abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16541471
Deze keer staan de topictitel en de openingspost geheel in het teken van Final Fantasy X-2 die 20 februari uitkomt!

Final Fantasy X-2

Boxart en de official strategy-guide.

Het vervolg van FFX met 3 dames in de hoofdrol! Meer info op de officiele website van Square : http://www.square-enix-usa.com/games/FFX-2/ FFX-2 komt half februari naar Nederland.

Story

FINAL FANTASY®X-2 marks the first sequel in the famed series, which has sold over 44 million units worldwide. FINAL FANTASY X released in 2002 was a mega hit with sales topping 5 million and garnered numerous awards, winning gamers and media over with its gripping story, stunning graphics and stirring music. In January 2002, FINAL FANTASY X INTERNATIONAL, an enhanced version of the North America version was released in Japan. This adaptation incorporated several new features as well as a bonus DVD. The bonus disc featured a music video for the theme song, interviews with the voice cast from both the English and Japanese versions, a collection of promotional movies, previews of upcoming titles and a new scene. The 12-minute story titled "The Eternal Calm" left fans yearning for a continuation of the story. Responding to the pleas of fans, the story has been continued in FINAL FANTASY X-2.

Taking place two years after Yuna's fateful journey to defeat Sin, the once chaotic world of Spira has gone through a massive transformation, entering a period of "Eternal Calm". The people of Spira now shun the teachings of Yevon and have opened their arms to former foes, the Al Bhed and the use of machina. The Machine Faction aims to propagate the use of machina in Spira, going as far as renaming "machina" to "machines" to remove the stigma. However, even with the peaceful life they now lived, there is emptiness in Yuna's heart that is keeping her from moving on as the others have.

One day, Yuna obtains a mystical sphere that contains imagery of what might be the Blitzball player she thought was gone forever. Although Yuna isn't certain that it is him or if he is even alive, she's driven to seek him out. Yuna needs closure to their unexpected parting, even if only to find that she will never see him again. So begins her journey, this is Yuna's story.

While FINAL FANTASY X-2 is a sequel it is in many ways a new game. Incorporating several new elements to gameplay, this title can be considered a new methodology to the FINAL FANTASY franchise. Keeping true to the series tradition, FINAL FANTASY X-2 has advanced gaming to new levels and is set to be another landmark title for SQUARE.

IGN score

9.0 Presentation
The Charlie Angels-inspired motif and sphere hunter story may not be as epic as its predecessor, but it still has the top-notch production value that Square Enix is famous for.

9.6 Graphics
Hindered by just a smidgen of slowdown, FFX-2 is one of the best-looking games on any console. Facial animations have improved and the level of detail is amazing. The standard for all future RPGs.

8.6 Sound
The clarity of the music and sound effects are unrivaled among PS2 RPGs with returning voice actors better than they were the first time. The soundtrack isn't anywhere near as strong as X, though.

9.7 Gameplay
Even though the challenge level never exceeds that of an intermediate player, the job-switching system and absolute wealth of mini-games makes FFX-2 one of the most playable RPGs around.

9.5 Lasting Appeal
Five different endings, multiple story branches, an open-ended mission structure, 60-80 hours worth of gameplay, and the chance to go back and experience it again with New Game Plus makes it awesome.

9.5 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

Videoreview op IGN (members only): http://insider.ign.com/videos/articles/458/458839p1.html

Game On!

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 24-01-2004 12:48]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 24 januari 2004 @ 12:42:27 #2
71777 Sietjuh
Walk like an Egyptian
pi_16541542
Jeeeeeeeeeeeeej.... kebbum al Kmoet zeggen dat hij sneller verveelt dan FFX.
pi_16541718
Ik ben weer begonnen met FFX, ben net in Kilika aangekomen.
Volgens mij moet ik nu de volgende aeon halen, tijd geleden dat ik het gespeeld heb kan het niet zo goed meer herinneren
pi_16542017
En wat bracht de postbode net helemaal uit Singapore?

pi_16543752
IK MOET MIJN WOEDE KWIJT

Ik kan mijn all-time favourite FF (IX ) niet spelen omdat ik een NTSC exemplaar heb. En alhoewel mijn PSOne is omgebouwd, TOCH leest hij hem niet! Hij laat het introfilmpje zien en ook het schitterende muziekje hoor ik (prachtig...krijg er alleen maar meer zin in door dat muziekje), maar het menu laten zien en zo dus voor new game kunnen kiezen, HO MAAR.

BAH!

Dus, ik denk, ik ga even op zoek naar een PAL exemplaar. Intertoys, Dixons, FRS, Bart Smit, allemaal NIET.

NOG EENS BAH.

BAH BAH BAH!

pi_16543774
www.ebay.co.uk

Daar heb ik vanochtend FFIX (nieuw) gekocht.

pi_16543810

Moet ik eerst registreren en moeilijk doen (ik hoor slechte verhalen over eBay ) of kan ik hem meteen daar kopen?

God, wat verlang ik naar Zidane, Vivi, Garnet en de rest...jaren geleden alweer dat ik hem voor het laatst speelde

pi_16543863
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:21 schreef Bananenman het volgende:
Moet ik eerst registreren en moeilijk doen (ik hoor slechte verhalen over eBay ) of kan ik hem meteen daar kopen?
Eerst registreren. Er is niks mis met eBay, gewoon kijken naar de feedback van de verkoper (kun je zien of hij betrouwbaar is). Betalen doe ik altijd via Paypal.
pi_16543907
Eh... wat is PayPal precies ?

Ik vond trouwens deze: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3072681868&category=11056

pi_16543943
Oh wacht eens klik nog beter natuurlijk . Denk dat ik die maar doe, en het geld dan via de giro overmaak ofzo
pi_16543945
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:24 schreef Bananenman het volgende:
Eh... wat is PayPal precies ?
Manier om o.a. op eBay te betalen met behulp van je Credit Card. Kijk maar eens op www.paypal.com.
pi_16543963
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:25 schreef Bananenman het volgende:
Oh wacht eens klik nog beter natuurlijk . Denk dat ik die maar doe, en het geld dan via de giro overmaak ofzo
Dat is niet duur inderdaad!
pi_16546162
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:18 schreef Bananenman het volgende:
Dus, ik denk, ik ga even op zoek naar een PAL exemplaar. Intertoys, Dixons, FRS, Bart Smit, allemaal NIET.

NOG EENS BAH.

BAH BAH BAH!

Hebben ze nergens meer FFIX?? Wat vreemd.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_16546236
Vond ik ook al zo raar, echt waardeloos. Er ligt een dik assortiment PSOne games bij die winkels en zelfs meerdere malen FF VIII, maar IX, ho maar.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:25:30 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16546736
FF IX is bij nog veel winkels gewoon te koop hoor Dixons al geprobeerd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:27:56 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16546809
OP Heb erg veel zin in FFX-2. Die movies op IGN van FFCC zijn ook wel ok
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_16547245
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:18 schreef Bananenman het volgende:
IK MOET MIJN WOEDE KWIJT

Ik kan mijn all-time favourite FF (IX ) niet spelen omdat ik een NTSC exemplaar heb. En alhoewel mijn PSOne is omgebouwd, TOCH leest hij hem niet! Hij laat het introfilmpje zien en ook het schitterende muziekje hoor ik (prachtig...krijg er alleen maar meer zin in door dat muziekje), maar het menu laten zien en zo dus voor new game kunnen kiezen, HO MAAR.

BAH!

NOG EENS BAH.

BAH BAH BAH!

www.dimplus.nl hebben ze hem gewoon hoor
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_16547552
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze hebben hem overal uit het assortiment gehaald, zowel in Eindhoven als Maastricht zie ik hem nergens meer staan.
pi_16549428
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dixons Zaandam heeft hem niet...
pi_16550807
ik zeg maar een ding nedgame daar staat ie vast nog wel
pi_16553495
Ik ben maar weer begonnen met FFX.. Maar nu wilde ik een strategy guide halen. Welke moet ik halen en waar kan ik um bestellen?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_16553569
Brady was best een goede. Ik heb hem toen der tijd bij dimplus gehaald.
pi_16553838
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:06 schreef Michel het volgende:
Brady was best een goede. Ik heb hem toen der tijd bij dimplus gehaald.
Kheb DC trouwens uitgespeeld
Mijn games
pi_16553896
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:18 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Kheb DC trouwens uitgespeeld

Ik las het. . Grootte klasse!
pi_16553908
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:03 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben maar weer begonnen met FFX.. Maar nu wilde ik een strategy guide halen. Welke moet ik halen en waar kan ik um bestellen?
Die van Paggyback zijn mooier. Ik heb hem zelf ook, echt een schitterende guide.

http://www.authorisedcollection.com

pi_16554156
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die van Paggyback zijn mooier. Ik heb hem zelf ook, echt een schitterende guide.

http://www.authorisedcollection.com

Ik heb bij dimensionplus na het lezen over beide boeken idd de piggyback besteld bij dimension... Maar nou zou ik een mailtje krijgen waar ik het geld naar toe moet storten enzo.. Komt die pas later ofzo? want ik heb alleen ontvangstbevestiging gehad..
Mijn games
pi_16554183
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:32 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb bij dimensionplus na het lezen over beide boeken idd de piggyback besteld bij dimension... Maar nou zou ik een mailtje krijgen waar ik het geld naar toe moet storten enzo.. Komt die pas later ofzo? want ik heb alleen ontvangstbevestiging gehad..
Ik heb de laatste tijd beetje slechte ervaringen met Dimension Plus...
pi_16554419
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd beetje slechte ervaringen met Dimension Plus...

Ehm... toch niet dat je je geld kwijt bent hoop ik
Mijn games
pi_16554482
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:45 schreef Hakkert het volgende:
Ehm... toch niet dat je je geld kwijt bent hoop ik
Nee, RBG-kabel was tot 2x toe defect (de eerste gaf slecht beeld en de tweede trok ik kapot). Tweede kabel teruggestuurd met een begeleidende brief, maar nooit meer iets van gehoord. Ondanks diverse mails.

Maar goed, een boek is natuurlijk wat anders.

pi_16554514
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, RBG-kabel was tot 2x toe defect (de eerste gaf slecht beeld en de tweede trok ik kapot). Tweede kabel teruggestuurd met een begeleidende brief, maar nooit meer iets van gehoord. Ondanks diverse mails.

Maar goed, een boek is natuurlijk wat anders.

Die kan in ieder geval niet kapot gaan ( nou ja dan heb je er nog steeds wat aan )
Mijn games
pi_16554571
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:48 schreef Hakkert het volgende:
Die kan in ieder geval niet kapot gaan ( nou ja dan heb je er nog steeds wat aan )
Ik gebruik tijdens het spel (2e keer spelen dan) meestal www.gamefaqs.com of de guides op IGN. Zo'n guide is gewoon een mooi boek voor in de boekenkast.
pi_16554772
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik gebruik tijdens het spel (2e keer spelen dan) meestal www.gamefaqs.com of de guides op IGN. Zo'n guide is gewoon een mooi boek voor in de boekenkast.

Ik gebruik hem echt
Mijn games
pi_16554818
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 21:59 schreef Hakkert het volgende:
Ik gebruik hem echt
In die guides van Piggyback staat hele mooie concept art. Daar koop ik ze voor.
pi_16554951
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In die guides van Piggyback staat hele mooie concept art. Daar koop ik ze voor.

Ik omdat ik dan niet alles aan choco en ker hoef te vragen.. hahahaha
Mijn games
pi_16554965
Ow ja.. ook om hem nu graag binnen de 150 uur uit te spelen
Mijn games
pi_16555282
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:06 schreef Hakkert het volgende:
Ik omdat ik dan niet alles aan choco en ker hoef te vragen.. hahahaha
Verhaal van FFX is redelijk rechttoe rechtaan, echt vastzitten is bijna onmogelijk. Het is een hele mooie pelgrimstocht.

Maar als je alle secrets en side-quests wilt halen is zo'n guide wel handig.

zondag 25 januari 2004 @ 08:33:09 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16562194
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Verhaal van FFX is redelijk rechttoe rechtaan, echt vastzitten is bijna onmogelijk. Het is een hele mooie pelgrimstocht.

Ja,... ik moest die secret coordinaten ook echt van het internet afhalen. Ik ga echt niet de hele worldmap al klikkend af.
pi_16562803
Ik ga ook maar weer eens met FFX beginnen....ik weet nu al nauwelijks meer waar het over ging en volgens mij is dat best belangrijk voor X-2.
pi_16566180
quote:
Op zondag 25 januari 2004 08:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... ik moest die secret coordinaten ook echt van het internet afhalen. Ik ga echt niet de hele worldmap al klikkend af.

Heb ik wel gedaan
Mijn games
  zondag 25 januari 2004 @ 14:09:51 #40
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16566610
quote:
Op zondag 25 januari 2004 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga ook maar weer eens met FFX beginnen....ik weet nu al nauwelijks meer waar het over ging en volgens mij is dat best belangrijk voor X-2.
Ik zit nu op de Thunderplains met 14 uur. Tis goddelijk Gijs Ik doe het ook voor FFX-2.
  zondag 25 januari 2004 @ 15:25:56 #41
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16568472
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zit nu op de Thunderplains met 14 uur. Tis goddelijk Gijs Ik doe het ook voor FFX-2.

Volgens mij doet iedereen het hier voor FFX-2 Ik zit in Luca, vlak voor de wedstrijd.
  zondag 25 januari 2004 @ 15:50:43 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16569080
Iedereen met FFX bezig Ik wordt op dit moment ook zo hard ontmaagd door Yuna Wat een spel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_16571110
Ik ben ook weer begonnen, deze keer met de guide ernaast!

Ik was vergeten hoe mooi dit spel was, eerste keer heb ik hem namelijk zonder RGB-kabel op mijn oude TV gespeeld.

pi_16573261
quote:
Op zondag 25 januari 2004 14:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zit nu op de Thunderplains met 14 uur.

Wees je een beetje voorzichtig met die groene knakkers?
Ben zelf bezig met VIII, zit al op cd2 na 9 uur
Verder ook bezig met Xenogears, ben nu 37 uur bezig....maar nog steeds op de eerste cd
Probeer ze voor FFX-2 uit te spelen...wil 9 ook erachter aangooien...
α & Ω
pi_16573451
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 22:18 schreef Strolie75 het volgende:

Nachtmerries...dat zijn die side-quest's ...zo jammer
α & Ω
pi_16573862
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben ook weer begonnen, deze keer met de guide ernaast!

Ik was vergeten hoe mooi dit spel was, eerste keer heb ik hem namelijk zonder RGB-kabel op mijn oude TV gespeeld.

Ik speel hem nu ook voor het eerst met RGB kabel ... Ik zit nu in de kilika tempel
Mijn games
pi_16573917
Ben nu trouwens FFX-2 soundtrack aan het binnenhalen
α & Ω
pi_16574830
quote:
Op zondag 25 januari 2004 18:53 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ik speel hem nu ook voor het eerst met RGB kabel ... Ik zit nu in de kilika tempel

Maakt zo'n RGB kabel veel verschil?
Ben nu FF VII voor het eerst aan het uitspelen, denk niet dat FF X ook nog lukt voor X-2. Maar ik weet nog wel hoe het liep van de eerste keer.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_16575123
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:29 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ben nu FF VII voor het eerst aan het uitspelen, denk niet dat FF X ook nog lukt voor X-2. Maar ik weet nog wel hoe het liep van de eerste keer.

In de FAQ staat er een item over RGB's.
Maakt je beeld gewoon veel scherper...bij mij iets donkerder en het beeld gaat ietjes naar links maar dat kan aan me tv liggen
pi_16575326
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:29 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat verschil merk je idd errug goed
Mijn games
pi_16575429
Ben nu bijna bij Djose temple.
Ik heb de blitzball wedstrijd in Luca gewonnen voor de eerste keer
pi_16575595
quote:
Op zondag 25 januari 2004 18:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wees je een beetje voorzichtig met die groene knakkers?
Ben zelf bezig met VIII, zit al op cd2 na 9 uur
Verder ook bezig met Xenogears, ben nu 37 uur bezig....maar nog steeds op de eerste cd
Probeer ze voor FFX-2 uit te spelen...wil 9 ook erachter aangooien...

Ik ga FFVIII op de laptop spelen en na FFX-2 ga ik beginnen met IX!

Final Fantasy

pi_16579673
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:50 schreef Bommie het volgende:
Ben nu bijna bij Djose temple.
Ik heb de blitzball wedstrijd in Luca gewonnen voor de eerste keer
Ik ga net naar de djose tempel.. Heb de eerste wedstrijd verloren tegen de goers... In extra tijd verloren met 2-1
Mijn games
pi_16587634
quote:
Op zondag 25 januari 2004 19:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

ga ik beginnen met IX!

*jaloerse blik

pi_16587744
Ik ben net in Bicaid aangekomen!

Nu werken, vanavond weer spelen.

maandag 26 januari 2004 @ 09:13:07 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16587954
quote:
Op maandag 26 januari 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:

*pets*

Besaid

pi_16588046
quote:
Op maandag 26 januari 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:

Proest .. Bicaid ook
Mijn games
pi_16588076
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:13 schreef Chocobo het volgende:
*pets*

Besaid

Het is maandagochtend

pi_16588248
Weet iemand toevallig of ik FF7 nog ergens voor de pc kan krijgen?
Online winkel/echte winkel() maakt niet uit?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_16588272
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Weet iemand toevallig of ik FF7 nog ergens voor de pc kan krijgen?
Online winkel/echte winkel() maakt niet uit?
www.ebay.co.uk
pi_16588572
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

www.ebay.co.uk

Yay, vrij prijzig zo te zien.
Maarja, toch maar eens over nadenken
~Leonard Cohen
  maandag 26 januari 2004 @ 10:36:19 #62
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_16589318
Vorige week woensdag FFX-2 gehaald in Antwerpen. US import.

75 euro.
Toppie! Hij's bijna uitgespeeld. Niet door mij helaas.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_16604667
Kreeg vandaag mail van dimension plus.. Direct geld overgemaakt voor de piggyback guide voor FFX.. Ik ben benieuwd
Mijn games
  maandag 26 januari 2004 @ 23:58:25 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16614188
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:36 schreef Ashram het volgende:
Vorige week woensdag FFX-2 gehaald in Antwerpen. US import.

75 euro.
Toppie! Hij's bijna uitgespeeld. Niet door mij helaas.

TEEEERING En dan te bedenken dat de PAL versie over 3 weken maar 49 Euro kost
  dinsdag 27 januari 2004 @ 00:04:43 #65
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16614360
Kleine maar fijne FFX-2 shots... WOWWW !!

pi_16615042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:04 schreef Chocobo het volgende:
Kleine maar fijne FFX-2 shots... WOWWW !!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Godver...
Ik heb echt zin om FFX-2 te gaan spelen, kan niet wachten
pi_16615660
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

TEEEERING En dan te bedenken dat de PAL versie over 3 weken maar 49 Euro kost

49 euro??? Waar ga jij hem halen dan??
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 27 januari 2004 @ 08:59:01 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16617954
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 01:05 schreef Jebus het volgende:

[..]

49 euro??? Waar ga jij hem halen dan??

Gcshop.nl
pi_16619622
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gcshop.nl

Goed plan
Mijn games
pi_16624712
Goddome. Ik zat op de Mihen road, moest in een halfuurtje weg naar m'n werk, dus ik maakte er een beetje een haastklus van. Ben ik er bijna, ik moest eigelijk al weg, ik ben BIJNA bij de safesphere, ik zie hem al, word ik geambushed. En afgemaakt. Blugh. EN ik was te laat op m'n werk.
pi_16624825
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Gcshop.nl
Moet je bij die toko eigenlijk ook binnen twee weken vooruit betalen bij games die je besteld hebt maar die pas over een maand uitkomen?
pi_16642242
Hmmmm ik ben bij de shoopuff
Mijn games
pi_16663651
Final Fantasy VII & IX gespot bij de Future Zone in Rotterdam (die onder de V&D)
Final Fantasy Anthology en Origins gespot bij Dixons schiedam in de nieuwe passage

En ik kan niet wachten tot FF X-2 en XII

woensdag 28 januari 2004 @ 23:48:07 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16674089
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Moet je bij die toko eigenlijk ook binnen twee weken vooruit betalen bij games die je besteld hebt maar die pas over een maand uitkomen?

Ik betaal altijd alles al vooruit
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:03:47 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674492
Zit nu op 12 u in FFX. Aanbeland bij de Olifanten (Shoopufs ) Supercool en mooi spel!
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:06:32 #76
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16674571
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit nu op 12 u in FFX. Aanbeland bij de Olifanten (Shoopufs ) Supercool en mooi spel!
Shooooopuffs Je gaat zo een nieuwe character ontmoeten
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:07:20 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674596
! Rikku?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:07:37 #78
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16674602
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
! Rikku?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:09:12 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674640
Eindelijk ! Ze zat al op die boot in het begin, maar daarna niet meer gezien.

Trouwens, over FFX-2, die ene, is dat Lulu

donderdag 29 januari 2004 @ 00:09:56 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16674662
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk ! Ze zat al op die boot in het begin, maar daarna niet meer gezien.

Trouwens, over FFX-2, die ene, is dat Lulu

Wie ? Wie die ene ? Je hebt Yuna, Rikku en Paine.

Paine lijkt wel op een halfzus van Squall

donderdag 29 januari 2004 @ 00:11:01 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674692
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wie ? Wie die ene ? Je hebt Yuna, Rikku en Paine.

Paine lijkt wel op een halfzus van Squall

Ja, Yuna en Rikku ken ik wel Maar "Paine" dus niet... Komt die uit FFX Nee toch?
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:12:54 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16674734
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, Yuna en Rikku ken ik wel Maar "Paine" dus niet... Komt die uit FFX Nee toch?

Nope Nieuw Geile Lulu komt er wel in voor maar het is niet Paine nee
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:14:14 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16674758
Lulu is trouwens een geniaal character, net als Eiko

Moogle bitches rule

pi_16677159
hehehe moogle bitches

[Dit bericht is gewijzigd door wc-eend op 29-01-2004 06:33]

pi_16678359
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:48 schreef Chocobo het volgende:
Ik betaal altijd alles al vooruit
Ja, ik ook. Maar geen 2 maanden van tevoren.
pi_16678400
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lulu is trouwens een geniaal character, net als Eiko

Moogle bitches rule

Dat stukje op die trappen als je naar de 2e tempel gaat! "Stop winning Wakka!"

Maar verder in het spel begrijp je nog wel waarom ze zo bitchy doet.

donderdag 29 januari 2004 @ 12:27:49 #87
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16682343
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Maar geen 2 maanden van tevoren.

Dan moet je hem over 1.5 maanden pre-orderen
pi_16683537
Hoelang duurt het bij dimension plus voordat je de guide hebt als je het geld hebt overgemaakt?
Mijn games
pi_16685602
Weet iemand toevallig hoe je met tactics kan zien welk level je bent als warrior bijvoorbeeld?
Mijn karakters gaan vaak genoeg in level omhoog, maar geen andere job's komen daaruit voort.
~Leonard Cohen
pi_16686521
Ben in Guadosalam, op..13 uur volgens mij. Seymour

spoiler:

Het is trouwens wel wijs dat ik nu allemaal aanwijzingen tegenkom van dingen die je pas veel later in het spel te weten komt. Dat Auron niet mee naar de Farplane gaat. En dat als Yuna Jyscal send (ze ook zo'n sphere opraapt) Auron half in elkaar zakt. Wijs!
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:35:37 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16687669
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:50 schreef Scylla het volgende:
Ben in Guadosalam, op..13 uur volgens mij. Seymour

spoiler:

Het is trouwens wel wijs dat ik nu allemaal aanwijzingen tegenkom van dingen die je pas veel later in het spel te weten komt. Dat Auron niet mee naar de Farplane gaat. En dat als Yuna Jyscal send (ze ook zo'n sphere opraapt) Auron half in elkaar zakt. Wijs!

Ik ben er ook. Ik vertrouw die cunt Seymour niet
pi_16687733
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht maar tot...

Nee, ik zeg het niet.

pi_16688263
Ik ben uit pure ellende maar voor keer 928734981248234824092837498325 begonnen met deeltje VII. Nu alweer bijna bij de Gold Saucer

IXje waar blijf je nou

pi_16688822
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mijn games
pi_16692601
OMG ik heb de piggyback guide binnen van FFX..
Mijn games
pi_16692758
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef Hakkert het volgende:
Hij is mooi hé? Bijna zonde om hem te gebruiken!
pi_16692937
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hij is mooi hé? Bijna zonde om hem te gebruiken!

Dat is die inderdaad... die plaatjes ...Ik had niet gedacht dat tie ZOOO mooi zou zijn man...
Mijn games
pi_16693124
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:23 schreef Hakkert het volgende:
1 Van de mooiste FF guides die er is vind ik.
pi_16693300
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:41 schreef Bommie het volgende:

[..]

1 Van de mooiste FF guides die er is vind ik.

Ja die is die 19 euri wel waar!
Mijn games
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:31:07 #100
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_16696042
heb misschien een domme vraag, maar ben juist begonnen aan final fantasy VIII (op de computer) en weet niet hoe je moet weglopen tijdens een gevecht
hoe gaat dit
want die T-rex is verdomd ambetant
pi_16696440
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:31 schreef placebeau het volgende:
heb misschien een domme vraag, maar ben juist begonnen aan final fantasy VIII (op de computer) en weet niet hoe je moet weglopen tijdens een gevecht
hoe gaat dit
want die T-rex is verdomd ambetant
Ik heb FF VIII op de pc gehad en als ik me goed herinner moest je Z en C tegelijk indrukken om weg rennen.

Iets verder in het spel word het gezegd hoe je weg moet rennen volgens mij.

donderdag 29 januari 2004 @ 20:54:36 #102
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_16696825
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:44 schreef Bommie het volgende:

[..]

Ik heb FF VIII op de pc gehad en als ik me goed herinner moest je Z en C tegelijk indrukken om weg rennen.

Iets verder in het spel word het gezegd hoe je weg moet rennen volgens mij.

merci,
was nogal dringend want mijn pauseknop is ingedrukt.
pi_16697990
*off - Topic*

Hakkert, van wie is die kont op je avatar? en bestaat er een hele pic van?

pi_16699988
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:27 schreef wc-eend het volgende:
*off - Topic*

Hakkert, van wie is die kont op je avatar? en bestaat er een hele pic van?

...

ontopic..

Ik ga denk ik direct maar de guide van piggyback bestellen voor X-2...

Mijn games
pi_16700019
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:24 schreef Hakkert het volgende:

[..]

...

ontopic..

Ik ga denk ik direct maar de guide van piggyback bestellen voor X-2...

*off-topic*

.. awww kom op...

*on topic*

Lol

pi_16700270
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:25 schreef wc-eend het volgende:

[..]

*off-topic*

.. awww kom op...

*on topic*

Lol

580 Gijsjes houden open dag.

Mijn games
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:53:51 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16703343
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:54 schreef placebeau het volgende:

[..]

merci,
was nogal dringend want mijn pauseknop is ingedrukt.

Die T-rex in de training ruimte in de Garden zeker... die zuigt idd Tip: Laat hem slapen door quistis sleep te junctionen op haar whip. Daarna magic time
pi_16703932
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:32 schreef Hakkert het volgende:

[..]

580 Gijsjes houden open dag.

Ik dank u vriendelijk..
pi_16707779
Maar hoe zie ik nu mijn job-level bij tactics?

*probeert ook nogsteeds aan VII te komen*

~Leonard Cohen
pi_16707948
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die T-rex in de training ruimte in de Garden zeker... die zuigt idd Tip: Laat hem slapen door quistis sleep te junctionen op haar whip. Daarna magic time

Weet je dat ik werkelijk geen id heb wat je nou aant lullen bent ... Lijkt wel een heel hippe taal..
Mijn games
pi_16708291
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:07 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Weet je dat ik werkelijk geen id heb wat je nou aant lullen bent ... Lijkt wel een heel hippe taal..

Hij heeft wel gelijk, je moet je sleep magic junctionen aan je Status Attack die je krijgt als je een GF junctioned. Als je die gejunctioned hebt opent die de status attack junction die je moet koppelen aan je sleep attacks. Zodra je dat gedaan hebt, moet je de personage die de sleep magics gejunctioned heeft een normal attack laten uitvoeren op de T-Rex, die valt daarna in slaap door de gejunctioned sleep attack en kan je rustig wegrennen of met magics aanvallen, als ie weer opstaat sal je hem weer met je sleep gejunctioned attacks

veel junctioniszing

pi_16708311
Ik snap er geen ene junct van.
pi_16708368
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:30 schreef Shinny het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, je moet je sleep magic junctionen aan je Status Attack die je krijgt als je een GF junctioned. Als je die gejunctioned hebt opent die de status attack junction die je moet koppelen aan je sleep attacks. Zodra je dat gedaan hebt, moet je de personage die de sleep magics gejunctioned heeft een normal attack laten uitvoeren op de T-Rex, die valt daarna in slaap door de gejunctioned sleep attack en kan je rustig wegrennen of met magics aanvallen, als ie weer opstaat sal je hem weer met je sleep gejunctioned attacks

veel junctioniszing

Volgens mij trekt dat best veel vrouwen aan als je zo praat ...
Mijn games
pi_16708979
Net officiele FFX-2 site bekeken.. Errug stoer met die voice samples
Mijn games
pi_16709220
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:35 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Volgens mij trekt dat best veel vrouwen aan als je zo praat ...

Mijn vrouw loopt er gillend van weg als ik dit soort dingen probeer uit te leggen.
pi_16709304
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:18 schreef Michel het volgende:

[..]

Mijn vrouw loopt er gillend van weg als ik dit soort dingen probeer uit te leggen.

Ik neem toch aan dat je dit soort verhaaltje al wel aan je zoon verteld.. Je moet hem nu vast infecteren met het FF virus
Mijn games
pi_16716834
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:23 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat je dit soort verhaaltje al wel aan je zoon verteld.. Je moet hem nu vast infecteren met het FF virus

idd hehe ^O^
pi_16717322
Paine gaat heersen!
Mijn games
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:24:34 #119
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_16724340
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 09:30 schreef Shinny het volgende:

[..]

veel junctioniszing

vind dat allemaal veelk te veel gedoe
geef mij maar de materia, als in VII
pi_16724901
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 10:07 schreef Hakkert het volgende:
Net officiele FFX-2 site bekeken.. Errug stoer met die voice samples
Ik vind het jammer dat je bij FFX niet kunt kiezen uit Engelse en Japanse stemmen. Zal bij FFX2 ook wel niet zijn.
pi_16726865
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je bij FFX niet kunt kiezen uit Engelse en Japanse stemmen. Zal bij FFX2 ook wel niet zijn.

Kheb er nog niet gekeken
Mijn games
  zaterdag 31 januari 2004 @ 08:00:44 #122
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16734591
FFCC review is aardig Ik sla deze over

7.0 Presentation
There aren't a lot of options. But, it does do an admirable job of creating a cohesive whole that feels very much like a Fantasy.

9.0 Graphics
Simply breath taking. Everything from the artwork to the particle effects puts the GameCube through its paces.

8.0 Sound
Beautiful scores and subtle sound effects -- too bad there's too much repetition and no voice acting.

7.0 Gameplay
It's a typical hack n' slash. It does offer some unique teamwork opportunities.

5.0 Lasting Appeal
Not incredibly long and there isn't much incentive to play through again.

7.6 OVERALL:

pi_16735887
Jammer, ik had al zo'n vermoeden dat dit spel voor één speler flink onder FF niveau zou stranden.

Ik koop hem ook niet.

pi_16740353
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 08:00 schreef Chocobo het volgende:
FFCC review is aardig Ik sla deze over

7.0 Presentation
There aren't a lot of options. But, it does do an admirable job of creating a cohesive whole that feels very much like a Fantasy.

9.0 Graphics
Simply breath taking. Everything from the artwork to the particle effects puts the GameCube through its paces.

8.0 Sound
Beautiful scores and subtle sound effects -- too bad there's too much repetition and no voice acting.

7.0 Gameplay
It's a typical hack n' slash. It does offer some unique teamwork opportunities.

5.0 Lasting Appeal
Not incredibly long and there isn't much incentive to play through again.

7.6 OVERALL:

Een echte fan slaat nooit iets over
α & Ω
  zaterdag 31 januari 2004 @ 14:53:47 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16740805
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:33 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Een echte fan slaat nooit iets over

Een echte fan vind dit geen Final Fantasy en kijkt uit naar FFX-2 en FFXII

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 31-01-2004 15:00]

pi_16741940
Ik speel nu met de expert sphere grid, maar ik zie het hele verschil niet met die andere. Wat is dus het verschil tussen die 2 Misschien zie ik iets belangrijks over het hoofd
Mijn games
pi_16743167
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:34 schreef Hakkert het volgende:
Ik speel nu met de expert sphere grid, maar ik zie het hele verschil niet met die andere. Wat is dus het verschil tussen die 2 Misschien zie ik iets belangrijks over het hoofd
Enige verschil is dat bij de Expert Grid iedereen in het midden begint. Je kunt dus zelf bepalen welke richting elk personage uitgaat terwijl het in de gewone sphere grid redelijk vaststaat welke route je volgt (Yuna white mage, Lilu black mage).
pi_16743513
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Enige verschil is dat bij de Expert Grid iedereen in het midden begint. Je kunt dus zelf bepalen welke richting elk personage uitgaat terwijl het in de gewone sphere grid redelijk vaststaat welke route je volgt (Yuna white mage, Lilu black mage).

Jammer genoeg ben ik (onbewust?) toch grotendeels die kant op aan het lopen die ik ook al opliep toen ik het op normal sphere grid speelde. ALleen is mjn Wakka nu een soort Rikku, en mij Kimahri een soort Wakka
pi_16743685
quote:

[..]

*petssssssssss* Lulu
Mijn games
pi_16743709
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:43 schreef Hakkert het volgende:
*petssssssssss* Lulu

Ik suck in namen uit de FF reeks.

pi_16743714
Ik leer sommige dezelfde dingen zoals esuna en cure. Khimari en yuna kennen die. Steal en use hebben riku en yuna. Maar nu je het zegt dat je zelf je pad kan bepalen klopt dat dus wel ... Eerste keer had bijna niemand hetzelfde.
Mijn games
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:48:31 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16743831
quote:

[..]

Lilu
pi_16743865
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:48 schreef Chocobo het volgende:
Lilu
Jahaaaaaa...nu weten we het wel...strol sucked.
pi_16743927
En ik dacht nog wel dat het om een typfoutje ging...schaam je!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:51:25 #135
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16743937
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jahaaaaaa...nu weten we het wel...strol sucked.

pi_16750897
Zojuist mijn eerste overwinning in blitball 3-2 in de extra tijd
Mijn games
pi_16751914
Hoeiii heb zelfs het tournament gewonnen .. Als e blitzball snapt en je wint ook nog us een keer is het best leuk
Mijn games
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:55:17 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16757673
Ik ga niet elke keer B-ball spelen als ik ook rond kan lopen en levelen Enige sidequestgame tot nu toe was Tetra Masters uit deel 9.

En het snowboarden uit 7 was ook ok. Verder niet echt eigenlijk

pi_16764632
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga niet elke keer B-ball spelen als ik ook rond kan lopen en levelen Enige sidequestgame tot nu toe was Tetra Masters uit deel 9.

En het snowboarden uit 7 was ook ok. Verder niet echt eigenlijk

Mond slut!
Side-quest's uit VII waren GOD...die uit 10 zijn idd harenuitrekkend...weiger ze te doen...WEIGER
α & Ω
  zondag 1 februari 2004 @ 09:46:54 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16767019
quote:
Op zondag 1 februari 2004 02:50 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Mond slut!
Side-quest's uit VII waren GOD...die uit 10 zijn idd harenuitrekkend...weiger ze te doen...WEIGER

Gijs,.. je houd teveel aan vroeger vast. Sidequests zijn best ok, maar idd niet zo cool als VII maar he,... er moet toch iets het beste zijn toch ?
pi_16768581
quote:

[..]

Mond slut!

Mijn games
  zondag 1 februari 2004 @ 16:32:52 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16780011
quote:

[..]

Mond slut!

Ik heb het over de minigames uit de FF serie Blitzball Tetra Master . Snap je?

Ik heb FF 7 op bijna 100 % uitgespeeld volgens mij (tis eigenlijk al te lang geleden ) en dat is één van de weinige.

pi_16781712
heh ff9 sucked imo, the mini games zoals de onderzee boot in ff7 roelde. Ook het kaartspel in 8 was goed, soms frsutrerend met die regels die de hele tijd veranderden.

* Shinny kicks the queen of cards

pi_16781752
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:24 schreef placebeau het volgende:

[..]

vind dat allemaal veelk te veel gedoe
geef mij maar de materia, als in VII

pfff lazy bastd

The junctioning roelde wel degelijk al wist je hoe je ermee om moest gaan. Enige wat onwijs frustrened was, was het drawen van magic, jeez dat was echt dom.

Oh en zekers weten, materia was het beste

zondag 1 februari 2004 @ 18:59:24 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16786077
Straks verder met FFX,.. hoop dat ik het haal voor de release van FFX-2
  zondag 1 februari 2004 @ 19:01:56 #146
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16786185
Wat grotere FFXII screens God wat wordt dit cool !!

pi_16786744
Holy shit die zien er lekker uit

Maakt het wachten enkel moeilijker

pi_16788221
quote:
Op zondag 1 februari 2004 19:14 schreef Aeris het volgende:
Holy shit die zien er lekker uit

Maakt het wachten enkel moeilijker

Hai
α & Ω
  zondag 1 februari 2004 @ 21:06:35 #149
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16791542
Ik hoop ook dat ik het haal voordat X-2 in de winkel ligt, ben bang van niet.

XII...de hele site ziet er prachtig uit. Enig idee wanneer we die kunnen verwachten?

zondag 1 februari 2004 @ 21:07:56 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16791622
Reken op 2005 ofzo
  zondag 1 februari 2004 @ 21:15:23 #151
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16792007
quote:
Op zondag 1 februari 2004 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reken op 2005 ofzo
pi_16793657
Q4 2004 als je een import ps2 hebt

Is toch nog ff wachten ook

Al goed dat er tegen die tijd redelijk wat nieuwe en goede rpg's uitkomen!

pi_16793742
ffxII yummie yummie, i cannot wait!!!

Alleen die male hoofdcharacter ziet er wat verwijfd uit
Anywho i cannot wait

pi_16793813
Ik heers in blitzball!

[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 01-02-2004 22:23]

Mijn games
pi_16798045
Ik heb net na een heel weekend FFX gamen 'm uitgespeeld (zonder sidequests dan).
Dat einde is echt geweldig
  maandag 2 februari 2004 @ 11:57:57 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16810812
FFX update :

Net bij de Macalania temple geweest. Yuna is pissed op Seymour Zit weer goed in het verhaal !

pi_16811317
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
FFX update :

Net bij de Macalania temple geweest. Yuna is pissed op Seymour Zit weer goed in het verhaal !

Ik ben net beland in de macalania woods spoiler:
Ik ben aangekomen op het punt van dat hele gave filmpje
Mijn games
  maandag 2 februari 2004 @ 12:36:27 #158
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16811917
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
FFX update :

spoiler:

Wauw, we lopen op schema Daar was ik gisteravond ook. En heb ook meer dan eerst Seymours ass dik gekickt...

Een ding snap ik nu niet, als we ook nog even die Guado's weg hadden gemept en als Yuna nu gewoon Seymour gezonden had...hadden we van hem ieg geen last meer gehad.

AUB SPOILER TAGS GEBRUIKEN

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 02-02-2004 13:27]

maandag 2 februari 2004 @ 12:43:03 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16812045
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:36 schreef Scylla het volgende:

[..]

Yuna nu gewoon Seymour gezonden had...

Ja maar dan houd het verhaal ook bijna op natuurlijk
  maandag 2 februari 2004 @ 12:43:26 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16812053
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:12 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Ik ben net beland in de macalania woods spoiler:

Ik ben aangekomen op het punt van dat hele gave filmpje

DAT filmpje is later pas geloof ik
pi_16812079
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben netn in Guadodinges aangekomen.
  maandag 2 februari 2004 @ 13:02:00 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16812519
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben netn in Guadodinges aangekomen.

Guadosalam !!!
pi_16812699
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oww dan zit ik verkeerd te denken.. Auron heeft net een opening gemaakt namelijk en ik d8 dat dat voor dat filmpje was
Mijn games
  maandag 2 februari 2004 @ 13:31:11 #164
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16813352
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:09 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Oww dan zit ik verkeerd te denken.. Auron heeft net een opening gemaakt namelijk en ik d8 dat dat voor dat filmpje was

Nee,... nu zie je een videosphere met [strol mode]Jehgt[/strol mode]
pi_16813382
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:

maandag 2 februari 2004 @ 13:32:33 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16813394
Spoilers mensen
  maandag 2 februari 2004 @ 13:49:39 #167
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16813925
Het verhaal van X is eigelijk wel heel erg vet, heel goed, ook nu ik het voor de tweede keer speel en het nog een keer speel vind ik het nog steeds echt heel goed. Ik hoop zo dat FFX-2 met daarin niet teleur gaat stellen...
  maandag 2 februari 2004 @ 13:50:51 #168
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16813969
Sorry trouwens, ik had niet eens door dat het daarboven in mijn post om een spoiler ging, beetje stom
pi_16814201
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:49 schreef Scylla het volgende:
Het verhaal van X is eigelijk wel heel erg vet, heel goed, ook nu ik het voor de tweede keer speel en het nog een keer speel vind ik het nog steeds echt heel goed. Ik hoop zo dat FFX-2 met daarin niet teleur gaat stellen...
Het verhaal van FFX-2 is véél luchtiger. Je kan het niet vergelijken met de vorige ff's vind ik. No real drama this time
pi_16814374
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spoilers mensen
Ik doe niet anders
Mijn games
pi_16814385
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

spoiler:
met yuna en tidus in het water toch
Mijn games
  maandag 2 februari 2004 @ 14:51:31 #172
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_16815728
spoiler:
Nee man, da's veel later pas! ergens nadat ze de shoopuf hebben genomen en ook nadat ze rikku tegen komen geloof ik.. sorry is alweer wat maanden geleden dattik het gespeeld heb

Trouwens, kan iemand mij vertellen waar ik een RGB-kabel voor de PS 2 kan halen? Ik heb het topic erover door gelezen, en nu weet ik alleen dat ze er zijn. Maar welke ik moet hebben, echt GEEN idee!?!

[edit]

spoiler:

En trouwens, dat stukkie met yuna en tidus in het water is geen sphere hoor, da's gewoon real time

[Dit bericht is gewijzigd door PhaE op 02-02-2004 14:53]

pi_16816428
quote:
Op maandag 2 februari 2004 14:51 schreef PhaE het volgende:
spoiler:
Nee man, da's veel later pas! ergens nadat ze de shoopuf hebben genomen en ook nadat ze rikku tegen komen geloof ik.. sorry is alweer wat maanden geleden dattik het gespeeld heb

Trouwens, kan iemand mij vertellen waar ik een RGB-kabel voor de PS 2 kan halen? Ik heb het topic erover door gelezen, en nu weet ik alleen dat ze er zijn. Maar welke ik moet hebben, echt GEEN idee!?!

[edit]

spoiler:

Als je nou alles had gelezen dan had je gelezen dat ik in macalania woods ben. Oftewel ik heb de shoopufride allang gehad
En trouwens, dat stukkie met yuna en tidus in het water is geen sphere hoor, da's gewoon real time

Mijn games
  maandag 2 februari 2004 @ 15:23:12 #174
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_16816622
quote:
spoiler:

Als je nou alles had gelezen dan had je gelezen dat ik in macalania woods ben. Oftewel ik heb de shoopufride allang gehad

Zoals ik al zei, is een aardig tijdje geleden dat ik FF X voor het laatst heb gespeeld.. De chronologie van het spel ben ik een beetje kwijt
pi_16819645
spoiler:

Dat stukje van Yuna en Tidus in het water is nadat je Seymour's ass voor de tweede keer gekicked hebt
pi_16822218
spoiler:
Ja dat is zeker een vet filmpje, maar niet zo vet als het einde

Damn door al dat gepraat over guadosalam, seymour etc krijg ik weer zin om het te spelen

pi_16823222
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:52 schreef Bommie het volgende:
spoiler:

Dat stukje van Yuna en Tidus in het water is nadat je Seymour's ass voor de tweede keer gekicked hebt

Aahhh dan ben ik er nog niet
Mijn games
pi_16824590
Hmm toch maar weer VII gaan spelen, net weg uit Costa del Sol.
  maandag 2 februari 2004 @ 20:37:36 #179
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16827092
whahaha Al die FF gamers hier.
pi_16827422
spoiler:
whaaa mijn kont geschopt door seymour
Mijn games
pi_16831650
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:45 schreef Hakkert het volgende:
spoiler:
whaaa mijn kont geschopt door seymour

spoiler:
Nouu terug kickeh zou ik zeggen
  maandag 2 februari 2004 @ 22:39:52 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16832312
Fuck het Cloyster of Trials Half uur bezig om een fucking ijsgang te maken
pi_16832673
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
vergeet je niet de destruction spheres
Mijn games
pi_16833000
quote:
Op maandag 2 februari 2004 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
hahaha ja die cloysters zijn best irri.
  maandag 2 februari 2004 @ 23:03:07 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16833226
En die Wendigo OMG

Moeilijkste vijand tot nu toe, zelfs de Chocobo Eater was makkelijker

pi_16833449
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En die Wendigo OMG

Kheb ze kont geschopt
Mijn games
  maandag 2 februari 2004 @ 23:39:34 #187
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16834430
Wendigo? Wiesda?

Heb vandaag geen tijd gehad om te spelen, zo haal ik het natuurlijk nooit

dinsdag 3 februari 2004 @ 00:27:51 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16836038
Das de verschrikkelijk sneeuwman zegmaar Eénmalige vijand die je op Macalania Lake tegenkomt
  dinsdag 3 februari 2004 @ 00:39:11 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16836360
Net eerste keer doodgegaan... @Home zeg maar ...

spoiler:

Je mist Yuna met haar healing spells wel zeg
  dinsdag 3 februari 2004 @ 08:03:30 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16839908
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das de verschrikkelijk sneeuwman zegmaar Eénmalige vijand die je op Macalania Lake tegenkomt
Je bent echt goed bezig Geniet je van FFX ?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:17:14 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16841372
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 08:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je bent echt goed bezig Geniet je van FFX ?

En ik vind het ook cool dat er zoveel mensen tegelijk mee bezig zijn
pi_16841433
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik vind het ook cool dat er zoveel mensen tegelijk mee bezig zijn
Komt denk ik omdat FFX2 binnenkort uitkomt.

Maar FFX blijft geweldig!

dinsdag 3 februari 2004 @ 10:20:41 #193
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_16841452
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net eerste keer doodgegaan... @Home zeg maar ...

spoiler:

Je mist Yuna met haar healing spells wel zeg

Oeh!
Wat baalde ik toen zeg!
spoiler:

Zonder Yuna is dat stukkie NIET leuk!
Pas trouwens, op, als je straks in de Al-Bhed stad bent..
Daar liggen wat Al Bhed spheres die je later niet meer op kan halen als je ze zou missen..

[EDIT]
Notorious_Roy, bovenstaande niet lezen als dit je 1e keer FF X is hoor!
Tenzij je um niet voor een 2e keer wil gaan spelen
Waarschijnlijk weet je het al, maar toch

dinsdag 3 februari 2004 @ 11:56:02 #194
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_16843622
Aha, die Wendigo is dat Al Bhed apparaat met die mana beam? Dat was wel een uitdaging ja...ben dit keer nog niet game over gegaan, zat wel op het randje tegen spoiler:
Seymour
  dinsdag 3 februari 2004 @ 11:56:57 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16843641
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:56 schreef Scylla het volgende:
Aha, die Wendigo is dat Al Bhed apparaat met die mana beam? Dat was wel een uitdaging ja...ben dit keer nog niet game over gegaan, zat wel op het randje tegen spoiler:
Seymour

Nee, dies ook makkelijk. Hij komt pas na spoiler:
Seymour, als je op de vlucht bent voor de Gaudo
pi_16845149
Ik voel me eenzaam, ga ook eens weer over VII praten ipv de hele tijd over X
pi_16845837
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:57 schreef Bananenman het volgende:
Ik voel me eenzaam, ga ook eens weer over VII praten ipv de hele tijd over X
[offtopic]

Daan, nog bedankt voor MM3, hij is geweldig! .

Ik zit er zelf aan te denken om binnenkort weer opnieuw VII te gaan doen, ik heb X-2 weg gelegd, krijg het gewoon niet door mijn strot gedrukt. . Bedenk me trouwens net dat ik IX ook nog eens uit moet spelen, hmmmm moeilijk....

pi_16846321
Ik zou eerst IX doen, als ik die had that is. Moet hem toch écht weer hebben

[ook offtopic]Gelukkig dat MM3 goed is aangekomen ![/ook offtopic]

dinsdag 3 februari 2004 @ 13:52:34 #199
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_16846707
Maaruh...

Niemand kan dus een antwoord geven op mijn "RGB-kabel voor de PS2" vraag?

MOET gewoon zo'n kabel hebben voordat ik FF X-2 ga spelen!
Als mijn TV het tenminste aan kan..

[edit]

Is dit een goeie?

[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door PhaE op 03-02-2004 14:03]

dinsdag 3 februari 2004 @ 14:05:20 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16847045
Ja. Die heeft zo'n beetje iedereen Halen bij waar je het plaatje van hebt ja

Maar dat staat ook in de FAQ

dinsdag 3 februari 2004 @ 14:05:47 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16847059
20.5 uur => Airship
pi_16847124
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:52 schreef PhaE het volgende:
Maaruh...

Niemand kan dus een antwoord geven op mijn "RGB-kabel voor de PS2" vraag?

MOET gewoon zo'n kabel hebben voordat ik FF X-2 ga spelen!
Als mijn TV het tenminste aan kan..

[edit]

Is dit een goeie?

[afbeelding]

[/edit]

Ik heb de originele van Sony! (een grijze die heb ik nog gekocht voor mijn PS1) enneh... zo'n beetje iedere Europese TV van na 1986 kan RGB scart aan! Verplichte aankoop die scart! (en een schande dat sony die niet standaard meelevert!)
pi_16847147
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En die Wendigo OMG

Wacht maar tot je voor Penance staat! Na 250 uur spelen kan ik 'm nog steeds niet verslaan (zonder Yojimbo's Zanmato)
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:01:35 #204
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_16848749
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja. Die heeft zo'n beetje iedereen Halen bij waar je het plaatje van hebt ja

Maar dat staat ook in de FAQ

Okay, my bad, dacht dattut er niet in stond..

Over dat halen: eerst maar es kijken of ik nog reactie krijg op het cancellen van mijn pre-order van Final Fantasy X-2.
gcshop.nl is toch een stukkie goedkoper!
Maar die hebben weer geen RGB scart-kabel, *zucht*

[edit]
typo's
[/edit]

dinsdag 3 februari 2004 @ 17:30:07 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16854193
Ik schiet nu lekker op

En tering... die laatste ( Hoop ik ) Cloyster of Trials was echt de meest kutte OOIT Bleef heen en weer gaan

spoiler:

Speel nu met Yuna alleen in een of andere dungeon
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:18:28 #206
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16857208
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
20.5 uur => Airship
pi_16858065
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik schiet nu lekker op

En tering... die laatste ( Hoop ik ) Cloyster of Trials was echt de meest kutte OOIT Bleef heen en weer gaan

spoiler:

Speel nu met Yuna alleen in een of andere dungeon

spoiler:
Zeker met die liften??

ok ik heb het gehad met jullie ik ga ff ff10en

dinsdag 3 februari 2004 @ 22:03:15 #208
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16862640
25 uur en ik ben nu aangekomen op de Al Bhed thuisbasis.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:13:07 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16862995
Ga ik te snel ofzo Ik doe trouwens ook geen sidequests Geen Blitzball, geen vlinders vangen, etc...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:18:57 #210
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16863202
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga ik te snel ofzo Ik doe trouwens ook geen sidequests Geen Blitzball, geen vlinders vangen, etc...
Nee je kent me he. Ik loop letterlijk door alle omgevingen (zo mooi ) en vecht dubbel zo vaak Nog geen side-quest gedaan.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:33:20 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16863710
Ik krijg trouwens geen Mana Spheres meer na gevechten EN ik heb ze nu toch echt nodig
pi_16863828
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg trouwens geen Mana Spheres meer na gevechten EN ik heb ze nu toch echt nodig
Moet je extract mana op je tegenstander gebruiken of mana distillers.
Mana distillers kan je gewoon in shops of bij O'aka kopen, en extract mana is een ability.
Of je gebruikt een wapen met de ability mana distiller maar dat zuigt
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:36:17 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16863832
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Extract mana" ability leren
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:39:23 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16863955
Ja, maar ik zie dus zogauw niemand die dat kan Of ben ik nu scheel
pi_16864000
Yuna kan extract mana volgens mij, staat aan het begin van haar gedeelte van het spheregrid dacht ik.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:48:33 #216
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16864271
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:40 schreef Bommie het volgende:
staat aan het begin van haar gedeelte van het spheregrid dacht ik.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga ik te snel ofzo
pi_16864752
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:18 schreef Chocobo het volgende:

[..]

De eerste keer zat ik nog in Besaid
Mijn games
  woensdag 4 februari 2004 @ 00:28:23 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16867460

pi_16870922
hahaha vet man, zelf gemaakt?
  woensdag 4 februari 2004 @ 09:36:59 #220
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16872149
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]

Heeeeeeeeeel stoer
pi_16875623
Heb al twee dagen niet gespeeld, moet nog een hele inhaals slag worden om hem voor de 20ste uit te spelen. Airship in 20 uur? Dat doe je goed ! Natuurlijk is er dan nog een hele hoop te halen, Aeons, wapens, etc.

Nog even over die RGB-kabel, misschien stomme newbie vraag, maar wat is het verschil tussen een gewone scart kabel?

woensdag 4 februari 2004 @ 13:05:32 #222
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16877432
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 12:02 schreef Scylla het volgende:
Heb al twee dagen niet gespeeld, moet nog een hele inhaals slag worden om hem voor de 20ste uit te spelen. Airship in 20 uur? Dat doe je goed ! Natuurlijk is er dan nog een hele hoop te halen, Aeons, wapens, etc.

Nog even over die RGB-kabel, misschien stomme newbie vraag, maar wat is het verschil tussen een gewone scart kabel?

Noot zit wel bij het luchtschip maar heeft er voorlopig nog geen controle over hoor Dat duurt nog wel even. Dus hij is niet bij het einde.

En over de kabels ? Check de FAQ

woensdag 4 februari 2004 @ 13:13:21 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16877664
Nee, zit nu in Bevelle.
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:28:32 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16887567
spoiler:
Weer vechten tegen Seymour, laten ze eerst Khilmari achter, nu gaan ze weer terug . Maar goed. ik ben nu wat heen en weer aan het lopen over de brug daaro om te levelen
pi_16888333
ik ben op weg naar de al bhed home.. kzit nu in de sanubia desert
Mijn games
pi_16889865
Ahzo, ik was even vergeten dat je tussendoor ook nog in het airship komt Daar ben ik nu...ik zie nu hoe hij opstijgt, en het spoiler:
home vernietigd word
Ik zit ook op +/- 20 uur.
pi_16890976
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:05 schreef Chocobo het volgende:

En over de kabels ? Check de FAQ

Ah merci
pi_16897137
ik loop nu naar het Blitzball stadion in die grote stad
  donderdag 5 februari 2004 @ 07:54:13 #229
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16903113
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:57 schreef Shinny het volgende:
ik loop nu naar het Blitzball stadion in die grote stad
Prachtige stad,... daar kan je alle video's en muziek van het spel bekijken en luisteren in het theater ergens
pi_16903493
23 uur --> Thunder Plains.
pi_16904937
36 uur ---> Draak
Mijn games
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:48:08 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16905484
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
23 uur --> Thunder Plains.
Je hebt dezelfde snelheid
pi_16906106
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt dezelfde snelheid

Ik ben nu een beetje aan het levellen en bliksem aan het ontwijken.

pi_16906625
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben nu een beetje aan het levellen en bliksem aan het ontwijken.

spoiler:
Dat bliksems ontwijken voor Lulu's ultieme wapen; 200 keer achter elkaar? Heb ik wel geprobeerd, niet te doen gewoon. Ik kwam niet verder dan 12 of 13 keer, en had er echt geen zin meer in.
  donderdag 5 februari 2004 @ 15:31:27 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16913525
Calm Lands Wat een mooie rustgevende muziek

spoiler:

Dat stukje in het water met Yuna en Tidus
pi_16914691
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

spoiler:

Gaaf he! Ik lees wel dat ik dus nog aardig wat moet inhalen
Mijn games
  donderdag 5 februari 2004 @ 16:33:12 #237
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_16915475
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:36 schreef Scylla het volgende:

[..]

spoiler:

Dat bliksems ontwijken voor Lulu's ultieme wapen; 200 keer achter elkaar? Heb ik wel geprobeerd, niet te doen gewoon. Ik kwam niet verder dan 12 of 13 keer, en had er echt geen zin meer in.

spoiler:

Is zeker wel te doen!
Zoek een plekkie op, gewoon blijven staan, en zet het geluid UIT! Dan wordt je niet afgeleidt door het geluid van blikseminslagen, en reageer je alleen nog maar op de witte flits. Oh, en sommige plekken hebben meer inslag dan andere, een goeie plek is als je vanaf de savepoint (dat huisje) naar "boven" loopt. (meteen een volgend deel van het level in dus). Dan een stukkie rechtdoor en naar rechts. Soort kuil. Daar heb je meestal 3 inslagen achter elkaar. Mijn top is 187. Dacht dat ik er wel was, maar nee dus
pi_16916625
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:33 schreef PhaE het volgende:

[..]

spoiler:

Is zeker wel te doen!
Zoek een plekkie op, gewoon blijven staan, en zet het geluid UIT! Dan wordt je niet afgeleidt door het geluid van blikseminslagen, en reageer je alleen nog maar op de witte flits. Oh, en sommige plekken hebben meer inslag dan andere, een goeie plek is als je vanaf de savepoint (dat huisje) naar "boven" loopt. (meteen een volgend deel van het level in dus). Dan een stukkie rechtdoor en naar rechts. Soort kuil. Daar heb je meestal 3 inslagen achter elkaar. Mijn top is 187. Dacht dat ik er wel was, maar nee dus

Ah, merci pur de tips, maar toch denk ik niet dat ik er aan ga beginnen. Als ik me heel erg verveel misschien nog eens keer, net zoals die spoiler:
butterfly quests
, die zijn ook al zo irritant.
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:13:54 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16916844
De sidequests zijn niet echt supercool nog, misschien dat ik die ga doen als ik strax echt het aiship heb en ik heb nog genoeg tijd voordat FFX-2 uitkomt
pi_16916984
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 07:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Prachtige stad,... daar kan je alle video's en muziek van het spel bekijken en luisteren in het theater ergens

Nee nee ik bedoel het begin lol , door al dit gepraat ben ik weer mee begonnen

Blitzball ziet er in die intro veel cooler uit dan als je het speelt

donderdag 5 februari 2004 @ 22:23:56 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16926538
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De sidequests zijn niet echt supercool nog, misschien dat ik die ga doen als ik strax echt het aiship heb en ik heb nog genoeg tijd voordat FFX-2 uitkomt
Veel kan je ook nog niet doen
pi_16927867
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die sidequests worden ook niet echt cool maar HEEL erg frustrerend.
De enige sidequest die ik heb gedaan is blitzball bij de rest van de quests kreeg ik de neiging me ps2 het raam uit de gooien
spoiler:
bijv bij die laatste chocobo race een tijd van 00:00:01 halen
pi_16928359
Je kan op www.authorisedcollection.com nu gratis sample pages van de FFX-2 piggyback downloaden.
Ziet er weer mooi uit

Niet downloaden als je FFX nog niet uitgespeeld heb want er staan spoilers in.

[Dit bericht is gewijzigd door Bommie op 05-02-2004 23:16]

pi_16928698
Heh, ik werd gek bij blitzball, iets van 100 matches gespeeld en nog nooit wakka's ''reels'' tegengekomen als prijs...
  vrijdag 6 februari 2004 @ 00:03:41 #245
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_16930089
nog een domme vraag over VIII
dat kaartspelletje
heel leuk hé, ik heb al veel kaartjes gewonnen
maar wat ben je daar nu in feite mee voor het spel?
kan ik de kaarten die ik win verkopen of zo?
pi_16930146
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 00:03 schreef placebeau het volgende:
nog een domme vraag over VIII
dat kaartspelletje
heel leuk hé, ik heb al veel kaartjes gewonnen
maar wat ben je daar nu in feite mee voor het spel?
kan ik de kaarten die ik win verkopen of zo?
Je kan die kaarten inwisselen voor items, d8 ik
pi_16932614
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:18 schreef Shinny het volgende:

[..]

Nee nee ik bedoel het begin lol , door al dit gepraat ben ik weer mee begonnen

Blitzball ziet er in die intro veel cooler uit dan als je het speelt

Blitzball is leuk!
Mijn games
pi_16934754
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:25 schreef Newien het volgende:
Heh, ik werd gek bij blitzball, iets van 100 matches gespeeld en nog nooit wakka's ''reels'' tegengekomen als prijs...
spoiler:
die moest je ook halen in die sportbar ofzo.. in die hele grote stad waar dat kampioenschap is
  vrijdag 6 februari 2004 @ 07:59:15 #249
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_16935084
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

spoiler:

Tering Noot,....... respect voor je gamen Je gaat lekker zo. Best een goede FF he
  vrijdag 6 februari 2004 @ 10:28:08 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16936777
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 07:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tering Noot,....... respect voor je gamen Je gaat lekker zo. Best een goede FF he

Zeker een goeie FF Ik snap die kritiek niet zo? Verhaal zou minder zijn Dit verhaal is juist best ok, vooral ook omdat je een lijn kan trekken naar tegenwoordig met godsdiensten enzo.
pi_16937711
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zeker een goeie FF Ik snap die kritiek niet zo? Verhaal zou minder zijn Dit verhaal is juist best ok, vooral ook omdat je een lijn kan trekken naar tegenwoordig met godsdiensten enzo.

Nu de hamvraag... Is hij beter dan 7 ?
Mijn games
pi_16937809
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:07 schreef Hakkert het volgende:
Nu de hamvraag... Is hij beter dan 7 ?
Ik vind het verhaal van FFX even goed als FFVII.

Vechten vind ik persoonlijk beter uitgewerkt in FFX. Als vind ik het materia-systeem handiger dan de sphere grid.

Side-quests zijn in FFVII veel leuker. En FFVII heeft een World Map.

Dus ik zou zeggen dat FFVII met een neuslengte verschil wint.

pi_16937852
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vind het verhaal van FFX even goed als FFVII.

Vechten vind ik persoonlijk beter uitgewerkt in FFX. Als vind ik het materia-systeem handiger dan de sphere grid.

Side-quests zijn in FFVII veel leuker. En FFVII heeft een World Map.

Dus ik zou zeggen dat FFVII met een neuslengte verschil wint.

Owww dan
Mijn games
  vrijdag 6 februari 2004 @ 11:24:17 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16938166
Ik vind 9 nog steeds cooler Maar ik kan niet echt kiezen verder. Ze zijn eigenlijk gewoon allemaal cool
pi_16938215
Ik maak de volgende niet hoor.

Misschien leuk om FFX theme te doen?

vrijdag 6 februari 2004 @ 11:28:12 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16938269
Ik maak hem wel
pi_16938282
Dicht Hoer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')