quote:Ik heb bij de AH anders nog nooit "Turtle Creek" gezien...
Op woensdag 4 februari 2004 10:53 schreef Ocealith het volgende:
Offtopic:Voor de mensen die denken bij de Gall & Gall wat bijzonders te gaan halen, het is exact hetzelfde aanbod als bij de AH. Zelfde wijnen, zelfde prijzen. En ook dezelfde aanbiedingen. Dus wat dat betreft, kun je beter naar een wijnhandelaar gaan, ipv de slijter om de hoek.
quote:De Supermarkt Wijngids 2004 van Nicolaas Klei
Op woensdag 4 februari 2004 13:09 schreef Schupi het volgende:
Er ligt echter nog een beter boekje bij de boekhandel. Gaat ook over supermarktwijnen, beperkt zich echter niet tot ¤ 5.
Onze favo rode wijnen zijn:
We hebben al redelijk veel wijnen uit de gids geproefd. De meeste zijn gewoon wel ok, maar deze (de wijnen uit de supermarkt uiteraard) sprongen er bij ons gewoon uit.
quote:Nog eenvoudiger: wijnwinkel.nl al zijn ze daar wel een stukkie duurder. Maar nog steeds hele redelijke prijzen. Grappig detail De sauvignonblanc is nagenoeg kleurloos, in het weinige licht van een restaurant zal je zelfs de wijn en het water voor elkaar kunnen aanzien.
Op woensdag 11 februari 2004 01:12 schreef Trachemys het volgende:
via internet:http://www.proidee.ch/shop/SID_0123456789_02_CH/F=produkt_formular/P=02_CH_826016
Dat zeg ik, Pampas!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Croupouque het volgende:
De Pampas en de Sterrebosch van de Dirk van den Broek!
Ze kosten slechts een euro of 2, maar ze zijn echt heerlijk!
Ja maar niet alle Chileense en daarvoor alle pinot noir of blanc zijn niet al te dure wijnen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:09 schreef Eyeopener het volgende:
Ehm... alle Chileense en daarvoor alle pinot noir of blanc.. jaja, erg apart.
Ok.. het betekent eigenlijk, ik heb wel eens een chileen gedronken die ik lekker vondquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:09 schreef Eyeopener het volgende:
Ehm... alle Chileense en daarvoor alle pinot noir of blanc.. jaja, erg apart.
Mja, voor dat geld kan je zoveel leuks kopen... kun je de makro voor mijden als de pest.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef Hyperdude het volgende:
Villa Antinori 2001
10-15 EUR.
oa bij de MAKRO
Niet de goedkoopste, wel goede prijs/kwal. verhouding mi.
Schrijf ik toch: OA de Makro, wmb. betaal je er ergens anders 10-15 EUR voor. En voor 10-15 EUR is er idd genoeg keuze; deze heb ik het liefst. Daar gaat dit topic toch over, anders koop je toch een boekje van Hubrecht D. en zijn vriendjes!?quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Mja, voor dat geld kan je zoveel leuks kopen... kun je de makro voor mijden als de pest.
Makro is niet zo bijzonder als het gaat om wijnen. Veel grote bekende wijnfabriekanten.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:23 schreef 7th_wave het volgende:
kick
ik ga binnenkort ook eens bij de makro kijken voor wijn. ik zag dat ze een redelijk assortiment hebben.
*ernstig op zoek is naar lekkere wijnen <10 euro*
daar heb ik wel een pasje van, maar ik kom er nooit.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:18 schreef Chielus het volgende:
[..]
Makro is niet zo bijzonder als het gaat om wijnen. Veel grote bekende wijnfabriekanten.
Voor goede prijs/kwaliteit ga ik liever naar de Sligro, wel wat kleiner assortiment maar ook lekkere wijnen voor een habbekrats.
Deze drink ik ook altijd. Echt heel lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2004 00:06 schreef Vork het volgende:
Appie Heijn heeft een serie huiswijnen per land (herkenbaar aan een zelfde vormgeving), waaronder eentje uit Chili. Ik ben de naam even kwijt, maar die wijn is echt erg goed te drinken, bijna ideaal. En dat voor onder de 4 euro!
Neem iig geen Port van Euroshopper want dat is echt troep. Ik dacht een tijdje geleden ik probeer het een keer, misschien is het wel lekker, maar dat viel ernstig tegen. Koppijn ook enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:30 schreef saksia het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe de Ruby Port van de Aldi is voordat ik me een fles ga halen (zit krap..)?
Volgens mij heb ik nog nooit eerder port gehad... Is het qua gevoel en smaak te vergelijken met sherry (daar word ik altijd zo depri van en hoofdpijn)?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Doekes het volgende:
[..]
Neem iig geen Port van Euroshopper want dat is echt troep. Ik dacht een tijdje geleden ik probeer het een keer, misschien is het wel lekker, maar dat viel ernstig tegen. Koppijn ook enzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |