quote:Ik leert nog steeds bij... (O, sorry dat is Rotterdams...)
Op zaterdag 24 januari 2004 06:56 schreef Flamey het volgende:
Ga je nu met opzet spelfouten maken?
quote:En wat is je punt in relatie tot dit topic?
Op zaterdag 24 januari 2004 06:58 schreef Flamey het volgende:[..]
quote:Eerder in dit topic gesproken over het integratieniveau van een individu. Daarom vraag ik aan jou wat jouw plaats hier is in de Nederlandse bevolking. Mbt je werk, heb je kinderen getrouwd etc etc....
Op zaterdag 24 januari 2004 06:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Luister, ik denk niet dat het hier aangaat om mijn doopceel te lichten. Ik ben slechts een exempel. Het gaat om de broader perspective. Zie ook voor dergelijke implicaties m.b.t. 11 september, de eerste post van ElisabethR.
quote:Lees de eerde posts ja?
Op zaterdag 24 januari 2004 06:58 schreef Vampier het volgende:
Zou er niet aan moeten denken dat ik binnen 8 weken de US uit moest... persoonlijk zou ik er niets omgeven omdat ik toch al minsten 6 maanden terug wil... maar ik wil niets achterlaten wat ik tot nu toe heb opgebouwd... en dat is pas 13 maanden.Sterkte Ryan3
quote:Ja, en jij hebt het over de situatie die jij graag zou zien en mijn topic slaat op de situatie die wij nu de realiteit noemen...
Op zaterdag 24 januari 2004 06:59 schreef Zenith4ever het volgende:[..]
Eerder in dit topic gesproken over het integratieniveau van een individu. Daarom vraag ik aan jou wat jouw plaats hier is in de Nederlandse bevolking. Mbt je werk, heb je kinderen getrouwd etc etc....
quote:Zou nog kunnen als je de Etruriërs beziet als buitenaardsen, zoals de samenzweringstheoretici ons voorhouden...
Op zaterdag 24 januari 2004 06:59 schreef Flamey het volgende:
Misschien spreken de aliens wel met een irakees dialect?
quote:Nee, juist niet, want daar wordt geen rekening meegehouden...
Op zaterdag 24 januari 2004 07:01 schreef Flamey het volgende:
Ja inderdaad, als jij over 8 weken weg moet dan kun je toch wel vertellen wat jouw positie is in onze samenleving? Leeftijd, werk, kinderen, getrouwd etc. We mogen toch wel weten wat voor een personen er door dit beleid weggestuurd worden?
quote:Wat is daar dan mis mee? Daar zijn discussies voor. En misschien helpt het jouw situatie niet, maar een discussie starten en vervolgens geheimzinnig gaan lopen doen gaat ook nergens over.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:00 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ja, en jij hebt het over de situatie die jij graag zou zien en mijn topic slaat op de situatie die wij nu de realiteit noemen...
quote:Ik loop juist helemaal niet geheimzinnig te doen. Ik houd de realiteit voor. Ongeacht hoe geïntegreerd volgens jouw normen en waarden ik of ieder van die 26.000 anderen zijn, we "mogen" eruit. Ik ben niet een exhibitionistische zieligaard die jou wil overtuigen hoe geïntegreerd ik wel niet ben. Voor de rest zijn alle rechten op privacy die jij hebt ook nog steeds van toepassing op mij...
Op zaterdag 24 januari 2004 07:04 schreef Zenith4ever het volgende:[..]
Wat is daar dan mis mee? Daar zijn discussies voor. En misschien helpt het jouw situatie niet, maar een discussie starten en vervolgens geheimzinnig gaan lopen doen gaat ook nergens over.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 24-01-2004 07:33]
quote:Wat is zijn status eigenlijk?
Op zaterdag 24 januari 2004 07:04 schreef Flamey het volgende:
Maar dan is het toch goed om aan te geven wat jouw status is binnen onze maatschappij waar door dit beleid geen rekening mee gehouden wordt?
quote:Dat zeg je nu al 2 x hè, ondertussen is er geen speld tussen te krijgen, wat ik beweer. Misschien kun je de rest van de nacht doorbrengen in ONZ, opdat morgen misschien door andere users in dit topic nog verder gediscussieerd kan worden...
Op zaterdag 24 januari 2004 07:04 schreef fiat126 het volgende:
Kom op zeg Ryan3 als jeje echt wil verdedigen kan je toch echt wel beter, toch
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 24-01-2004 07:10]
quote:Nogmaals daar gaat het niet om en die is impliciet al gegeven.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:08 schreef fiat126 het volgende:[..]
Wat is zijn status eigenlijk?
Dat heeft de TS nog niet echt duidelijk gemaakt, toch?
quote:Kom op zeg, wat wil je nou?
Op zaterdag 24 januari 2004 07:10 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nogmaals daar gaat het niet om en die is impliciet al gegeven.
quote:Daar moet ie nog ff een verhaaltje voor verzinnen.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:08 schreef fiat126 het volgende:
Wat is zijn status eigenlijk?
Dat heeft de TS nog niet echt duidelijk gemaakt, toch?
quote:Kom op zeg, je kaart iets aan en vervolgens keer je je tegen de mensen die feitelijk achter je staan. Daarna roep je 20 keer besides the point, dan wil je niet vertellen wat je status is in deze maatschappij.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:07 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik loop juist helemaal niet geheimzinnig te doen. Ik houdt de realiteit voor. Ongeacht hoe geïntegreerd volgens jou normen en warden ik of ieder van die 26.000 anderen zijn, we "mogen" eruit. Ik ben niet een exhibitionistische zieligaard die jou wil overtuigen hoe geïntegreerd ik wel niet ben. Voor de rest zijn alle rechten op privacy die jij hebt ook nog steeds van toepassing op mij...
Ik weet dat mijn buurman 32 is en 2 kinderen heeft en 12 uur per dag werkt in een horeca zaak waar hij zelf eigenaar van is, maak ik nu inbraak op zijn privacy?
[Dit bericht is gewijzigd door Zenith4ever op 24-01-2004 07:12]
quote:Een topic openen en verstandige discussies voeren buiten ONZ...?
Op zaterdag 24 januari 2004 07:10 schreef fiat126 het volgende:[..]
Kom op zeg, wat wil je nou?
quote:quote]Op zaterdag 24 januari 2004 07:11 schreef Flamey het volgende:
Op zaterdag 24 januari 2004 07:11 schreef Zenith4ever het volgende:[..]
Kom op zeg, je kaart iets aan en vervolgens keer je je tegen de mensen die feitelijk achter je staan. Daarna roep je 20 keer besides the point, dan wil je niet vertellen wat je status is in deze maatschappij.
Wat wil je nu eigenlijk?Ik weet dat mijn buurman 32 is en 2 kinderen heeft en 12 uur per dag werkt in een horeca zaak waar hij zelf eigenaar van is, schend ik nu zijn privacy?
[..]
Daar moet ie nog ff een verhaaltje voor verzinnen.
[/quote]
quote:Ik dacht dat je pissed was over het feit dat je over 8 weken dit land wordt uitgeschopt en ik nam aan dat je wel wilde aangeven wat voor een onrecht een man met gezin en een (onduidelijke op dit moment) positie in onze samenleving wel niet wordt aangedaan. Zou ik wel doen in jouw situatie.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:10 schreef Ryan3 het volgende:
Nogmaals daar gaat het niet om en die is impliciet al gegeven.
quote:Ik bedoel over zijn status, aangezien dat allemaal zo geheimzinnig is.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:13 schreef fiat126 het volgende:
quote:Als ik er op stond om me exhibitionistisch zielig te gedragen dan had ik in mijn openingspost dergelijke informatie al gegeven. Dat heb ik bewust niet gedaan. verder heb ik weinig zin om mijn leven te leggen langs de lineaal van jouw contingente normen en waarden.
Op zaterdag 24 januari 2004 07:11 schreef Zenith4ever het volgende:[..]
Kom op zeg, je kaart iets aan en vervolgens keer je je tegen de mensen die feitelijk achter je staan. Daarna roep je 20 keer besides the point, dan wil je niet vertellen wat je status is in deze maatschappij.
Wat wil je nu eigenlijk?Ik weet dat mijn buurman 32 is en 2 kinderen heeft en 12 uur per dag werkt in een horeca zaak waar hij zelf eigenaar van is, maak ik nu inbraak op zijn privacy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |