Mailt zij mij weer terug met haar boodschap dat de kwaliteit niet top is en wil weten van wat voor materiaal het gemaakt is.
Werd toen wel beetje pissig. Voor 1 euri van die domme vragen stellen en ook nog zeiken over de kwaliteit van mijn webcam. Je kunt toch notabene zien dat die soldaatjes van plastic zijn.
Ik mail vervolgens beetje geirriteerd terug. Waarop zij verontwaardig terugmailt dat ik wel wat vriendelijker mag zijn voor mijn klanten en dat ze toch wel vragen mag stellen.
Nou voor one louzy euro tief je maar mooi op met je zeikerige vragen!
Zo dat moest er ff uit. Triest wijf. En nog geen bod gedaan ook!!
quote:kan ook! Maar zo zit ik helaas niet in mekaar
Op vrijdag 23 januari 2004 23:08 schreef Vampier het volgende:
ik negeer e-mails gewoon die me niet aanstaan.
quote:Voor 1 euro neem je toch niet de moeite ze te verkopen
Op vrijdag 23 januari 2004 23:05 schreef 3st het volgende:
quote:hmmzz quoten ging net niet goed. Ik wou zeggen dat je natuurlijk nooit weet wat een gek ervoor geeft. Misschien is de uiteindelijke verkoopprijs wel 10 euri
Op vrijdag 23 januari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
Voor 1 euro neem je toch niet de moeite ze te verkopen
quote:jij bent zeker geen Nederlander??
Op vrijdag 23 januari 2004 23:10 schreef D.Rose het volgende:[..]
Voor 1 euro neem je toch niet de moeite ze te verkopen
Ga eens ebayen. het feit dat jij oude troep kunt verkopen dat geeft je al een voldoening. Tenminste mij wel...
quote:Laatste keer da ik mijn paspoort checkte nog wel.
Op vrijdag 23 januari 2004 23:21 schreef dabadbass het volgende:[..]
jij bent zeker geen Nederlander??
quote:Heb weleens wat gekocht, nooit verkocht, zal weleens kijken, heb genoeg oude troep
Op vrijdag 23 januari 2004 23:38 schreef 3st het volgende:Ga eens ebayen. het feit dat jij oude troep kunt verkopen dat geeft je al een voldoening. Tenminste mij wel...
quote:Dat je al voor die ene euro moeite neemt die troep op ebay te zetten
Ik had een zooi van die plastic soldaatjes op ebay gepleurd met een vanaf prijs van 1 euro. Mailt zo'n wijf dat ze foto's wil zien. Ik mail terug dat ik geen digicam heb maar dat ik er wel wat wil maken met mijn webcam. Ik vervolgens 3 foto's gemaakt van die uitgestalde soldaatjes
(wat een werk voor 1 euri). Ik mail die terug met de boodschap dat de kwaliteit niet top is.Mailt zij mij weer terug met haar boodschap dat de kwaliteit niet top is en wil weten van wat voor materiaal het gemaakt is.
Werd toen wel beetje pissig. Voor 1 euri van die domme vragen stellen en ook nog zeiken over de kwaliteit van mijn webcam. Je kunt toch notabene zien dat die soldaatjes van plastic zijn.Ik mail vervolgens beetje geirriteerd terug. Waarop zij verontwaardig terugmailt dat ik wel wat vriendelijker mag zijn voor mijn klanten en dat ze toch wel vragen mag stellen.
Doe je goed.
blij dat ik lui ben
quote:...en dan nog al die moeite om het met ons te delen
Ik had een zooi van die plastic soldaatjes op ebay gepleurd met een vanaf prijs van 1 euro. Mailt zo'n wijf dat ze foto's wil zien. Ik mail terug dat ik geen digicam heb maar dat ik er wel wat wil maken met mijn webcam. Ik vervolgens 3 foto's gemaakt van die uitgestalde soldaatjes
(wat een werk voor 1 euri). Ik mail die terug met de boodschap dat de kwaliteit niet top is.Mailt zij mij weer terug met haar boodschap dat de kwaliteit niet top is en wil weten van wat voor materiaal het gemaakt is.
Werd toen wel beetje pissig. Voor 1 euri van die domme vragen stellen en ook nog zeiken over de kwaliteit van mijn webcam. Je kunt toch notabene zien dat die soldaatjes van plastic zijn.Ik mail vervolgens beetje geirriteerd terug. Waarop zij verontwaardig terugmailt dat ik wel wat vriendelijker mag zijn voor mijn klanten en dat ze toch wel vragen mag stellen.
quote:en..hoeveel ben je kwijt aan eBay? (aanbiedingskosten+(nog iets))
Op vrijdag 23 januari 2004 23:38 schreef 3st het volgende:
mensen mensen. Jullie snappen het principe niet he? Kijk er zijn een heleboel sick mottafokkers die veel geld over hebben voor de raarste dingen. Dat was ook mijn insteek van die soldaatjes. Het was en is helemaal niet mijn prioriteit om die dingen te lozen voor 1 euro. Ik hoop dat er een stelletje gekken zijn die tegen elkaar op gaan bieden en dat het uiteindelijk toch voor aantal euri's weggaat. Mocht dat niet het geval zijn dan moet je het maar zien als een soort bezigheidstherapie.Ga eens ebayen. het feit dat jij oude troep kunt verkopen dat geeft je al een voldoening. Tenminste mij wel...
quote:ebay is toch gratis
Op zaterdag 24 januari 2004 17:01 schreef nlboy het volgende:[..]
en..hoeveel ben je kwijt aan eBay? (aanbiedingskosten+(nog iets))
quote:Whahahahaha
Op zaterdag 24 januari 2004 22:48 schreef cyberterrorist het volgende:[..]
ebay is toch gratis
quote:Tuurlijk pik. Ik denk het ook wel.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:40 schreef livetothegoal het volgende:
ik betaal 100 euro !!! voor een plasma scherm 77 inch
quote:nope
Op zaterdag 24 januari 2004 22:48 schreef cyberterrorist het volgende:[..]
ebay is toch gratis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |