abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16533413
ikzelf hou heel erg van lekker eten, maar ik hou niet van ingewikkeld koken, ik ben dus altijd opzoek naar recepten waar je zo min mogelijk zelf hoeft te doen om eens af te wisselen met magnetron menu's

een van mijn kunstjes:

nodig:
- bakje of zakje voorgesneden groentes waar het liefst ook broccolie, wortels, paprika en uien bij in zitten. bijvoorbeeld hongaarse mix van konmar. eventueel broccolie er extra bij doen, want dat smaakt erg lekker hierin.
- (klein) pakje boursin (met knoflook)
- bekertje (halfvolle) creme frais
- ongezouten cashew nootjes
- klein blikje perzikschijfjes
- pasta

gooi de pasta in de ene pan en de voorgesneden groente in een andere (wok) , groentes omroeren tot ze net zo gaar zijn als je lekker vind. boursin erbij, wachten tot het gesmolten is, creme frais erbij, even roeren, perzikschijfjes erbij, even roeren, cashewnootjes erbij, even roeren, eventueel kun je peper en/of zout toevoegen... pasta erbij, klaar en eet smakelijk!

ik doe zelf alles altijd op gevoel, dus precieze hoeveelheden en tijden kan ik niet geven.

vrijdag 23 januari 2004 @ 23:30:47 #2
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_16533486
[flauwmodus]
Mag je ook de hele (jouw username) erin flikkeren??
[/flauwmodus]
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_16533517
hahahahahahaha lol!
pi_16533538
pasta eerst koken neem ik aan
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
  vrijdag 23 januari 2004 @ 23:32:48 #5
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16533554
dat ziet er wel lekker uit .... voornamelijk omdat ik dol ben op brocolli en créme fresh

en die kaash.. mmmmmmmmmmm

Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_16541682
Wat dacht je van Iglo viscuisine opwarmen in de magnetron/oven, gare pasta erbij, kant en klare salade en je hebt een lekkere verantwoorde maaltijd.
pi_16556740
mmmm dat is geen slecht idee. heb in het verleden al wel eens viscuisine uitgeprobeerd. was inderdaad best lekker. zijn er al nieuwe smaken bijgekomen. welke is het lekkerst?

morgen ga ik trouwens een recept uitproberen, dat ik in een van de andere culinaire topics zag staan: pasta met spekreepjes en creme fresh

pi_16556836
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 23:16 schreef peperbus het volgende:

morgen ga ik trouwens een recept uitproberen, dat ik in een van de andere culinaire topics zag staan: pasta met spekreepjes en creme fresh

Die van mij?

Dies zo lekker, eet ik morgen weer, en het snelste gerecht dat ik heb.
Als je de pasta opzet( ik neem hierbij altijd fussili) en dan de spekreepjes bakt, ben je in 11 minuten klaar.

Ow, en vergeet de peper niet want die had ik er niet bij gezet, over de spekreepjes bij het bakken dus.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 24 januari 2004 @ 23:26:16 #9
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_16557006
men neme:

- macaroni
- tomaat
- augurk
- Boursin
- hamblokjes

snij tomaat in stukjes (grootte naar eigen wens)
snij augurken in tamelijk dunne schijfjes

mik tomaat + augurk + Boursin + hamblokjes in de pan.

zorg met andere pan voor de macaroni.

als macaroni klaar is en de tomaat/augurk/Boursin/hamblokjes-combinatie ook (Boursin is gesmolten), mik je een leuke combinatie op je bord et voila: eet smakelijk!

of, voor de hele luie mensen onder ons...

men neme een zak voorgesneden roerbakgroentemix (Italiaanse roerbakgroente heeft mijn voorkeur), een pak rijst en ketjap mani.

regel eerst dat het rijstgebeuren fijn klaar staat te stomen, gooi de roerbakgroente in een andere pan. naar smaak mik je er ketjap bij en als alles lekker warm etc. is: op je bord en eten!

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')