quote:Maar natuurlijk wel is toch lekker. ja 1 uitzondering dat is die paarse want die was niet te eten.tjeeee!! ik hoop voor je dat je die niet allemaal in je eentje hebt opgepeuzeld!!!
quote:Ja kom nou, een zak/bus chips af en toe moet kunnen hoor. Ik ga niet de hele tijd de health-freak uithangen.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:26 schreef Ayanthrax het volgende:
Ongezonde Figuren... Financieel en Chemisch heel Fout..
On-topic: ik ben eigenlijk een beetje uitgekeken op Pringles en ik vind het ook best wel prijzig.
Wat bij mij niet goed gaat is Bacardi-cola samen met veel Pringles. Dan word ik behoorlijk misselijk.
quote:Ik ook.
Op zaterdag 24 januari 2004 00:01 schreef Weopj het volgende:
Ik krijg makkelijk zo'n bus in m'n uppie leeg!
quote:Die hadden ze vroeger wel. even 10 jaar wachten (toen kwamen de turtles ook terug ),
Op woensdag 11 februari 2004 12:53 schreef Maffioso het volgende:
Weet iemand misschien of ze die pizzasmaak ergens verkopen hier in nederland?
quote:Die is juist de enige die super lekker is!
Op dinsdag 10 februari 2004 23:16 schreef Ill_Nino het volgende:Pringles
Alleen Salt & Vinegar.. di e mogen ze dood maken...
quote:Ik hou ook van lekker eten, maar je mag toch wel af en toe zondigen?
Op woensdag 11 februari 2004 14:03 schreef Ayanthrax het volgende:
Man..Ik vraag me nog steeds af of ze die chemische zooi niet in die bus hebben zitten verstikken... En een healthfreak? Ik? Ik houd van Lekker eten.. Niet van zo'n gore koker vol makkelijke junkfood...
quote:Juist! In Engeland kan je op elke straathoek Salt&Vinegar chips krijgen... maar hier in Nederland is dat echt pet!
Op woensdag 11 februari 2004 17:31 schreef Nouk het volgende:[..]
Die is juist de enige die super lekker is!
quote:We zijn t eens
Op woensdag 11 februari 2004 22:25 schreef DJ-Maurits het volgende:[..]
Juist! In Engeland kan je op elke straathoek Salt&Vinegar chips krijgen... maar hier in Nederland is dat echt pet!
Gelukkig hebben we nog de Pringles!.
quote:Zondigen? Zondigen is een uitvlucht als de rest niet meer lijkt te deugen. Als je zondigt met pringles dan is dat Luiheid omdat je niet wil koken.. Gewoon eten is veel lekkerder.. dus waarom zondigen als het alternatief veel beter is..
Op woensdag 11 februari 2004 22:18 schreef biawa het volgende:
Ik hou ook van lekker eten, maar je mag toch wel af en toe zondigen?
Zie eens hoeveel Amerikanen Zondigen..
* Weopj is op dieet, dus mag helaas geen pringles meer etenquote:Op zaterdag 24 januari 2004 00:01 schreef Weopj het volgende:
Ik krijg makkelijk zo'n bus in m'n uppie leeg!
hoeveel ben je aangekomen in de tussentijdquote:Op dinsdag 10 februari 2004 13:53 schreef Taquel het volgende:
ik ben ook druk aan het verzamelen, hier mijn verzameling na een maandje of 10 pringles eten.
De planning is om het als behang te gaan gebruiken, maar dit is ook nog wel een leuk project. (nog niet af dus nog ff dooreten).
[afbeelding]
he gatsie...quote:Op donderdag 15 april 2004 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
De Bussen zijn ook ideaal als intent pishouse op festivals als het keihard regent. Als je naast de greppel staat, kun je ze er nog zo in laten rollen ook. Hoera voor pringles!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |