abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16535223
Ik had 2 keer een pakketje (onder rembours) besteld de laatse week, en allebei de keren waren we op dat moment thuis, en ze gooien een briefje in de bus dat ze het pakketje niet konden afleveren omdat we niet thuis waren !!!
Kunnen we 'm weer apart ergens gaan afhalen

boossss!!!

zaterdag 24 januari 2004 @ 00:38:05 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_16535259
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik had 2 keer een pakketje (onder rembours) besteld de laatse week, en allebei de keren waren we op dat moment thuis, en ze gooien een briefje in de bus dat ze het pakketje niet konden afleveren omdat we niet thuis waren !!!
Kunnen we 'm weer apart ergens gaan afhalen

boossss!!!

Bellen ze niet eens aan? Dat zou ik dan wel heel stom vinden van de TPG
pi_16535311
Dat ze verdomme kloppen ofzo en kijken of d'r iemand thuis is, i.p.v niet te kijken en meteen een briefje in de bus te gooien dat ze er vanaf zijn

En Oldbie, houd je flauwe grapjes voor je. Dat jij zo vaak een dildo besteld moet je zelf weten.

Anthraxx, de bel is niet in gebruik, maar we hebben een brief op de voordeur, een duidelijke brief, dat ze achterom even moeten proberen. De deur is gewoon open!

pi_16535320
Zou het kunnen zijn dat je de bel niet hebt gehoord?
Met een pakket zeulen, briefje schrijven, en pakket weer mee terug zeulen is heel wat meer werk dan aanbellen en pakket dumpen Dus waarom zouden ze niet aanbellen?

Ik had vandaag trouwens iemand, die was wel thuis maar wilde pakket ophalen op postkantoor!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16535347
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:41 schreef texelonia het volgende:
Met een pakket zeulen, briefje schrijven, en pakket weer mee terug zeulen is heel wat meer werk dan aanbellen en pakket dumpen Dus waarom zouden ze niet aanbellen?

Ik had vandaag trouwens iemand, die was wel thuis maar wilde pakket ophalen op postkantoor!

het is een klein pakketje, een cd/mp3speler.

en zie mijn post boven je post

pi_16535369
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:41 schreef texelonia het volgende:
Omdat ze die pakketten bij voorbaat al op het verdeelpunt laten liggen, juist omdat ze geen zin hebben om ermee te zeulen Ik was zelf braaf en plichtsgetrouw toen ik er werkte, maar heb het vaak zat van anderen meegemaakt.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:43:48 #7
13783 Anthraxx
pi_16535376
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
Dat ze verdomme kloppen ofzo en kijken of d'r iemand thuis is, i.p.v niet te kijken en meteen een briefje in de bus te gooien dat ze er vanaf zijn

En Oldbie, houd je flauwe grapjes voor je. Dat jij zo vaak een dildo besteld moet je zelf weten.

Anthraxx, de bel is niet in gebruik, maar we hebben een brief op de voordeur, een duidelijke brief, dat ze achterom even moeten proberen. De deur is gewoon open!

Ah, ok.
Dan zijn het gewoon inderdaad kneuzen. Even achterom lopen lijkt mij niet zo'n heel groot probleem.

En Oldbie mag zijn reacties voor zich houden

pi_16535412
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:43 schreef thaleia het volgende:

Omdat ze die pakketten bij voorbaat al op het verdeelpunt laten liggen, juist omdat ze geen zin hebben om ermee te zeulen Ik was zelf braaf en plichtsgetrouw toen ik er werkte, maar heb het vaak zat van anderen meegemaakt.

Oh daar heb ik hier nog niks van gemerkt. Maar ik werk er ook nog maar kort...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16535414
Daarom

En het is op zich nog niet zo'n ramp dat ik morgen weer naar de TPG moet om dat ding op te halen, maar je betaald er flink voor dat ze het afleveren voor je deur, moet je nog zelf gaan ophalen! En bovendien heeft dit weer slechte invloed op mijn lichaam, dus ophalen wordt moeilijk!!

zaterdag 24 januari 2004 @ 00:47:05 #10
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_16535431
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
.....En Oldbie, houd je flauwe grapjes voor je. Dat jij zo vaak een dildo besteld moet je zelf weten.......
Ik heb niets gezegd!!!!
Zie jij een post van mij???
ik had gelezen dat je niet thuis was. Een of andere overijverige mod heeft besloten dat mijn post gelijk de prullenbak in mocht, tijd om te corrigeren....NOPE. Gewoon deleten....niet editen, nee deleten STAKKER
pi_16535456
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:47 schreef Oldbie het volgende:

ik had gelezen dat je niet thuis was. Een of andere overijverige mod heeft besloten dat mijn post gelijk de prullenbak in mocht, tijd om te corrigeren....NOPE. Gewoon deleten....niet editen, nee deleten STAKKER

ik was wel thuis, en terecht dat je post werd gedeleted
pi_16535498
De stereotyp fokker had nu zijn lichaam aangeboden.

Maargoed, je kunt ze ophalen bij het postkantoor.

Je kan dus ook een heks zijn aan de hand van je icon en ondertitel.

zaterdag 24 januari 2004 @ 00:52:11 #13
65997 Oldbie
pi_16535538
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:48 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ik was wel thuis, en terecht dat je post werd gedeleted

Tuurlijk terecht.....het was vast een gevoelige snaar??
pi_16535544
Zou wel handig zijn, want dat wordt nog een probleem morgen
  zaterdag 24 januari 2004 @ 00:53:35 #15
13783 Anthraxx
pi_16535564
Oldbie: Dat je mij in het Feedback topic aanspreekt, daar kan ik wel mee leven. Maar hou dit topic dan ook vrij van je gezeik over een gedelete post.
pi_16535570
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zou wel handig zijn, want dat wordt nog een probleem morgen
Dat wordt maandag... *grinnik*

Euhm, je bent ietwat hellig...
En dan zo'n vrolijke grimas op je gezicht... Op je foto's dan...
Dus je kan wel zo'n helleveeg zijn?

zaterdag 24 januari 2004 @ 00:55:47 #17
65997 Oldbie
pi_16535607
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:53 schreef Anthraxx het volgende:
Oldbie: Dat je mij in het Feedback topic aanspreekt, daar kan ik wel mee leven. Maar hou dit topic dan ook vrij van je gezeik over een gedelete post.
en anders?
pi_16535628
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:53 schreef Panzer het volgende:

[..]

Dat wordt maandag... *grinnik*

Euhm, je bent ietwat hellig...
En dan zo'n vrolijke grimas op je gezicht... Op je foto's dan...
Dus je kan wel zo'n helleveeg zijn?

Waarom maandag? Morgen zijn ze toch ook open?

Ik sta normaal niet gauw in de fik Maar als mensen iets flikken wat gewoon nergens op slaat, dan hebben ze 'n probleem

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 24-01-2004 00:59]

zaterdag 24 januari 2004 @ 00:58:51 #19
13783 Anthraxx
pi_16535665
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:57 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

waarom maandag? moregn zijn ze toch ook open?

als mensen iets flikken wat niet door de beugel kan, dan hebben ze 'n probleem

Over het algemeen wel. Tenzij je in een klein dorp woont, zoals hier. Dan mag je dus wachten tot Maandag
pi_16535691
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 00:58 schreef Anthraxx het volgende:

Over het algemeen wel. Tenzij je in een klein dorp woont, zoals hier. Dan mag je dus wachten tot Maandag

Op het blaadje staat idd maandag, maar morgen zijn ze ook gewoon open, dus ik vind dat een beetje vreemd
  zaterdag 24 januari 2004 @ 01:01:10 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_16535704
Natuurlijk gaat een postbode niet achterom. Er is zelfs een bepaalde maximum afstand tussen de weg en de brievenbus. Als ze verder moeten lopen, dan hoeven ze dat niet te doen.
Hoewel een uitzondering natuurlijk wel moet kunnen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_16535735
In "mijn" tijd werden pakketjes die de postbode niet kon afleveren trouwens altijd 's avonds met een busje nagebracht. Waren de mensen dan nog niet thuis, DAN moesten ze het zelf afhalen. Is die 'tweede ronde' afgeschaft?
pi_16535772
Dat zou belachelijk zijn Angel_of_Dth, want wij zijn aan het verbouwen, en die bel is gewoon nog niet in gebruik (de deur ook niet btw )

Ik denk het thaleia

zaterdag 24 januari 2004 @ 01:04:43 #24
65997 Oldbie
pi_16535774
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Natuurlijk gaat een postbode niet achterom. Er is zelfs een bepaalde maximum afstand tussen de weg en de brievenbus. Als ze verder moeten lopen, dan hoeven ze dat niet te doen.
Hoewel een uitzondering natuurlijk wel moet kunnen.
Gewoon proberen. Er staat inderdaad volgende dag (of maandag vanaf 13:00) maar ik ga altijd dezelfde dag vlak voor sluitingstijd. Dan ligt het pakketje al op je te wachten.
(Sorry voor mijn eerst reactie (die al is gedelete) ik had het echt verkeerd gelezen.....ik probeerde mijn fout recht te zetten, maar er was iemand zo vriendelijk om het te deleten......)
pi_16536050
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
Dat zou belachelijk zijn Angel_of_Dth, want wij zijn aan het verbouwen, en die bel is gewoon nog niet in gebruik (de deur ook niet btw )

Ik denk het thaleia

Je bent enigzins tch een helleveeg.
Je donkere kant leren kennen is leuk.
pi_16536121
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:23 schreef Panzer het volgende:

Je bent enigzins tch een helleveeg.
Je donkere kant leren kennen is leuk.

Waar baseer je dat op *lol
pi_16536132
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:02 schreef thaleia het volgende:
In "mijn" tijd werden pakketjes die de postbode niet kon afleveren trouwens altijd 's avonds met een busje nagebracht. Waren de mensen dan nog niet thuis, DAN moesten ze het zelf afhalen. Is die 'tweede ronde' afgeschaft?
Die 2e ronde is nu de volgende dag gewoon weer met de post mee. Als ze dan weer niet thuis zijn, dan kun je het dus afhalen.
©Dumbo
pi_16536201
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Die 2e ronde is nu de volgende dag gewoon weer met de post mee. Als ze dan weer niet thuis zijn, dan kun je het dus afhalen.

Da's handig voor mensen die overdag gewoon werken. Dan is het pakketje dus een dag langer onderweg (tenzij er meteen een briefje achtergelaten wordt dat het de volgende dag op het postkantoor ligt).
pi_16536238
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:34 schreef Light het volgende:

Da's handig voor mensen die overdag gewoon werken. Dan is het pakketje dus een dag langer onderweg (tenzij er meteen een briefje achtergelaten wordt dat het de volgende dag op het postkantoor ligt).

Tja, dan moet je geen pakketjes thuis laten bezorgen als je weet dat je er niet bent... Of je laat het op je werk bezorgen.
©Dumbo
pi_16538191
vaag,ik ben zelf postbode geweest,ik was dat pakje altijd liever kwijt,anders moest je het de volgende dag WEER meenemen,en je had al zo weinig ruimte op je fiets....ook ooit een inbreker betrap toen tijdens mn werk,had de deur open laten staan en was bezig de tv weg te halen....maar ik kon mn pakje tenminste kwijt met die open deur
life is a game....and im winning
pi_16538561
dat probleen heb ik ook regelmatig maar dan heb ik helemaal geen briefje in de brievenbus
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_16541269
kut, en was nog de verkeerde bestelling ook fout van hun
pi_16698918
Weet je wat ik belachelijk vind? Dan hebben ze een pakketje voor je, ben je niet thuis, moet je hem afhalen, nou niets aan de hand... maar dan moet je hem afhalen op een postkantoor die ENKEL open is van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur! Dus dan moet ik weer speciaal vrij gaan nemen van mijn werk om het pakket op te halen. En dat terwijl we 1 straat verder een super groot postkantoor hebben die tot 18u open is, zelfs een koopavond heeft en op zaterdag open is. En dan bel je dus op naar de klantenservice van de TPG en dan krijg je een of andere muts aan de ljin die er niets aan kan doen en niet bereid is om te zorgen dat je pakketje naar het andere postkantoor wordt gebracht!

Vroeger kwamen ze nog weleens in de avond aan de deur met een pakketje en konden ze als je ze belde nog een keer langs komen op een tijd dat je wel thuis was of ze brachten hem naar een ander postkantoor. Maar anno 2004 verlenen ze gewoon amper nog enige service! Wat een bagger zooi

*zo dat lucht op*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')