste keer in kansrijke positie. Dutgooner gaf een mooie voorzet over de breedte van het veld die door Dylan Dog naastgekopt werd.
Na rust worden Speed1971, FrankyMcG en Da_Sandman ingebracht. Nog geen 5 minuten in de tweede helft gaat Froger overdreven naar de grond naar een lichte touche van Eilanden. Penalty en rood voor Eilanden. Iedereen reageert verontwaardigd, maar Froger benut de strafschop koelbloedig 0-1.
Na de 0-1 richt 't Muzikantenstadtje zich deste meer op de verdediging. FrankyMcG, die al de gehele 2e helft met Bauer overhoop ligt, hoekt Bauer voor de vlakte uit het zich van de scheids. Echter de grensrechter vlagt voor de overtreding. Nu vliegt de vlam in de pan en spelers beginnen elkaar aan te vallen, met een ordinaire vechtpartij tot gevolg.
FrankyMcG krijgt rechtstreeks rood. En ook Bauer en Speed1971 wordne met een rode kaart van het veld gestuurd, vanwege hun aandeel in het opstootje. Methodmich haalt verhaal bij de scheids aangezien Damen ook duidelijk Da_Sandman verwondt heeft. De scheids houdt Methodmich de gele kaart voor wegens protesteren.
Met twee spelers minder begint AC Fok! United aan de moeilijke taak om iig te scoren. In de 78e minuut haal Da_Sandman zijn gram op Damen, door deze in de 16 meter uit te spelen, en de 1-1 binnen te trappen.
AC Fok! United probeert de wedstrijd nog winnen af te sluiten, maar 't Muzikantenstadtje beperkt zich tot het potdicht houden van de goal.
Na het laatste fluitsignaal kan een twee vechtpartij nog maar net voorkomen worden.
'55: 0-1 Froger (pen.)
'78: 1-1 Da_Sandman
quote:Naam:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:41 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik een sollicitatieformulier krijgen
quote:Hier posten en dan beslist Dylan Dog in overleg met het bestuur en de spelersraad (ikzelf als captain, DutchGooner, tong80, keeper en SCH).
Op dinsdag 27 januari 2004 20:00 schreef Sloggi het volgende:
Naar wie meelenEn de Technisch Directeur beslist cker
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 27-01-2004 20:21]
quote:Gatver! Weer een Feyenoorder, wordt hier echt een Feyenoordkliekje op VBL, ze kunnen het beter FEY noemen!
Op dinsdag 27 januari 2004 20:15 schreef Sloggi het volgende:Favoriete club: Feyenoord, AS Roma
quote:Haha
Op dinsdag 27 januari 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
De ploeg kan wel 2 vrijgezellen gebruiken op zich, om die hoeren van Pogue Mahone te verdelen.
quote:Is toch alleen maar positief
Op dinsdag 27 januari 2004 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Gatver! Weer een Feyenoorder, wordt hier echt een Feyenoordkliekje op VBL, ze kunnen het beter FEY noemen!
quote:Ow jah, we moesten een penislengte opgeven
Op dinsdag 27 januari 2004 20:26 schreef AirRaid het volgende:
ze moeten wel eerst de Harry test doorstaan
Ik verwacht wel dat de leiding na het zien van de beelden protest aantekent bij de KNVB. Ik verwacht vrijspraak
quote:Maar ik heb geen basisplaats, en nu er spelers rust wordt gegeven weer niet! Dat irriteert me enorm, zoals u gezien heeft vandaag.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wat is er nu aan de hand? Gisteren kwam je zeuren dat je achillespeesblessure nog steeds niet helemaal genezen is... Wedstrijden als deze tegen 't Muzikantenstadje geeft me de kans om de jeugd speelminuten op te laten doen en de ervaren krachten rust te laten pakken, zeker gzien de resterende wedstrijden van de eerste seizoenshelft tegen de betere tegenstanders. Het is ook nooit goed.
Ik ben in ieder geval blij dat de communicatie tussen trainer en speler zo open en eerlijk is...
tering wat een heerlijke pot vandaag!
quote:dat ligt eraan in welke bui harry is
Op dinsdag 27 januari 2004 20:27 schreef Sloggi het volgende:
En dat isEr komt toch nix anaals bij kijken of wel?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:25 schreef Eilanden het volgende:
Lekker debuutIk verwacht wel dat de leiding na het zien van de beelden protest aantekent bij de KNVB. Ik verwacht vrijspraak
quote:Zie tevens één van mijn vorige posts maar nu officieel
Op dinsdag 27 januari 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Sollicitatieformulier
quote:KLOTE
AC Fok! United - PersberichtDe wedstrijd van AC Fok! United tegen 't Muzikantenstadtje krijgt een vervelend staartje. Hoewel Eilanden door de openbaar aanklager is vrijgesproken, mist aanvoerder Methodmich de volgende wedstrijd vanwege de gele kaart die hij kreeg in de wedstrijd.
Erger zijn de straffen voor FrankyMcG en Speed1971 die respectievelijk 6 en 4 wedstrijden tegen zich geeist krijgen voor het neerslaan van de tegenstander (FrankyMcG) en de vechtpartij (Speed1971).
Ook tegen Bauer en Towers van 't Muzikantenstadtje zijn beide 4 wedstrijden geeist voor de elleboogstoot (Towers) en de vechtpartij (Bauer). Tegen Damen wordt geen schorsing geeist voor zijn aanslag op Da_Sandman.
De clubs hebben tot vrijdag a.s. om in beroep te gaan tegen de eis.
quote:Ik denk dat ik persoonlijk geen poot heb om op te staan, het licht ging gewoon ff bij me uit, die Bauer bleef bezig met zijn gekut!
Op woensdag 28 januari 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanzelfsprekend gaan we in beroep.
quote:Ssst
Op woensdag 28 januari 2004 11:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik denk dat ik persoonlijk geen poot heb om op te staan, het licht ging gewoon ff bij me uit, die Bauer bleef bezig met zijn gekut!
quote:Ga ervan uit dat ze voor 31 jan beslissen want dan sluit de int. transfer markt !
Op woensdag 28 januari 2004 12:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer krijgen we uitslag van onze sollicitatie?
Ik ga wel ff wat aan mn conditie doen
Onze trainer heeft bij het eerste van onze club gespeeld. Als je bedenkt dat SVV(enray) ooit in de hoofdklasse speelde, kan je nagaan hoe goed onze trainer kan ballen
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:32 schreef Sloggi het volgende:
Vanavond trainenOnze trainer heeft bij het eerste van onze club gespeeld. Als je bedenkt dat SVV(enray) ooit in de hoofdklasse speelde, kan je nagaan hoe goed onze trainer kan ballen
Kan me niet herinneren dat Dylan Dog ooit voor Venray heeft gespeeld eigenlijk...
m.a.w.: bedenk nog eens goed wat de bedoeling is van deze club, en leef je aub in in je rol!
Ik mag transfervrij weg, maar ik houd me conditie op peil bij SVV!
quote:Niet meer dan terecht!
De wedstrijd van AC Fok! United tegen 't Muzikantenstadtje krijgt een vervelend staartje. Hoewel Eilanden door de openbaar aanklager is vrijgesproken,
Nu aan het grote werk geroken te hebben, smaakt dit naar meer
quote:komt de andere hleft hier nog wel eens
Op woensdag 28 januari 2004 15:06 schreef PogueMahone het volgende:
wat een grote selectie hebben we eigenlijk
LoekB en Talkshowhost, Zapper zie ik zo als niet meer langskomen in VBL
quote:We moeten gewoon een franchise starten. Dubbele recettes, iedereen komt aan spelen toe en de salarissen kunnen omhoog
quote:Kunnen we niet wat spelers uitlenen aan jouw oude club?
quote:Zoals DD al zei, we gaan gewoon in beroep!
Op woensdag 28 januari 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Apart, het was pas mijn 2e kaart en normaal ben je na 4 gele pas geschorst... Dit lijkt op een complot tegen ons sterrenensemble!
quote:Help me eens even, waar kom ik ook alweer vandaan?
Op woensdag 28 januari 2004 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kunnen we niet wat spelers uitlenen aan jouw oude club?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:27 schreef pekel het volgende:
Ohw jah, ik soliciteer bij deze op de functie Algemeen Manager..
quote:Tchibanga Bongo FC
Op woensdag 28 januari 2004 16:45 schreef PogueMahone het volgende:Help me eens even, waar kom ik ook alweer vandaan?
Verkocht of verhuurd:
Fulton, Zapper, HeatWave, LoekB, TalkShowHost.
Nieuw sinds enkele weken:
AirRaid
GotenSSJ
Bartoli
Op proef (wordt binnenkort over geoordeeld en dan evt. geplaatst in het tweede team):
Sloggi
Bjoro
The_BoeZelaar
Gezien het vertrek van reservekeeper Zapper is de selectie met spoed op zoek naar een talentvolle doelman. Later meer.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tchibanga Bongo FC
Libreville Tigers
quote:Voor de volledigheid:
Op woensdag 28 januari 2004 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:Verkocht of verhuurd:
Fulton, Zapper, HeatWave, LoekB, TalkShowHost.
Fulton is naar FC Torremolinos
Zapper is naar 't Perkse Diep
HeatWave is naar South Park FC
LoekB is naar Maccabi Tel Etekst
TalkShowHost is naar Alania Bichkek
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
spoed op zoek naar een talentvolle doelman. Later meer.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:LoekB is naar Maccabi Tel Etekst
Wel spijtig dat we (de ACFU Ultra's) nu niet meer ons fantastische strijdlied "Viper-X, Viper-X, hij hoort erbij maar het doet ons niks!" kunnen laten horen .
Er is trouwens een nieuw lied in de maak. Gedacht wordt aan iets als "LoekieB, LoekieB, hij is eindelijk weg en nu zijn we tevree!" .
quote:Vind sowieso dat jullie de laatste tijd weinig van jullie laten horen verbaal!
Op woensdag 28 januari 2004 18:39 schreef Yeahinho het volgende:Wel spijtig dat we (de ACFU Ultra's) nu niet meer ons fantastische strijdlied "Viper-X, Viper-X, hij hoort erbij maar het doet ons niks!" kunnen laten horen
.
quote:Ik probeer persoonlijk de eer nog wat omhoog te houden, maar de overige fans laten het inderdaad flink afweten...
Op woensdag 28 januari 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Vind sowieso dat jullie de laatste tijd weinig van jullie laten horen verbaal!
quote:Als materiaalman zal ik ook wat wedstrrijdjes hier en daar gaan bekijken
Op woensdag 28 januari 2004 19:02 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik probeer persoonlijk de eer nog wat omhoog te houden, maar de overige fans laten het inderdaad flink afweten...
De eens zo fiere supporters-side lijkt ten dode te zijn opgeschreven!
quote:Misschien dat een financiele injectie van het TiFo team de tij kan keren!?
Op woensdag 28 januari 2004 19:02 schreef Yeahinho het volgende:Ik probeer persoonlijk de eer nog wat omhoog te houden, maar de overige fans laten het inderdaad flink afweten...
De eens zo fiere supporters-side lijkt ten dode te zijn opgeschreven!
quote:Ik zal samen met Cruoninga (waar hangt die gast eigenlijk uit??
Op woensdag 28 januari 2004 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Misschien dat een financiele injectie van het TiFo team de tij kan keren!?
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:16 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ik zal samen met Cruoninga (waar hangt die gast eigenlijk uit??
) eens een TIFO-actie gaan organiseren. Alle (5) supporters een gekleurd A4-tje omhoog houden, dat zal me een sfeertje geven!!
The_BoezelaaR is een talentvolle 19-jarige centrale verdediger, die ook op de rechtsback positie zeer goed uit de voeten kan. Met zijn lengte van 1.88 en zijn uitstekende sprongkracht is hij vaak heerser in eigen strafschopgebied, en zeer gevaarlijk in dat van de tegenstander. Hij is niet geweldig technisch, maar wel bikkelhard en niet vies van een behoorlijke beuk. Zijn werklust wordt vaak geroemd.
Hij speelt al sinds vanaf jeugdige leeftijd bij Swansea City, waar hij 2 jaar geleden werd weggeplukt door West Ham United voor het mega-bedrag (voor Swansea dan) van 750.000 pond. Bij West Ham speelde hij tot dusver 7 wedstrijden (4 in basis) en pakte hij 1 gele kaart.
Voor dit seizoen had West Ham geen geld meer om hem te behouden. Hoewel vele clubs belangstelling hadden, koos The_BoezelaaR doelbewust voor AC Fok! United vanwege de uitstraling, de sterren en het aantrekkelijke voetbal. Hij kijkt dan ook uit naar de samenwerking met trainer/speler Dylan Dog en de rest van het team.
ik ben wel bereid om die te maken als ik maar weet wat de basis 11 is
Ik zal natuurlijk mijn best doen mijn stage met succes af te ronden
quote:Er hangen druppels aan je kin van je slijmen en
Op woensdag 28 januari 2004 19:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog even een stukje bio over moi waarin mijn kwaliteiten enzo staan beschreven:
.... Hoewel vele clubs belangstelling hadden, koos The_BoezelaaR doelbewust voor AC Fok! United vanwege de uitstraling, de sterren en het aantrekkelijke voetbal. Hij kijkt dan ook uit naar de samenwerking met trainer/speler Dylan Dog en de rest van het team.
Heb laatst die docu gezien over jou bij Canal + (dacht bij de voetbaljaren Wilfred Guinnee) maar daar lieten ze toch ook je blessuregevoeligheid zien !
Verder, die blessuregevoeligheid is een opgeblazen verhaal, nadat ik van 1 vakantie terugkwam met een gebroken enkel en een schouder uit de kom, dit was puur een ongelukje ....
quote:Opgeblazen ???? alsof het iedereen gebeurt die van een strandbedje afstapt !
Op donderdag 29 januari 2004 11:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geen Hielenlikken, gewoon voor mezelf een sfeer creeeren waarin ik kan voetballen. Ik kan toch moeilijk zeggen : Jaoh, en ik heb er voor geen kloot zin aan, maar ach, we moeten het toch maar doenVerder, die blessuregevoeligheid is een opgeblazen verhaal, nadat ik van 1 vakantie terugkwam met een gebroken enkel en een schouder uit de kom, dit was puur een ongelukje ....
quote:Opgeblazen
Op donderdag 29 januari 2004 11:26 schreef Bjoro het volgende:[..]
Opgeblazen ???? alsof het iedereen gebeurt die van een strandbedje afstapt !
quote:Dan had je Jan Roelfs beter moeten inlichten, want die kwam met de strandbedjes-variant !
Op donderdag 29 januari 2004 11:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:[..]
Opgeblazen
, want het was geen strandvakantie maar een dagje bergbeklimmen, en ik werd niet goed gezekerd .... au
Lopen ze een beetje geld te verdienen op de tribune zeker ...
quote:Juist!
Op donderdag 29 januari 2004 21:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Bewijzen jullie je eerst maar eens, praatjesmakers!
Hoe vond je 't trouwens dat ik 't op de middagtraining deed [edit] trainer coach Dog meneer [/edit]?
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 30-01-2004 09:33]
quote:das, trainer coach Dog meneer, voor jouw
Op donderdag 29 januari 2004 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Kom maar op. Zo lang er geen aanslagen op de enkels gepleegd worden vind ik 't goedHoe vond je 't trouwens dat ik 't op de middagtraining deed Dog?
quote:
Persbericht - AC Fok! United* De geeiste schorsing tegen Methodmich is ingetrokken, vanwege een foutieve berekening was hij in eerste instantie geschorst.
* Speed1971 z'n schorsing is naar 3 wedstrijden teruggebracht, gezien de situatie.
* FrankyMcG ziet opnieuw 6 wedstrijden tegen zich geeist.* Bauer en Towers van 't Muzikantenstadtje zijn ook slechts voor 3 wedstrijden geschorst
* Damen krijgt alsnog 3 wedstrijden schorsing geeist.
quote:Op zaterdagochtend bellen met 06-DYLANDOG. Dan hoor je ook of het eventueel afgelast is.
Op vrijdag 30 januari 2004 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer er weer een wedstrijd wordt gespeeld en tegen wie ?
quote:Als we binnen een maand de voltallige juridische commissie op de lange latten in de alpen zien, weten we dat de boetes zijn betaald !
Op vrijdag 30 januari 2004 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[Persbericht ACFU]
Ben benieuwd wat het eindoordeel van de technische commissie is ...
quote:Ik d8 dat we 3 weken kregen om onszelf te bewijzen. Maar goed, één training is voor mij al genoeg om te laten zien dat ik een basisplaats verdien
Op zaterdag 31 januari 2004 13:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* BoezelaaR nadert het einde van zn stage periodeBen benieuwd wat het eindoordeel van de technische commissie is ...
quote:Vandaar
Op woensdag 28 januari 2004 12:07 schreef Bjoro het volgende:[..]
Ga ervan uit dat ze voor 31 jan beslissen want dan sluit de int. transfer markt !
Bjoro vooral qua traptechniek, Boezelaar qua verdedigend koppen en Sloggi moet zijn startsnelheid verhogen. Al kan de trainer er anders over denken.
quote:* BoezelaaR gaat zn best doen
Op zaterdag 31 januari 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
Transfervrije spelers mogen daarna ook nog komen hoor... Vooralsnog vind ik de ambities van de proefspelers erg duidelijk, maar de vertaalslag naar de praktijk kan nog wel iets verbeteren.Bjoro vooral qua traptechniek, Boezelaar qua verdedigend koppen en Sloggi moet zijn startsnelheid verhogen. Al kan de trainer er anders over denken.
quote:Dat van mijn startsnelheid ben ik met je eens. Als ik eenmaal op snelheid ben valt het wel mee, maar m'n acceleratievermogen is echt slecht. Maar daar valt op te trainen
Transfervrije spelers mogen daarna ook nog komen hoor... Vooralsnog vind ik de ambities van de proefspelers erg duidelijk, maar de vertaalslag naar de praktijk kan nog wel iets verbeteren.Bjoro vooral qua traptechniek, Boezelaar qua verdedigend koppen en Sloggi moet zijn startsnelheid verhogen. Al kan de trainer er anders over denken.
quote:Inderdaad, shuttle-run. Hele avond door gaan.
Op zaterdag 31 januari 2004 16:37 schreef Sloggi het volgende:[..]
Dat van mijn startsnelheid ben ik met je eens. Als ik eenmaal op snelheid ben valt het wel mee, maar m'n acceleratievermogen is echt slecht. Maar daar valt op te trainen
quote:Na de African Nations Cup. Dan moet je dat toernooi uitleggen.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:35 schreef PogueMahone het volgende:
Wanneer moet ik weer naar de kidsclub?
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:[..]
Na de African Nations Cup. Dan moet je dat toernooi uitleggen.
Ergens in een ver, warm land...
quote:De Yapo-shirtjes vinden trouwens steeds gretiger aftrek..
Op zaterdag 31 januari 2004 17:44 schreef PogueMahone het volgende:[..]
Ergens in een ver, warm land...
- Heb je huisdieren? (Sjaak, 13 jaar, Almere)
- Wat was vroeger je favoriete club? (Hamid, 11 jaar, Rotterdam)
- Had je vroeger voetbalposters aan de muur hangen? (Laura, 10 jaar, Goes)
- Wie zijn je beste vrienden in de ploeg? (Arco, 12 jaar, Maarssen)
- Waarom krijg jij zoveel gele kaarten? (Henk, 8 jaar, Papendrecht)
- Ik las ergens dat jij graag naar Colombia gaat. Waarom? (Ingrid, 12 jaar, Aagtekerke)
- Kijk je ook wel eens op Tweakers? (Ciro, 11 jaar, Breda)
- Vind je de Kids Club belangrijk? (Margot, 9 jaar, Bergen op Zoom)
- Hoe vind je de supportersacties van AC Fok!? (Maikel, 13 jaar, Heerenveen)
- Is het eng om met SCH in de kleedkamer te zijn? (Hylke, 9 jaar, Sneek)
- Hoe word je een goede voetballer? (Ahmed, 12 jaar, Kollumerzwaag)
- Gaan voetballers vaak naar de hoeren? (Rob, leeftijd onbekend, Amsterdam)
- Hoe vaak kan je hooghouden? (Berry, 7 jaar, Zwolle)
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Hier trouwens de vragen van de Kids Club aan onze speler Franky McG. Of hij even de antwoorden wil geven.[vragen]
Ik ben benieuwd naar de antwoorden van onze sterspeler!
quote:Kan ik deze functie krijgen?
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
- Wat was vroeger je favoriete club? (Hamid, 11 jaar, Rotterdam)
Naast AC Fok! United heb ook nog altijd een zwak voor Laar 3 uit Weert, en Feyenoord uit Rotterdam
- Had je vroeger voetbalposters aan de muur hangen? (Laura, 10 jaar, Goes)
Net zoals iedere jongen had ik vroeger voetbal-, auto- en vrouwenposters aan de muur. Vooral de 1988 Nederlands Elftal heeft jaren mijn muur gesiert
- Wie zijn je beste vrienden in de ploeg? (Arco, 12 jaar, Maarssen)
Eigenlijk kan ik het met iedereen binnen AC Fok! United goed vinden, op het veld is Speed1971 natuurlijk mijn one-and-only relmaatje
- Waarom krijg jij zoveel gele kaarten? (Henk, 8 jaar, Papendrecht)
Als verdediger loop je altijd sneller tegen een kaart aan, maar daarnaast ben ik soms ook (te) heetgebakerd
- Ik las ergens dat jij graag naar Colombia gaat. Waarom? (Ingrid, 12 jaar, Aagtekerke)
Ik ga daar op vakantie en op bezoek bij mijn kameraden van de Escobar familie
- Kijk je ook wel eens op Tweakers? (Ciro, 11 jaar, Breda)
Tweakers? Kun je dat eten?
- Vind je de Kids Club belangrijk? (Margot, 9 jaar, Bergen op Zoom)
Jazeker, het is belangrijk om de jeugd al vroeg bij AC Fok! United te betrekken, imdat hun de toekomst zijn
- Hoe vind je de supportersacties van AC Fok!? (Maikel, 13 jaar, Heerenveen)
De Harde kern is er altijd, alleen laten de andere mensen het de laatste tijden helaas wel afweten.
- Is het eng om met SCH in de kleedkamer te zijn? (Hylke, 9 jaar, Sneek)
[b]In de kleedkamer niet! In de douche wel! (laat nooit de zeep vallen in zijn bijzijn!
- Hoe word je een goede voetballer? (Ahmed, 12 jaar, Kollumerzwaag)
Veel oefenen op straat, en in jezelf blijven geloven
- Gaan voetballers vaak naar de hoeren? (Rob, leeftijd onbekend, Amsterdam)
De hoeren komen meestal naar ons
- Hoe vaak kan je hooghouden? (Berry, 7 jaar, Zwolle)
1, 2, 3, 4, 5..................
door de schorsing vna Franky kan er extra gehoopt worden op een basisplekje
quote:Hoop dat de trainer snel deze berichten bevestigt of ontkent, ivm extra aandachtspunten op de individuele "Bobby Haarms trainingsmethoden" !
Transfervrije spelers mogen daarna ook nog komen hoor... Vooralsnog vind ik de ambities van de proefspelers erg duidelijk, maar de vertaalslag naar de praktijk kan nog wel iets verbeteren.Bjoro vooral qua traptechniek,
Al kan de trainer er anders over denken.
* Bjoro is in iedergaval al op stage gegaan bij Erik Breukink (schijnt volgens Jean Nelissen een hele goede traptechniek te hebben !)
quote:maar natuurlijk...
Op zaterdag 31 januari 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:[..]
De Yapo-shirtjes vinden trouwens steeds gretiger aftrek..
quote:Ze zijn nu ook in Kameroen-uitvoering, dus mouwloos.
Op maandag 2 februari 2004 19:50 schreef PogueMahone het volgende:[..]
maar natuurlijk...
De shirts met Gabonese vlag erop zijn echter by far het populairst.
Men wordt daar gemiddeld 55 jaar als man, als je niet tot die 65 dode jongensbaby's op 1000 geborenen hoort. Gemiddeld heb je 3,83 broertjes en zusjes als Gabonees en heb je een kans van 1 op 4 dat je geen analfabeet bent als jongen. 12 maart is je nationale feestdag. 18000 Gabonezen gebruiken Internet en volgen Yapo online op de voet. Aartsvijand is Equatoriaal Guinea, ruzie over de Mbane-zandbank.
Er is duidelijk gebleken dat de spelers alledrie tot op het bot gemotiveerd zijn en dat ze, met wat kleine bijscholing, een aangename aanvulling kunnen zijn voor de club (lees selectie).
De sfeer is tot op heden prima te noemen en ik (ik spreek nu namens mijzelf) het klimaat om tot optimale prestaties te komen is overduidelijk aanwezig, al zal dit wel tijdens een wedstrijd tentoon gespreid dienen te worden, een training is daar geen juiste afspiegeling van !
quote:En die zitten bij ACFU in de poule voor de intercontinental cup ?
Op maandag 2 februari 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Da's dus deze, met heel groot Yapo erboven:Men wordt daar gemiddeld 55 jaar als man, als je niet tot die 65 dode jongensbaby's op 1000 geborenen hoort. Gemiddeld heb je 3,83 broertjes en zusjes als Gabonees en heb je een kans van 1 op 4 dat je geen analfabeet bent als jongen. 12 maart is je nationale feestdag. 18000 Gabonezen gebruiken Internet en volgen Yapo online op de voet. Aartsvijand is Equatoriaal Guinea, ruzie over de Mbane-zandbank.
quote:Nee, onze tropische verrassing in de spits, Yapo N'Guema-Honé, komt uit Gabon!
Op maandag 2 februari 2004 20:04 schreef Bjoro het volgende:[..]
En die zitten bij ACFU in de poule voor de intercontinental cup ?
quote:He dat is nog eens goed nieuws, denk dat ik zo naar bed ga....moet wel fit zijn natuurlijk !
Op maandag 2 februari 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Jullie spelen morgen met Jong Fok! een oefenduel tegen Potloodventers Raincoat om 12.30 geloof ik.
Maar is het uit of thuis ?
quote:Uit, al die potloodventers hebben namelijk een straatverbod, dus moet je daar in de wijk spelen.
Op maandag 2 februari 2004 20:07 schreef Bjoro het volgende:[..]
He dat is nog eens goed nieuws, denk dat ik zo naar bed ga....moet wel fit zijn natuurlijk !
Maar is het uit of thuis ?
Dit vooral omdat je tegen de Potloodventers bekend staan om hun harde peren naar voren en hun afbraakvoetbal.
quote:Tevens schijnen ze lastig te poorten te zijn !
Op maandag 2 februari 2004 20:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Aangezien BoezelaaR zich wil bewijzen in de wedstrijd tegen de Potloodventers gaat ie vanavond maar vroeg op bedDit vooral omdat je tegen de Potloodventers bekend staan om hun harde peren naar voren en hun afbraakvoetbal.
Tja * Bjoro heeft zijn huiswerk al doorgenomen !
Vanmiddag de volgende wedstrijd, ben nog aan het puzzelen met de opstelling...
quote:* Bjoro sluit zich daarbij volledig aan !
Op dinsdag 3 februari 2004 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik post hier ff vanuit de kleedkamer. Dadelijk beginnen aan de warming-up. Ik ben topfit en ik heb er zin in
quote:ben benieuwd wat de trainer met mij voor heeft !
Op dinsdag 3 februari 2004 10:50 schreef Dylan Dog het volgende:
De trainer houdt van spelers die zich inlezen over de tegenstander.Vanmiddag de volgende wedstrijd, ben nog aan het puzzelen met de opstelling...
quote:Aftrap om 1 uur...
Op dinsdag 3 februari 2004 12:06 schreef Bjoro het volgende:[..]
ben benieuwd wat de trainer met mij voor heeft !
quote:om 3 uur weten we dus meer !!!
Op dinsdag 3 februari 2004 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Aftrap om 1 uur...
quote:OK dan kan ik me nog ff mentaal voorbereiden
Op dinsdag 3 februari 2004 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Aftrap om 1 uur...
Donderhonden (4-5-1):
Bullterriër; Herder, Schapendoes, Pittbull, Teckel; Schoothondje, Hazewindhond, Schnautzer, Appenzeller, Vuilnisbak; Jack Russel
AC Fok!United: (4-4-2):
keeper; DaSandman, SCH, DIGGER, DutchGooner; Bjoro, methodmich, zjroentje, TonyMontana67; Dylan Dog, PogueMahone
De schorsingen van Speed en Franky hakken weliswaar in het team maar bieden plaats aan Da Sandman in de verdediging. Verrassend genoeg kent nieuweling Bjoro direct een debuut: hij vervangt de geschorste Speed. Verder is voor deze belangrijke uitwedstrijd (waar AC Fok!United immer goed speelt) het middenveld versterkt en speelt men in een 4-4-2 formatie. De bank wordt bezet door de jongelingen AirRaid, Bartoli en Sloggi, vergezeld door de licht geblesseerden Tong80, Juan Zueco. De bank wordt gecompleteerd door Eilanden, tha_dark en popolon. Spits CAZZO is deze week in Londen voor de spelersbegeleiding van Collins John. Voor de eerste wedstrijd van de tweede helft van de competitie wordt hij weer terug verwacht.
FrankyMcG, door zijn langdurige schrosing nog meer betrokken bij de technische staf, zal na afloop van de wedstrijd (15:00uur) voor een wedstrijdverslag zorgen.
Voortaan dus nog meer geven op de training
quote:Welke nog een paar lichte massages te goed hebben bij mij.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:.. vergezeld door de licht geblesseerden Tong80, Juan Zueco.
quote:Franky?
Op dinsdag 3 februari 2004 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
FrankyMcG, door zijn langdurige schorsing nog meer betrokken bij de technische staf, zal na afloop van de wedstrijd (15:00uur) voor een wedstrijdverslag zorgen.
quote:Thanx maar heb het idee dat jij ook zeker op de goede weg bent, denk dat we het de trainer knap lastig hebben gemaakt met zijn beslissing !
Op dinsdag 3 februari 2004 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* BoezelaaR wil Bjoro van harte feliciteren met zijn basisplek, goed getraind jochie![]()
Voortaan dus nog meer geven op de training
hoop voor mezelf natuurlijk dat hij de juiste keuze heeft gemaakt !!
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 03-02-2004 16:54]
AC Fok!United: (4-4-2):
keeper; DaSandman, SCH, DIGGER ('45: Eilanden), DutchGooner; Bjoro, methodmich, zjroentje, TonyMontana67; Dylan Dog ('45: Sloggi), PogueMahone
Gehavend AC Fok! United tekent voor 2e verlies
Hoewel de jongelingen van AC Fok! United zeer verdienstelijk speelde tegen de Donderhonden, was het resultaat te laag. 0 punten.
Al na 30 minuten stond er 2-0 op het scorenbord, na twee moeie individuele acties van Donderhonden Duitse spits Schnautzer. De defensie was beide keren niet goed berekend op de individuele klasse van Schnautzer.
Dylan Dog en PogueMahone, die elkaar normaal feilloos vinden, haperde vandaag als spitsenduo. Logische wissels in de rust waren daarom ook het inbrengen van Sloggi in plaats van Dylan Dog. Ook DIGGER bleef in de kleedkamer achter voor Eilanden.
In de tweede helft begon AC Fok! United fel, dit resulteerde in de aansluitingstreffer. Een mooie actie van Sloggi wordt door Bjoro verlengd tot een goal. AC Fok! United gaat hierna hard op zoek naar de gelijkmaker.
Twee schoten op de lat van DutchGooner en Eilanden en een afgekeurde goal van PogueMahone zijn het resultaat. Maar in de laatste 10 minuten is het wie anders dan Schnautzer die Donderhonden op een 3-1 voorsprong zet.
AC Fok! United is gebroken en ziet de tweede nederlaag van dit seizoen. Hoewel de jongelingen zeer goed speelde, is er toch sprake van een offday.
'9: Schnautzer
'27: Schnautzer
'58: Bjoro
'81: Schnautzer
quote:* BoezelaaR was meegereisd als supporter
Op dinsdag 3 februari 2004 19:20 schreef Yeahinho het volgende:
En nog een uur vastgehouden in het uitvak ook!
Idd, stelletje honden ... we mochten niet eens weg!
quote:en een vleugje exotisch aroma
Op dinsdag 3 februari 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
We moeten terug naar de grondbeginselen: inzet, strijd, passie.
quote:Uiteraard. Hoe vond je m'n korte beschrijving over Gabon, klopt het?
Op dinsdag 3 februari 2004 20:05 schreef PogueMahone het volgende:[..]
en een vleugje exotisch aroma
quote:ohja, dat gaf me een warmgevoel van binnen
Op dinsdag 3 februari 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:[..]
Uiteraard. Hoe vond je m'n korte beschrijving over Gabon, klopt het?
en de Mbane-zandbank is van ons
Ik trapte de bal met keeper en al de goal in, voor de zekerheid he
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:08 schreef PogueMahone het volgende:[..]
en de Mbane-zandbank is van ons
quote:Ik zag het gebeuren vanaf de tribune
Op dinsdag 3 februari 2004 20:09 schreef PogueMahone het volgende:
Raar trouwens dat die goal is afgekeurd...Ik trapte de bal met keeper en al de goal in, voor de zekerheid he
Maar je weet het met Schnautser, je kan nooit van hem winnen enkel verliezen !
En wil tevens vragen of het rugnummer 26 nog vrij is voor de rest van het seizoen ?
Dacht te zien dat het niet in gebruik was, weet natuurlijk niet of dit nr reeds "retired" is !!
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 03-02-2004 23:25]
kan wat netter denk ik, maar gaat om het idee !
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 04-02-2004 00:40]
quote:Volendam flashback.
Op woensdag 4 februari 2004 00:51 schreef Cruoninga het volgende:
Ik als trouwe fan kom me ook maar weer eens melden...
Kan iemand me even bijpraten?
J.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:39 schreef AirRaid het volgende:verloren
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:51 schreef Cruoninga het volgende:
Ik als trouwe fan kom me ook maar weer eens melden...
Kan iemand me even bijpraten?
euh... oja, we hebben verloren maar het gaat om het idee he...
Domme toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |