abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16539522
Ja hoor volgens mij is het jehova seizoen weer aangebroken.

NEE ik heb geen interesse in het paradijs wat op aarde gaat komen dat hoor ik tegen die tijd wel op het nieuws ofzo.

Nou ja, hopen maar dat er binnenkort leven op mars wordt gevonden, ga ik de eerstevolgende jehova eens even HELEMAAL de grond in zeiken! ha!

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16539527
ok dan
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_16539543
whehe, die komen hier al jaren niet meer aan de deur . ik heb ze het licht laten zien zeg maar
pi_16539550
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:57 schreef Tiemie het volgende:
whehe, die komen hier al jaren niet meer aan de deur .
vind je het gek met zo'n groene kop.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_16539559
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:58 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

vind je het gek met zo'n groene kop.

jaloers?
  zaterdag 24 januari 2004 @ 10:58:48 #6
80536 Jig
Klere kachel!
pi_16539560
Nee ik ben niet geinteresserd.
- Weet u wel wat deze tekens zijn *wijst op boekje*
Nee.
- Dat zijn de initialen van jehova.
Ok.
Doei.
asd
pi_16539568
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:58 schreef Tiemie het volgende:

[..]

jaloers?

ja
  zaterdag 24 januari 2004 @ 10:59:16 #8
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_16539570
hier zijn ze nog nooit aan de deur geweest
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_16539576
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:59 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

ja

wie niet
pi_16539583
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:59 schreef Tiemie het volgende:

[..]

wie niet

ik
pi_16539603
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:55 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja hoor volgens mij is het jehova seizoen weer aangebroken.

NEE ik heb geen interesse in het paradijs wat op aarde gaat komen dat hoor ik tegen die tijd wel op het nieuws ofzo.

Nou ja, hopen maar dat er binnenkort leven op mars wordt gevonden, ga ik de eerstevolgende jehova eens even HELEMAAL de grond in zeiken! ha!

Je weet toch dat God leven op Mars heeft gezet om het geloof van Christenen/Jehova's e.d. te "testen" ??

pi_16539635
Ik heb nu net iets anders aan de deur gehad. Jezus Christus van de heiligen van de laatste dagen. Dat waren Amerikanen die Nederlands hebben geleerd. Heel netjes in het pak. Omdat het regende heb ik ze even binnengelaten. Daar heb ik nu spijt van. Ik sta nu met het boek van Mormon en met foldertjes in mijn handen
"Als je nooit twijfelt leer je niets"
pi_16539645
heb je geen prullenbak thuis
pi_16539647
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:01 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Je weet toch dat God leven op Mars heeft gezet om het geloof van Christenen/Jehova's e.d. te "testen" ??

whehe lekkere test als ik de mensheid hierzo zie
'And I called your name,
  zaterdag 24 januari 2004 @ 11:07:00 #15
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_16539685
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:03 schreef Bhaarath het volgende:
[...] Omdat het regende heb ik ze even binnengelaten.
Ja, dat is een bekend truukje van God.
Dat verandert alles
pi_16539714
'ja dat is een bekend truukje van God'
To be or not to be is not the question, the question is what you want to be.
pi_16539727
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:07 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Ja, dat is een bekend truukje van God.

'And I called your name,
pi_16539733
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:04 schreef ClioSporT het volgende:
heb je geen prullenbak thuis
Het spul is al weg. Eigenlijk een beetje zonde, het boekje is heel goed gebonden. Ik ben bang dat ze terugkomen om te vragen of ik het gelezen heb.
pi_16539747
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:09 schreef Bhaarath het volgende:

[..]

Het spul is al weg. Eigenlijk een beetje zonde, het boekje is heel goed gebonden. Ik ben bang dat ze terugkomen om te vragen of ik het gelezen heb.

Ik weet het haast wel zeker
'And I called your name,
pi_16539792
Ik heb een aantal keer (als fysiotherapeut) Jehova's behandeld. En ik moet zeggen, ik heb een ontzettend leuk tijd met ze gehad. Die patiënten waren echt erg leuke en (hoe gek het misschien ook klinkt) ruimdenkende mensen.
Dit even ter verruiming van het beeld.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_16539915
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik weet het haast wel zeker

Geef mij raad? Eigenlijk wil ik wel een proberen om ze vast te lullen.
Dat heb ik eens met Jehova's gedaan. Ze zeggen dat alles wat ze waar is omdat het in de Bijbel staat. Ik: waarom is de bijbel waar? Jehova: omdat dat het boek van God is. Ik: bewijs? Jehova: omdat dat in de bijbel staat. Ik: maar waarom is de bijbel het boek van God? Jehova: omdat dat het woord van god is. Ik : bewijs? Jehova: de bijbel.Ik: geen ander bewijs? Jehova: Jezus Christus. Ik: die is toch al lang dood. Jehova: Nee, christus leeft. Ik: bewijs? Jehova: de bijbel. Ik: geen ander bewijs? Jehova: Have a nice day. Weg.
Dus eigenlijk zijn dit soor lui een goed oefenmateriaal om je discussietechniek te verbeteren. Maar die vanmorgen aan de deur kwamen waren pas echte gladjanussen. Daarom heb ik spijt.
pi_16540411
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:22 schreef Bhaarath het volgende:

[..]

Dat heb ik eens met Jehova's gedaan. Ze zeggen dat alles wat ze waar is omdat het in de Bijbel staat. Ik: waarom is de bijbel waar? Jehova: omdat dat het boek van God is. Ik: bewijs? Jehova: omdat dat in de bijbel staat. Ik: maar waarom is de bijbel het boek van God? Jehova: omdat dat het woord van god is. Ik : bewijs? Jehova: de bijbel.Ik: geen ander bewijs? Jehova: Jezus Christus. Ik: die is toch al lang dood. Jehova: Nee, christus leeft. Ik: bewijs? Jehova: de bijbel. Ik: geen ander bewijs? Jehova: Have a nice day. Weg.
Dus eigenlijk zijn dit soor lui een goed oefenmateriaal om je discussietechniek te verbeteren. Maar die vanmorgen aan de deur kwamen waren pas echte gladjanussen. Daarom heb ik spijt.

Zoek 1 onbekende psalm op, leer die uit je hoofd en vraag die Jehova's maar eens Psalm xx vers xx? Hey je kent je eigen Heilige boek niet ja, hoe weet jij dan wat er in staat? HAHAHAHAHAHA Ze weten het NOOIT als ik het ze vraag...alleen ze komen al een paar jaar niet meer.

Of ingaan op die opmerkingen van ze: "wij komen U het Licht brengen" - "nou zet daar maar neer dan"

"Wij geven u de kans om het paradijs op aarde te zien" -"Heb ik al gezien, vond de special effects nogal knudde"

[Dit bericht is gewijzigd door Silencer666 op 24-01-2004 11:50]

"Death is only the Beginning"
-- Fuck is van oorsprong een Nederlands woord. Wij Nederlanders hebben dus het meest-gebruikte woord van de Engelse taal gemaakt --
pi_16540419
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:13 schreef Tigertje het volgende:
Ik heb een aantal keer (als fysiotherapeut) Jehova's behandeld. En ik moet zeggen, ik heb een ontzettend leuk tijd met ze gehad. Die patiënten waren echt erg leuke en (hoe gek het misschien ook klinkt) ruimdenkende mensen.
Dit even ter verruiming van het beeld.
Weet ik, degenen bij mij aan de deur wearen ook gewoon aardig enzo. Maar daaorm niet minder irritant
'And I called your name,
pi_16540435
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:22 schreef Bhaarath het volgende:

[..]

Hmm.. zeg dat je het boek opeens kwijt bent.. dat is waarschijnlijk de wil van God geweest, helaas.
'And I called your name,
pi_16540650
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 11:49 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hmm.. zeg dat je het boek opeens kwijt bent.. dat is waarschijnlijk de wil van God geweest, helaas.

He, bedankt voor de tips. Maar de tip van Me-Wesley vind ik niet zo goed. Ze geven zo weer een nieuw boek. Als je maar iets laat blijken van twijfel of interesse happen ze. Je geeft het topje van je vinger en ze pakken je hele arm.
Eén regeltje uit de bijbel uit het hoofd leren en dan zeggen , dit staat in matteus hoofdstuk 6 vers 4. Oh, weten jullie dat niet? Ga maar eerst naar huis je huiswerk goed doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')