abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2004 @ 15:52:32 #1
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16545918
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok!United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.
Officiële sponsor: Ajax No. 1 in samenwerking met HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart
Thuisshirt: Uitshirt:

Clublogo:

De basis
Doel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde rechtspoot die uitstekend op links speelt met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.

De Wissels:
reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: In te vullen door technische staf na stoppen van mitt
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: TalkShowHost. Frčle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoīstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.

De Beloften
Beloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, Frenkie, hellmondunited, popolon, sqlsmurft en tha_dark

De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
17. PogueMahone
18. DutchGooner
19. Popolon
21. AirRaid
22. GotenSSJ
24. Bartoli 29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
69. Loek-B
80. Tong80
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden

Technische staf
Technisch direkteur: Golfer De ervaren man bij AC Fok!U, heeft eerder dit seizoen een stap terug gedaan. Bezit grote dichterlijke kwaliteiten zoals het een td beaamt.
Trainer: Dylan Dog speler-trainer, de derde al voor onze helden dit jaar
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
Verzorger: Bluezz. AC Fok! United is wederom baanbrekend en stelt een vrouwelijke verzorger aan. Opvallend is de recente toename van het aantal liesblessures.
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteundende staf:
Materiaalman: pfaf, ACFU zorgt natuurlijk voor een gediplomeerde, afgestudeerde materiaalman die de ballen altijd hard pompt...
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleaders (3 stuks maximaal): VACATURES.
Stadionspeaker: Pekel op proef
Persvoorlichter: FrankyMcG uw aanspreekpunt voor alle mediazaken.

Bestuur

Algemeen directeur: Mitt. Beëindigde onlangs zijn actieve loopbaan voor een belangrijke plaats in het bestuur.
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Trend watcher: Mindlight: bewaker van de identiteit van AC Fok! United

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

De Narcis van Gabon
pi_16545941
"Heb je even voor mij..."
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16545949
Abramovich heeft gebeld, hij wil Pogue Mahone...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16545965
Ik probeer Frans Bauer live te laten optreden bij ons voor de volgende thuiswedstrijd en in de rust, vind iedereen dit oke? .
Hoi.
pi_16545977
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:54 schreef pekel het volgende:
Ik probeer Frans Bauer live te laten optreden bij ons voor de volgende thuiswedstrijd en in de rust, vind iedereen dit oke? .
Nee, doe dan maar Kevin van Idols.
www.thuisuiteten.nl
pi_16545991
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

We moeten wel bezoekers hebben. .
Hoi.
pi_16546025
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:56 schreef pekel het volgende:

[..]

We moeten wel bezoekers hebben. .

Die trek je met Fransje .

misschien wel door

pi_16546064
Ik wil trouwens ook wel hogerop, naast het vak stadionspeaker wil ik graag Algemeen Manager worden. Dit betekent dus vaker bij de club aanwezig zijn. Nou, 1 ding, als ik algemeen manager ben, ben ik er altijd. .
Hoi.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 15:59:49 #9
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16546086
hey even over de OP

waarom staan ik,bartoli en airraid er nog niet bij ?

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_16546096
quote:
Als ik een tijdelijke license to kill heb en de rechten voor een publieke executie zelf mag verkopen aan de hoogste bieder ben ik accoord
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16546127
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
hey even over de OP

wordt binnenkort ge-update door Dylan Dog. Het is zijn idee, dus hij mag de veranderingen doorvoeren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16546143
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
hey even over de OP

En ik sta nog op proef, terwijl ik al een bevestiging heb gekregen dat ik mag blijven. .
Hoi.
pi_16546219
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:01 schreef pekel het volgende:

[..]

En ik sta nog op proef, terwijl ik al een bevestiging heb gekregen dat ik mag blijven. .

Als je Frans draait, speel je met je baantje...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:05:24 #14
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16546264
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
Abramovich heeft gebeld, hij wil Pogue Mahone...
hij kan de pot op, en dan zeker bij De Graafschap terechtkomen

we zijn in onderhandeling

De Narcis van Gabon
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:05:29 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16546268
* FrankyMcG wacht nog steeds op de opstelling van de wedstrijd!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_16546312
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

wordt binnenkort ge-update door Dylan Dog. Het is zijn idee, dus hij mag de veranderingen doorvoeren

Dit is een raar werkwoord, het voltooid deelwoord is geupdatet.

Updaten - updatete- geupdatet

Da's een leuke voor galgje, scrabble e.d.

www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:07:38 #17
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_16546324
gimeone: standaard supporter in vak F, heeft zijn kwaliteiten liggen in de zang en schreeuw werk. Kan goed communiceren met de mede supporter en is fel tegen de tegenpartij....soms is zijn commentaar slap en overbodig.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:09:33 #18
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16546355
Geen Frans fucking Bauer

gewoon gejuich van onze supporters

De Narcis van Gabon
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:11:45 #19
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_16546404
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:09 schreef PogueMahone het volgende:
Geen Frans fucking Bauer

gewoon gejuich van onze supporters

en daar ben ik voor.
pi_16550031
quote:
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:

Een duet tussen die twee lijkt me prachtig!!
pi_16550069
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:07 schreef gimeone het volgende:
gimeone: standaard supporter in vak F, heeft zijn kwaliteiten liggen in de zang en schreeuw werk. Kan goed communiceren met de mede supporter en is fel tegen de tegenpartij....soms is zijn commentaar slap en overbodig.
Ha, alweer een diehard ACFU-fan erbij!
De fanatieke kern is inmiddels uitgebreid naar 4 supporters!
  zondag 25 januari 2004 @ 11:25:27 #22
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16563351
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:54 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ha, alweer een diehard ACFU-fan erbij!
De fanatieke kern is inmiddels uitgebreid naar 4 supporters!

pi_16568644
Abramovich biedt naar verluidt 34 miljoen euro voor Pogue Mahone....
www.thuisuiteten.nl
pi_16568820
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet niks.....Misschien een intern overleg met de technische staf en de algemeen directeur?
Hoi.
pi_16576755
Ik sta er ook nog niet tussen.....
Koning.
  maandag 26 januari 2004 @ 10:49:48 #26
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16589580
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Abramovich can kiss our ass!

PogueMahone is not for sale!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_16592775
Opstellingen van vorige week:

BFC Millingen aan den Rijn (4-4-2):
Derhalve; Dus, Ergo, Daarentegen, Immers; Mits, Desalniettemin, Vanwege, Aangezien; Omdat, Niettegenstaande

AC Fok!United (4-3-3):
keeper; FrankyMcG, SCH, DIGGER, Dutch_gooner; Speed1971, methodmich, zjroentje; Dylan Dog, PogueMahone, Tony_Montana67

De opstellingen voor vanmiddag volgen na het wedstrijdverslag.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16593385
Ik ben de perfecte invaller
  maandag 26 januari 2004 @ 13:05:24 #29
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16593436
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:04 schreef Mendos het volgende:
Ik ben de perfecte invaller
voor het 2e misschien,vertel eerst maar eens wat je kunt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16593553
Linksbuiten, dat begint er meer op te lijken
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 26 januari 2004 @ 13:17:31 #31
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16593778
BFC Millingen aan den Rijn (4-4-2):
Derhalve; Dus, Ergo, Daarentegen, Immers; Mits, Desalniettemin, Vanwege, Aangezien; Omdat, Niettegenstaande

AC Fok!United (4-3-3):
keeper; FrankyMcG, SCH ('67: Bartoli), DIGGER, Dutch_gooner; Speed1971, methodmich, zjroentje ('54: Da_Sandman); Dylan Dog, PogueMahone, Tony_Montana67

AC Fok! United wint simpel maar verdiend

AC Fok! United heeft duidelijk weinig hinder ondervonden van de winterstop, in tegenstelling tot veel andere clubs. In het eerste duel na de winterstop werd BFC Millingen aan den Rijn simpel op zij gezet.

Wie anders dan Dylan Dog en PogueMahone zorgden met verzorgd samenspel voor respectievelijk de 1-0 (een lopje) en de 2-0 (kopbal) nog voor het half uur. De Nederlandse verdedigers blijken duidelijk nog geen remedie te hebben gevonden voor het Sambavoetbal van PogueMahone.

Aangezien bracht net voor rust de spanning nog terug in de wedstrijd door een rebound van Omdat in te tikken. Maar na rust was BFC Millingen aan den Rijn onmachtig in het aanvallen, en bleef de verdediging van Ac Fok! United simpel overeind.

In de 67e minuut werd SCH hard vanachter aangepakt toen hij de 16 binnenstormde, SCH ging als een stervende zwaan naar de grond, en bleef liggen. SCH kon niet meer verder en het jeugdig talent Bartoli was zijn vervanger. PogueMahone schoot de penalty genadeloos hard binnen.

Na de 3-1 kwam AC Fok! United niet meer in gevaar en speelde ze de wedstrijd simpel uit. Door de overwinning blijft AC Fok! United koploper.

0-1: '13: Dylan Dog
0-2: '27: PogueMahone
1-2: '44: Aangezien
1-3: '67: PogueMahone (pen.)

[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 26-01-2004 16:15]

pi_16599175
Ben tevreden. Morgen 14:00uur thuis tegen 't Muzikantenstadje. Ik denk erover de jeugd speeltijd te geven...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 26 januari 2004 @ 16:13:44 #33
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16599305
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben tevreden. Morgen 14:00uur thuis tegen 't Muzikantenstadje. Ik denk erover de jeugd speeltijd te geven...
  maandag 26 januari 2004 @ 16:22:48 #34
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16599647
Potverdorie, ik zit hier met 25 Russische hoeren in te kleine Chelsea-shirtjes (vanmiddag afgeleverd).

Wil iemand anders er ook wat?

De Narcis van Gabon
  maandag 26 januari 2004 @ 16:31:27 #35
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16599964
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:22 schreef PogueMahone het volgende:
Potverdorie, ik zit hier met 25 Russische hoeren in te kleine Chelsea-shirtjes (vanmiddag afgeleverd).

Wil iemand anders er ook wat?

pi_16600029
Tevreden over mijn invalbeurt. Meer voor een basisplaats kan ik niet doen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 26 januari 2004 @ 16:36:48 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16600155
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Tevreden over mijn invalbeurt. Meer voor een basisplaats kan ik niet doen
2x scoren was geen overbodige luxe geweest!
pi_16601061
Duidelijk uit vorm.

Maar nog zeker een klasse beter dan Da_Sandman.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16601254
Pfff

Jullie zien de schoonheid in mijn spel niet. De manier waarop ik Immers poorte. Ergo is me nog aan het zoeken....

In Southern Sun
pi_16601298
Efficiency is het sleutelwoord jongen.
  maandag 26 januari 2004 @ 17:12:14 #41
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_16601488
uhh.. tweebenige speler, assistkoning, razendsnel en veel inzicht biedt zich aan.. fysiek niet sterk en kan niet koppen.. maar verdergewicht in combi met snelheid vergoeden een hoop.. Zeer gemotiveerd bij invalbeurten..
pi_16605679
Mooie zege. Muzikantenstadje kan wel geklopt worden door het 2e.

Let wel op dat SCH speelt: die krijgt pas contractverlenging als hij 75 % van de duels speelt en met al die schorsingen...

www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 januari 2004 @ 19:33:41 #43
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16605801
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Mooie zege. Muzikantenstadje kan wel geklopt worden door het 2e.
Dan kunnen wij met de basisspelers vna het eerste een dagje in de kroeg zitten!
  maandag 26 januari 2004 @ 19:38:11 #44
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16605898
Even programma en stand overgeheveld van het vorige topic:

Stand (voor de laatste wedstrijd)
AC Fok!United1393130441331
Poldervogels138412829722
Zandratten '93139132825916
Donderhonden137332426206
Villa BVD13625201621-5
Millingen aan den Rijn135441916133
RTL Boulevard SC135441927261
Bal Op 't Dak135441915141
West-Zuid Vooruit13616192122-1
Slikkers VV13616192023-3
Microsoft Tweakers FC134541722211
Gooise Matras13526171218-6
Muzikantenstadje134441625250
Grambergen13517161821-3
AAVOOZ13337121120-9
Heinsbroek13319101128-17
Grachtengordel1323891225-13
Friese Knapen130585829-21

Eerdere wedstrijden:
1 vv Heinsbroek (T)3-0, (Dylan Dog (2x), Tong80)
.2 vv Grambergen (U) 2-2, (DutchGooner, Dylan Dog)
.3 Microsoft Tweakers FC (T) 4-3 (Cazzo (2x), Dylan Dog, Cart_man)
.4 Slikkers VV (U) 0-7 (Tony_Montana67 (2x), methodmich, Tong80, Cartman, DaSandman, Dylan Dog)
.5 Zandratten '93 (T) 0-0
.6 vv 't Gooise Matras (T) 3-0 (Juan Zueco, Dylan Dog, Speed1971)
.7 RTL Boulevard SC (U) 3-2 (DutchGooner, Dylan Dog)
.8 West-Zuid Vooruit (T) 6-0 (Dylan Dog (3x), Tony_Montana67, zjroentje, FrankyMcG)
.9 Friese Knapen (U) 1-2 (PogueMahone, Tony_Montana67)
10 Bal Op 't Dak (T) 2-2 (Cart_man, Poguemahone)
11 Villa BVD (U) 0-7 (Dylan Dog (3x), Poguemahone (2x), Tong80, Tony_Montana67)
12 AAVOOZ (U) 1-2 (Eigen goal tegenstander, Poguemahone)
13 FC Grachtengordel (T) 4-1 (Poguemahone, Speed1971 (2x), Dylan Dog)
14 BFC Millingen aan den Rijn (U) (PogueMahone (2x), Dylan Dog)
15 't Muzikantenstadje (T)
16 Donderhonden (U)
17 Poldervogels (T)

maandag 26 januari 2004 @ 19:49:07 #45
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16606129
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dan kunnen wij met de basisspelers vna het eerste een dagje in de kroeg zitten!

Zal ik de dames meenemen?
De Narcis van Gabon
pi_16606393
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:49 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

Zal ik de dames meenemen?

Kunnen die nog zitten dan?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 26 januari 2004 @ 22:16:50 #47
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16611063
Aheuy, om onbegrijpelijke redenen ben ik er bij mijn huidige elftal uitgetrapt. Is er nog een plekje in het 2e of zo vrij? Ik kan aardig meekomen in de verdediging al zeg ik het zelf. Even wat feitjes:

Verdediger, centraal rechts / rechtsback
Niet altijd even mooi, wel efficient
Bikkelhard in de duels
Kopsterk met een lengte van 1.88

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 26 januari 2004 @ 22:39:14 #48
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16611936
Ben net terug van en kleine blessure en moet wedstrijd ritme opdoen !

Hierbij een stofzuigende middenvelder, groot loopvermogen, die taakbewust kan spelen en zich graag opoffert voor de vedette van de ploeg.
Een doelpuntje komt op z'n tijd uit de lucht vallen, met name uit de rebound van een kluts die via de paal na een corner zomaar in ondergetende zijn schoenen kan belanden.
Wil graag starten in het 2e, promotie geen bezwaar !
[Theo Maassen citaatmode]
Beetje kruising tussen Berry v Aerle en Diego Maradona.
De conditie van Maradona en de techniek van v Aerle
[/Theo Maassen citaatmode]
Tevens bereid tot aanschaf seizoenkaart voor het 1e !

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_16613674
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:39 schreef Bjoro het volgende:

Tevens bereid tot aanschaf seizoenkaart voor het 1e !

Supporter nummer 5 heeft zich gemeld!!
pi_16624918
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
yeah
pi_16626670
AC Fok!United (4-3-3):
keeper; Chaoz, SCH, Juan Zueco, Dutch_gooner; Eilanden, methodmich, AirRaid; Dylan Dog, PogueMahone, Bartoli

't Muzikantenstadje (8-1-1):
Montagne; Borsato, Thijs, Corsten, Towers, Bauer, Abraham, Roelvink, Neyman; Damen; Froger

't Muzikantenstadje is duidelijk voor een punt gekomen tegen de lijstaanvoerder. Het speelt in een zeer conventionele 8-1-1 formatie. AC Fok!United begint in de eerste helft met de jongelingen AirRaid, Eilanden en Bartoli. Ook GotenSSJ zit op de bank. Speed1971, DIGGER, FrankyMcG, zjroentje en TonyMontana krijgen rust maar zijn wel inzetbaar.

Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:57:30 #52
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16626720
Hun keeper draait zeker op volle toeren
De Narcis van Gabon
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:59:15 #53
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:59:23 #54
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16626785
Lok die Towers maar een beetje uit z'n tent, een elleboog geeft ie zo
De Narcis van Gabon
pi_16626860
Leuk idee dit

heb meteen een AC FOK! United shirt gekocht en een kaartje voor de volgende wedstrijd

pi_16627524
En hoe speel je je in de kijker bij de Fok! United scouts?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:22:09 #57
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16627547
P.S. ff wat kleine tips:

Doe allemaal een blauw shirt aan een een wit mutsje op je hoofd, dan denkt die rechtshalf van hun (Abraham) dat jullie steeds van rechts komen en dan stopt hij om voorrang jullie te geven !

Maar onderschat ze niet, het schijnt dat Bauer al een jaar of 25 op trainingskamp is !

Die Neyman in de spits oogt niet fit, heeft de hele nacht niet geslapen omdat hij nog niet alle sterren had gezien !
Evenals die middenvelder Roelvink, die heeft de hele nacht liggen dromen !

Froger daarentegen zit heerlijk in z'n vel, vooral na de rust !
In de rust krijgt hij EEN VERS KOPJE THEE en dat maakt hem zo gelukkig !!

[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 27-01-2004 15:28]

256 goals !
pi_16627588
Ik heb net ook wat videobanden van hun gezien, 1 ding: Borstato trekt vaak naar binnen.
Hoi.
pi_16627651
Bereid tekst voor van de wedstrijd... .
Ik zal maar geen muziek draaien van de tegenstander....Misschien Marriane Weber ofzo.. .
Hoi.
pi_16627667

wie is de trainer ook alweer?
Die ga ik maar eens goed de waarheid vertellen.

De jeugd een kans geven...

"He must not put his head in other player's ass."

Zo.

In Southern Sun
pi_16627695
En daar hoort bovenstaand PI bij.
In Southern Sun
pi_16627697
let ook op die geniale momenten van Froger.
hij shiet inneens de bal in de kruising, uit het niks
pi_16627719
Ohw jah, ik soliciteer bij deze op de functie Algemeen Manager. .
Hoi.
pi_16627838
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:21 schreef Sloggi het volgende:
En hoe speel je je in de kijker bij de Fok! United scouts?
?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:31:30 #65
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16627869
Hoe speel ik me in de kijker voor een plekje bij de club?
pi_16627899
Dat zeg ik
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:32:43 #67
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16627910
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:26 schreef Nkjez het volgende:
let ook op die geniale momenten van Froger.
hij shiet inneens de bal in de kruising, uit het niks
Of die voorstopper (Thijs) op tijd is valt nog maar af te wachten, hij zit vaak vast in het verkeer !
256 goals !
pi_16627953
Volgens mij word ik genegeerd
pi_16627995
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef Sloggi het volgende:
niet door mij hoor

maar ik kan die vraag niet beantwoorden

pi_16628009
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:

Zo.

pi_16628045
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:34 schreef Nkjez het volgende:

[..]

niet door mij hoor

maar ik kan die vraag niet beantwoorden

Hehe
OK Ik hoor 't wel van Dylan Dog
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:36:34 #72
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16628060
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:33 schreef Sloggi het volgende:
Als de VBL-meeting altijd in Utrecht wordt gehouden, kan jouw ondertitel nog wel eens gevoelig liggen !
256 goals !
pi_16628132
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:36 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Als de VBL-meeting altijd in Utrecht wordt gehouden, kan jouw ondertitel nog wel eens gevoelig liggen !

Ik zal m'n Feyenoord-shirt ook wel meenemen
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:44:16 #74
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_16628347
Ik ben er helemaal klaar voor. Roelvink's ass is mine.

Figuurlijk gesproken dan

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_16628545
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:

Zo.

Wat is er nu aan de hand? Gisteren kwam je zeuren dat je achillespeesblessure nog steeds niet helemaal genezen is... Wedstrijden als deze tegen 't Muzikantenstadje geeft me de kans om de jeugd speelminuten op te laten doen en de ervaren krachten rust te laten pakken, zeker gzien de resterende wedstrijden van de eerste seizoenshelft tegen de betere tegenstanders. Het is ook nooit goed.
Wat een vrouw!
spits!
pi_16630732
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:01 schreef Nkjez het volgende:
Leuk idee dit

heb meteen een AC FOK! United shirt gekocht en een kaartje voor de volgende wedstrijd

Welkom bij de harde kern van ACFU!

Voor de spelers: laat bij de corners Bauer maar vrij staan, die durft toch niet te koppen want dan gaat z'n haar door de war!

pi_16630840
klaar is voor zijn debuut
pi_16630879
wel opletten op die Towers, die wil nog wel eens een losse elleboog hebben

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 27-01-2004 16:59]

dinsdag 27 januari 2004 @ 17:04:27 #79
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16631072
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:58 schreef AirRaid het volgende:
wel opletten op die Towers, die wil nog wel eens een losse elleboog hebben
hehehehehe
De Narcis van Gabon
pi_16631115
ook zin heeft in zijn debuut. En je weet losse ellebogen wij kunnen er beter mee meppen
pi_16631134
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:05 schreef Bartoli het volgende:
ook zin heeft in zijn debuut. En je weet losse ellebogen wij kunnen er beter mee meppen
die bal is toch te hard aangekomen, je hebt je debuut al gemaakt
pi_16631241
Volgende keer wil ik minimaal een kussentje op de bank
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16631433
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgende keer wil ik minimaal een kussentje op de bank
En een zak nootjes.
pi_16631693
Franky, zorg jij voor een verslagje?
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:07:01 #85
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16634537
AC Fok!United (4-3-3):
keeper; Chaoz, SCH, Juan Zueco ('45: FrankyMcG), Dutch_gooner; Eilanden, methodmich, AirRaid ('45: Speed1971); Dylan Dog, PogueMahone ('45: Da_Sandman); Bartoli

't Muzikantenstadje (8-1-1):
Montagne; Borsato, Thijs, Corsten, Towers, Bauer, Abraham, Roelvink, Neyman; Damen; Froger

Remise na schandalige wedstrijd

't Muzikantenstadje was duidelijk voor een punt gekomen tegen de lijstaanvoerder. Het trad aan in een zeer conventionele 8-1-1 formatie. AC Fok! United, met enkele jonkies in de basis, startte daardoor aanvankelijk zeer stroef tegen 't Muzikantenstadje. De wedstrijd eindigde in een waar kaartengala.

Zelf PogueMahone kwam niet door de stugge verdediging heen. Borsato en Towers, het centrale duo, had weinig moeite met spitsen Bartoli en eerdergenoemde. Zelfs nadat Towers rood kreeg na een vermeende elleboogstoot op methodmich, kon AC Fok! United niet doorzetten.

In de 41e minuut kwam AC Fok! United voor de eerste keer in kansrijke positie. Dutgooner gaf een mooie voorzet over de breedte van het veld die door Dylan Dog naastgekopt werd.

Na rust worden Speed1971, FrankyMcG en Da_Sandman ingebracht. Nog geen 5 minuten in de tweede helft gaat Froger overdreven naar de grond naar een lichte touche van Eilanden. Penalty en rood voor Eilanden. Iedereen reageert verontwaardigd, maar Froger benut de strafschop koelbloedig 0-1.

Na de 0-1 richt 't Muzikantenstadtje zich deste meer op de verdediging. FrankyMcG, die al de gehele 2e helft met Bauer overhoop ligt, hoekt Bauer voor de vlakte uit het zich van de scheids. Echter de grensrechter vlagt voor de overtreding. Nu vliegt de vlam in de pan en spelers beginnen elkaar aan te vallen, met een ordinaire vechtpartij tot gevolg.

FrankyMcG krijgt rechtstreeks rood. En ook Bauer en Speed1971 wordne met een rode kaart van het veld gestuurd, vanwege hun aandeel in het opstootje. Methodmich haalt verhaal bij de scheids aangezien Damen ook duidelijk Da_Sandman verwondt heeft. De scheids houdt Methodmich de gele kaart voor wegens protesteren.

Met twee spelers minder begint AC Fok! United aan de moeilijke taak om iig te scoren. In de 78e minuut haal Da_Sandman zijn gram op Damen, door deze in de 16 meter uit te spelen, en de 1-1 binnen te trappen.

AC Fok! United probeert de wedstrijd nog winnen af te sluiten, maar 't Muzikantenstadtje beperkt zich tot het potdicht houden van de goal.

Na het laatste fluitsignaal kan een twee vechtpartij nog maar net voorkomen worden.

'55: 0-1 Froger (pen.)
'78: 1-1 Da_Sandman

pi_16634611
Haha Franky toch, tegenstander slaan Naughty boy!

Geweldig verslag

dinsdag 27 januari 2004 @ 19:10:21 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16634628
nog geen debuut helaas
pi_16634727
%^$$^$# wissel
pi_16635396
Mijn 2e gele voor praten... Ik vroeg alleen maar of die vent soms platen van die gasten in zijn kast had staan, dat ie ze structureel bevoordeelde.
www.thuisuiteten.nl
pi_16635642
Kan ik een sollicitatieformulier krijgen
pi_16636115
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:41 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik een sollicitatieformulier krijgen
Naam:
Leeftijd:
Favoriete positie(s):
Vorige club(s):
Ervaring als prof in jaren:
Hoogst betaalde transfersom door een club voor jou:
Lengte:
Gewicht:
Penislengte (voor SCH):
Favoriete drank:
Favoriete club:
Bijzondere kwaliteiten:
Tattoos / piercings:
Burgerlijke staat:
www.thuisuiteten.nl
pi_16636162
Naar wie meelen

En de Technisch Directeur beslist cker

pi_16636351
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:00 schreef Sloggi het volgende:
Naar wie meelen

En de Technisch Directeur beslist cker

Hier posten en dan beslist Dylan Dog in overleg met het bestuur en de spelersraad (ikzelf als captain, DutchGooner, tong80, keeper en SCH).
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:15:41 #94
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16636617
Naam: BoeZ (maar die was er al op t forum dus BoezelaaR)
Leeftijd: 19
Favoriete positie(s): Centrale verdediger/Rechtsback
Vorige club(s): Swansea City (jeugdopleiding), West Ham United
Ervaring als prof in jaren: 2
Hoogst betaalde transfersom door een club voor jou: 750.000 pond
Lengte: 1.87
Gewicht: 79 kg
Penislengte (voor SCH): moet dit
Favoriete drank: Biertje
Favoriete club: Leeds United
Bijzondere kwaliteiten: Bikkelhard en Goede kopper
Tattoos / piercings: Nopez
Burgerlijke staat: Single
pi_16636619
Naam: Sloggi (alter ego: Paolo Maldini)
Leeftijd: 16 lentes jong
Favoriete positie(s): Linksback
Vorige club(s): SV Venray
Ervaring als prof in jaren: 2
Hoogst betaalde transfersom door een club voor jou: Een appel en een ei
Lengte: 1.75
Gewicht: 60 kilo
Penislengte (voor SCH): 24.333333333333333 cm
Favoriete drank: Bier?
Favoriete club: Feyenoord, AS Roma
Bijzondere kwaliteiten: Kan ondanks zijn vedergewicht een flinke beuk uitdelen. Hard wanneer nodig is maar weet ook wanneer het niet nodig is. Goed tactisch inzicht, heeft een fluwelen linker. [edit] Ook heeft hij een messcherpe tackle, altijd op de bal, half op de enkels [/edit]
Tattoos / piercings: Helemaal geen.
Burgerlijke staat: Vrijgezel

[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 27-01-2004 20:21]

dinsdag 27 januari 2004 @ 20:18:08 #96
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16636684
En nu maar hopen dat er wat respons komt he Sloggi
pi_16636717
Yup

Maar AC Fok! United kan nog wel een talentvolle (linkse) linkervleuger verdediger gebruiken.

pi_16636760
De ploeg kan wel 2 vrijgezellen gebruiken op zich, om die hoeren van Pogue Mahone te verdelen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:21:32 #99
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16636813
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:15 schreef Sloggi het volgende:

Favoriete club: Feyenoord, AS Roma

Gatver! Weer een Feyenoorder, wordt hier echt een Feyenoordkliekje op VBL, ze kunnen het beter FEY noemen!
pi_16636814
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
De ploeg kan wel 2 vrijgezellen gebruiken op zich, om die hoeren van Pogue Mahone te verdelen.
Haha
Tja tis net uit met me 'ho' dus bring it on
pi_16636836
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Gatver! Weer een Feyenoorder, wordt hier echt een Feyenoordkliekje op VBL, ze kunnen het beter FEY noemen!

Is toch alleen maar positief
pi_16636888
Verkopen jullie trouwens ook die prachtige Fok! United thuiskits?
pi_16636967
ze moeten wel eerst de Harry test doorstaan
pi_16637009
En dat is

Er komt toch nix anaals bij kijken of wel?

dinsdag 27 januari 2004 @ 21:00:05 #105
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16638068
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:26 schreef AirRaid het volgende:
ze moeten wel eerst de Harry test doorstaan
Ow jah, we moesten een penislengte opgeven
Mijn god .........
pi_16638363
Heeft iemand van de technische staf m'n mail nodig ivm mijn zeer onwaarschijnlijke transfer?
pi_16638380
Is mijn open solli nog aangekomen het vorige topic
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:25:32 #108
26251 Eilanden
pi_16638963
Lekker debuut

Ik verwacht wel dat de leiding na het zien van de beelden protest aantekent bij de KNVB. Ik verwacht vrijspraak

pi_16643552
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat is er nu aan de hand? Gisteren kwam je zeuren dat je achillespeesblessure nog steeds niet helemaal genezen is... Wedstrijden als deze tegen 't Muzikantenstadje geeft me de kans om de jeugd speelminuten op te laten doen en de ervaren krachten rust te laten pakken, zeker gzien de resterende wedstrijden van de eerste seizoenshelft tegen de betere tegenstanders. Het is ook nooit goed.

Maar ik heb geen basisplaats, en nu er spelers rust wordt gegeven weer niet! Dat irriteert me enorm, zoals u gezien heeft vandaag.

Ik ben in ieder geval blij dat de communicatie tussen trainer en speler zo open en eerlijk is...

tering wat een heerlijke pot vandaag!

In Southern Sun
pi_16643748
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:27 schreef Sloggi het volgende:
En dat is

Er komt toch nix anaals bij kijken of wel?

dat ligt eraan in welke bui harry is
pi_16643883
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:25 schreef Eilanden het volgende:
Lekker debuut

Ik verwacht wel dat de leiding na het zien van de beelden protest aantekent bij de KNVB. Ik verwacht vrijspraak

moet wel te doen zijn gewoon de beelden faken
pi_16648091
Waarom heeft al bijna iedereen een invalbeurt gehad in ik nog niet.
ik train me kapot...
Koning.
  woensdag 28 januari 2004 @ 08:50:34 #113
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16648393
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Sollicitatieformulier
Zie tevens één van mijn vorige posts maar nu officieel
Naam:Bjoro
Leeftijd:geroutineerde 30 + er
Favoriete positie(s):Stofzuiger op middenveld
Vorige club(s):ben heel club vast....HBC Heemstede
Ervaring als prof in jaren: 9
Hoogst betaalde transfersom door een club voor jou:geruild voor een waterzak en 2 sponsen
Lengte:onehundredandeightie centimeters
Gewicht:160 pond schoon aan de haak (na de wedstrijd 156 pond vuil aan de haak, val door het vele loopwerk 2kg af !)
Penislengte (voor SCH):19 cm (don`t touch !!)
Favoriete drank:tijdens de wedstrijd water, daarna bier !
Favoriete club:AC Fok! United
Bijzondere kwaliteiten:wegcijferen voor echte vedettes
Tattoos / piercings:AC Fok United logo op linker borst
Burgerlijke staat:samenwonend (betekend 1xtra supporter !)
Bijzonderheden: Heb kennissen bij Trust, die hebben nu toch geld over, dus kan een gesprekje wagen !
256 goals !
  woensdag 28 januari 2004 @ 08:58:25 #114
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16648505
quote:
AC Fok! United - Persbericht

De wedstrijd van AC Fok! United tegen 't Muzikantenstadtje krijgt een vervelend staartje. Hoewel Eilanden door de openbaar aanklager is vrijgesproken, mist aanvoerder Methodmich de volgende wedstrijd vanwege de gele kaart die hij kreeg in de wedstrijd.

Erger zijn de straffen voor FrankyMcG en Speed1971 die respectievelijk 6 en 4 wedstrijden tegen zich geeist krijgen voor het neerslaan van de tegenstander (FrankyMcG) en de vechtpartij (Speed1971).

Ook tegen Bauer en Towers van 't Muzikantenstadtje zijn beide 4 wedstrijden geeist voor de elleboogstoot (Towers) en de vechtpartij (Bauer). Tegen Damen wordt geen schorsing geeist voor zijn aanslag op Da_Sandman.

De clubs hebben tot vrijdag a.s. om in beroep te gaan tegen de eis.

KLOTE
pi_16650407
Fuck, net m'n concurrent die scoort.
pi_16650506
Vanzelfsprekend gaan we in beroep.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:27:04 #117
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16651409
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanzelfsprekend gaan we in beroep.
Ik denk dat ik persoonlijk geen poot heb om op te staan, het licht ging gewoon ff bij me uit, die Bauer bleef bezig met zijn gekut!
pi_16651690
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:27 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik denk dat ik persoonlijk geen poot heb om op te staan, het licht ging gewoon ff bij me uit, die Bauer bleef bezig met zijn gekut!

Ssst
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 januari 2004 @ 12:01:09 #119
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16652363
Wanneer krijgen we uitslag van onze sollicitatie?
  woensdag 28 januari 2004 @ 12:07:49 #120
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16652532
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 12:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer krijgen we uitslag van onze sollicitatie?
Ga ervan uit dat ze voor 31 jan beslissen want dan sluit de int. transfer markt !
256 goals !
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:25:55 #121
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16654398
Ik w8 af .... duurt nog wel ff 31e

Ik ga wel ff wat aan mn conditie doen

pi_16654569
Vanavond trainen

Onze trainer heeft bij het eerste van onze club gespeeld. Als je bedenkt dat SVV(enray) ooit in de hoofdklasse speelde, kan je nagaan hoe goed onze trainer kan ballen

pi_16655263
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:32 schreef Sloggi het volgende:
Vanavond trainen

Onze trainer heeft bij het eerste van onze club gespeeld. Als je bedenkt dat SVV(enray) ooit in de hoofdklasse speelde, kan je nagaan hoe goed onze trainer kan ballen

Kan me niet herinneren dat Dylan Dog ooit voor Venray heeft gespeeld eigenlijk...

m.a.w.: bedenk nog eens goed wat de bedoeling is van deze club, en leef je aub in in je rol!

pi_16655319
Nee de trainer van m'n huidige club

Ik mag transfervrij weg, maar ik houd me conditie op peil bij SVV!

woensdag 28 januari 2004 @ 14:00:20 #125
26251 Eilanden
pi_16655405
quote:
De wedstrijd van AC Fok! United tegen 't Muzikantenstadtje krijgt een vervelend staartje. Hoewel Eilanden door de openbaar aanklager is vrijgesproken,
Niet meer dan terecht!

Nu aan het grote werk geroken te hebben, smaakt dit naar meer

woensdag 28 januari 2004 @ 15:06:38 #126
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16657699
wat een grote selectie hebben we eigenlijk
De Narcis van Gabon
pi_16658339
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:06 schreef PogueMahone het volgende:
komt de andere hleft hier nog wel eens

LoekB en Talkshowhost, Zapper zie ik zo als niet meer langskomen in VBL

pi_16658380
Komen ze nog wel op de trainingen?

Anders is 't contractbreuk

pi_16658542
quote:
We moeten gewoon een franchise starten. Dubbele recettes, iedereen komt aan spelen toe en de salarissen kunnen omhoog
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:40:44 #130
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16658781
quote:
Kunnen we niet wat spelers uitlenen aan jouw oude club?
pi_16659114
Apart, het was pas mijn 2e kaart en normaal ben je na 4 gele pas geschorst... Dit lijkt op een complot tegen ons sterrenensemble!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:52:22 #132
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16659146
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Apart, het was pas mijn 2e kaart en normaal ben je na 4 gele pas geschorst... Dit lijkt op een complot tegen ons sterrenensemble!
Zoals DD al zei, we gaan gewoon in beroep!
pi_16660295
Sinds wanneer kan je tegen gele kaarten protest aantekenen...
  woensdag 28 januari 2004 @ 16:45:29 #134
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16660736
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:40 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Kunnen we niet wat spelers uitlenen aan jouw oude club?

Help me eens even, waar kom ik ook alweer vandaan?
De Narcis van Gabon
pi_16660770
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:27 schreef pekel het volgende:
Ohw jah, ik soliciteer bij deze op de functie Algemeen Manager. .
Hoi.
  woensdag 28 januari 2004 @ 16:49:04 #136
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16660826
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:45 schreef PogueMahone het volgende:

Help me eens even, waar kom ik ook alweer vandaan?

Tchibanga Bongo FC
pi_16660989
Het einde van de transferperiode nadert en de selectie van AC Fok!United zal worden gewijzigd. Vanaf 1 februari zal de selectie er als volgt uitzien. Wellicht dat er nog een of twee versterkingen worden gepresenteerd.

Verkocht of verhuurd:
Fulton, Zapper, HeatWave, LoekB, TalkShowHost.

Nieuw sinds enkele weken:
AirRaid
GotenSSJ
Bartoli

Op proef (wordt binnenkort over geoordeeld en dan evt. geplaatst in het tweede team):
Sloggi
Bjoro
The_BoeZelaar

Gezien het vertrek van reservekeeper Zapper is de selectie met spoed op zoek naar een talentvolle doelman. Later meer.

Wat een vrouw!
spits!
pi_16661916
Wat zijn de rankings?
www.eurocarsforum.nl > Voor een leuke auto forum!
pi_16662413
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Tchibanga Bongo FC

Libreville Tigers

www.thuisuiteten.nl
pi_16662467
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:

Verkocht of verhuurd:
Fulton, Zapper, HeatWave, LoekB, TalkShowHost.

Voor de volledigheid:

Fulton is naar FC Torremolinos
Zapper is naar 't Perkse Diep
HeatWave is naar South Park FC
LoekB is naar Maccabi Tel Etekst
TalkShowHost is naar Alania Bichkek

www.thuisuiteten.nl
pi_16663481
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
spoed op zoek naar een talentvolle doelman. Later meer.
, here I am!
Hoi.
pi_16663870
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:

LoekB is naar Maccabi Tel Etekst

Wel spijtig dat we (de ACFU Ultra's) nu niet meer ons fantastische strijdlied "Viper-X, Viper-X, hij hoort erbij maar het doet ons niks!" kunnen laten horen .

Er is trouwens een nieuw lied in de maak. Gedacht wordt aan iets als "LoekieB, LoekieB, hij is eindelijk weg en nu zijn we tevree!" .

woensdag 28 januari 2004 @ 18:41:58 #143
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16663929
* BoezelaaR gaat ontzettend zn best doen in zn proefperiode en heeft heel veel zin in dit nieuwe avontuur ...
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:48:04 #144
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16664109
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 18:39 schreef Yeahinho het volgende:

Wel spijtig dat we (de ACFU Ultra's) nu niet meer ons fantastische strijdlied "Viper-X, Viper-X, hij hoort erbij maar het doet ons niks!" kunnen laten horen .

Vind sowieso dat jullie de laatste tijd weinig van jullie laten horen verbaal!
pi_16664562
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Vind sowieso dat jullie de laatste tijd weinig van jullie laten horen verbaal!

Ik probeer persoonlijk de eer nog wat omhoog te houden, maar de overige fans laten het inderdaad flink afweten... De eens zo fiere supporters-side lijkt ten dode te zijn opgeschreven!
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:08:37 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_16664770
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:02 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik probeer persoonlijk de eer nog wat omhoog te houden, maar de overige fans laten het inderdaad flink afweten... De eens zo fiere supporters-side lijkt ten dode te zijn opgeschreven!

Als materiaalman zal ik ook wat wedstrrijdjes hier en daar gaan bekijken
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:10:37 #147
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16664832
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:02 schreef Yeahinho het volgende:

Misschien dat een financiele injectie van het TiFo team de tij kan keren!?
pi_16664986
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:10 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Misschien dat een financiele injectie van het TiFo team de tij kan keren!?

Ik zal samen met Cruoninga (waar hangt die gast eigenlijk uit?? ) eens een TIFO-actie gaan organiseren. Alle (5) supporters een gekleurd A4-tje omhoog houden, dat zal me een sfeertje geven!!
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:17:58 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_16665038
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:16 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik zal samen met Cruoninga (waar hangt die gast eigenlijk uit?? ) eens een TIFO-actie gaan organiseren. Alle (5) supporters een gekleurd A4-tje omhoog houden, dat zal me een sfeertje geven!!

pi_16665643
En dan zingen naar de tegenpartij: Tweakers-publiek!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 januari 2004 @ 19:43:24 #151
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16665748
Nog even een stukje bio over moi waarin mijn kwaliteiten enzo staan beschreven:

The_BoezelaaR is een talentvolle 19-jarige centrale verdediger, die ook op de rechtsback positie zeer goed uit de voeten kan. Met zijn lengte van 1.88 en zijn uitstekende sprongkracht is hij vaak heerser in eigen strafschopgebied, en zeer gevaarlijk in dat van de tegenstander. Hij is niet geweldig technisch, maar wel bikkelhard en niet vies van een behoorlijke beuk. Zijn werklust wordt vaak geroemd.
Hij speelt al sinds vanaf jeugdige leeftijd bij Swansea City, waar hij 2 jaar geleden werd weggeplukt door West Ham United voor het mega-bedrag (voor Swansea dan) van 750.000 pond. Bij West Ham speelde hij tot dusver 7 wedstrijden (4 in basis) en pakte hij 1 gele kaart.
Voor dit seizoen had West Ham geen geld meer om hem te behouden. Hoewel vele clubs belangstelling hadden, koos The_BoezelaaR doelbewust voor AC Fok! United vanwege de uitstraling, de sterren en het aantrekkelijke voetbal. Hij kijkt dan ook uit naar de samenwerking met trainer/speler Dylan Dog en de rest van het team.

pi_16666093
ik verwacht wel een aangepaste openingspost bij het openen van de volgende topic

ik ben wel bereid om die te maken als ik maar weet wat de basis 11 is

pi_16668581
Net laatste training achter de rug bij de plaatselijke SV. Goed doorstaan, gelukkig niet geblesseerd geraakt.
Ik meld me morgen op de training bij Fok! United, alwaar ik mijn voetbalkunsten tentoon zal spreiden.

Ik zal natuurlijk mijn best doen mijn stage met succes af te ronden

donderdag 29 januari 2004 @ 09:36:06 #154
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16678461
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog even een stukje bio over moi waarin mijn kwaliteiten enzo staan beschreven:
.... Hoewel vele clubs belangstelling hadden, koos The_BoezelaaR doelbewust voor AC Fok! United vanwege de uitstraling, de sterren en het aantrekkelijke voetbal. Hij kijkt dan ook uit naar de samenwerking met trainer/speler Dylan Dog en de rest van het team.
Er hangen druppels aan je kin van je slijmen en
je gaat uit je bek stinken naar zweetvoeten door het hielelikken !

Heb laatst die docu gezien over jou bij Canal + (dacht bij de voetbaljaren Wilfred Guinnee) maar daar lieten ze toch ook je blessuregevoeligheid zien !

256 goals !
  donderdag 29 januari 2004 @ 11:22:57 #155
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16680740
Geen Hielenlikken, gewoon voor mezelf een sfeer creeeren waarin ik kan voetballen. Ik kan toch moeilijk zeggen : Jaoh, en ik heb er voor geen kloot zin aan, maar ach, we moeten het toch maar doen

Verder, die blessuregevoeligheid is een opgeblazen verhaal, nadat ik van 1 vakantie terugkwam met een gebroken enkel en een schouder uit de kom, dit was puur een ongelukje ....

donderdag 29 januari 2004 @ 11:26:49 #156
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16680879
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geen Hielenlikken, gewoon voor mezelf een sfeer creeeren waarin ik kan voetballen. Ik kan toch moeilijk zeggen : Jaoh, en ik heb er voor geen kloot zin aan, maar ach, we moeten het toch maar doen

Verder, die blessuregevoeligheid is een opgeblazen verhaal, nadat ik van 1 vakantie terugkwam met een gebroken enkel en een schouder uit de kom, dit was puur een ongelukje ....

Opgeblazen ???? alsof het iedereen gebeurt die van een strandbedje afstapt !
256 goals !
  donderdag 29 januari 2004 @ 11:29:56 #157
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16680972
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:26 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Opgeblazen ???? alsof het iedereen gebeurt die van een strandbedje afstapt !

Opgeblazen , want het was geen strandvakantie maar een dagje bergbeklimmen, en ik werd niet goed gezekerd .... au
  donderdag 29 januari 2004 @ 11:43:15 #158
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16681366
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Opgeblazen , want het was geen strandvakantie maar een dagje bergbeklimmen, en ik werd niet goed gezekerd .... au

Dan had je Jan Roelfs beter moeten inlichten, want die kwam met de strandbedjes-variant !
Wellicht dat AC Fok!-United opzoek is naar een avonturier van jouw caliber !
256 goals !
  donderdag 29 januari 2004 @ 12:00:33 #159
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16681755
Dank je (en nee, dat is geen geslijm)
pi_16690201
Ik lees net dat de contracten van Reiziger en Cocu niet worden verlengd bij Barįa. Iets voor Fok! United?
pi_16693793
Nee, die moeten maar gaan afbouwen bij een subtopper.
www.thuisuiteten.nl
pi_16696903
Misschien voor in de breedte. Stel je voor dat er een blessuregolf plaatsvindt volgend jaar
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:05:42 #163
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16697207
Wij zijn het neusje van de zalm , wat moeten we dan met Reiziger en Cocu, met alle respect?

Lopen ze een beetje geld te verdienen op de tribune zeker ...

donderdag 29 januari 2004 @ 21:07:01 #164
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16697245
Bewijzen jullie je eerst maar eens, praatjesmakers!
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:11:46 #165
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16697434
* BoezelaaR hoopt op speelseconden of iets dergelijks
pi_16697453
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Bewijzen jullie je eerst maar eens, praatjesmakers!
Juist! Nog even op deze manier doorgaan en de ACFU Ultra's gaan ludieke acties tegen nieuwkomers Sloggi en The_BoezelaaR beramen!
pi_16698434
Kom maar op. Zo lang er geen aanslagen op de enkels gepleegd worden vind ik 't goed

Hoe vond je 't trouwens dat ik 't op de middagtraining deed [edit] trainer coach Dog meneer [/edit]?

[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 30-01-2004 09:33]

pi_16703935
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Kom maar op. Zo lang er geen aanslagen op de enkels gepleegd worden vind ik 't goed

Hoe vond je 't trouwens dat ik 't op de middagtraining deed Dog?

das, trainer coach Dog meneer, voor jouw
pi_16719852
De proefspelers hebben in ieder geval aardig wat praatjes. Geen verlegen types die in een hard professioneel klimaat als bij ons ondersneeuwen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 januari 2004 @ 18:16:11 #170
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16721311
quote:
Persbericht - AC Fok! United

* De geeiste schorsing tegen Methodmich is ingetrokken, vanwege een foutieve berekening was hij in eerste instantie geschorst.
* Speed1971 z'n schorsing is naar 3 wedstrijden teruggebracht, gezien de situatie.
* FrankyMcG ziet opnieuw 6 wedstrijden tegen zich geeist.

* Bauer en Towers van 't Muzikantenstadtje zijn ook slechts voor 3 wedstrijden geschorst
* Damen krijgt alsnog 3 wedstrijden schorsing geeist.

pi_16721698
We komen nog in spelersnood gezien de waslijst aan schorsingen
pi_16722168
Mooi, ze kunnen gelukkig nog rekenen bij de KNVB.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 januari 2004 @ 19:35:04 #173
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16723020
Waar kan ik vinden wanneer er weer een wedstrijd wordt gespeeld en tegen wie ?
pi_16723067
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vinden wanneer er weer een wedstrijd wordt gespeeld en tegen wie ?
Op zaterdagochtend bellen met 06-DYLANDOG. Dan hoor je ook of het eventueel afgelast is.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:23:55 #175
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16724328
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[Persbericht ACFU]
Als we binnen een maand de voltallige juridische commissie op de lange latten in de alpen zien, weten we dat de boetes zijn betaald !
256 goals !
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:13:17 #176
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16738307
* BoezelaaR nadert het einde van zn stage periode

Ben benieuwd wat het eindoordeel van de technische commissie is ...

pi_16739092
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 13:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* BoezelaaR nadert het einde van zn stage periode

Ben benieuwd wat het eindoordeel van de technische commissie is ...

Ik d8 dat we 3 weken kregen om onszelf te bewijzen. Maar goed, één training is voor mij al genoeg om te laten zien dat ik een basisplaats verdien
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:47:40 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16739194
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 12:07 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Ga ervan uit dat ze voor 31 jan beslissen want dan sluit de int. transfer markt !

Vandaar
pi_16739215
Nog beter
pi_16741454
Transfervrije spelers mogen daarna ook nog komen hoor... Vooralsnog vind ik de ambities van de proefspelers erg duidelijk, maar de vertaalslag naar de praktijk kan nog wel iets verbeteren.

Bjoro vooral qua traptechniek, Boezelaar qua verdedigend koppen en Sloggi moet zijn startsnelheid verhogen. Al kan de trainer er anders over denken.

www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:08:57 #181
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16742780
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
Transfervrije spelers mogen daarna ook nog komen hoor... Vooralsnog vind ik de ambities van de proefspelers erg duidelijk, maar de vertaalslag naar de praktijk kan nog wel iets verbeteren.

Bjoro vooral qua traptechniek, Boezelaar qua verdedigend koppen en Sloggi moet zijn startsnelheid verhogen. Al kan de trainer er anders over denken.

* BoezelaaR gaat zn best doen
pi_16743512
quote:

Dat van mijn startsnelheid ben ik met je eens. Als ik eenmaal op snelheid ben valt het wel mee, maar m'n acceleratievermogen is echt slecht. Maar daar valt op te trainen
pi_16743555
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat van mijn startsnelheid ben ik met je eens. Als ik eenmaal op snelheid ben valt het wel mee, maar m'n acceleratievermogen is echt slecht. Maar daar valt op te trainen

Inderdaad, shuttle-run. Hele avond door gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_16743708
Wordt aan gewerkt
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:35:40 #185
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16744976
Wanneer moet ik weer naar de kidsclub?
De Narcis van Gabon
pi_16745085
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:35 schreef PogueMahone het volgende:
Wanneer moet ik weer naar de kidsclub?
Na de African Nations Cup. Dan moet je dat toernooi uitleggen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 januari 2004 @ 17:44:07 #187
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16745161
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Na de African Nations Cup. Dan moet je dat toernooi uitleggen.

Ergens in een ver, warm land...

De Narcis van Gabon
pi_16745195
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:44 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

Ergens in een ver, warm land...

De Yapo-shirtjes vinden trouwens steeds gretiger aftrek..
www.thuisuiteten.nl
pi_16745370
Hier trouwens de vragen van de Kids Club aan onze speler Franky McG. Of hij even de antwoorden wil geven.

- Heb je huisdieren? (Sjaak, 13 jaar, Almere)
- Wat was vroeger je favoriete club? (Hamid, 11 jaar, Rotterdam)
- Had je vroeger voetbalposters aan de muur hangen? (Laura, 10 jaar, Goes)
- Wie zijn je beste vrienden in de ploeg? (Arco, 12 jaar, Maarssen)
- Waarom krijg jij zoveel gele kaarten? (Henk, 8 jaar, Papendrecht)
- Ik las ergens dat jij graag naar Colombia gaat. Waarom? (Ingrid, 12 jaar, Aagtekerke)
- Kijk je ook wel eens op Tweakers? (Ciro, 11 jaar, Breda)
- Vind je de Kids Club belangrijk? (Margot, 9 jaar, Bergen op Zoom)
- Hoe vind je de supportersacties van AC Fok!? (Maikel, 13 jaar, Heerenveen)
- Is het eng om met SCH in de kleedkamer te zijn? (Hylke, 9 jaar, Sneek)
- Hoe word je een goede voetballer? (Ahmed, 12 jaar, Kollumerzwaag)
- Gaan voetballers vaak naar de hoeren? (Rob, leeftijd onbekend, Amsterdam)
- Hoe vaak kan je hooghouden? (Berry, 7 jaar, Zwolle)

www.thuisuiteten.nl
pi_16745444
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Hier trouwens de vragen van de Kids Club aan onze speler Franky McG. Of hij even de antwoorden wil geven.

[vragen]

!!

Ik ben benieuwd naar de antwoorden van onze sterspeler!

pi_16745528
quote:
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Kan ik deze functie krijgen? .
Hoi.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 18:02:32 #192
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16745620
- Heb je huisdieren? (Sjaak, 13 jaar, Almere)
Nee, ik heb momenteel geen huisdieren. Ik zou wel graag een hond hebben. En vroeger had ik een goudvis (die is 14 jaar geworden)

- Wat was vroeger je favoriete club? (Hamid, 11 jaar, Rotterdam)
Naast AC Fok! United heb ook nog altijd een zwak voor Laar 3 uit Weert, en Feyenoord uit Rotterdam

- Had je vroeger voetbalposters aan de muur hangen? (Laura, 10 jaar, Goes)
Net zoals iedere jongen had ik vroeger voetbal-, auto- en vrouwenposters aan de muur. Vooral de 1988 Nederlands Elftal heeft jaren mijn muur gesiert

- Wie zijn je beste vrienden in de ploeg? (Arco, 12 jaar, Maarssen)
Eigenlijk kan ik het met iedereen binnen AC Fok! United goed vinden, op het veld is Speed1971 natuurlijk mijn one-and-only relmaatje

- Waarom krijg jij zoveel gele kaarten? (Henk, 8 jaar, Papendrecht)
Als verdediger loop je altijd sneller tegen een kaart aan, maar daarnaast ben ik soms ook (te) heetgebakerd

- Ik las ergens dat jij graag naar Colombia gaat. Waarom? (Ingrid, 12 jaar, Aagtekerke)
Ik ga daar op vakantie en op bezoek bij mijn kameraden van de Escobar familie

- Kijk je ook wel eens op Tweakers? (Ciro, 11 jaar, Breda)
Tweakers? Kun je dat eten?

- Vind je de Kids Club belangrijk? (Margot, 9 jaar, Bergen op Zoom)
Jazeker, het is belangrijk om de jeugd al vroeg bij AC Fok! United te betrekken, imdat hun de toekomst zijn

- Hoe vind je de supportersacties van AC Fok!? (Maikel, 13 jaar, Heerenveen)
De Harde kern is er altijd, alleen laten de andere mensen het de laatste tijden helaas wel afweten.

- Is het eng om met SCH in de kleedkamer te zijn? (Hylke, 9 jaar, Sneek)
[b]In de kleedkamer niet! In de douche wel! (laat nooit de zeep vallen in zijn bijzijn!

- Hoe word je een goede voetballer? (Ahmed, 12 jaar, Kollumerzwaag)
Veel oefenen op straat, en in jezelf blijven geloven

- Gaan voetballers vaak naar de hoeren? (Rob, leeftijd onbekend, Amsterdam)
De hoeren komen meestal naar ons

- Hoe vaak kan je hooghouden? (Berry, 7 jaar, Zwolle)
1, 2, 3, 4, 5..................

pi_16745861
* AirRaid gat extra hard trainen.

door de schorsing vna Franky kan er extra gehoopt worden op een basisplekje

zaterdag 31 januari 2004 @ 20:34:12 #194
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16749344
quote:

Bjoro vooral qua traptechniek,
Al kan de trainer er anders over denken.

Hoop dat de trainer snel deze berichten bevestigt of ontkent, ivm extra aandachtspunten op de individuele "Bobby Haarms trainingsmethoden" !

* Bjoro is in iedergaval al op stage gegaan bij Erik Breukink (schijnt volgens Jean Nelissen een hele goede traptechniek te hebben !)

256 goals !
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:41:55 #195
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16749543
* BoezelaaR wil niet achterblijven bij de andere 2 nieuwkomers en zoekt dus ook een individuele aandachtstrainer om zn verdedigend koppen aan te passen.
Hiervoor meldt hij zich bij Jaap Stam en Wesley Sonck, om zich nog meer te bekwamen in het koppen en het springen
pi_16752930
* Sloggi wou zich melden bij Leonardo ivm z'n startsnelheid, maar Leo was ff niet zo snel meer.
pi_16778922
De Kids Club bedankt Franky McG voor het snelle antwoorden! Binnenkort gaan ze loten voor de volgende die een kids-interview krijgt.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 februari 2004 @ 19:45:36 #198
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16825036
Ben vandaag op stap geweest met een glazenwasser en ik moet zeggen, met dit weer gaat het rap de goede kant op met je trap techniek !
Anders waai je echt van je ladder !
256 goals !
  maandag 2 februari 2004 @ 19:50:23 #199
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16825188
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

De Yapo-shirtjes vinden trouwens steeds gretiger aftrek..

maar natuurlijk...
De Narcis van Gabon
pi_16825274
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:50 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

maar natuurlijk...

Ze zijn nu ook in Kameroen-uitvoering, dus mouwloos.

De shirts met Gabonese vlag erop zijn echter by far het populairst.

www.thuisuiteten.nl
pi_16825548
Da's dus deze, met heel groot Yapo erboven:

Men wordt daar gemiddeld 55 jaar als man, als je niet tot die 65 dode jongensbaby's op 1000 geborenen hoort. Gemiddeld heb je 3,83 broertjes en zusjes als Gabonees en heb je een kans van 1 op 4 dat je geen analfabeet bent als jongen. 12 maart is je nationale feestdag. 18000 Gabonezen gebruiken Internet en volgen Yapo online op de voet. Aartsvijand is Equatoriaal Guinea, ruzie over de Mbane-zandbank.

www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 februari 2004 @ 20:02:36 #202
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16825663
Nu de maand januari volledig van de kalender is verdwenen en dus het transferen van spelers niet meer mogelijk is, zou ik graag (zonder mezelf al te veel te willen opdringen) willen weten wat de technische commissie van plan is met de 3 spelers die op proef zijn.

Er is duidelijk gebleken dat de spelers alledrie tot op het bot gemotiveerd zijn en dat ze, met wat kleine bijscholing, een aangename aanvulling kunnen zijn voor de club (lees selectie).

De sfeer is tot op heden prima te noemen en ik (ik spreek nu namens mijzelf) het klimaat om tot optimale prestaties te komen is overduidelijk aanwezig, al zal dit wel tijdens een wedstrijd tentoon gespreid dienen te worden, een training is daar geen juiste afspiegeling van !

256 goals !
  maandag 2 februari 2004 @ 20:04:07 #203
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16825716
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Da's dus deze, met heel groot Yapo erboven:

[afbeelding]

Men wordt daar gemiddeld 55 jaar als man, als je niet tot die 65 dode jongensbaby's op 1000 geborenen hoort. Gemiddeld heb je 3,83 broertjes en zusjes als Gabonees en heb je een kans van 1 op 4 dat je geen analfabeet bent als jongen. 12 maart is je nationale feestdag. 18000 Gabonezen gebruiken Internet en volgen Yapo online op de voet. Aartsvijand is Equatoriaal Guinea, ruzie over de Mbane-zandbank.

En die zitten bij ACFU in de poule voor de intercontinental cup ?
256 goals !
pi_16825761
Jullie spelen morgen met Jong Fok! een oefenduel tegen Potloodventers Raincoat om 12.30 geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_16825794
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:04 schreef Bjoro het volgende:

[..]

En die zitten bij ACFU in de poule voor de intercontinental cup ?

Nee, onze tropische verrassing in de spits, Yapo N'Guema-Honé, komt uit Gabon!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 februari 2004 @ 20:07:54 #206
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16825882
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Jullie spelen morgen met Jong Fok! een oefenduel tegen Potloodventers Raincoat om 12.30 geloof ik.
He dat is nog eens goed nieuws, denk dat ik zo naar bed ga....moet wel fit zijn natuurlijk !

Maar is het uit of thuis ?

256 goals !
pi_16826031
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:07 schreef Bjoro het volgende:

[..]

He dat is nog eens goed nieuws, denk dat ik zo naar bed ga....moet wel fit zijn natuurlijk !

Maar is het uit of thuis ?

Uit, al die potloodventers hebben namelijk een straatverbod, dus moet je daar in de wijk spelen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 februari 2004 @ 20:13:24 #208
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16826089
* Aangezien BoezelaaR zich wil bewijzen in de wedstrijd tegen de Potloodventers gaat ie vanavond maar vroeg op bed

Dit vooral omdat je tegen de Potloodventers bekend staan om hun harde peren naar voren en hun afbraakvoetbal.

maandag 2 februari 2004 @ 20:20:06 #209
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16826337
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* Aangezien BoezelaaR zich wil bewijzen in de wedstrijd tegen de Potloodventers gaat ie vanavond maar vroeg op bed

Dit vooral omdat je tegen de Potloodventers bekend staan om hun harde peren naar voren en hun afbraakvoetbal.

Tevens schijnen ze lastig te poorten te zijn !
Hebben ze een kleurrijk elftal, spelen met de punt naar voren en penetreren vaak binnen de 16 !
Gaan ze vaak buitenom en moet je uitkijken voor de 3e man achterlangs !

Tja * Bjoro heeft zijn huiswerk al doorgenomen !

256 goals !
  maandag 2 februari 2004 @ 20:32:19 #210
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16826857
blij dat te horen ....
pi_16842163
De trainer houdt van spelers die zich inlezen over de tegenstander.

Vanmiddag de volgende wedstrijd, ben nog aan het puzzelen met de opstelling...

Wat een vrouw!
spits!
pi_16842892
* AirRaid draagt ook een Yapo-shirtje onder zijn ACFU-shirt
pi_16843674
Ik post hier ff vanuit de kleedkamer. Dadelijk beginnen aan de warming-up. Ik ben topfit en ik heb er zin in
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:03:28 #214
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16843826
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik post hier ff vanuit de kleedkamer. Dadelijk beginnen aan de warming-up. Ik ben topfit en ik heb er zin in
* Bjoro sluit zich daarbij volledig aan !
256 goals !
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:06:02 #215
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16843884
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:50 schreef Dylan Dog het volgende:
De trainer houdt van spelers die zich inlezen over de tegenstander.

Vanmiddag de volgende wedstrijd, ben nog aan het puzzelen met de opstelling...

ben benieuwd wat de trainer met mij voor heeft !
256 goals !
pi_16843970
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:06 schreef Bjoro het volgende:

[..]

ben benieuwd wat de trainer met mij voor heeft !

Aftrap om 1 uur...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:11:39 #217
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16844034
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Aftrap om 1 uur...

om 3 uur weten we dus meer !!!
256 goals !
pi_16844330
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Aftrap om 1 uur...

OK dan kan ik me nog ff mentaal voorbereiden
pi_16844887
Vanmiddag om 13:00uur speelt AC Fok!United de topper tegen Donderhonden, in het Bliksemkennelstadion. Ac Fok!United is flink gehavend door de schorsingen naar aanleiding van de schoppartij van afgelopen week tegen 't Muzikantenstadje. De opstellingen luiden:

Donderhonden (4-5-1):
Bullterriër; Herder, Schapendoes, Pittbull, Teckel; Schoothondje, Hazewindhond, Schnautzer, Appenzeller, Vuilnisbak; Jack Russel

AC Fok!United: (4-4-2):
keeper; DaSandman, SCH, DIGGER, DutchGooner; Bjoro, methodmich, zjroentje, TonyMontana67; Dylan Dog, PogueMahone

De schorsingen van Speed en Franky hakken weliswaar in het team maar bieden plaats aan Da Sandman in de verdediging. Verrassend genoeg kent nieuweling Bjoro direct een debuut: hij vervangt de geschorste Speed. Verder is voor deze belangrijke uitwedstrijd (waar AC Fok!United immer goed speelt) het middenveld versterkt en speelt men in een 4-4-2 formatie. De bank wordt bezet door de jongelingen AirRaid, Bartoli en Sloggi, vergezeld door de licht geblesseerden Tong80, Juan Zueco. De bank wordt gecompleteerd door Eilanden, tha_dark en popolon. Spits CAZZO is deze week in Londen voor de spelersbegeleiding van Collins John. Voor de eerste wedstrijd van de tweede helft van de competitie wordt hij weer terug verwacht.

FrankyMcG, door zijn langdurige schrosing nog meer betrokken bij de technische staf, zal na afloop van de wedstrijd (15:00uur) voor een wedstrijdverslag zorgen.

Wat een vrouw!
spits!
pi_16845765
wat een hielenbijtertje die Jack Russel
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:47:53 #221
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16846570
De vrienden- en kennissengroep van Bjoro is aangenaam verrast over de basisplaats bij zijn debuut !
Alle 25 man zullen de ACFU massaal en vocaal ondersteunen om de groep naar de overwinning te brengen !
256 goals !
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:14:02 #222
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16847284
* BoezelaaR wil Bjoro van harte feliciteren met zijn basisplek, goed getraind jochie

Voortaan dus nog meer geven op de training

pi_16847309
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:

.. vergezeld door de licht geblesseerden Tong80, Juan Zueco.

Welke nog een paar lichte massages te goed hebben bij mij.
Vanavond 19.00 uur kamer 4.
pi_16849188
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:
FrankyMcG, door zijn langdurige schorsing nog meer betrokken bij de technische staf, zal na afloop van de wedstrijd (15:00uur) voor een wedstrijdverslag zorgen.
Franky?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:18:10 #225
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16849278
Wie maakt het verslagje hoe ik het heb gedaan bij de Fok!jeugd trouwens ?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:22:27 #226
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16849433
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
* BoezelaaR wil Bjoro van harte feliciteren met zijn basisplek, goed getraind jochie

Voortaan dus nog meer geven op de training

Thanx maar heb het idee dat jij ook zeker op de goede weg bent, denk dat we het de trainer knap lastig hebben gemaakt met zijn beslissing !

hoop voor mezelf natuurlijk dat hij de juiste keuze heeft gemaakt !!

256 goals !
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:39:09 #227
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_16850072
helaas niet eens op de bank
pi_16850804
Ja ik heb toch weer op de bank gezeten!
Nu nog een invalbeurt!
Koning.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:40:23 #229
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16852302
* Bjoro wacht met spanning op het oordeel van de technische staf over zijn testwedstrijd !

[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 03-02-2004 16:54]

256 goals !
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:18:17 #230
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16857205
Donderhonden (4-5-1):
Bullterriër; Herder, Schapendoes, Pittbull, Teckel; Schoothondje, Hazewindhond, Schnautzer, Appenzeller, Vuilnisbak; Jack Russel

AC Fok!United: (4-4-2):
keeper; DaSandman, SCH, DIGGER ('45: Eilanden), DutchGooner; Bjoro, methodmich, zjroentje, TonyMontana67; Dylan Dog ('45: Sloggi), PogueMahone

Gehavend AC Fok! United tekent voor 2e verlies

Hoewel de jongelingen van AC Fok! United zeer verdienstelijk speelde tegen de Donderhonden, was het resultaat te laag. 0 punten.

Al na 30 minuten stond er 2-0 op het scorenbord, na twee moeie individuele acties van Donderhonden Duitse spits Schnautzer. De defensie was beide keren niet goed berekend op de individuele klasse van Schnautzer.

Dylan Dog en PogueMahone, die elkaar normaal feilloos vinden, haperde vandaag als spitsenduo. Logische wissels in de rust waren daarom ook het inbrengen van Sloggi in plaats van Dylan Dog. Ook DIGGER bleef in de kleedkamer achter voor Eilanden.

In de tweede helft begon AC Fok! United fel, dit resulteerde in de aansluitingstreffer. Een mooie actie van Sloggi wordt door Bjoro verlengd tot een goal. AC Fok! United gaat hierna hard op zoek naar de gelijkmaker.

Twee schoten op de lat van DutchGooner en Eilanden en een afgekeurde goal van PogueMahone zijn het resultaat. Maar in de laatste 10 minuten is het wie anders dan Schnautzer die Donderhonden op een 3-1 voorsprong zet.

AC Fok! United is gebroken en ziet de tweede nederlaag van dit seizoen. Hoewel de jongelingen zeer goed speelde, is er toch sprake van een offday.

'9: Schnautzer
'27: Schnautzer
'58: Bjoro
'81: Schnautzer

pi_16857246
En nog een uur vastgehouden in het uitvak ook!
pi_16857824
Wat een afgang dit
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16857882
verloren
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:44:50 #234
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16858060
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:20 schreef Yeahinho het volgende:
En nog een uur vastgehouden in het uitvak ook!
* BoezelaaR was meegereisd als supporter

Idd, stelletje honden ... we mochten niet eens weg!

pi_16858301
We moeten terug naar de grondbeginselen: inzet, strijd, passie.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:05:17 #236
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16858749
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:52 schreef methodmich het volgende:
We moeten terug naar de grondbeginselen: inzet, strijd, passie.
en een vleugje exotisch aroma
De Narcis van Gabon
pi_16858766
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:05 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

en een vleugje exotisch aroma

Uiteraard. Hoe vond je m'n korte beschrijving over Gabon, klopt het?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:08:30 #238
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16858864
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Uiteraard. Hoe vond je m'n korte beschrijving over Gabon, klopt het?

ohja, dat gaf me een warmgevoel van binnen Home sweet home

en de Mbane-zandbank is van ons

De Narcis van Gabon
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:09:36 #239
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16858907
Raar trouwens dat die goal is afgekeurd...

Ik trapte de bal met keeper en al de goal in, voor de zekerheid he

De Narcis van Gabon
pi_16858956
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:08 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

en de Mbane-zandbank is van ons

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:13:28 #241
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_16859064
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:09 schreef PogueMahone het volgende:
Raar trouwens dat die goal is afgekeurd...

Ik trapte de bal met keeper en al de goal in, voor de zekerheid he

Ik zag het gebeuren vanaf de tribune . Loepzuivere goal, die scheids en de grens wisselen blikken uit en ineens blaast die pipo op zn fluit en keurt em af .
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:13:30 #242
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16859065
Trots op mijn eerste cap
Trots op mijn eerste goal
redelijk tevreden met mijn eigen spel
heel erg ontevreden met dit resultaat

Maar je weet het met Schnautser, je kan nooit van hem winnen enkel verliezen !

256 goals !
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:54:07 #243
26251 Eilanden
pi_16860411
Hmmmppff 2x een schot op de lat ..... is dat doel wel nagemeten???
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:06:39 #244
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16860807
* Bjoro wil technische staf en medespelers bedanken voor het geschonken vertrouwen !

En wil tevens vragen of het rugnummer 26 nog vrij is voor de rest van het seizoen ?
Dacht te zien dat het niet in gebruik was, weet natuurlijk niet of dit nr reeds "retired" is !!

[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 03-02-2004 23:25]

256 goals !
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:23:55 #245
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16867350
In dat geval:

kan wat netter denk ik, maar gaat om het idee !

[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 04-02-2004 00:40]

256 goals !
pi_16867940
Ik als trouwe fan kom me ook maar weer eens melden...
Kan iemand me even bijpraten?
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:53:09 #247
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_16867973
Aandoenlijk.

Die jeugd.

J.

woensdag 4 februari 2004 @ 00:56:00 #248
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_16868044
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:51 schreef Cruoninga het volgende:
Volendam flashback.

J.

woensdag 4 februari 2004 @ 00:59:24 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16868113
een bal op de lat,dat lukt me vast geen 2e keer...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16872841
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:39 schreef AirRaid het volgende:
verloren
komop volgende keer beter
pi_16878353
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:51 schreef Cruoninga het volgende:
You only sing when we're winning!!

euh... oja, we hebben verloren maar het gaat om het idee he...

pi_16878426
Twas nie best...

Domme toch

In Southern Sun
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:44:38 #253
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16878693
volgende wedstrijd al bekend ??
256 goals !
pi_16878723
Erg matig.
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:51:02 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16878913
En wie gaat het volgende deeltje maken, incl. geupdate openingspost?
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:53:05 #256
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16878987
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

* BoezelaaR was meegereisd als supporter

Idd, stelletje honden ... we mochten niet eens weg!

Als ik een hek probeer open te breken moeten jullie natuurlijk wel helpen...
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')